SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,831,463 views

Avatar
#13961 • • Annakins Guest

Nacu, 5.10.2007 01:44:
Ilmeisen hyvin ajan miehiä oikeisiin suhteisiin toisten kanssa. Toimin vissiin jonkunnäkösenä ponnahduslautana.

Että jos haluat löytää elämäsi tytön, niin käy toki ulkona minun kanssani! Takuuseukkailu toisen kanssa kuukauden sisään! *hih*



hehe. Sama juttu.
Piia

Posts: 110

#13962 • • Piia

Claquesous, 4.10.2007 15:47:
---
Piia, 3.10.2007 21:46:
pistän paremmaks... En oo KOSKAAN, IKINÄ käyny treffeillä!!! *nyyh*

---



---

Zenni, 3.10.2007 21:52:Emmäkään :(

---


Miten te sitten alatte "oleen" jonkun kaa? Onko se "oleminen" jonkinlainen salama kirkkaalta taivaalta, että yhtenä hetkenä ootte ikisinkku, mutta sitten toisena jo jonkun kanssa tosimielellä.

Jos ette "oo" kenenkään kaa, ootteko tähtäämässä vanhoiksi piioiksi vai naimisissa Jeesuksen kanssa?


Mun seurustelut on ainakin aina alkanu jostain ystävyydestä... Ei oo koskaan tullu vastaan sellasta tilannetta, et joku pyytäs ulos! Tottakai sit, ku surustelee, käydään syömässä jne. mut minun mielestä se ei ole sama asia... Ja tohon vanhana piiana olemiseen... En oo vanha, mut Piia silti! *sarkastel*
DaVinci Oliivi

Posts: 51

#13963 • • DaVinci Oliivi Anarkiaa ja pään takomista jo vuodesta 1980!
...en oo ikuna harrastanut seksii kenenkään kanssa...mut pussaillu oon monesti *enkeli*

--
Hei, talipäät! Suomileijona on kotoisin Ruotsista, tatuoikaa se otsaanne ja kuulukaa vähemmistöön!

Claquesous

Posts: 3,206

#13964 • • Edited Claquesous viidettä kolonnaa

Annakins, 4.10.2007 23:12:
Miten sä sit ite "alat olee" jonkun kans?



Mä alan "olee" jonkun kaa sillee evoluution kautta, jossa tutustutaan, ehkä tykätään ja sit ehkä vielä harvemmin halutaan viettää aikaa toisen kaa.

--
32. of December

Avatar
#13965 • • Dorka Guest
eiei, kyl täällä on parasta olla *hymy*
kilobitti

Posts: 2,419

#13966 • • kilobitti 1-2-3 techno

Nacu, 5.10.2007 01:44:
Kaikki aina sanoo, että pitää olla oma ittensä...

Mä alan kohta olla joku muu, koska tää nykynen ei ilmeisesti oo tarpeeks mielenkiintonen tapaus, kun kaikki ukot vaihtaa heti parempaan...

Ja selityksenä tietty se tyypillinen "Ei tää johdu susta... mä vaan en oo valmis ja oon muutenkin vaikee ihminen, jne jne... Eri intressit ja ei oo oikee hetki. Oot tosi kiva, mutta..."

Ja sit noista uusista naisista kuulee mutkan kautta. Tai parhaimmassa tapauksessa törmää niihin ihan livenä. *dissaa*



Mä ajattelen nää asiat aika mustavalkoisesti;

Jos eroaa, se johtuu lähes aina siitä että henkilö on väärä - ei siinä mitään sen kummempaa. Ongelmia tulee just siitä, että erotessa ei ole pokkaa sanoa että "me ei vaan kuuluta yhteen" tai "mä en rakasta sua riittävästi", vaan tarjotaan selitykseksi jotain muuta. Nämä "selitykset" kun tuntuvat kummasti sulavan pois kun vierellä on se oikea.

Joten mitä sä voit tehdä? Etpä juuri mitään, paitsi jatkaa sen oikean etsimistä...ja se on itsellekkin helpompaa jos ei turhaan katkeroidu exille, ne vaan ettii sitä oikeata ihan niinku sinäkin:)

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Kit^

Posts: 798

#13967 • • Kit^ ihme höpöttäjä
saatan olla siirtymästä täältä poies.. *hihu*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

lunake

Posts: 800

#13968 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
Mä totesin eilen, että en enään oikeen usko rakkauteen niin paljon mitä pitäisi. Miehiä kyllä joo löytyy, mutta pillukeskeisyys saa mut vaan näkemään punaista. Melkeinpä mahdotonta ajatella, että löytäisin jonkun joka tykkää musta just sellasena kuin mä olen. *ding*

--
Hedelmällisyys on påp!

KooKie

Posts: 4,338

#13969 • • KooKie aka. Petress Pan

lunake, 7.10.2007 21:58:
pillukeskeisyys



KAIKKI MIEHET HALUU VAAN PILDEE! :,( Mun myös, mutta kyllä se sitä mielummin saa sellaiselta emakolta, jolla on "vähän" muutakin annettavaa. Luulisin. Eli voisi arvella, että myös sulle löytyy mies, joka tykkää pillun lisäksi jostain muustakin. Kun löydät miehen, joka ei pildestä piittaa, niin veikkaan, ettei teillekään hääkellot soi.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

lunake

Posts: 800

#13970 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä

KooKie, 7.10.2007 22:10:
---
lunake, 7.10.2007 21:58:
pillukeskeisyys

---


KAIKKI MIEHET HALUU VAAN PILDEE! :,( Mun myös, mutta kyllä se sitä mielummin saa sellaiselta emakolta, jolla on "vähän" muutakin annettavaa. Luulisin. Eli voisi arvella, että myös sulle löytyy mies, joka tykkää pillun lisäksi jostain muustakin. Kun löydät miehen, joka ei pildestä piittaa, niin veikkaan, ettei teillekään hääkellot soi.



Totta, erittäin toivottavaa kylläkin et pillua mies halajaa, mutta ei sitä tartte heti alkujaan alkaa vonkaamaan. Kuuroille korville menee jos sanoo miehelle, että pilluahan et saa. Turha tunkea siis mun luokse yöksi ja odottaa, että saa pillua jos on kerran sanottu et sitä ei heru. Ja turha sadatella asiaa jälkikäteen, mitäs vittu on niin urpo että ei usko. *nauru**lmao*

--
Hedelmällisyys on påp!

Miika

Posts: 893

#13971 • • Miika
Oon jättänyt juttelematta monelle kivan oloselle naiselle kun luulen, että vaikka mitä juttelisi, niin silti suhtaudutaan vain pillukeskeisenä kolmijalkasena.

Lähtisitkö mun kanssa joskus vaikka pyöräileen?
-Siis, niinku, mitä sä oikeen meinaat? Missä mielessä? Kyllä nyt jotain muuta on sun mielessä, tunnusta pois.

Totuus on että nainen jolla pysyy filo jalkojen välissä, on kaunista katseltavaa.
Lyylikki

Posts: 2,975

#13972 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

lunake, 7.10.2007 22:18:
Totta, erittäin toivottavaa kylläkin et pillua mies halajaa, mutta ei sitä tartte heti alkujaan alkaa vonkaamaan. Kuuroille korville menee jos sanoo miehelle, että pilluahan et saa. Turha tunkea siis mun luokse yöksi ja odottaa, että saa pillua jos on kerran sanottu et sitä ei heru. Ja turha sadatella asiaa jälkikäteen, mitäs vittu on niin urpo että ei usko. *nauru**lmao*



Toi on kyllä kumma piirre miehissä, että ne ei saakeli millään vaan usko. Vonkaa ja vonkaa, vaikka suoraan olisit, useamman kerran, sanonut ei.
anniharha

Posts: 1,937

#13973 • • anniharha

Lyylikki, 7.10.2007 22:44:
Toi on kyllä kumma piirre miehissä



Ei se nyt niin sukupuolisidonnaista aina ole, kyl naisetkin vonkaa :p

--
and though my words could save the world they never come out right

Sand3

Posts: 1,157

#13974 • • Sand3 satuolento
Perkele, menin sitten ihastumaan. Mut sitä ketä haluaa ei ikinä tule saamaan.

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

Avatar
#13975 • • astaroth Guest

Lyylikki, 7.10.2007 22:44:
Toi on kyllä kumma piirre miehissä, että ne ei saakeli millään vaan usko. Vonkaa ja vonkaa, vaikka suoraan olisit, useamman kerran, sanonut ei.


koska me kaikesta huolimatta jaksetaan uskoa teihin, että tekin tuutte illan mittaan järkiinne
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#13976 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

astaroth, 8.10.2007 08:05:
---
Lyylikki, 7.10.2007 22:44:
Toi on kyllä kumma piirre miehissä, että ne ei saakeli millään vaan usko. Vonkaa ja vonkaa, vaikka suoraan olisit, useamman kerran, sanonut ei.

---

koska me kaikesta huolimatta jaksetaan uskoa teihin, että tekin tuutte illan mittaan järkiinne



Hitto mikä vastapallo :D

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

ezzy

Posts: 8,060

#13977 • • ezzy Droid-pappa

astaroth, 8.10.2007 08:05:
---
Lyylikki, 7.10.2007 22:44:
Toi on kyllä kumma piirre miehissä, että ne ei saakeli millään vaan usko. Vonkaa ja vonkaa, vaikka suoraan olisit, useamman kerran, sanonut ei.

---

koska me kaikesta huolimatta jaksetaan uskoa teihin, että tekin tuutte illan mittaan järkiinne




ahahahaha *lmao* nimenomaan!
Avatar
#13978 • • Annakins Guest

ezzy, 8.10.2007 08:51:
---
astaroth, 8.10.2007 08:05:
---
Lyylikki, 7.10.2007 22:44:
Toi on kyllä kumma piirre miehissä, että ne ei saakeli millään vaan usko. Vonkaa ja vonkaa, vaikka suoraan olisit, useamman kerran, sanonut ei.

---

koska me kaikesta huolimatta jaksetaan uskoa teihin, että tekin tuutte illan mittaan järkiinne

---



ahahahaha *lmao* nimenomaan!



toi oli kyl aamun totaalireps =DDD
sadesola

Posts: 409

#13979 • • sadesola Kettu mikä kettu
Seuraavat kaksi viikkoa
elelen taas avoliitossa.

Hasta la vista sinkkuluukku.

Nyt on sesonkiaika ja
lintu (entinen puolikkaani)
on lentänyt takaisin
Suomeen.

*pupu**sydän**pupu*

--
KABOOM!

anco

Posts: 201

#13980 • • anco

lunake, 7.10.2007 22:18:
---
KooKie, 7.10.2007 22:10:
---
lunake, 7.10.2007 21:58:
pillukeskeisyys

---

KAIKKI MIEHET HALUU VAAN PILDEE! :,( Mun myös, mutta kyllä se sitä mielummin saa sellaiselta emakolta, jolla on "vähän" muutakin annettavaa. Luulisin. Eli voisi arvella, että myös sulle löytyy mies, joka tykkää pillun lisäksi jostain muustakin. Kun löydät miehen, joka ei pildestä piittaa, niin veikkaan, ettei teillekään hääkellot soi.

---

Totta, erittäin toivottavaa kylläkin et pillua mies halajaa, mutta ei sitä tartte heti alkujaan alkaa vonkaamaan. Kuuroille korville menee jos sanoo miehelle, että pilluahan et saa. Turha tunkea siis mun luokse yöksi ja odottaa, että saa pillua jos on kerran sanottu et sitä ei heru. Ja turha sadatella asiaa jälkikäteen, mitäs vittu on niin urpo että ei usko. *nauru**lmao*



Muutaman kerran olen tavannut oikein ihastuttavan neidin baarissa ja jättänyt suoraan pois kännilääppimiset ja vonkaukset jatkoille tai yökylään. Tehnyt ihan suoran treffikutsun, johon on myös suostuttu yhtään epäröimättä. Kaikista näistä kerroista jokainen neiti on perunut myöhemmin treffit..

Peiton heilutuksessa (tai ihan vain saman peiton alla nukkumisessa) on kumminkin sellainen ihastuttava vaikutus, että todennäköisemmin myös neitiä näkee uudelleenkin.. =)

--
Materialismi, mukavuudenhalu, aineelliset nautinnot ja liika kiintyminen maalliseen mammonaan.