SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,846,739 views

Wegez

Posts: 2,141

#13881 • • Wegez wegezandnicsilver.com
Mä voisin kaipaa taas sitä...ku joku potkii perseelle... *nauru*
...ja tietty halit+pusut+yhdes nyhjäilyt etc etc... *hihu*

..ehkä joku päivä vielä mun prinsessa tulee ja löytää mun luokse(?).. *ding* ..tai sit se on vaa kattonu ytv:ltä/kartalta reittiopastuksen päi v*ttua ja eksyny matkalle.. *igor*

--
...we´re all made of stars...

Flügel

Posts: 212

#13882 • • Edited Flügel Leicht begeistert
Nyt kyllä selvästi huomaa, että syksy on saapunut. Kesällä sinkkuluukku, no jos ei nyt ihan pursunut, niin ainakin vilahteli iloisia vapaita sinkkuja. Yleinen ilmapiiri oli "nautitaan kesästä ja ollaan mitä ollaan" ..

Onhan se toki niin, että syyssateet ja päivänvalon lyheneminen saa itse kullakin tietyn alakulo-vaihteen päälle, mutta ei kai tässäkään luukussa asiat nyt aivan NÄIN huonosti ole, että vähän jokaisen täytyy käydä vuorollansa valittelemassa kaipuutansa kainaloon? Nyt ryhtiliike ihmiset ja nauttimaan elämästä ja syksystä kavereiden ja muiden maan mönkijöiden kanssa, hep! *hihu*

Edit. typoja

--
Der einzige Unterschied zwischen mir und einem Verrückten ist der, dass ich nicht verrückt bin. - Salvador Dali

Kit^

Posts: 798

#13883 • • Kit^ ihme höpöttäjä

Flügel, 19.9.2007 22:39:
Nyt ryhtiliike ihmiset ja nauttimaan elämästä ja syksystä kavereiden ja muiden maan mönkijöiden kanssa, hep! *hihu*



word. Sinkkuna on oikeesti ihan kivaa. *hihu**tirsk*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

Wegez

Posts: 2,141

#13884 • • Wegez wegezandnicsilver.com

dpdrm,
Voin kyllä tulla potkii sua perseelle mut muuta en voi lupaa. *uros*



hehe...emmä muuta kyl sulta haluiskaa perseelle... *lmao* ..tai keltää muultakaa...perseelle.. *nauru*

--
...we´re all made of stars...

larzizi

Posts: 1,661

#13885 • • larzizi

Flügel, 19.9.2007 22:39:
Nyt kyllä selvästi huomaa, että syksy on saapunut. Kesällä sinkkuluukku, no jos ei nyt ihan pursunut, niin ainakin vilahteli iloisia vapaita sinkkuja. Yleinen ilmapiiri oli "nautitaan kesästä ja ollaan mitä ollaan" ..



Kesään kuuluu se "villi ja vapaa" - juttu, kun kesällä kuuluisi joka puolella pyöriä kesäkissoja ja -kolleja. Se on vaan klisee ja sen takia silloin myös ollaan positiivisempia. Uskotaan siihen, että sinkkukesä tuo jonkun miehen tai naisen kainaloon, edes yhdeksi yöksi.

Mutta nyt kun kesä on ohi, ja jos sillon ei ole edes ainuttakaan kesäkissaa tai -kollia näkynyt, on kaikki tsäänssit ehdottomasti menneet ja kaikkia odottaa mukamas pitkä ja kylmä talvi yksin. Oikeella asenteella niitä pussailu- ja halailukavereita löytyy vuodenaikaan katsomatta *pus**hali*


Ei itselläkään käynyt minkään näköinen tuuri kesällä, mutta nyt on kyllä sen verran hyvä fiilis, että en valita *kuolaa*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

_RixU_

Posts: 320

#13886 • • Edited _RixU_

_RixU_, 10.9.2007 23:46:
Miä luulen et tää tytsinen vois tahtoa ihkis oman halinallen...superihkusen sellasen! ^__^ pistetään tilaukseen :P


Jahas täytynee varmaan peruu tää tilaus, kun ei mulla ois ees tarpeeks aikaa omalle *hali*-*nalle*:lle, ku oon vähän liian bisi tytsinen nykysi *eikä* ...nohh...ehk joskus sit *hihu*
Avatar
#13887 • • astaroth Guest

_RixU_, 20.9.2007 10:03:
---
_RixU_, 10.9.2007 23:46:
Miä luulen et tää tytsinen vois tahtoa ihkis oman halinallen...superihkusen sellasen! ^__^ pistetään tilaukseen :P
---
Jahas täytynee varmaan peruu tää tilaus, kun ei mulla ois ees tarpeeks aikaa omalle *hali*-*nalle*:lle, ku oon vähän liian bisi tytsinen nykysi *eikä* ...nohh...ehk joskus sit *hihu*


pientä rajaa noiden muikisteluviestien kanssa, vähemmästäkin alkaa mies vauvajokeltelemaan :D
kilobitti

Posts: 2,419

#13888 • • kilobitti 1-2-3 techno
näin kadulla söpön tytön, vaihdoimme katseita. Samassa tajusin että mulla ei nykyisessä elämäntilanteessa todellakaan ole aikaa saati energiaa toiselle ihmiselle. Muutosta tähän ei ole odotettavissa ainakaan vuoteen. Se siitä sitten.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Wegez

Posts: 2,141

#13889 • • Wegez wegezandnicsilver.com

dpdrm,
Ai strap-on tytöt o sitte ehoton nou-nou? :o




...ei oo kokemusta...ainii, mut kaikkee pitää kokeilla... *tirsk*

--
...we´re all made of stars...

itis

Posts: 2,518

#13890 • • itis Morning Star
kops*uuh*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Dave

Posts: 1,750

#13891 • • Dave Team Teknolipat :) / The Bunk

Wegez, 21.9.2007 00:28:

...ei oo kokemusta...ainii, mut kaikkee pitää kokeilla... *tirsk*


kokeiletko nyt vai heti..? *tirsk*

--
a veteran police of means and talent can wear whatever the fuck he damn well pleases.

Wegez

Posts: 2,141

#13892 • • Wegez wegezandnicsilver.com

Dave^,
kokeiletko nyt vai heti..? *tirsk*




Noh..katotaan...tänää me dokataa Nikon kans hela kväll..so...anything could happen.. *lmao* *känni*

--
...we´re all made of stars...

Lyylikki

Posts: 2,975

#13893 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Rasti seinään, mulla on toinen jalka säpinäluukun puolella *plur*
pirpeli

Posts: 5,533

#13894 • • pirpeli

Lyylikki, 21.9.2007 12:59:
Rasti seinään, mulla on toinen jalka säpinäluukun puolella *plur*



JEEEEE!*hihu*

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

hallucinogen

Posts: 8,190

#13895 • • hallucinogen Edain

kilobitti, 20.9.2007 16:55:
näin kadulla söpön tytön, vaihdoimme katseita. Samassa tajusin että mulla ei nykyisessä elämäntilanteessa todellakaan ole aikaa saati energiaa toiselle ihmiselle. Muutosta tähän ei ole odotettavissa ainakaan vuoteen. Se siitä sitten.


Pyh, kauniille naiselle voi aina uhrata vaikka sielunsa *iloinen*

--
pikku-*possu*

Janisa

Posts: 2,226

#13896 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

Lyylikki, 21.9.2007 12:59:
Rasti seinään, mulla on toinen jalka säpinäluukun puolella *plur*



Oi, oi, oi, oi...!!! *vink*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Janisa

Posts: 2,226

#13897 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
*raapusteleeseinil*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

plink

Posts: 1,405

#13898 • • plink team paska
meikällä menee ihan päin vastoin toi kesä/syksy -kuvio kuin muilla näemmä. kesällä on aina jokin ihmeellinen tarve erilaisille säädöille, kun taas syksyllä kiire sellaisten suhteen katoaa tyystin. sen myötä nyt on helpompi keskittyä ihan muihin asioihin, kuten duuneihin, musiikkiin, chillailuun jne, kun ei kokoajan tarvitse juoksennella muna kädessä pitkin poikin.

muilta osin syksy on tosin aivan perseestä (sateet, kylmyys yms.)

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Janisa

Posts: 2,226

#13899 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Tana aamuna olisin niin halunnut hautaa sormeni toisen tukkaan ja silitella toisen kasvoja. Vaikka en itse saanut unta, niin olisin voinut ottaa toisen kainaloon ja katsella kun toinen nukkuu ja miettia kuinka ihana on olla toisen lahella.

*haaveil*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Freja

Posts: 8,775

#13900 • • Freja Sihteeri

Janisa, 22.9.2007 16:11:
Tana aamuna olisin niin halunnut hautaa sormeni toisen tukkaan ja silitella toisen kasvoja. Vaikka en itse saanut unta, niin olisin voinut ottaa toisen kainaloon ja katsella kun toinen nukkuu ja miettia kuinka ihana on olla toisen lahella.

*haaveil*



Oi ku kuulostaa ihanalta. Sain helposti omiinkin ajatuksiini selkeen mielikuvan tuosta *hihu*


...Mutta mulla taasen oli tänä aamuna ihan eri aatokset. Heräsin seinästä kiinni, käsi kipeenä kun olin maannut sen päällä, ja muutenkin tuskasena.. kunnes tajusin kattoa viereeni, ja siinä oli vain pari tyynyjä.

En oo viel tottunu siihen, et mulla on koko sänky vain omassa käytössäni. Se on ihan jees :) mut välil kyl tulee just noita hetkiä, kun tarvis jonku viereensä. Mut se o kai ihan tervettä.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been