SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,839,179 views

Santutar

Posts: 405

#13861 • • Santutar Santtusaatana, Kanttura
Kyllä sitä tarviis saatana paijausta...*hmph*
Muutenki ajatukset vielki ihan sekasin mutta läheisyys ei olis pahitteeks...
Zeratul

Posts: 1,170

#13862 • • Zeratul Captain miserable

KriSSe^, 11.9.2007 23:21:
---
Tuksu, 11.9.2007 21:26:
---
KriSSe^, 11.9.2007 19:58:
---
Tuksu, 2.9.2007 15:58:
Ois jees saada tännekki luukkuun joku timeri ni tietäis kauan tääl o tullu jo notkuttuu.

Sit tohon ekalle sivulle joku top10 Toivottominta tapausta :D

Voisin melkee veikkaa itseeni aika kärjen piikkiin.

But the hunt is on!

---


Loistava idea oikeesti! *tirsk* Veikkaan et mäkin pääsisin kyl aika korkeelle sillä listalla...reilu 2½ vuotta eletty ilman ukkoa. *justjoo*

---


Pitää laittaa jonkimoinen adressi eteenpäin et saadaan tänne semmonen :D
Nimiä nimiä!

---


Todellakii!*nauru* Sanoista tekoihin Tuksu, mä ainakin allekirjotan jos adressi tulee. *iloinen*


Mitä tälle adressille tapahtu? Mä ku jo kuvittelin et oisin kerranki saannu olla paras jossain. *justjoo*

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

KriSSe^

Posts: 85

#13863 • • KriSSe^

Zeratul, 18.9.2007 22:21:
---
KriSSe^, 11.9.2007 23:21:
---
Tuksu, 11.9.2007 21:26:
---
KriSSe^, 11.9.2007 19:58:
---
Tuksu, 2.9.2007 15:58:
Ois jees saada tännekki luukkuun joku timeri ni tietäis kauan tääl o tullu jo notkuttuu.

Sit tohon ekalle sivulle joku top10 Toivottominta tapausta :D

Voisin melkee veikkaa itseeni aika kärjen piikkiin.

But the hunt is on!

---


Loistava idea oikeesti! *tirsk* Veikkaan et mäkin pääsisin kyl aika korkeelle sillä listalla...reilu 2½ vuotta eletty ilman ukkoa. *justjoo*

---


Pitää laittaa jonkimoinen adressi eteenpäin et saadaan tänne semmonen :D
Nimiä nimiä!

---


Todellakii!*nauru* Sanoista tekoihin Tuksu, mä ainakin allekirjotan jos adressi tulee. *iloinen*

---

Mitä tälle adressille tapahtu? Mä ku jo kuvittelin et oisin kerranki saannu olla paras jossain. *justjoo*



En mä tiedä..mä vähän niinku luotin siihen et Tuksu ois ottan tän asian hoitaakseen.. *ding**hymy*
anco

Posts: 201

#13864 • • anco
Samaan vois kehitellä jonkun listauksen klubituksen sinkuista. Vähän katsella noita profiileita, painaa naamoja mieleen & käydä pikkasen jututtamassa kemuissa *nauru*

--
Materialismi, mukavuudenhalu, aineelliset nautinnot ja liika kiintyminen maalliseen mammonaan.

Freja

Posts: 8,775

#13865 • • Freja Sihteeri

larzizi, 18.9.2007 20:00:
Ei onnistunut näkeminen tänään, mutta lauantaina uus yritys *pepsodent*



No lauantaihan on viel parempi näkemiselle! Eiks ookin? Sillon voi mennä toisen luo yöksikin ku ei oo töitä seuraavana päivänä :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Verottaja

Posts: 1,174

#13866 • • Verottaja no-life / luuviulu

Tuksu, 11.9.2007 21:26:
---
KriSSe^, 11.9.2007 19:58:
---
Tuksu, 2.9.2007 15:58:
Ois jees saada tännekki luukkuun joku timeri ni tietäis kauan tääl o tullu jo notkuttuu.

Sit tohon ekalle sivulle joku top10 Toivottominta tapausta :D

Voisin melkee veikkaa itseeni aika kärjen piikkiin.

But the hunt is on!

---


Loistava idea oikeesti! *tirsk* Veikkaan et mäkin pääsisin kyl aika korkeelle sillä listalla...reilu 2½ vuotta eletty ilman ukkoa. *justjoo*

---


Pitää laittaa jonkimoinen adressi eteenpäin et saadaan tänne semmonen :D
Nimiä nimiä!


Ei mitään timerii, kiitos :D

PS: 2½ vuotta sinkkuilua ei ole viel mitään ;)

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

larzizi

Posts: 1,661

#13867 • • larzizi

Freja, 19.9.2007 12:22:
No lauantaihan on viel parempi näkemiselle! Eiks ookin? Sillon voi mennä toisen luo yöksikin ku ei oo töitä seuraavana päivänä :D



Aivan niin ;) Varsinkin kun poika jo viimeksi vähän vihjaisi, jos olisin tullut hänen luokse yöksi, joten se ei olisi kovin epätodennäköistä tälläkään kertaa *plur*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Tarsu

Posts: 2,449

#13868 • • Tarsu

larzizi, Aivan niin ;) Varsinkin kun poika jo viimeksi vähän vihjaisi, jos olisin tullut hänen luokse yöksi, joten se ei olisi kovin epätodennäköistä tälläkään kertaa *plur*



sheivail*

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Freja

Posts: 8,775

#13869 • • Freja Sihteeri

larzizi, 19.9.2007 14:12:
---
Freja, 19.9.2007 12:22:
No lauantaihan on viel parempi näkemiselle! Eiks ookin? Sillon voi mennä toisen luo yöksikin ku ei oo töitä seuraavana päivänä :D

---


Aivan niin ;) Varsinkin kun poika jo viimeksi vähän vihjaisi, jos olisin tullut hänen luokse yöksi, joten se ei olisi kovin epätodennäköistä tälläkään kertaa *plur*



Mua rupes hirveesti naurattaan, ku ihan ku ois ilmas jotai "ryhmäkannustusta" ja muuta tsemppaamista :D "hei, yks sinkkuluukkulainen on saamas munaa", "hei hienoo U GO GIRL", "jee mullakin on vielä toivoa" ja sitä rataa.

Näin silmissäni tän tilanteen. Huvitti :)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Miika

Posts: 893

#13870 • • Miika

Lucifer Inc ™, 18.9.2007 20:45:
---
sadesola, 18.9.2007 20:41:
Hommaa minibussi ja lastaa se
vanhoilla karvaisilla miehillä.
Ajatuskin jo lämmittää mieltä.

Hankkikaa vielä yhdessä mandoliini,
niin johan helpottaa syystuska. *pepsodent*
---
saaks olla mandoliinin sijasta banjo? :P



Banjon sijaan balalaikka, bayamaya perälle sekä illalliseksi Brezhnevin hapankaalikeittoa. *stop*
Lyylikki

Posts: 2,975

#13871 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

larzizi, 19.9.2007 14:12:
---
Freja, 19.9.2007 12:22:
No lauantaihan on viel parempi näkemiselle! Eiks ookin? Sillon voi mennä toisen luo yöksikin ku ei oo töitä seuraavana päivänä :D

---

Aivan niin ;) Varsinkin kun poika jo viimeksi vähän vihjaisi, jos olisin tullut hänen luokse yöksi, joten se ei olisi kovin epätodennäköistä tälläkään kertaa *plur*



Tai sitte voit leikkii vaikeestitavoiteltavaa. *tirsk*
larzizi

Posts: 1,661

#13872 • • larzizi

Freja, 19.9.2007 14:52:
Mua rupes hirveesti naurattaan, ku ihan ku ois ilmas jotai "ryhmäkannustusta" ja muuta tsemppaamista :D "hei, yks sinkkuluukkulainen on saamas munaa", "hei hienoo U GO GIRL", "jee mullakin on vielä toivoa" ja sitä rataa.

Näin silmissäni tän tilanteen. Huvitti :)



Jep, oon kans naureskellut täällä yksinäni tota *nauru* Mut onhan se hyvä, että muut kannustaa ;D

Kyl sitä pikkuhiljaa kaivattiinkiin sutinaa mun elämään. Helvetin nihkeetä ollut, kun ei edes mitään kunnon kesäkolleja löytynyt *igor*

Mainitsin tänään koulussa yhdelle kaverille tästä pojasta ensimmäistä kertaa. Tuli hauskaa kommenttia kaverilta: "No mä oonki ihmetelly et mikä vittu sussa on ollu vialla, kun oot koko ajan niin hyvällä tuulella, hymyilet ja naurat koko ajan, oot koko ajan et "ei se mitään haittaa" ja kannustat ja tsemppaat 24/7" *nauru*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Freja

Posts: 8,775

#13873 • • Freja Sihteeri

larzizi, 19.9.2007 15:17:
Mainitsin tänään koulussa yhdelle kaverille tästä pojasta ensimmäistä kertaa. Tuli hauskaa kommenttia kaverilta: "No mä oonki ihmetelly et mikä vittu sussa on ollu vialla, kun oot koko ajan niin hyvällä tuulella, hymyilet ja naurat koko ajan, oot koko ajan et "ei se mitään haittaa" ja kannustat ja tsemppaat 24/7" *nauru*



:D toi o kivaa :)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

larzizi

Posts: 1,661

#13874 • • larzizi
Kummasti tämmönen pieni ihastus piristää elämää. En oikeastaan stressannut maanantain kirjoituksia missään vaiheessa, mutta jopa itse kirjoitustilanteessa huomasin välillä, että hymy oli korvissa asti, kun ajatukset olivat harhailleet lauantai-iltaan ;) Hieman tuli valvojilta kummastuneita katseita.

Mutta mikäs siinä, jos ihminen on iloinen *hihu*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

thebbo

Posts: 346

#13875 • • thebbo free spirit

Verottaja, 19.9.2007 12:36:
---
PS: 2½ vuotta sinkkuilua ei ole viel mitään ;)



No ei todellakaan oo.

--
Vittu tähän on nyt tultu paljon spekulaatioit on kuultu vähän on tiedetty vitusti enemmän on luultu paskaa puhuttu huhuttu yksityiskohtiin juututtu, mut totuus puuttuu mikää ei edelleenkää oo muuttunu

Meke

Posts: 2,083

#13876 • • Meke GT Digital, BCN Records

Janisa, 18.9.2007 21:01:
Mua arsyttaa ettei oo ketaan kelle kitista! *grr*

Nimim. Huono paiva. *dissaa*



Yksin on vaikea tapella ja pussata...(kaipaa molempia juttuja suhteen ohella)
Onko sinkkuus edes enään muotia.

--
Ruboy Records, GT Digital, BCN Records, Burning Chrome Records, Sinthetic Digital, Electronica Exposed, Finrg Recordings, Audio Reanimation, Freeformaniacs, Ruffbeatz

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#13877 • • Aurinkoneiti

Meke, 19.9.2007 17:24:
---
Janisa, 18.9.2007 21:01:
Mua arsyttaa ettei oo ketaan kelle kitista! *grr*

Nimim. Huono paiva. *dissaa*

---


Yksin on vaikea tapella ja pussata...(kaipaa molempia juttuja suhteen ohella)
Onko sinkkuus edes enään muotia.



Minä löydän vaan positiivisia puolia sinkkunaolemisesta. Nyt saan olla rauhassa pahalla tuulella, eikä sitä tartte kaataa kenenkään niskaan.
Janisa

Posts: 2,226

#13879 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

remotion, 19.9.2007 21:33:
---
Janisa, 18.9.2007 21:01:
Mua arsyttaa ettei oo ketaan kelle kitista! *grr*

Nimim. Huono paiva. *dissaa*

---


tuuppaa mulle vaa, ku joku sanois ees jotain... viel pari viikkoo ollu kipeen täs :/



No et sitten eilen ilmoittanut kun mulla oli huono paiva. Olisin voinut vaikka suutuspaissani tukkia sun postis.*senkin* Tanaan ma oon taas lauhkea kun lammas ja mun suusta tulee vaan vaaleanpunaisia hompotyksia... *iloinen*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Piia

Posts: 110

#13880 • • Piia
Kylmääää!!!*uuh* Haluu johonki lämpimään ja turvalliseen kainaloon *nyyh*