SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,829,165 views

Janisa

Posts: 2,226

#13801 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

Annakins, 15.9.2007 09:55:
---
Janisa, 15.9.2007 05:05:
---
Annakins, 14.9.2007 22:21:
---
Bellezaaa, 14.9.2007 22:05:
mut nyt syksyl kyl kaipaa ja vois käpertyä jonku kainaloo ja lepäillä siinä ihan rauhas yeps*hih*

---


Joo pakko kyl myöntää, et vaikka muuten en sillai mitään kaipaakaan, niin tällasina syysiltoina olis kiva jos olis sängynlämmitin.

---


Ole hyva!

http://www.emp-online.fi/bin/shop.php?prog=shop&mid=&article=822311&funktion=PRODUCTINFO&bildrub=search&LANG=FI

---


Mä arvasin, et joku postaa jotain tän suuntasta :D



Sa voit aina katsos luottaa meihin vapaisiin sinkkuihin, joilla on liikaa aikaa maleksia netissa!
Sitapaitsi, ma nain oikein vaivaa moisen eteen -oli kuule tuunattu versio! *tirsk*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Avatar
#13802 • • Annakins Guest

Janisa, 15.9.2007 14:15:
---
Annakins, 15.9.2007 09:55:
---
Janisa, 15.9.2007 05:05:
---
Annakins, 14.9.2007 22:21:
---
Bellezaaa, 14.9.2007 22:05:
mut nyt syksyl kyl kaipaa ja vois käpertyä jonku kainaloo ja lepäillä siinä ihan rauhas yeps*hih*

---


Joo pakko kyl myöntää, et vaikka muuten en sillai mitään kaipaakaan, niin tällasina syysiltoina olis kiva jos olis sängynlämmitin.

---


Ole hyva!

http://www.emp-online.fi/bin/shop.php?prog=shop&mid=&article=822311&funktion=PRODUCTINFO&bildrub=search&LANG=FI

---


Mä arvasin, et joku postaa jotain tän suuntasta :D

---


Sa voit aina katsos luottaa meihin vapaisiin sinkkuihin, joilla on liikaa aikaa maleksia netissa!
Sitapaitsi, ma nain oikein vaivaa moisen eteen -oli kuule tuunattu versio! *tirsk*



Joo mä huomasin :p
Snowie

Posts: 601

#13803 • • Snowie Ihku Hiutale
Öööh, mä en enää tiedä kumpaan luukkuun mä kuulun.
Avatar
#13804 • • Equalizer Guest
haluisko ketään tälläst joka on melkeen aina töis*pökr*
larzizi

Posts: 1,661

#13805 • • larzizi
Mä en ole ikinä, en IKINÄ löytänyt baarista ainuttakaan miestä. Mutta tänään mä löysin (tai no, se löysi kyllä mut) aivan ihanan miehen. Saatto mut jopa kaverin autolle, joka tuli hakemaan mut kotiin. Se tuli ihan älyttömän hyvin juttuun mun kavereiden kanssa ja jutteli niitten kanssa varmaan tunnin ennen kun päästiin lähtemään. Loppuen lopuksi jopa heitettiin se kotiin.

Siis voi että! Sopi aivan älyttömän hyvin "porukkaan" ja oli aivan ihana herrasmies. Kovasti jutteli, että tulee hakemaan mut tiistaina koulusta ja haluaa joku kerta mennä mun kanssa metsään yöpymään.

Ja se kun se lähti autosta.. oi vitsi! Teki aivan mahtavan ja täysin ennalta arvaamattoman peliliikkeen siinä vaiheessa *plur*

Ainut vika on siinä, että sillä on mun puhelinnumero, mutta mulla ei sen. Lupasi vilpittömästi soittaa viimeistään tiistaiaamulla, jos pääsee tai ei pääse hakemaan mua koulusta. Mulla on kirjotukset maanantaina ja jos se taas tekee peliliikkeen ja oikeesti viivyttelee sitä soittoa tiistaiaamuun, niin vittu mä hajoan huomenna kun pitäis keskittyy lukemiseen ja maanantaina kun pitäis keskittyy yokirjotuksiin.

Sen lisäksi, että mä rakastuin tähän mieheen, mun kaveripojat rakastui myös siihen *pihkassa**pus*

Eikä ainakaan mikään huono suutelija ollut *pepsodent**pus*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Zebir

Posts: 659

#13806 • • Edited Zebir
Vittu. Joka kerta baarikeikka menee siihen että joko siel tanssilattial jammailee ihan omissa maailmoissa tai sit bousailee baaritiskillä drinksu kädessä ja odottaa että tulis sellanen biisi mitä vois mennä jammailemaan. Muihin tutustuminen on tolleen aika mahdotonta. *igor**poks*

--
On mahdotonta olla masentunut jos sinulla on ilmapallo. -Nalle Puh-

Janisa

Posts: 2,226

#13807 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

larzizi, 16.9.2007 04:24:

Kello puoli viiden aamupostaus.



Kerrot meille kylla ti, ottiko se yhteytta! *joo*

Niin, ja onnea kirjoituksiin!

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

larzizi

Posts: 1,661

#13808 • • Edited larzizi

Janisa, 16.9.2007 06:06:
Kerrot meille kylla ti, ottiko se yhteytta! *joo*

Niin, ja onnea kirjoituksiin!



Lupaan kertoa ;) Jos ei ota yhteyttä, menetän lopunkin uskoni miehiin *pepsodent*

Toivotaan ettei poika häiritse keskittymistä liikaa maanantaina.

EDIT. Ja tämä löytö oli muuten helvetin hyvä tanssimaan!

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

[Nuclear]

Posts: 5,855

#13809 • • [Nuclear] el aprendiz

Zebir, 16.9.2007 05:27:
Vittu. Joka kerta baarikeikka menee siihen että joko siel tanssilattial jammailee ihan omissa maailmoissa tai sit bousailee baaritiskillä drinksu kädessä ja odottaa että tulis sellanen biisi mitä vois mennä jammailemaan. Muihin tutustuminen on tolleen aika mahdotonta. *igor**poks*


:D Niin totta, niin totta.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

larzizi

Posts: 1,661

#13810 • • larzizi

Janisa, 16.9.2007 06:06:
Kerrot meille kylla ti, ottiko se yhteytta! *joo*



JACKPOT! *plur*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

larzizi

Posts: 1,661

#13812 • • larzizi

Lyylikki, 16.9.2007 19:59:
Oohlala!!!

Ehkä meillä muillakin on sitte vielä toivoa *puhelintatuijottel*



Toki teillä on *joo*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Birgie

Posts: 1,311

#13813 • • Birgie Kikati
*luukkuun putkahtel*

*uuh*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

Birgie

Posts: 1,311

#13815 • • Birgie Kikati

ezzy, 16.9.2007 22:54:
---
Birgie, 16.9.2007 22:41:
*luukkuun putkahtel*

*uuh*
---

Kovinpa on jojoa havaittavissa :(


Älä kato muuta sano. Elämä on paskaa. :(

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

larzizi

Posts: 1,661

#13817 • • Edited larzizi
Muistinpa muuten juuri, että tää mun elämäni mies sanoi illalla olevansa ehkä lähdössä tästä jossain vaiheessa rauhanturvaajaksi. Just my luck *igor*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Bellezaaa

Posts: 573

#13818 • • Bellezaaa Afrodite*

larzizi, 17.9.2007 07:38:
Muistinpa muuten juuri, että tää mun elämäni mies sanoi illalla olevansa ehkä lähdössä tästä jossain vaiheessa rauhaturvaajaksi. Just my luck *igor*



Hmmm...
no mut aatteles...
eiks oo hyvä et miehel on omii tärkeit juttuj, joita haluu toteuttaa
eikä koko aika roiku puntis kii*pepsodent*
Anselmi

Posts: 2,578

#13819 • • Anselmi And sell me
Sori minkit, mä roudaan pois. En tiedä
kuinka tuutte selviämään, tuskin mitenkään.

--
sen pituinen se

larzizi

Posts: 1,661

#13820 • • larzizi

Bellezaaa, 17.9.2007 13:07:
Hmmm...
no mut aatteles...
eiks oo hyvä et miehel on omii tärkeit juttuj, joita haluu toteuttaa
eikä koko aika roiku puntis kii*pepsodent*



No onhan se toki, mut jos se nyt edes olis mun mies, niin en haluaisi, että se lähtis turhan kauas pitkäksi aikaa toteuttamaan niit omii juttujaan :D

Ja se oli ilmeisesti aika isolla ehkällä.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.