SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,839,160 views

Avatar
#1341 • • hyperventilaatio Guest
Kai sitä itekin voi tänne raahautua. *blush*
Avatar
#1342 • • yana Guest

Väne:
Plääh, miks ei se oikea voi jo tulla kohta vastaan. *nyyh*



”se oikea”. huvittavan naivi ajatus
Väne

Posts: 139

#1343 • • Väne asennewamma

yana4000:
---
Väne:
Plääh, miks ei se oikea voi jo tulla kohta vastaan. *nyyh*

---


”se oikea”. huvittavan naivi ajatus



Hmm... mitenköhän minun sitten olisi pitänyt asia ilmaista? *täh*
Nojoo, anti olla. En mä ainakaan jaksa miettiä mitään turhaa tässä helteessä.

--
"In reality, we are all part of the flow of the same cosmic stream." Akira 4 p186

_2

Posts: 325

#1344 • • _2
3 viikkoa sitten tulin kolinalla ja räminällä...
Vieläkin vähän ihmeisssään missä on?!*ding*
-xx-

Posts: 5,001

#1345 • • -xx- Dr. -xx-, PhD
tekis mieli jo pois täältä *igor*

--
kiitos ja anteeksi ^^

Wintermute

Posts: 170

#1346 • • Wintermute peacemaker

yana4000:
”se oikea”. huvittavan naivi ajatus



*täh*
Kuinka niin naiivi? Eihän tuo ole kuin ilmaus sille, että löytää sen henkilön, jonka kanssa haluaa vanheta ja kenties hankkia muksuja (yms)?

Meikäläistäkin tölvittiin kun käytin tuota ilmaisua. Mikä siinä närästää? *justjoo*

Ymmärrän, etteivät kaikki tahdo sitoutua ja se on ok, mutta miksi on naiivia etsiä sitä \”parempaa puolikastaan\”?

--
"The Tragedy of our times is that we may get exactly what we wanted."

super-enkuli

Posts: 1,521

#1347 • • super-enkuli
Täällä ollaan ja lopua ei näy... mutta tarviiko näkyä? *vink*

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

Howdy

Posts: 7,955

#1348 • • Howdy Oldie
Se ”oikea” aika mielenkiintoinen määrittely senkin takia että jokainen kuitenkin loppukädessä käsittää asian omalla tavallaan ...
Minustakin tuntui aikanaan että se ”oikea” oli tullut vastaan.No perseelleen meni .. eikä vähiten omaa syytäni.No se ”oikea” ei ole sen jälkeen tullut vastaan.Mutta siitä herääkin mielenkiintoinen kysymys että mistä sen tietää koska se ”oikea” tulee kohdalle?
Vai voiko niitä ”oikeita” olla enemmänkin elämän aikana .. *ding*
Mitä jos odottaakin liian kauan sitä ”oikeata” ja jääkin sen takia elämä elämättä kun ei annakkaan ”ei oikeille” mitään mahdollisuutta... ehkä sitä kuitenkin kannattaa vaivautua tutustumaan ihmisiin .. jos se sitten vaikka ajan mittaan muuttuisikin siksi ”oikeaksi”.

Tässä asiaa pavun varresta .. en tiedä onko tossa tekstissä mitään järkeä .. mutta tulipahan mieleen ...

--
Käpy vailla vertaa

Howdy

Posts: 7,955

#1349 • • Howdy Oldie

-x-:
tekis mieli jo pois täältä *igor*



No eikös sulla ole se pervo mestari sielä hollilla *slurps**vink*

--
Käpy vailla vertaa

hallucinogen

Posts: 8,190

#1350 • • hallucinogen Edain
jeejee vihdoinkin pois täältä *iloinen*
Harmi vaan en naiset on ollu liian fiksuja aina et ne antanu monoa jossain vaiheessa *nauru* mutta sitä odotellessa, pitäkää hauskaa *pahis*

--
pikku-*possu*

pr0ton

Posts: 588

#1351 • • pr0ton mörökölli
Huh huh! Vielä täällä, mutta ei kauaa *pihkassa* *vink*

[muokattu 21.7.2003 01:14]

--
onks kaikki oke? oooookke.

Summerblink

Posts: 291

#1352 • • Summerblink 2 vasenta jalkaa
Sinä Amarillossa ollut 22v. rullaluistelijatyttö, tule ja pelasta minut täältä!!
nimimerkki. miksi vitussa olin edes amarillossa lauantai-iltana
-xx-

Posts: 5,001

#1353 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

-x-:
tekis mieli jo pois täältä *igor*

---

howdy:
No eikös sulla ole se pervo mestari sielä hollilla *slurps**vink*



Ei ole *eiei*

hallucinogen:
jeejee vihdoinkin pois täältä *iloinen*
Harmi vaan en naiset on ollu liian fiksuja aina et ne antanu monoa jossain vaiheessa *nauru* mutta sitä odotellessa, pitäkää hauskaa *pahis*



Onnea matkaan ...
Yritetään pitää hauskaa *joo*

[muokattu 21.7.2003 09:22]

--
kiitos ja anteeksi ^^

hallucinogen

Posts: 8,190

#1354 • • hallucinogen Edain
Ei tässä onnea tarvita, hermoja vaan *vink*
Hyviä hermoja ja teräksistä kuntoa *nauru**pahis* lähinnä niitä hermoja...naiset knu tuppaa nalkuttamaan mitä ihmeellisimmistä asioista *nauru*

--
pikku-*possu*

tuitui

Posts: 1,258

#1355 • • tuitui .:Shiny disco ball:.

Väne:
---
yana4000:
---
Väne:
Plääh, miks ei se oikea voi jo tulla kohta vastaan. *nyyh*

---


”se oikea”. huvittavan naivi ajatus

---


Hmm... mitenköhän minun sitten olisi pitänyt asia ilmaista? *täh*
Nojoo, anti olla. En mä ainakaan jaksa miettiä mitään turhaa tässä helteessä.




Mun mielestä sitä AINUTTA ja OIKEAA ei oo olemassa.
On olemassa siihen siinä hetkellä se oikea mut se ei tarkoita,että se olisi se ainut ja oikea koko loppu elämän. tjsp.

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

-P

Posts: 4,972

#1357 • • -P
vonkaus ois kiva*pahis*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Jammailija

Posts: 3,224

#1358 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Mä voisin vaihtaa mun postiosoitteen tänne, eh*blush*

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Väne

Posts: 139

#1359 • • Väne asennewamma

tuitui:
Mun mielestä sitä AINUTTA ja OIKEAA ei oo olemassa.
On olemassa siihen siinä hetkellä se oikea mut se ei tarkoita,että se olisi se ainut ja oikea koko loppu elämän. tjsp.



No ok, ehkä mun olis pitänyt sanoa asiani jotenkin muuten, mutta toi nyt tuntui sillä hetkellä sopivalta. Toki jos olisin tiennyt, että täällä takerrutaan noinkin sinänsä mitättömiin pikkuseikkoihin, niin olisin jättänyt sanomatta. *hmph*

--
"In reality, we are all part of the flow of the same cosmic stream." Akira 4 p186

Avatar
#1360 • • yana Guest

Väne:
Toki jos olisin tiennyt, että täällä takerrutaan noinkin sinänsä mitättömiin pikkuseikkoihin, niin olisin jättänyt sanomatta. *hmph*



”takerrutaan”

tuo aihe on sellainen jolla on loppujenlopuksi paljonkin merkitysta. se että itse esitit sen kevyesti ei poista tuota seikkaa. mikäli siitä alkaa jonkin asteinen keskustelu jossa homma menee vahan eri suuntaan kuin oma pointti oli, ei se ole missään nimessä hyökkäys sua vastaan.

no ehka pitaa vaan yhä muistaa että kenenkään postaukseen ei saa vastailla kuin



*plur**hih**nauru**plur**enkeli**pelle**piis**sydän**hellokitty**nauru**pupu**plur**plur**nauru**hih**sydän**igor**justjoo**pihkassa**justjoo**plur**nauru**hih**pupu**vink**plur**hih**nauru**plur**enkeli**pelle**piis**sydän**hellokitty**nauru**pupu**plur**plur**nauru**hih**sydän**igor**justjoo**pihkassa**justjoo**plur**nauru**hih**pupu**vink**plur**hih**nauru**plur**enkeli**pelle**piis**sydän**hellokitty**nauru**pupu**plur**plur**nauru**hih**sydän**igor**justjoo**pihkassa**justjoo**plur**nauru**hih**pupu**vink**plur**hih**nauru**plur**enkeli**pelle**piis**sydän**hellokitty**nauru**pupu**plur**plur**nauru**hih**sydän**igor**justjoo**pihkassa**justjoo**plur**nauru**hih**pupu**vink**plur**hih**nauru**plur**enkeli**pelle**piis**sydän**hellokitty**nauru**pupu**plur**plur**nauru**hih**sydän**igor**justjoo**pihkassa**justjoo**plur**nauru**hih**pupu**vink**plur**hih**nauru**plur**enkeli**pelle**piis**sydän**hellokitty**nauru**pupu**plur**plur**nauru**hih**sydän**igor**justjoo**pihkassa**justjoo**plur**nauru**hih**pupu**vink**plur**hih**nauru**plur**enkeli**pelle**piis**sydän**hellokitty**nauru**pupu**plur**plur**nauru**hih**sydän**igor**justjoo**pihkassa**justjoo**plur**nauru**hih**pupu**vink**plur**hih**nauru**plur**enkeli**pelle**piis**sydän**hellokitty**nauru**pupu**plur**plur**nauru**hih**sydän**igor**justjoo**pihkassa**justjoo**plur**nauru**hih**pupu**vink**plur**hih**nauru**plur**enkeli**pelle**piis**sydän**hellokitty**nauru**pupu**plur**plur**nauru**hih**sydän**igor**justjoo**pihkassa**justjoo**plur**nauru**hih**pupu**vink**plur**hih**nauru**plur**enkeli**pelle**piis**sydän**hellokitty**nauru**pupu**plur**plur**nauru**hih**sydän**igor**justjoo**pihkassa**justjoo**plur**nauru**hih**pupu**vink**plur**hih**nauru**plur**enkeli**pelle**piis**sydän**hellokitty**nauru**pupu**plur**plur**nauru**hih**sydän**igor**justjoo**pihkassa**justjoo**plur**nauru**hih**pupu**vink**plur**hih**nauru**plur**enkeli**pelle**piis**sydän**hellokitty**nauru**pupu**plur**plur**nauru**hih**sydän**igor**justjoo**pihkassa**justjoo**plur**nauru**hih**pupu**vink**plur**hih**nauru**plur**enkeli**pelle**piis**sydän**hellokitty**nauru**pupu**plur**plur**nauru**hih**sydän**igor**justjoo**pihkassa**justjoo**plur**nauru**hih**pupu**vink**plur**hih**nauru**plur**enkeli**pelle**piis**sydän**hellokitty**nauru**pupu**plur**plur**nauru**hih**sydän**igor**justjoo**pihkassa**justjoo**plur**nauru**hih**pupu**vink**plur**hih**nauru**plur**enkeli**pelle**piis**sydän**hellokitty**nauru**pupu**plur**plur**nauru**hih**sydän**igor**justjoo**pihkassa**justjoo**plur**nauru**hih**pupu**vink*

...ettei kellekaan vaan tuu paha mieli

[muokattu 23.7.2003 11:12]