insejn:
---
vapaasta tahdosta vai ujoudesta tai jostain muusta?
Vähän varmaan kaikesta.. Onhan sitä jotain pientä säätöö ollu, muttei mitään ihmeellisempää. Taidan olla aika vaikee tapaus.. Asiaa ei helpota se, että yhden pöntön takia on mennyt luottamus jokseenkin koko kakslahkeisten lahkoon.
Ne, jotka on yrittänyt iskeä mua, on poikkeuksetta jotain epätoivosia tapauksia, jotka ei sytytä mitenkään päin.
Jutut, joita mä olen yrittänyt aloittaa tai jotka on pikkuhiljaa kehittynyt hyvään suuntaan, on aina loppuen lopuks mennyt päin helvettiä - joko minä tai vastapuoli juoksee karkuun ja lujaa...
Kynnys minkään vakavan alottamiseen nousee koko ajan.. Alkaa tulla ujommaks ja ahistaa, kun kaikki ympärillä pariutuu ja perustaa perhettä. Tai siis lähinnä se ahistaa, että pariutuneilla kaiffareilla on se tilitysvelvollisuus menemisistään ym. velvotteita parisuhteen takia. Vapaus on tuntematon sana. UB:ta lainatakseni: Vastarakastuneet kyllä ärsyttää, vaikka kuinka kutsutaan eivät he suostu kavereita tapaamaan. Ja lähe nyt sitten jonku kaveri-parin kanssa johonki. Kyllä sitä tuntee ittensä vähän ylimääräseks.
Periaatteessa oon luullakseni jonkinlainen erakko tai sitten olosuhteiden pakosta muuttumassa sellaiseksi. Mutta koska sillon tällöin kaipaan läheisyyttä, toivoa ei kai ole vielä ihan kokonaan menetetty?! Pitäis kai vaan uskaltaa heittäytyä..