SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,839,033 views

Jocular

Posts: 1,359

#12841 • • Edited Jocular Janni

Birgie, 24.3.2007 11:49:
---
Jocular, 23.3.2007 20:44:
Tää alkaa jo kypsyttää. Missä SE on :/

---


Lopeta ettiminen niin se hyppää sun syliin *pihkassa*



No oonko kauheesti ettiny wha tha? *pepsodent*

ainii ja psssst.. emmä niin sinkku ole tai sillai emt.. ^^

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Jago

Posts: 4,039

#12842 • • Jago un-trained monkee

Unik, 21.3.2007 14:30:
---
Super-Kerttu, 21.3.2007 14:27:
---
Unik, 21.3.2007 14:25:


Kaksi ihmistä kuolee yhdessä&yhtäaikaa? Aika epätodennäköistä elleivät kuole yhdessä jossain onnettomuudessa tai jotain. Olisiko se sit muka onnellinen loppu?

---


No ei varmaan muiden läheisten puolesta..Mut eipähän jäis ainakaan suremaan jompikumpim toista. *ding* Ja eiks sitten olis niinku yhdessä aina! Mun mielestä ainakin! Parantumaton romantikko, kun olen! *joo* *sydän*

---


Eli jos nuorena vaikka kaksi 20v ihmistä jotka ovat yhdessä jäisivät rekan alle tai jotain ja menisivät ihan muussiksi ja soseeksi niin että olisi vaikea edes tunnistaa uhreja...niin se olisi romanttista?


jos ne sekoittuu silleen että molempien soluja on yhtäpaljon kaiki8ssa kohdissa ja se kaikki jäädytetään ikuisiksi ajoiksi.
silloin ne saa olla aina yhdessä ja yhtä*plur*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Bellezaaa

Posts: 573

#12843 • • Bellezaaa Afrodite*
Jocular, 23.3.2007 20:44:
Tää alkaa jo kypsyttää. Missä SE on :/

---
Ihmisen täytyy osata/nauttia olla yksinki vaik ei heti tuliskaa sitä ns. SITÄ vastaa....
siis näin mun mielipide sen vuoksi, et ainaki sit tiiän et toinen pärjää ittekseen ja osaa
arvostaa itseensä/toista osapuolta tarpeeksi...
uskon et suhteessa arvostetaan toisiaan sit enemmän ku on nähny myös toisen elämäntilanteen...
yeps...*hihu*

eli siis maltti on valttia*joo*
plink

Posts: 1,405

#12844 • • plink team paska

Bellezaaa, 25.3.2007 06:12:
Jocular, 23.3.2007 20:44:
Tää alkaa jo kypsyttää. Missä SE on :/

---
Ihmisen täytyy osata/nauttia olla yksinki vaik ei heti tuliskaa sitä ns. SITÄ vastaa....
siis näin mun mielipide sen vuoksi, et ainaki sit tiiän et toinen pärjää ittekseen ja osaa
arvostaa itseensä/toista osapuolta tarpeeksi...
uskon et suhteessa arvostetaan toisiaan sit enemmän ku on nähny myös toisen elämäntilanteen...
yeps...*hihu*

eli siis maltti on valttia*joo*



varmaan mainittu miljoona kertaa jo tässä topicissa, mut yks elämän kirjottamattomia sääntöjä on oikeasti se, et silloin se tulee kun sitä ei yritä.:)

tänään muuten koitettiin yhden kaverin kanssa pähkäillä sitä, et miten naiset tietää kuka on varattu ja kuka ei? joku gaydaria vastaava tutka täytyy olla, koska jokainen mies tietää sen, että sillon ku ei oo mitään, ni ei todellakaan oo mitään, mut sillon ku on jotain, ni niitä tulee heti enemmän. any info? :D

toisaalta itelläni ei ole mitään hajua. joskus olen ihan huumorilla mennyt pokailemaan ns. illan kauneinta naista sillä mentaliteetilla, et no toi on kuitenkin varattu, mut mennään ottamaan naurut, mut et sit on loppupeleissä kuitenkin natsannu. eli oma radar kusee ainaki ja pahasti:)

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

hallucinogen

Posts: 8,190

#12845 • • hallucinogen Edain

plink, 25.3.2007 06:32:
tänään muuten koitettiin yhden kaverin kanssa pähkäillä sitä, et miten naiset tietää kuka on varattu ja kuka ei? joku gaydaria vastaava tutka täytyy olla, koska jokainen mies tietää sen, että sillon ku ei oo mitään, ni ei todellakaan oo mitään, mut sillon ku on jotain, ni niitä tulee heti enemmän. any info? :D


En muista mistä lehdestä luin mutta kerrottiin kuitenkin, että miehellä natsaa paremmin jos se on liikkeellä kauniis ystävättären kanssa :D. Naiset kuulemma ajattelee, että siinä miehessä täytyy olla jotain hyvää kun toikin mimmi on ton kanssa :D. Asia ainakin toimi itselläni kerran loistavasti kun eräs tuttavapariskunta oli laivalla ja sen suhteen parempipuolisko on tämmönen klassinen isotissinen ja tiukkaperseinen blondi ja kun siinä vetästiin parit parketilla parit tanssit niin se kesti minsan kun se tuttumimmi oli poistunut niin toinen nainen tulee ja "sä tanssit todella hyvin, haluisitko tulla mun seuraan?" :D. 10min kuluttua mua esiteltiin jo äidille O_o.

Miehet, kaunis nainen siis houkuttimeksi! ;D

--
pikku-*possu*

Epailija

Posts: 5,636

#12846 • • Edited Epailija Physicist, 2nd class.

hallucinogen, 25.3.2007 12:30:
Miehet, kaunis nainen siis houkuttimeksi! ;D



...mutta vain se yksi. Kaupungilla on pariin otteeseen tullut oltua seurueessa, jossa olen ollut ainoa (tai about ainoa) mies ja loput vajaa kymmenen sitten hyvännäköisiä naisia, eikä kukaan ole koskaan tullut yrittämään mitään. Jos silloin ei leimaudu homoksi niin ei koskaan. Tai sitten minussa vain on selkeästi vikaa. :D

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

hallucinogen

Posts: 8,190

#12847 • • hallucinogen Edain

Epailija, 25.3.2007 21:43:
Jos silloin ei leimaudu homoksi niin ei koskaan. Tai sitten minussa vain on selkeästi vikaa. :D


No kymmenen naista antaa juuri sen homoleiman, joten vain yksi kaunis nainen mukaan ensi kerralla ;D. Niin ja se nainen pitää lähettää sit matkoihinsa aina välillä, että vieras naaras voi lähestyä ;).

--
pikku-*possu*

Avatar
#12848 • • niomic Guest

hallucinogen, 25.3.2007 21:47:
---
Epailija, 25.3.2007 21:43:
Jos silloin ei leimaudu homoksi niin ei koskaan. Tai sitten minussa vain on selkeästi vikaa. :D

---

No kymmenen naista antaa juuri sen homoleiman, joten vain yksi kaunis nainen mukaan ensi kerralla ;D. Niin ja se nainen pitää lähettää sit matkoihinsa aina välillä, että vieras naaras voi lähestyä ;).



Eli järkevintä olisi alkaa seurustelemaan hyvännäköisen naisen kanssa, jotta sais sinkkuelämään vähän säpinää! Ja kai teil on jo kihlasormukset sormes et pahat tytöt voivat vietellä teit pois kihlattunne kynsistä >;D
hallucinogen

Posts: 8,190

#12849 • • hallucinogen Edain

niomic, 25.3.2007 21:51:
Eli järkevintä olisi alkaa seurustelemaan hyvännäköisen naisen kanssa, jotta sais sinkkuelämään vähän säpinää! Ja kai teil on jo kihlasormukset sormes et pahat tytöt voivat vietellä teit pois kihlattunne kynsistä >;D


Tai sit vaan pyytäis jotain kaveria jeesaamaan sen naisen metsästämisessä :D.

--
pikku-*possu*

Epailija

Posts: 5,636

#12850 • • Epailija Physicist, 2nd class.

hallucinogen, 25.3.2007 21:52:
Tai sit vaan pyytäis jotain kaveria jeesaamaan sen naisen metsästämisessä :D.



Tosin ensin pitää esittää itselleen seuraava kysymys:

"Haluanko olla sellaisen naisen kanssa, joka metsästää varattuja miehiä?" =P

Henk. koht. koen tuon aika suurena turn offina.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Elias

Posts: 434

#12851 • • Elias Elias

Tai sit vaan pyytäis jotain kaveria jeesaamaan sen naisen metsästämisessä :D.



Tai sit jos unohtaisitte vaan koko asian *vink**lmao*

--
Because "moo" just doesn't sound right"

hallucinogen

Posts: 8,190

#12852 • • hallucinogen Edain

Epailija, 25.3.2007 21:55:
Tosin ensin pitää esittää itselleen seuraava kysymys:

"Haluanko olla sellaisen naisen kanssa, joka metsästää varattuja miehiä?" =P

Henk. koht. koen tuon aika suurena turn offina.


Eihän se välttämättä varattua miestä etsi. Voihan se aatella, että se mimmi on lyöttäytynyt sun seuraan sinä iltana ja ennestään tuntematon tai jotain muuta.

--
pikku-*possu*

hallucinogen

Posts: 8,190

#12853 • • hallucinogen Edain

Elias, 25.3.2007 21:55:
Tai sit jos unohtaisitte vaan koko asian *vink**lmao*


Kuka sitä nyt naisia viittii unohtaa :D. Jos niitä saa helpommin niin ei siinä mitään mut jos muuten saa vaan rakkuloita käsiinä lauantai-iltasin niin ehkä sit pitää koittaa vähän muulla tavalla ;). Kyllähän se haukikin iskee kiiltävään lusikkaan hyvin ;).

--
pikku-*possu*

Epailija

Posts: 5,636

#12854 • • Epailija Physicist, 2nd class.

hallucinogen, 25.3.2007 21:58:
Eihän se välttämättä varattua miestä etsi. Voihan se aatella, että se mimmi on lyöttäytynyt sun seuraan sinä iltana ja ennestään tuntematon tai jotain muuta.



No mulla pyöri enemmän tuo kihlasormussuunta mielessä, mutta totta tuokin, jos jättää ne imagosormukset kotiin.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

hallucinogen

Posts: 8,190

#12855 • • hallucinogen Edain

Epailija, 25.3.2007 22:02:
No mulla pyöri enemmän tuo kihlasormussuunta mielessä, mutta totta tuokin, jos jättää ne imagosormukset kotiin.


No enhän mä ehdottanut missään vaiheessa sormuksia :D. Tai mitään muutakaan joka vihjaisi jonnekin suuntaan, että on naimisissa tai vakavassa parisuhteessa :). Kaunis nainen kainalossa tai samassa pöydässähän ei välttämättä kerro yhtikäs mitään.

--
pikku-*possu*

Avatar
#12856 • • Edited niomic Guest

Epailija, 25.3.2007 21:55:
---
hallucinogen, 25.3.2007 21:52:
Tai sit vaan pyytäis jotain kaveria jeesaamaan sen naisen metsästämisessä :D.
---


Tosin ensin pitää esittää itselleen seuraava kysymys:

"Haluanko olla sellaisen naisen kanssa, joka metsästää varattuja miehiä?" =P

Henk. koht. koen tuon aika suurena turn offina.



Perspektiivijuttui - ehkä se vain metsästää miehiä ja sinä satut olemaan varattu, so what. Mut mä oon aina kannattanutkin vähintään mielikuvamaailmassa sitä et uusi hyvä suhde + yks dumpattu on parempi kuin yksi turvallinen / mitäänsanomaton suhde + yksi sinkku. Tosin moraaliporttien vartijat ovat siinä mielessä aina hyvillä jäljillä tuodessaan esille motiivien tärkeyden. En kannata sitä, että olemassaolevia suhteita tieten tahtoen rikotaan vaikka oman egon pönkittämiseksi, mut puhtaammilla jauhoilla on mun mielestä kaikilla oikeus tavoitella omaa onneaan - vaikka toisen suhteen kustannuksella.
Epailija

Posts: 5,636

#12857 • • Epailija Physicist, 2nd class.

hallucinogen, 25.3.2007 22:06:
No enhän mä ehdottanut missään vaiheessa sormuksia :D. Tai mitään muutakaan joka vihjaisi jonnekin suuntaan, että on naimisissa tai vakavassa parisuhteessa :). Kaunis nainen kainalossa tai samassa pöydässähän ei välttämättä kerro yhtikäs mitään.



Et et, mutta niomic ehdotti ja sinä jatkoit siihen kieltämättä sormusvaihtoehtoa. =P Noh, olisi tosiaan ollut parempi quotata sitä niomicin viestiä.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Epailija

Posts: 5,636

#12858 • • Epailija Physicist, 2nd class.

niomic, 25.3.2007 22:07:
Perspektiivijuttui - ehkä se vain metsästää miehiä ja sinä satut olemaan varattu, so what. Mut mä oon aina kannattanutkin vähintään mielikuvamaailmassa sitä et uusi hyvä suhde + yks dumpattu on parempi kuin yksi turvallinen / mitäänsanomaton suhde + yksi sinkku. Tosin moraaliporttien vartijat ovat siinä mielessä aina hyvillä jäljillä tuodessaan esille motiivien tärkeyden. En kannata sitä, että olemassaolevia suhteita tieten tahtoen rikotaan vaikka oman egon pönkittämiseksi, mut puhtaammilla jauhoilla on mun mielestä kaikilla oikeus tavoitella omaa onneaan - vaikka toisen suhteen kustannuksella.



Itse taas näen asian niin, että varattua ihmistä tietoisesti pokaileva henkilö on joko itsekäs tai ei arvosta parisuhdetta kovinkaan paljon. Pahimmillaan kyse on molemmista. Jos arvostaa parisuhteen ideaa, kunnioittaa kyllä toistenkin parisuhteita sen verran, että ei lähde varattuja ihmisiä vokottelemaan vaikka se saattaisikin onnistuessaan tehdä vokottelijan onnelliseksi. Vastaavasti saa olla varsin itsekäs ja jopa kaksinaismoralistinen jos pitää parisuhdetta jossain määrin pyhänä, mutta lähtee tästä huolimatta jahtaamaan varattua ihmistä. Mikään vaihtoehdoista ei ole sellainen, että itseäni kiinnostaisi lähteä mukaan leikkiin.

En myöskään ihan tajua miksi kukaan haluaisi lähteä varattua ihmistä pokaamaan. Jos homma onnistuu, niin kohdehan on heti kättelyssä osoittanut olevansa kaikkea muuta kuin luottamuksen arvoinen. Vähän kuin näkisi myyjän vetävän kaupassa kassasta rahaa omaan taskuunsa ja rekryisi tämän omaan liikkeeseensä. "Hei, sä et nähtävästi ole juurikaan lojaali työnantajallesi. Tule meidän firmaan töihin!" Why bother? Ei tässä maailmassa kuitenkaan kukaan ole niin ainutlaatuinen, etteikö voisi olla suurin piirtein yhtä onnellinen jonkun toisenkin kanssa. Vielä järjettömämmäksi tämä muuttuu, jos kyse on jostain baarissa tapahtuvasta selkeästi varatun ja täysin vieraan ihmisen pokaamisesta. Sellainen vaatinee jo jonkinasteista epätoivoa tai lyhyen tähtäimen hedonismia elämänasenteena - jälleen ominaisuuksia, jotka eivät ole kovin houkuttelevia.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Avatar
#12859 • • niomic Guest

Epailija, 25.3.2007 22:33:
---
niomic, 25.3.2007 22:07:
Perspektiivijuttui - ehkä se vain metsästää miehiä ja sinä satut olemaan varattu, so what. Mut mä oon aina kannattanutkin vähintään mielikuvamaailmassa sitä et uusi hyvä suhde + yks dumpattu on parempi kuin yksi turvallinen / mitäänsanomaton suhde + yksi sinkku. Tosin moraaliporttien vartijat ovat siinä mielessä aina hyvillä jäljillä tuodessaan esille motiivien tärkeyden. En kannata sitä, että olemassaolevia suhteita tieten tahtoen rikotaan vaikka oman egon pönkittämiseksi, mut puhtaammilla jauhoilla on mun mielestä kaikilla oikeus tavoitella omaa onneaan - vaikka toisen suhteen kustannuksella.

---


Itse taas näen asian niin, että varattua ihmistä tietoisesti pokaileva henkilö on joko itsekäs tai ei arvosta parisuhdetta kovinkaan paljon. Pahimmillaan kyse on molemmista. Jos arvostaa parisuhteen ideaa, kunnioittaa kyllä toistenkin parisuhteita sen verran, että ei lähde varattuja ihmisiä vokottelemaan vaikka se saattaisikin onnistuessaan tehdä vokottelijan onnelliseksi. Vastaavasti saa olla varsin itsekäs ja jopa kaksinaismoralistinen jos pitää parisuhdetta jossain määrin pyhänä, mutta lähtee tästä huolimatta jahtaamaan varattua ihmistä. Mikään vaihtoehdoista ei ole sellainen, että itseäni kiinnostaisi lähteä mukaan leikkiin.

En myöskään ihan tajua miksi kukaan haluaisi lähteä varattua ihmistä pokaamaan. Jos homma onnistuu, niin kohdehan on heti kättelyssä osoittanut olevansa kaikkea muuta kuin luottamuksen arvoinen. Vähän kuin näkisi myyjän vetävän kaupassa kassasta rahaa omaan taskuunsa ja rekryisi tämän omaan liikkeeseensä. "Hei, sä et nähtävästi ole juurikaan lojaali työnantajallesi. Tule meidän firmaan töihin!" Why bother? Ei tässä maailmassa kuitenkaan kukaan ole niin ainutlaatuinen, etteikö voisi olla suurin piirtein yhtä onnellinen jonkun toisenkin kanssa. Vielä järjettömämmäksi tämä muuttuu, jos kyse on jostain baarissa tapahtuvasta selkeästi varatun ja täysin vieraan ihmisen pokaamisesta. Sellainen vaatinee jo jonkinasteista epätoivoa tai lyhyen tähtäimen hedonismia elämänasenteena - jälleen ominaisuuksia, jotka eivät ole kovin houkuttelevia.



Oletko koskaan ajatellut, että ehken pidä kaikkia parisuhteita tai avioliittoja samassa arvossa ihan vain sen takia, että ne ovat teknisesti saman nimikkeen alla? Pahimmillaanhan suhde voi olla kuin Guantanamon vankilasta kuulusteluineen kaikkineen - mutta ei härrgud, eihän sitä saa rikkoa ku se on suhde! Ehkä sun mielikuvissa me nyt vain puhutaan semmoisista hyvistä suhteista missä itse itsesi haluaisit joskus nähdä. Tämä ei kuitenkaan tee muiden suhteista automaattisesti yhtä hyviä tai kunnioitettavia.

Jos henkilö on juuttunut parisuhteeseen syystä tai toisesta tai ei esim. tiedä paremmasta, niin en pidä mitenkään huonona luonteenpiirteenä sitä että ko. henkilö voisi pettää suhteen luottamuksen tavoitellessaan rehelliseseti jotain parempaa elämäänsä.
larzizi

Posts: 1,661

#12860 • • larzizi
Kyllä on taas viime aikoina tullut oltua todella onnellinen omasta sinkkuudestaan, kun on seurannut vierestä muutamia parisuhdekriisejä ja sitä mielipahaa, jota ne aiheuttaa itse kullekin. Hauskaa kyllä oli, että yhdessä näissä kriiseissä oli osallisena neljä henkilöä *tirsk*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.