SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,830,216 views

Unik

Posts: 4,117

#12801 • • Unik

Super-Kerttu, 21.3.2007 14:27:
---
Unik, 21.3.2007 14:25:


Kaksi ihmistä kuolee yhdessä&yhtäaikaa? Aika epätodennäköistä elleivät kuole yhdessä jossain onnettomuudessa tai jotain. Olisiko se sit muka onnellinen loppu?

---


No ei varmaan muiden läheisten puolesta..Mut eipähän jäis ainakaan suremaan jompikumpim toista. *ding* Ja eiks sitten olis niinku yhdessä aina! Mun mielestä ainakin! Parantumaton romantikko, kun olen! *joo* *sydän*



Eli jos nuorena vaikka kaksi 20v ihmistä jotka ovat yhdessä jäisivät rekan alle tai jotain ja menisivät ihan muussiksi ja soseeksi niin että olisi vaikea edes tunnistaa uhreja...niin se olisi romanttista?
Avatar
#12802 • • ALIEN Guest

Super-Kerttu, 21.3.2007 14:21:
---
Unik, 21.3.2007 14:17:
"Kun kaksi ihmistä rakastaa toisiaan, onnellista loppua ei ole."
Tuota kun hetken aikaa miettii niin tajuaa kuinka viisaasti tuo on sanottu ja kuinka oikeassa.

---


Mun mielestä on silloin, jos kaksi ihmistä rakastaa ja ne kuolee yhdessä onnellisina yhtä aikaa.. Eikös se oo aika onnellinen loppu!?*ding* Mun mielestä ainakin..*joo* Mut mä oonkin naivi!



Se on yhtä naiivia, kuin ajattelis 12-vuotiaana, että "ei koskaan pääsis panee tollasia uber-beibei, mitä näkyy playboyssa". Ei tosiaankaan mahdotonta ja oikeilla korteilla ihan toteutettavissakin oleva asia. Ei noissa "viisaissa sanoissa" ole muuta, kuin osa totuutta ja just ehkä joidenkin valitettavankin monien tapauksista - ihan miten sen vain itse haluaa kuvitella.

Itse en asiaa näe noin, paitsi silloin kun on MISSION FAILED - GAME OVER!
Eli ei muuta, kuin uutta kolikkoa koneeseen tai muuta puuhasteltavaa jne.. :)
Avatar
#12803 • • Edited ALIEN Guest

Unik, 21.3.2007 14:30:
Eli jos nuorena vaikka kaksi 20v ihmistä jotka ovat yhdessä jäisivät rekan alle tai jotain ja menisivät ihan muussiksi ja soseeksi niin että olisi vaikea edes tunnistaa uhreja...niin se olisi romanttista?




:DDDDD Tosta tulikin mieleen yks tilanne tästä viimepäiviltä, MUT OLTAIS AINAKIN KUOLTU ONNELLISINA!
sts

Posts: 7,969

#12804 • • sts Sama pyynti aitta!
Purtsi älä jaksa olla noin vitun kyyninen. :D
-Kerttu-

Posts: 4,542

#12805 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Ja mitä tohon sanontaan tulee, niin eihän elämällä sit koskaan ole "onnellista loppua"!? *ding*
Kaikki täältä lähdetään kukin vuorollaan ja tyylillään..*nauru*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Unik

Posts: 4,117

#12806 • • Unik

sts, 21.3.2007 14:32:
Purtsi älä jaksa olla noin vitun kyyninen. :D


Kyyninen? En mä ole kyyninen. Olen realistinen ja se on aivan eri asia.
sts

Posts: 7,969

#12807 • • sts Sama pyynti aitta!

Unik, 21.3.2007 14:33:
---
sts, 21.3.2007 14:32:
Purtsi älä jaksa olla noin vitun kyyninen. :D

---

Kyyninen? En mä ole kyyninen. Olen realistinen ja se on aivan eri asia.



Sä oot kyyninen. Realistia susta ei saa tekemälläkään :D
Unik

Posts: 4,117

#12808 • • Unik

sts, 21.3.2007 14:35:
---
Unik, 21.3.2007 14:33:
---
sts, 21.3.2007 14:32:
Purtsi älä jaksa olla noin vitun kyyninen. :D

---

Kyyninen? En mä ole kyyninen. Olen realistinen ja se on aivan eri asia.

---


Sä oot kyyninen. Realistia susta ei saa tekemälläkään :D



Jos tosissasi väität et olen kyyninen niin silloin et tunne mua yhtään.
sts

Posts: 7,969

#12809 • • sts Sama pyynti aitta!

Unik, 21.3.2007 14:35:
Jos tosissasi väität et olen kyyninen niin silloin et tunne mua yhtään.



No en väitä, mut miks sä kiusallas heität täällä kyynisen oloisia kommentteja :)
Kriss G

Posts: 1,492

#12810 • • Kriss G Wir brauchen bass

Unik, 21.3.2007 14:30:
---
Super-Kerttu, 21.3.2007 14:27:
---
Unik, 21.3.2007 14:25:


Kaksi ihmistä kuolee yhdessä&yhtäaikaa? Aika epätodennäköistä elleivät kuole yhdessä jossain onnettomuudessa tai jotain. Olisiko se sit muka onnellinen loppu?

---


No ei varmaan muiden läheisten puolesta..Mut eipähän jäis ainakaan suremaan jompikumpim toista. *ding* Ja eiks sitten olis niinku yhdessä aina! Mun mielestä ainakin! Parantumaton romantikko, kun olen! *joo* *sydän*

---


Eli jos nuorena vaikka kaksi 20v ihmistä jotka ovat yhdessä jäisivät rekan alle tai jotain ja menisivät ihan muussiksi ja soseeksi niin että olisi vaikea edes tunnistaa uhreja...niin se olisi romanttista?



Olisi se imo romanttisempaa kuin se että joku yksinäisyyden nakertama ihminen vetää ittensä kravatista kattoon kun ei kestä yksinäisyyttä. Tuskin näiden ihmissuhde sotkujen seassa on yhtään virallisesti onnellista loppua mutta ei se saa estää olemasta hetkeä onnellinen.

--
DESTROY ALL HIPPIES

Unik

Posts: 4,117

#12811 • • Unik

sts, 21.3.2007 14:36:
---
Unik, 21.3.2007 14:35:
Jos tosissasi väität et olen kyyninen niin silloin et tunne mua yhtään.

---


No en väitä, mut miks sä kiusallas heität täällä kyynisen oloisia kommentteja :)



Kiusallani? Mielestäni toi on vaan hyvin ja viisaasti sanottu. Jos ei ole samaa mieltä niin sitten ei ole. Ihmiset näkee, kokee ja ajattelee asiat eritavalla, eikä siitä voi tai edes kannata alkaa kinastelemaan.
KooKie

Posts: 4,338

#12812 • • KooKie aka. Petress Pan

ALIEN, 21.3.2007 14:32:
---
Unik, 21.3.2007 14:30:
Eli jos nuorena vaikka kaksi 20v ihmistä jotka ovat yhdessä jäisivät rekan alle tai jotain ja menisivät ihan muussiksi ja soseeksi niin että olisi vaikea edes tunnistaa uhreja...niin se olisi romanttista?

---

:DDDDD Tosta tulikin mieleen yks tilanne tästä viimepäiviltä, MUT OLTAIS AINAKIN KUOLTU ONNELLISINA!



Jos olisi hetkenkään henki pihissyt sen jälkeen, niin musta tuntuu, että noloina siinä oltaisiin kuoltu. :DDD

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Avatar
#12813 • • niomic Guest

KooKie, 21.3.2007 15:03:
---
ALIEN, 21.3.2007 14:32:
---
Unik, 21.3.2007 14:30:
Eli jos nuorena vaikka kaksi 20v ihmistä jotka ovat yhdessä jäisivät rekan alle tai jotain ja menisivät ihan muussiksi ja soseeksi niin että olisi vaikea edes tunnistaa uhreja...niin se olisi romanttista?

---

:DDDDD Tosta tulikin mieleen yks tilanne tästä viimepäiviltä, MUT OLTAIS AINAKIN KUOLTU ONNELLISINA!

---


Jos olisi hetkenkään henki pihissyt sen jälkeen, niin musta tuntuu, että noloina siinä oltaisiin kuoltu. :DDD



Olitte marjastamassa peput paljaina turun synkissä metsissä kun lvl 75. BlackBear Rogue meinas omistaa tankin ja prinsessan suoraan stealthistä?
Morloc

Posts: 78

#12814 • • Morloc Onko mun koti täällä?

Morloc, 20.3.2007 22:22:
Hmmph... Jos ettis itelleen tommosen lievästi ylipainoisen, mitä noi tossa 4D dokkarissa ja syöttäis sitä vaan kotosalla. Se ei pääsisi edes juoksemaan pakoon. *igor*



No ton jutun heitin puhtaasti huumorimielessä, ehkä jopa pientä provoiluakin ilmassa, mutta jokaisessa vitsilläkin heitetyssä asiassa piilee aina jokin totuudensiemen.
On totta että itsetunto/-luottamus ei ehkä ole tällä hetkellä korkeimmillaan ja senpä vuoksi sitä tässä luukussa tulee hengailtuakin.

Tottahan on että sellaiseen suhteeseen olisi turvallista tuudittautua, kun tietää ettei tarvitse pelätä toisen menettämistä. Mutta siinähän juuri se mielekkyys katoaa ja toisesta tulee itsestäänselvyys.
Sen sijaan pieni 'pelko' toisen menettämisestä saa tekemään töitä suhteen eteen, jolloin mahdollisuus rakastamansa ihmisen menettämisestä oleellisesti pienenee.

Parisuhdehan on kahden kauppa ja silloin loppupeleissä, jos suhde on tasa-arvoinen, on itsellä teoriassa vain 50% mahdollisuus vaikuttaa kestääkö se. Loppu riippuu vastapuolen valinnoista. Jos toinen tuntee löytäneensä itselleen enemmän täydellisen kumppanin, on päätös yksin hänen. Siinä vaiheessa on parempi laittaa lusikat jakoon tai ottaa Epailijan neuvosta vaarin:

Kannattaa siis miettiä mitä haluaa lyhyellä ja mitä pitkällä tähtäimellä.



No tossa tuli paljo samaa juttua mitä KooKie ja Epailija ovat setvineet, mutta ajattelin kantaa myös yhden korren kekoon. *joo*
Zapa

Posts: 1,393

#12815 • • Zapa Mr Wrangler

Morloc, 20.3.2007 22:22:
Hmmph... Jos ettis itelleen tommosen lievästi ylipainoisen, mitä noi tossa 4D dokkarissa ja syöttäis sitä vaan kotosalla. Se ei pääsisi edes juoksemaan pakoon. *igor*



Joo mut todennäköisesti sinäkään et pääsis juoksemaan karkuun *nauru*

kickass6.jpg
KooKie

Posts: 4,338

#12816 • • KooKie aka. Petress Pan

niomic, 21.3.2007 21:32:
Olitte marjastamassa peput paljaina turun synkissä metsissä kun lvl 75. BlackBear Rogue meinas omistaa tankin ja prinsessan suoraan stealthistä?



Oon ehkä nörtti, mutta puolustuksekseni voin sanoa (vielä), etten sentään wowita.

(Sitäpaitsi ounaisin tollaset pikku nallukat helposti castaamalla lvl. 8, Cock of the Infiniten.)

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

KooKie

Posts: 4,338

#12817 • • KooKie aka. Petress Pan

Zapa, 21.3.2007 22:35:
Joo mut todennäköisesti sinäkään et pääsis juoksemaan karkuun *nauru*
[pic]



No nyt mä tajusin, miksi mies myöhästyy töistä lähes päivittäin. :D

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Sand3

Posts: 1,157

#12818 • • Sand3 satuolento
Jos mä vaan turvallisesti pysyisin täällä niin kaikki olis ehkä vähän helpompaa *pepsodent*

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

Avatar
#12819 • • ALIEN Guest

Zapa, 21.3.2007 22:35:
Joo mut todennäköisesti sinäkään et pääsis juoksemaan karkuun *nauru*



Tonnikeijut ftw <3
Morloc

Posts: 78

#12820 • • Morloc Onko mun koti täällä?



Joo mut todennäköisesti sinäkään et pääsis juoksemaan karkuun *nauru*



Pitänee tuota penkkitulosta sitten pikkasen vielä petrata *blush*