SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,823,727 views

Avatar
#12581 • • Annakins Guest

monoxide, 5.3.2007 12:54:
No toi homoksi rupeaminen nyt on vaan ollut sellainen letkautus kun on tullu mittatäyteen naisita.



Sarkasmia, ystäväiseni, sarkasmia :)


ja oon ite niin angstinen, et oli pakko purkaa... :/
mniittymaki

Posts: 1,641

#12582 • • mniittymaki
Hmm.. Mä oon unohtanu kokonaan ilmoittautua tänne. Joten liitynpä nyt joukkoon iloiseen .)

.m
Lyylikki

Posts: 2,975

#12583 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Kaikki noi muut luukut on kyllä vienyt huomiota tältä luukulta. Itse mieluusti toki kuulun muihinkin LUUKKUIHIN, mutta kyllä tämä taitaa se perus luukku olla. Vähän kuin oma koti, että muuallakin on kivaa, mutta kotiin on hyvä palata.

Toi säpinä on vähän niinku hotelli tai kaverin koti, jossa on kiva käydä pyörähtämässä ja sitten toi seukkaus on semmonen, josta ostetaan se oma asunto. Täällä ollaan vaan vuokralla. Toivottavasti ei joudu mihinkään kahden luukun loukkuun sitten.
lunake

Posts: 800

#12584 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
Ja tänne kans mulle su-su-su-sutinaa ja sä-sä-sä-säpinää! *joo**slurps*

--
Hedelmällisyys on påp!

Narya

Posts: 166

#12587 • • Narya Kuolema
Kappas, unohtunu tosiaan, että aikaa sitten (marraskuussa näin tarkalleen) siirtynyt tähän kastiin...yllättävää kyllä, se on tehnyt ainoastaan hyvää, eikä oo missään vaiheessa ollu ikävä parisuhdetta eikä oikeastaan yhdessä asumistakaan, vaikkakin se on hyvinä hetkinään aivan ihanaa...ehkä nuo pari karvanaamaa on helpottanut vähän, kotona on aina joku joka on iloinen kun tuun himaan :) (Mörkö ja Milli <3)

--
Sekavuuden Ammattilainen

Janisa

Posts: 2,226

#12589 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Taahan on kun mun elamakin! Kamoja ja vaatteita joka luukussa! Taa on se perus"koti", mutta elama kay silloin talloin muissakin luukuissa... Except seukkausluukku... *vink* Kylla ma sinne viela joku paivaa muutan...! *nauru*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Tarsu

Posts: 2,449

#12596 • • Tarsu

idoru, 7.3.2007 18:55:
Tämä ilmoittautuu ^_^ Missä olisi mukava ja menevä mies ;) Sitä ootellessa...


no meitähän on vaikka muille jakaa!

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

larzizi

Posts: 1,661

#12598 • • larzizi
Kieltämättä pieni säpinä piristää kyllä kummasti *vink* En ole pistänyt vastaankaan *tirsk*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.