SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,823,792 views

Kianoni

Posts: 357

#12562 • • Edited Kianoni pomputtaako?
henkkoht asioiden puiminen yleisesti netissä ei ole kovin kiva juttu. jäitä hattuun.
hitto tätä elämän menoa, vaihtelee fiilikset vähän liian usein.
välillä on niinku hyvä meininki ihan itsekseen ja välillä sit ihan perseestä kaikki.
sit kun vielä seuraakin olis näinä mennä vuosina kyllä ollut tarjolla mutta minulle kelpaa just ne joille en itse kelpaa. ainakin viimeiset 4 vuotta ja 4 tytsyä..
äh osaanpa taas kuulostaa katkeralta vaikka mulla oikeesti on asiat hyvin. pitää vaan jaksaa tarpoa ja pitää silmät viikonloppuisin auki.
Cassu

Posts: 634

#12563 • • Cassu Vieras omassa elämässä
Mullakin fiilikset hyppii ahdistuksesta hyvään olotilaan, ei kuitenkaan masiksesta onneen. Niiku eilinen tuntu tosi vaikeelta päivältä, oli sellassii pikkusii vastoinkäymisii joista osan aiheutti ite ja toisiin ei pystyn vaikuttaa. Tänään taas päivä menny ihan mutkattomasti

Mua ahdistaa kun täällä päin ei ole niin kamalasti enää kavereita ja vähän huono ettii uusia. Nytkin oon yrittäny viikon siivota sillee kunnolla, mutta aina jokin muu saa mielenkiinnon. Sekin että saisin kutsuttuu jonkun tai joku tarjoutuis tulemaan käymään vaikka teelle, saisin syyn tehdä kämpälle jotain. Mun pitäis ostaa jotain haju kynttilöitä yms muita tuoksu juttuja, mul on käsipainot jotka haisee ihan kamalalle, jos niiden kaa tekee jotain niin ei voi parvekkeella olla kun paleltuu kädet kun niihin tarraa. mut ei taas viitti pitää niitä sisällä jos vieraita tulee. Vaikeeta. Jos olis suhteessa asiat olis toisin, en tiiä olisko paremmin. Ehkä tässä voisi vielä ihan vaan elellä omineen ja tehdä omii juttui, vaikka en siitä seurastakaan kieltäytyisi *heh*

--
Ajatella voi vain kuvin. Jos haluat olla filosofi, kirjoita romaaneja.

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#12564 • • WiljamiDzay Nyypiö

osama, 27.2.2007 20:09:

sit kun vielä seuraakin olis näinä mennä vuosina kyllä ollut tarjolla mutta minulle kelpaa just ne joille en itse kelpaa. ainakin viimeiset 4 vuotta ja 4 tytsyä..



Täysin sama ongelma kuin mulla *joo* (muijat jotka haluis olla mun kanssa, täytyy olla sekasin tai jtn-asenne on aika pebasta)

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

siveys

Posts: 2,492

#12565 • • siveys lovely

Cassu,
jos niiden kaa tekee jotain niin ei voi parvekkeella olla kun paleltuu kädet kun niihin tarraa.


Tätä varten ihmiskunta on kehittänyt hansikkaat. Myös tumput, lapaset tai käsineet kelpaavat useimpiin toimenpiteisiin. Useimmat pitää sisälläkin painoja nostaessaan jonkinlaisia hanskoja.
Maago

Posts: 326

#12566 • • Maago
petetty ja hyväksikäytetty... *lohduttel**dissaa**poks**släp* ahdistaa
muZZle^

Posts: 305

#12567 • • muZZle^
nyt äkkiä jotain sutinaa1!!!*nauru**tirsk*
Dinsku

Posts: 186

#12568 • • Dinsku

Uhuu, 21.2.2007 20:49:
joo.. eipä tarvii onneks enää hoitsua kipeilyille kaivata, kun ei asu sinkkuluukun puolella.. nyt on joka särkyyn hoitaja omasta takaa.. ja pätevä sellainen.. =)

-hoitohuuhkajauhuu



*aplodit* ja *hali* kummallekin
Careen

Posts: 74

#12570 • • Careen d a n c e m a c h i n e s
Ihan kiva olla välillä ilman mitään "kanssa eläjää".. Okei ehkä säännöllinen seksi on ainoo mitä jää kaipaamaan, mut on hyvä nauttia jonkun aikaa sinkkuna.. Sitten kun tapaa jonkun mukavan tytön, laittaa taas kaiken likoon sen eteen.. *hihu* Turhaa haikailla, elämä menee eteenpäin ja kuljen siis sen mukana. *nauru*

-Careen-

--
K

muZZle^

Posts: 305

#12571 • • muZZle^

Juhgu, 28.2.2007 16:47:
---
muZZle^, 28.2.2007 09:06:
nyt äkkiä jotain sutinaa1!!!*nauru**tirsk*
---


Ammut tuossa ehkä itseäsi vähän jalkaan, itselleni ei ainakaan heräisi kiinnostus tyypistä, joka etsii seuraa väsähtäneellä, tyhmällä hokemalla ja huutomerkkijonoilla. :)



jaha, ehkä sitä en ihan hakuilmoitukseksi aikonutkaan, vaan noin yleisesti meinasin et täytyy alkaa jotaki vauhtia saada tähänkin tyttöseen. ei ollut siis aikomukseni herätellä täällä kenenkään mielenkiintoa :D ehkä olisi pitäny ajatella, että joku voi sen sellaisena ottaa. mutta mutta oli vaan niin pöhkö olo jota piti purkaa. näin täällä tänään siis:)
2longAndy

Posts: 121

#12572 • • 2longAndy Member of L.I Groovecommunity

Careen, 28.2.2007 17:01:
Ihan kiva olla välillä ilman mitään "kanssa eläjää".. Okei ehkä säännöllinen seksi on ainoo mitä jää kaipaamaan, mut on hyvä nauttia jonkun aikaa sinkkuna.. Sitten kun tapaa jonkun mukavan tytön, laittaa taas kaiken likoon sen eteen.. *hihu* Turhaa haikailla, elämä menee eteenpäin ja kuljen siis sen mukana. *nauru*

-Careen-


mitäs tähän enää voi sanoa.

--
cruisin' a one day trip in an elevator

Hurjimus

Posts: 188

#12573 • • Hurjimus Team Yökukkujat
Täällä taas.. *igor*
Ei taida tapailuluukkukaan olla mun paikka. *uuh*

Täytyy varmaan kahlita itsensä johonkin kiinni, täältä en ole enää lähdössä. En vaikka koko luukku olisi tulessa. *nauru*

--
Nullum magnum ingeniae sine mixtura dementiae fuit.

larzizi

Posts: 1,661

#12574 • • larzizi
Eilen huomasi taas miten paljon kivempaa on, jos tulee iskemään selvinpäin eikä kännissä.

Voi, niin mukava ja herttanen poika oli kyseessä, mut sori, en lämpee känniapinoille *uuh*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Lyylikki

Posts: 2,975

#12575 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Äiti ja iska oli viikonlopun täällä kylässä ja voi että että oli tyhjää, kun ne lähti. Ei mua taida olla tarkoitettu yksineläjäksi (jonka kyllä olen tiennyt jo kauan). Pitää varmaan muuttaa johonkin kommuuniin tai hankkia kämppis. Kiva kämppis.

Tai sitten semmoinen avokkikin saattaisi käydä.
Kit^

Posts: 798

#12576 • • Kit^ ihme höpöttäjä

Lyylikki, 4.3.2007 23:20:
Pitää varmaan muuttaa johonkin kommuuniin tai hankkia kämppis. Kiva kämppis.

Tai sitten semmoinen avokkikin saattaisi käydä.



Tota kämppishommaa mäki oon täs miettiny.. vois olla aika hubaa. tai ainaki lemmikin hankkiminen, tosin en kyl kerkee hoitaa sitä, koska oon aina menossa.. eli ei sitä.*uuh*

Nyt pikkuhiljaa alkaa näkee näit sinkkuuden hyviä puolia. Esim. saa tehä just sitä mitä tykkää eikä tarvi välittää mitä toinen ajattelee tai sanoo aiheesta. Ja nyt pääsee tutustuu taas uusiin ihmisiin (vielä en kyl oo valmis sekaantumaan mihinkään, aion nyt nauttia tästä uudesta vapaudesta *hih*) ja oikeesti.. on ihan huippua, ku on vaa aikaa tehä just niitä asioita mistä ite tykkää. viel ku tenttiviikko ois ohi, ni oisin veri häpi! *justjoo*

on se jännä, miten tunteet heilahtelee laidasta laitaan. mutta tästä oon vakuuttunu: tulevaisuus näyttää tosi valosalta, vaikka sitä nyt joutuukin yksin pällistelee. Ja tosiaan aion ottaa siitä ilon irti, elämä on ihan liian lyhyt itkemiseen..

Okei, yksin nukkumaanmeno on tosi kökköä.. mut onneks mulla on iso pehmopossu, jota halia *sydän*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

monoxide

Posts: 193

#12577 • • monoxide Lipton Cocton
Joo täällä sitä ollaan edelleenkin ja saas nähdä että tullaanko täältä koskaan lähtemään poiskaan.
Vähän aikaa sitten olin jo luottavainen että nyt löyty SE oikea mutta sekin osoittautui silkaksi flopiksi ja oman pään kuvitelmaksi. Rupeaa vaan jo pikku hiljaa kypsyttämään tämä että kaikki mihin yrittää koskea niin hajoaa käsiin. Pari kertaa on kyllä käynyt mielessä elämän aikana että pitäisiköhän ruveta homoksi, jos kaikki olisi sitten helpompaa *nauru*.

--
Ei se matka tapa vaan vauhti!

embie

Posts: 531

#12578 • • embie Shwoopsie poo
Tässä vaiheessa, kun on katoamassa maasta puoleksi vuodeksi, oon kyllä enemmän kuin onnellinen, että tänne kotiin ei jää ketään kaipaamaan!
Avatar
#12579 • • Edited Annakins Guest

monoxide, 5.3.2007 10:21:
Pari kertaa on kyllä käynyt mielessä elämän aikana että pitäisiköhän ruveta homoksi, jos kaikki olisi sitten helpompaa *nauru*.



Ai koska miehet on niin paljon helpompia ja helpommin ymmärrettäviä eivätkä ikinä käyttäydy oudosti tai esim. mene paniikkiin kun vähänkin alkaa näyttää siltä, että toinen ehkä pitäisikin susta? Tai yht'äkkiä vaan lopeta tykkäämästä?
monoxide

Posts: 193

#12580 • • monoxide Lipton Cocton

Annakins, 5.3.2007 12:20:
---
monoxide, 5.3.2007 10:21:
Pari kertaa on kyllä käynyt mielessä elämän aikana että pitäisiköhän ruveta homoksi, jos kaikki olisi sitten helpompaa *nauru*.

---


Ai koska miehet on niin paljon helpompia ja helpommin ymmärrettäviä eivätkä ikinä käyttäydy oudosti tai esim. mene paniikkiin kun vähänkin alkaa näyttää siltä, että toinen ehkä pitäisikin susta? Tai yht'äkkiä vaan lopeta tykkäämästä?



No toi homoksi rupeaminen nyt on vaan ollut sellainen letkautus kun on tullu mittatäyteen naisita. Tiedän kyllä että miehetkin voivat ruveta käytättymään oudosti ja mennä paniikkiin jos toinen alkaa näyttämään siltä että haluaisikin jotain. Itse olen käyttäytynyt ihan samalla tavalla kun joku on alkanut olemaan minusta oikeasti kiinnostunut.

--
Ei se matka tapa vaan vauhti!