SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,809,852 views

laeski^

Posts: 478

#12541 • • laeski^ LaiskaLäski

Peikkotyttö, 26.2.2007 21:13:
---
laeski^, 26.2.2007 21:11:
---
Peikkotyttö, 26.2.2007 20:57:

---
---

Sepä siinä,mitä yksinäinen ihminen oikein puuhalisi? Olen kävellut ympyrää tuolla pakkasessa,yrittänyt lukea kirjoja,lehtiä,katsonut telkkaria. Mut mikään ei onnistu kun ajatukset harhailee niin sekavasti koko ajan.




käy rehvailee wanhoi kamui, piipahdat sukulaisil, jtn sosiaalist meininkii harrastat, ainaki mua helpottii sillo joskus.
jos yksin koitti jotai puuhailla, ni ei tullu mitää, ajatukset vaa harhaili. mut heti ku pääs kaverinkaa henkailee, ni sai samantien muut ajateltavaa ja ei aikaakaa ku olo jo helpotti *hymy*
pelkästää toisen ihmisen läsnäolo o hyvää terapiaa ero ahdistuksee (ainaki meikäläiselle).
Kit^

Posts: 798

#12542 • • Kit^ ihme höpöttäjä

Peikkotyttö, 26.2.2007 20:57:
Erosta puolitoista kuukautta,ja olo pahenee päivä päivältä. En pysty nukkumaan,en syömään,en olla himassa,en myöskään oikeastaan töissä. Ahdistaa ja seinät kaatuu päälle,joka helvetin ainoa päivä. Itkettää aamulla,itkettää päivällä,itkettää illalla ja varsinkin öisin,yksin parisängyssä. Tuntuu että tää kaipaus saa mut ihan juuri sekoamaan.



*hali*

mulla on iha sama fiilis.. erosta alle viikko enkä muuhun pysty ku itkee.. erosta lähtien en oo tehny muuta ku itkeny, juonu tai ollut muuten vaa allapäin.. tää olo on vaa nii paska, et mä en kestä enää.. pahinta on, ku näkee rakasta joka päivä ja se on vaa nii helvetin mukava mulle koko ajan.. ei pysty keskittyy yhtään mihinkään.. pitäs yrittää kasaa itteensä, mut on vaa nii rikki ettei se millää onnistu.. tuntuu ettei millään ole enää mitään merkitystä.. vihaan tätä. aina koittanu pitää kulissit pystyssä eikä näyttää tunteitaan, nyt viime päivinä oon itkeny tosi monen olkapäätä vastaan ku ei vaa pysty peittelee pahaa oloaan.. ja nyt miettii et pitäskö taas dokaa, ku se on ainoo keino joka tätä fiilistä auttaa.. miks parisuhteet on nii helvetin vaikeita.. vai onko mussa joku vika ku ne ei koskaa onnistu..

*nyyh*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

Peikkotyttö

Posts: 1,219

#12543 • • Peikkotyttö

Kit^, 26.2.2007 21:25:
---
Peikkotyttö, 26.2.2007 20:57:
Erosta puolitoista kuukautta,ja olo pahenee päivä päivältä. En pysty nukkumaan,en syömään,en olla himassa,en myöskään oikeastaan töissä. Ahdistaa ja seinät kaatuu päälle,joka helvetin ainoa päivä. Itkettää aamulla,itkettää päivällä,itkettää illalla ja varsinkin öisin,yksin parisängyssä. Tuntuu että tää kaipaus saa mut ihan juuri sekoamaan.

---


*hali*

mulla on iha sama fiilis.. erosta alle viikko enkä muuhun pysty ku itkee.. erosta lähtien en oo tehny muuta ku itkeny, juonu tai ollut muuten vaa allapäin.. tää olo on vaa nii paska, et mä en kestä enää.. pahinta on, ku näkee rakasta joka päivä ja se on vaa nii helvetin mukava mulle koko ajan.. ei pysty keskittyy yhtään mihinkään.. pitäs yrittää kasaa itteensä, mut on vaa nii rikki ettei se millää onnistu.. tuntuu ettei millään ole enää mitään merkitystä.. vihaan tätä. aina koittanu pitää kulissit pystyssä eikä näyttää tunteitaan, nyt viime päivinä oon itkeny tosi monen olkapäätä vastaan ku ei vaa pysty peittelee pahaa oloaan.. ja nyt miettii et pitäskö taas dokaa, ku se on ainoo keino joka tätä fiilistä auttaa.. miks parisuhteet on nii helvetin vaikeita.. vai onko mussa joku vika ku ne ei koskaa onnistu..

*nyyh*


itse join melkein ekan kuukauden putkeen,välillä jonku kaverin kanssa ja purin asiaa. Välillä taas sit ihan yksinäni,joka ei todellakaan tehnyt hyvää. Istua jossain räkälässä ilman juttuseuraa ja tuijottaa maailmaa tuopin läpi.

--
Groove is in the Heart

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#12544 • • WiljamiDzay Nyypiö

MiMoSa, 26.2.2007 21:19:
Täällä sitä on tullu oltua jo pidemmän aikaa eikä loppua näy... Mutta en kyllä yhtään valita, tää on just mainio paikka tässä elämän tilanteessa.*joo* Mikäs täällä on ollessa.*hihu*



Juu ei mitään hirveen karmeita ahdistuksia just hetkellä päällä.. Joku pien kevät-äksön ois tietty aina paikallaan, mut ei jaksa ottaa paniikkia senkään suhteen viel *hymy*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Kit^

Posts: 798

#12545 • • Kit^ ihme höpöttäjä

Peikkotyttö, 26.2.2007 21:28:

itse join melkein ekan kuukauden putkeen,välillä jonku kaverin kanssa ja purin asiaa. Välillä taas sit ihan yksinäni,joka ei todellakaan tehnyt hyvää. Istua jossain räkälässä ilman juttuseuraa ja tuijottaa maailmaa tuopin läpi.



yhtään asiaa ei auta se, että joka ilta eron jälkee on tullu jätkiä pokailemaan "ai mä kuulin et erositte, ota tost lisää juotavaa ja sit mennää mun luo panee".. eiks ihminen saa olla ees hetkeä yksin ja surra eroa ilman et tulee korppikotkat haaskalle.. mä en haluu mitää muuta ku mun miehen takas... ja jos en saa, ni en pitkään aikaan halua ketään. enkä varsinkaa enää koskaa avaudu kellekään.. sen ensimmäisen ja ainoan kerran ku päästi toisen lähelle ni sit kävi näin.. mä en ala..

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

wallu

Posts: 125

#12546 • • wallu
Nyt jätkät tarkkana! Kevään ensimmäiset minihameet bongattu ja hormonit hyrrää tytöillä *vink*
-nimim. jotainrajaasiinäviennissäkin-*iloinen*
Ozie

Posts: 1,389

#12547 • • Ozie

Kit^, 26.2.2007 21:35:
---
Peikkotyttö, 26.2.2007 21:28:

itse join melkein ekan kuukauden putkeen,välillä jonku kaverin kanssa ja purin asiaa. Välillä taas sit ihan yksinäni,joka ei todellakaan tehnyt hyvää. Istua jossain räkälässä ilman juttuseuraa ja tuijottaa maailmaa tuopin läpi.

---


yhtään asiaa ei auta se, että joka ilta eron jälkee on tullu jätkiä pokailemaan "ai mä kuulin et erositte, ota tost lisää juotavaa ja sit mennää mun luo panee".. eiks ihminen saa olla ees hetkeä yksin ja surra eroa ilman et tulee korppikotkat haaskalle.. mä en haluu mitää muuta ku mun miehen takas... ja jos en saa, ni en pitkään aikaan halua ketään. enkä varsinkaa enää koskaa avaudu kellekään.. sen ensimmäisen ja ainoan kerran ku päästi toisen lähelle ni sit kävi näin.. mä en ala..



Hmm...rupesin just miettii et mul o menny vuosi dokaillessa. Mut joo kaverit kaverit kaverit jeesaa joka jutussa. Aika moni siinä kaverisuhde siinä seurustellessa kuitenki ehtii kärsii ni niille ihmisille taas antaa aikaa jne.. Kyllähän se dokaaminen helpottaa. Mullei kyl koskaan oo ollu tota ongelmaa et naiset olis tullu liikaa pokailee ku oon ihan kohmelokännis enkä ymmärrä enää puhetta tai osais puhuu *hymy*

Mut joo kyllähän siinä oma aikansa menee että yli pääsee, eikä siihen taida oikeen mikään auttaa. Voimia ja jaksamista kummallekki *hali*
remotion

Posts: 5,283

#12548 • • remotion nostatus guru
mul ei oo pitkään aikaan ollu yhtään yksinäinen olo... sinkkuus juuri tälläsenä on mahtavaa. tosin melkeenpä pelottaisi ryhtyä suhteeseen tämän vapauden keskeltä, vaikken mikään hurjastelija olekaan...
Kit^

Posts: 798

#12549 • • Kit^ ihme höpöttäjä
huoh.. kiitos tuesta..

just äsken juteltii miehen kanssa puhelimessa.. harmittaa ku nyt näin eron jälkee kuulee asioita, jotka ois ollu hyvä tietää aiemmin.. asioita, joita ois voinu tehä paremmin.. jotenki tollasia asioita ei vaa näe ja luulee että asiat on ainaki jossai määrin hyvin. ku ei tiedä mitä toisen päässä liikkuu..

se vaan tässä hämää, että olin tosi pitkään onnellinen yksin ja sit yks kaks yllättäen olikin suhteessa eikä se haitannukaa tai ahistanukaa yhtää, vaikka ennen pelkkä ajatuskin hirvitti.. ja nyt sitä miettii, että mitä oikeasti itse haluaa.. vaikka päällimmäisenä on se tunne, että kaipaa ja rakastaa toista, koittaa miettiä että mikä on oikeasti parasta.. ja että jos nyt palaisi yhteen, auttaisiko se yhtään, vai pahentaisiko se vain oloa loppupeleissä..

en vaan oikeesti käsitä miks parisuhteet on näin vaikeita.. ja miks on nii vaikeeta puhua asioista ja kertoa jatkuvasti missä olisi parantamisen varaa.. kai tää sit pitäs ottaa sillai, että tästä voi nousta vain ylöspäin, kiittää yhteisistä hetkistä ja ottaa opiksi.. rankkaa se tulee olemaan, mutta on sitä pahemmistakin selvitty..

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

ezzy

Posts: 8,060

#12550 • • Edited ezzy Droid-pappa

Peikkotyttö, 26.2.2007 20:57:
Erosta puolitoista kuukautta,ja olo pahenee päivä päivältä. En pysty nukkumaan,en syömään,en olla himassa,en myöskään oikeastaan töissä. Ahdistaa ja seinät kaatuu päälle,joka helvetin ainoa päivä. Itkettää aamulla,itkettää päivällä,itkettää illalla ja varsinkin öisin,yksin parisängyssä. Tuntuu että tää kaipaus saa mut ihan juuri sekoamaan.



Samat fiilikset ja en edes enää muista miten pitkä aika erosta on, 4-5kk kai, ajantaju mennyt ihan sekaisin ja seinät kaatuu vieläkin niskaan muun stressin voimalla. Pitkän suhteen päättyminen osaa kyllä ottaa koville, vaikka se olikin yhteinen päätös.

Pitää vaan todeta, että onneks en ole viinalle perso, olis tullut ratkettua jo varmaan monet kerrat.

Voimia*lohduttel*
Avatar
#12551 • • ALIEN Guest
Sinkku aka. whineluukku :)
Avatar
#12553 • • ALIEN Guest

ezzy, 27.2.2007 12:08:
---
ALIEN, 27.2.2007 11:55:
Sinkku aka. whineluukku :)

---


Harva viihtyy 24/7 yksin.



true dat. avautukaa vaan, jos se auttaa. Sitähän varten tää luukku on myös tehty :)
Avatar
#12554 • • ALIEN Guest

Kit^, 27.2.2007 01:56:
just äsken juteltii miehen kanssa puhelimessa.. harmittaa ku nyt näin eron jälkee kuulee asioita, jotka ois ollu hyvä tietää aiemmin.. asioita, joita ois voinu tehä paremmin.. jotenki tollasia asioita ei vaa näe ja luulee että asiat on ainaki jossai määrin hyvin. ku ei tiedä mitä toisen päässä liikkuu..



monissa suhteissa on se pieni riski, et niissä ruvetaan pitää toista itsestäänselvyytenä. Ei hyvä.

Asioista tulee pystyä puhumaan ja siinä sen huomaa, kuinka paljon se toinen on messissä siinä suhteessa tai kuinka aikaansaamaton hän todella on, jos tyyliin ignoraa jokaisen aiheen, mikä liittyy parisuhteen toimivuuteen. Välinpitämättömyys parisuhteessa on iso ei.

kai tää sit pitäs ottaa sillai, että tästä voi nousta vain ylöspäin, kiittää yhteisistä hetkistä ja ottaa opiksi.. rankkaa se tulee olemaan, mutta on sitä pahemmistakin selvitty..



oikea asenne! ei ole mitään järkeä tuhlata elämäänsä menneiden asioiden murehtemiseen ja rypeä itsesäälissä nk. "virheiden" takia, niistä kannattaa vain ottaa opiksi tulevalle :)
tir

Posts: 951

#12555 • • tir
minähän oon päässyt sit suhteellisen vähällä, kun teidän juttuja lukee... iso*hali* ja voimia kaikille erosta toipuville.

itsellä se vei sen 4kk ennenkuin opin nauttimaan elämästä taas. ensimmäinen kuukausi oli pahin. viikon sairasloman sain pidettyä, senkin jälkeen vain satunnaisia iltoja töissä. onneksi oli ymmärtävä pomo joka huomasi ettei kaikki ole kunnossa.
paino tippui kun en saanut syötyä, en jaksanut enkä halunnut huolehtia ulkonäöstäni, mikään ei saanut hymyilemään. onneksi oli koiruus josta huolehtia, se minut nosti sitten pikkuhiljaa elämään takaisin.

nyt opettelen taas luottamaan ihmisiin, hymyilemään, nauttimaan itse elämästä.
täytenä yllätyksenä tuli aivan uusi ihminen, jonka takia ilmeisesti olen tästäkin luukusta lähdössä. esteenä vielä ehkä se, että en ole varma olenko valmis aloittamaan uutta juttua, en ehkä ihan vielä. mutta päivä kerrallaan ja katse eteenpäin.
KooKie

Posts: 4,338

#12556 • • KooKie aka. Petress Pan

remotion, 27.2.2007 00:14:
mul ei oo pitkään aikaan ollu yhtään yksinäinen olo... sinkkuus juuri tälläsenä on mahtavaa. tosin melkeenpä pelottaisi ryhtyä suhteeseen tämän vapauden keskeltä, vaikken mikään hurjastelija olekaan...



Mulla on todella pitkään ollut aivan samankaltainen fiilis!
TJEU: http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=152;pid=707865#707865

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

remotion

Posts: 5,283

#12557 • • remotion nostatus guru

KooKie, 27.2.2007 13:48:
---
remotion, 27.2.2007 00:14:
mul ei oo pitkään aikaan ollu yhtään yksinäinen olo... sinkkuus juuri tälläsenä on mahtavaa. tosin melkeenpä pelottaisi ryhtyä suhteeseen tämän vapauden keskeltä, vaikken mikään hurjastelija olekaan...

---


Mulla on todella pitkään ollut aivan samankaltainen fiilis!
TJEU: http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=152;pid=707865#707865



joo, mulla ei oo missää nimes täydellinen olotila, mutta ei halua riskeerata sitä kaikkea hyvää mikä nyt on. kyllähän ne riskit sit ottaa aimoharppauksin kun se oikeista oikein (toivottavasti joskus) osuu kohdalle. Ainakin itsellä on niin suuri sydän että kaikki vanhat ämpyilyt unohtuu yhdessä tujauksessa.

eikä oo kyllä ollu pitkään tuo fiilis, syystalvi oli ihan hirveän tuskaisa, noh mutta nyt mennään taas kohti sitä täydellistä kesää nro. ties kuinkamones...
KooKie

Posts: 4,338

#12558 • • KooKie aka. Petress Pan

remotion, 27.2.2007 14:15:
eikä oo kyllä ollu pitkään tuo fiilis, syystalvi oli ihan hirveän tuskaisa, noh mutta nyt mennään taas kohti sitä täydellistä kesää nro. ties kuinkamones...



Imo sitä tunnetta pitää vaalia, ei se luonnostaan synny. Se tulee hyvistä hetkistä perheen ja kavereiden kanssa, bileistä ja koti-illoista ja siitä, että nauttii omasta seurastaankin. Sana tolle "täydellistä kesää nro. ties kuinkamones". Tuntuu, kuin jokainen kesä olisi ollut edellistä parempi ja jokainen täydellinen aikanaan.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

sts

Posts: 7,969

#12559 • • Edited sts Sama pyynti aitta!

Peikkotyttö, 27.2.2007 19:10:
-clips-



Hei ihminen edelleen voit tulla hakemaan WOK pannusi pois, kattilathan olivat minun jo ennen yhteen muuttoa, samoin huonekalut poislukien sohva jonka onneksi ystävällisesti jätit minulle nukkumista varten... Ja ystavasi ovat soitelleet sinulle jatkuvasti ja eivat ole mitenkaan jaaneet jonkun puolelle, itse heitä et halua tavata tai vastaa heille puhelimeen. Nyt loppu se turha angstaaminen.

Lisäksi sallin muistuttaa että sinä valintasi teit ja lähdit yrittämään siipiäsi toisen miehen kanssa impulssi päätöksen pohjalta...
laite

Posts: 2,994

#12560 • • laite MastahWankah

sts, 27.2.2007 19:24:
---
Peikkotyttö, 27.2.2007 19:10:
-clips-

---


Hei ihminen edelleen voit tulla hakemaan WOK pannusi pois, kattilathan olivat minun jo ennen yhteen muuttoa, samoin huonekalut poislukien sohva jonka onneksi ystävällisesti jätit minulle nukkumista varten... Ja ystavasi ovat soitelleet sinulle jatkuvasti ja eivat ole mitenkaan jaaneet jonkun puolelle, itse heitä et halua tavata tai vastaa heille puhelimeen. Nyt loppu se turha angstaaminen.

Lisäksi sallin muistuttaa että sinä valintasi teit ja lähdit yrittämään siipiäsi toisen miehen kanssa...


Aaah, päästäänköhän tässä topikissa jo ton dikkikuvaus ja kuvankäpistelyketjun kanssa samalle tasolle *plur*

p.s. Yksinäiset naiset, mä ja myrkky tarjotaan lohdutusmeisseliä!