SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,798,751 views

Avatar
#12521 • • Edited ALIEN Guest

KooKie, 24.2.2007 09:53:

ALIEN, 24.2.2007 04:35:
Mulle riittäisi vastauksesi - "olen onnellinen".

---


Harvemmin materialismin ja edellä mainittujen normien mukaan elävät henkilöt mieltävät olevansa onnellisia*, vaikka ne koiranpentu, perunatarha, punainen mökki ja 1,8 lasta löytyisivätkin.

* Vrt. esimerkiksi Suomen itsemurhatilastot, masennusta sairastavien määrä, muuten vain kyrpäotsaiset marmattajat jne.



öö, sä kerrot mulle? :D

ALIEN, 24.2.2007 04:35:
Onks ihmiset todellakin niin muottiin kasvatettu näissäkin asioissa, et sä joko olet warattu tai et?

kiu^^

Posts: 43

#12522 • • kiu^^ fööni

Dementation, 22.2.2007 01:04:
---
kiu^^, 21.2.2007 16:56:
---


Todistettavasti täällä voi helposti viettää pari kolme vuotta ilman mitään ongelmaakaan. Eli olet ihan hyvässä paikassa.




Hyvin olen alkanut viihtymään.. *hihu* katsotaan nyt kuinka kauan täällä tulee viihdyttyä. *tirsk* Vaikkakin ei mulla mitään kiirettä pois ole, niin hyvin on otettu vastaankin.. *joo*
KooKie

Posts: 4,338

#12523 • • KooKie aka. Petress Pan

ALIEN, 24.2.2007 14:00:
öö, sä kerrot mulle? :D



Totesinpahan vain postauksesi jälkimainingiksi beibi.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

SyndroDome

Posts: 1,103

#12524 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
Wanted oma kainalo!! Missä olet?? Tahtoisin rutistella sua ja halia ja kaikkee *sydän**plur* semmosen ihan oman kainalon haluisin...

*kainaloa odottel*

--
Life is full of choises.

Samu81

Posts: 1,224

#12525 • • Samu81 kokolihaa
Mulla oli viimeksi joskus alkusyksystä tuollainen wanted oma kainalo -fiilis. Sen jälkeen ollut tälläinen tasaisen turtunut olotila, jotenkin ei enään jaksa oikein haikailla tuollaisen perään.
No ehkä tuossa alkukesästä herään minäkin tästä talvihorroksesta, kun näkee jokapuolella onnellisia pareja nauttimassa toisistaan ja kesästä :)

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

Flügel

Posts: 212

#12526 • • Flügel Leicht begeistert

Samu*, 25.2.2007 14:44:
kun näkee jokapuolella onnellisia pareja nauttimassa toisistaan ja kesästä :)



Joo, kivaa, sitä odotellessa! *igor*

--
Der einzige Unterschied zwischen mir und einem Verrückten ist der, dass ich nicht verrückt bin. - Salvador Dali

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#12527 • • WiljamiDzay Nyypiö

Flügel, 25.2.2007 14:54:
---
Samu*, 25.2.2007 14:44:
kun näkee jokapuolella onnellisia pareja nauttimassa toisistaan ja kesästä :)

---


Joo, kivaa, sitä odotellessa! *igor*



Mulla on kyl kans enemmän *igor*, kuin *plur*-fiilis kun näkee pariutumista tapahtuvan...

nimim. katkera paskiainen (tai muuten vaan kyynikko)

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

larzizi

Posts: 1,661

#12528 • • larzizi

WiljamiDzay, 25.2.2007 14:59:
Mulla on kyl kans enemmän *igor*, kuin *plur*-fiilis kun näkee pariutumista tapahtuvan...

nimim. katkera paskiainen (tai muuten vaan kyynikko)



Ei mulla ainakaan ole mikään ongelma katsoa, jos kaksi ihmistä löytää toisensa. Hienoahan se vaan on ja voi olla onnellinen niiden puolesta *hihu* Mutta mitään jatkuvaa ällösöpöilyä, -limailua, -hinkkausta jne. en jaksa katsoa. Pätee mm. omiin kavereihin, jotka seurustelevat. Pientä pussailua voi olla välillä, mutta ei siinä toisessa tarvitse olla kiinni 24/7, eikä sitä ällösöpöilyä tarvitse tapahtua joka kerta kun taas minuutin eron jälkeen näkee toisen. Rajansa kaikella.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#12529 • • WiljamiDzay Nyypiö
Hmm.. mites sinkkuluukus on ollu hiljasta yli vuorokauden? alkaako jengi taipua kurjaan kohtaloonsa vai onko lisääntynyt valo aiheuttanut jotain kummallista (esim. pariutumista tai halua pysyä poissa koneelta*ding*)? *nauru*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Janisa

Posts: 2,226

#12530 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

WiljamiDzay, 26.2.2007 18:58:
Hmm.. mites sinkkuluukus on ollu hiljasta yli vuorokauden? alkaako jengi taipua kurjaan kohtaloonsa vai onko lisääntynyt valo aiheuttanut jotain kummallista (esim. pariutumista tai halua pysyä poissa koneelta*ding*)? *nauru*



Juuh, se on se lisaantynyt valo... *vink* Ma oon ainakin ihan villina! *nauru*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#12531 • • WiljamiDzay Nyypiö

Janisa, 26.2.2007 20:11:


Juuh, se on se lisaantynyt valo... *vink* Ma oon ainakin ihan villina! *nauru*



Hrmr... RRrrau *silmäkulmienkohotuskiihoitustarkoituksessahymiö**vink*
(haa... iski fläshbäkki... perkule kun muistais miten meni tarkalleen, mut kaveri tais joskus koittaa oikeesti iskee nais-ihmeistä hurisemalla tai murisemalla tai jotain*pökr*)
*nauru*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Janisa

Posts: 2,226

#12532 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

WiljamiDzay, 26.2.2007 20:18:
---
Janisa, 26.2.2007 20:11:


Juuh, se on se lisaantynyt valo... *vink* Ma oon ainakin ihan villina! *nauru*

---


Hrmr... RRrrau *silmäkulmienkohotuskiihoitustarkoituksessahymiö**vink*
(haa... iski fläshbäkki... perkule kun muistais miten meni tarkalleen, mut kaveri tais joskus koittaa oikeesti iskee nais-ihmeistä hurisemalla tai murisemalla tai jotain*pökr*)
*nauru*



Netissa vai livena...? *nauru*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#12533 • • WiljamiDzay Nyypiö

Janisa, 26.2.2007 20:24:

Netissa vai livena...? *nauru*



Livenä... ei toi taida netissä toimia niin hyvin *uuh* (tietty jos oot eri mieltä, ni kyl virtuaalihurinaa piisaa*vink*) *nauru*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Janisa

Posts: 2,226

#12534 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

WiljamiDzay, 26.2.2007 20:33:
---
Janisa, 26.2.2007 20:24:

Netissa vai livena...? *nauru*

---


Livenä... ei toi taida netissä toimia niin hyvin *uuh* (tietty jos oot eri mieltä, ni kyl virtuaalihurinaa piisaa*vink*) *nauru*



Joo, ei ihan muhun tepsi noi virtuaalihurinat, mutta muuten kylla kaiken maailman korvaan supsutukset on kivoja... *tirsk*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

tir

Posts: 951

#12535 • • tir

WiljamiDzay, 26.2.2007 20:18:
Hrmr... RRrrau *silmäkulmienkohotuskiihoitustarkoituksessahymiö**vink*
(haa... iski fläshbäkki... perkule kun muistais miten meni tarkalleen, mut kaveri tais joskus koittaa oikeesti iskee nais-ihmeistä hurisemalla tai murisemalla tai jotain*pökr*)
*nauru*



kyl miuhun tepsii (melkein liianki hyvin) sellanen... hmmh.. kurina *tirsk*
sellanen pehmeä, spö juttu.
joku joskus teki ja menin sekaisin....
WiljamiDzay

Posts: 1,291

#12536 • • WiljamiDzay Nyypiö

tir, 26.2.2007 20:46:
---
WiljamiDzay, 26.2.2007 20:18:
Hrmr... RRrrau *silmäkulmienkohotuskiihoitustarkoituksessahymiö**vink*
(haa... iski fläshbäkki... perkule kun muistais miten meni tarkalleen, mut kaveri tais joskus koittaa oikeesti iskee nais-ihmeistä hurisemalla tai murisemalla tai jotain*pökr*)
*nauru*

---


kyl miuhun tepsii (melkein liianki hyvin) sellanen... hmmh.. kurina *tirsk*
sellanen pehmeä, spö juttu.
joku joskus teki ja menin sekaisin....



Ja nyt vasta kerrot *hih**nauru* (mulla ainakin tää virtuaalinen libido käy näköjään ylikierroksilla tänä iltana... mistä löytyy virtuaalinen kylmä suihku? *nauru*)

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Peikkotyttö

Posts: 1,219

#12537 • • Edited Peikkotyttö
Erosta puolitoista kuukautta,ja olo pahenee päivä päivältä. En pysty nukkumaan,en syömään,en olla himassa,en myöskään oikeastaan töissä. Ahdistaa ja seinät kaatuu päälle,joka helvetin ainoa päivä. Itkettää aamulla,itkettää päivällä,itkettää illalla ja varsinkin öisin,yksin parisängyssä. Tuntuu että tää kaipaus saa mut ihan juuri sekoamaan.

--
Groove is in the Heart

laeski^

Posts: 478

#12538 • • laeski^ LaiskaLäski

Peikkotyttö, 26.2.2007 20:57:
Erosta puolitoista kuukautta,ja olo pahenee päivä päivältä. En pysty nukkumaan,en syömään,en olla himassa,en myöskään oikeastaan töissä. Ahdistaa ja seinät kaatuu päälle,joka helvetin ainoa päivä. Itkettää aamulla,itkettää päivällä,itkettää illalla ja varsinkin öisin,yksin parisängyssä. Tuntuu että tää kaipaus saa mut ihan juuri sekoamaan.




usko pois, kyl se olo koht rupee helpottaa *joo*
jos ei muuten, ni koitat keksii jtn tekemist päivisin, sit o muut tekemist ku haikailu ajattelu, ja koska oot puuhaillu päivätpitkät kaakkee, ni sit illalkaa ei jaksa murehtii.
ja sit koht huomaatki et elämä hymyilee taas ja ettei tää sinkkuilu ookkaa nii paskaa hommaa *hihu*
Peikkotyttö

Posts: 1,219

#12539 • • Peikkotyttö

laeski^, 26.2.2007 21:11:
---
Peikkotyttö, 26.2.2007 20:57:
Erosta puolitoista kuukautta,ja olo pahenee päivä päivältä. En pysty nukkumaan,en syömään,en olla himassa,en myöskään oikeastaan töissä. Ahdistaa ja seinät kaatuu päälle,joka helvetin ainoa päivä. Itkettää aamulla,itkettää päivällä,itkettää illalla ja varsinkin öisin,yksin parisängyssä. Tuntuu että tää kaipaus saa mut ihan juuri sekoamaan.

---



usko pois, kyl se olo koht rupee helpottaa *joo*
jos ei muuten, ni koitat keksii jtn tekemist päivisin, sit o muut tekemist ku haikailu ajattelu, ja koska oot puuhaillu päivätpitkät kaakkee, ni sit illalkaa ei jaksa murehtii.
ja sit koht huomaatki et elämä hymyilee taas ja ettei tää sinkkuilu ookkaa nii paskaa hommaa *hihu*


Sepä siinä,mitä yksinäinen ihminen oikein puuhalisi? Olen kävellut ympyrää tuolla pakkasessa,yrittänyt lukea kirjoja,lehtiä,katsonut telkkaria. Mut mikään ei onnistu kun ajatukset harhailee niin sekavasti koko ajan.

--
Groove is in the Heart

MiMoSa

Posts: 1,664

#12540 • • MiMoSa
Täällä sitä on tullu oltua jo pidemmän aikaa eikä loppua näy... Mutta en kyllä yhtään valita, tää on just mainio paikka tässä elämän tilanteessa.*joo* Mikäs täällä on ollessa.*hihu*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*