SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,836,935 views

kilobitti

Posts: 2,419

#12301 • • kilobitti 1-2-3 techno

KooKie, 13.2.2007 22:24:
Munkin tytöstä tulee (as if I ever got one) Nike kreikkalaisen voitonjumalattaren mukaan. ;D



Mun veljen nuoremman tyttären nimi on Jannike, ja kutsumanimi Nike (äänettäin ruotsalaistyylisesti Niikke). Vallan suloinen ja vahvatahtoinen otus<3

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Amuck

Posts: 2,396

#12302 • • Amuck dub-i-dub
Te pelotatte vapaat yksilöt kauas pois tuolla nimihöpötyksellä :D
Ja keskenänne ette voi pariutua kun nimiehdokkaat ei täsmää.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Janisa

Posts: 2,226

#12303 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

2la, 13.2.2007 23:37:
Te pelotatte vapaat yksilöt kauas pois tuolla nimihöpötyksellä :D
Ja keskenänne ette voi pariutua kun nimiehdokkaat ei täsmää.



No sanos muuta! *vink* Siis muutenhan taalla olisi ehdokkaita pilvin pimein, muttei tulevien lasten nimet tasmaa... Damn it...! *nauru*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Epailija

Posts: 5,636

#12304 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Pekka-Leena ja Virpi-Eemeli - olivat sitten tyttöjä tai poikia.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

asdf

Posts: 3,155

#12305 • • asdf
No hitto, kai mäkin kannan korteni kekoon.

Poitsusta tulis Unto, tytöstä näillä näkymin Nelli.

Kaks poikaa kyl mieluiten mulle, se toinen olis sit Samuli tai Emil. :P
Avatar
#12307 • • ALIEN Guest
Juli-Jenni Teemunen.
bubbelgum

Posts: 2,477

#12309 • • bubbelgum ~sylikissa~
Just nyt tekis kyl aika helvetin hyvää että olis se kainalo johon käpertyy ku tuntuu että maailma romahtaa ja voimat loppuu kesken. Toiveajattelua, I know. Mut olis käyttöä yhelle pelastavalle enkelille joka pitäis mut hengissä...

--
Hullu ku pullosta tullu.

siveys

Posts: 2,492

#12310 • • siveys lovely
Kasvattamani lapsen nimeksi tulee Anette. Halukkaiden synnyttäjien ei kuitenkaan tarvitse turhaan vaivautua rynnimään jonoon, sillä Anette tulee olemaan adoptiolapsi. Ainoa ongelma tässä taitaa olla se, että adoptiolainsäädäntö syrjii pahemman kerran sinkkumiehiä ja kulissivaimokin pitäisi kai hankkia jo muutamia vuosia ennen adoptiota. Onneksi asialla ei ole niin hirveä kiire :)
Lyylikki

Posts: 2,975

#12311 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Hyvää ystävänpäivää tämän luukun väelle. Me ollaan siitä onnellisessa asemassa täällä Suomessa, että Valentine's day on jossakin maailman mutkassa kääntynyt ystävänpäiväksi. Voidaan muistaa ystäviä, ei pelkkiä sydänkäpysiä.

*sydän**sydän**sydän*
KooKie

Posts: 4,338

#12312 • • KooKie aka. Petress Pan

ALIEN, 14.2.2007 00:30:
Juli-Jenni Teemunen.



No ei nimi miestä pahenna jne., mutta voi jumalauta sun lapsesi olisi täysi sekopää, mikäli sanonta nomen est omen pitääkin paikkaansa!

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Avatar
#12314 • • emppu Guest
Raahaan perseeni näytille puskista. Nimiä vaaville ois vaik Leevi ja Viivi. Kumpaakin yks tasapuolisesti :)
Avatar
#12315 • • Kirsikka Guest
Mä oon nyt kurkkimassa väärän luukun puolella, mutta pitipähän vaan todeta, että ilmeisesti meidän suhteen toimivuuden salaisuus on se, että ollaan päästy yhteisymmärrykseen tästä nimiasiasta - nimet oli mielessä jo ennen kuin edes varsinaisesti alettiin suunnitella lapsen hankkimista *nauru* Kannattaa siis valita sellainen kumppani, jonka kanssa on yhteneväinen nimimaku!
WiljamiDzay

Posts: 1,291

#12316 • • WiljamiDzay Nyypiö
Oikein pahaa ystävänpäivää kaikille sinkkuluukkulaisille *grr**igor*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

$

Posts: 1,802

#12317 • • $ Destination weekend!
Näin eilen levykaupassa yhden söpön tytön kuuntelemassa techno-levyjä. Se hymyili mulle.

Olisi pitänyt mennä juttelemaan sille *pepsodent*
WiljamiDzay

Posts: 1,291

#12318 • • WiljamiDzay Nyypiö

$, 14.2.2007 11:38:
Näin eilen levykaupassa yhden söpön tytön kuuntelemassa techno-levyjä. Se hymyili mulle.

Olisi pitänyt mennä juttelemaan sille *pepsodent*



Ai muillakin käy näitä... (mä oon aivan loistava tajuamaan n. 5 vuoden päästä et "hetko... se tyttö sillon tais flirtata mulle/pyytää mua treffeille/jotain... ois varmaan pitäny tehdä jotain)

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

ezzy

Posts: 8,060

#12319 • • ezzy Droid-pappa
Jospa nyt veisitte vauvapuheet tonne toiseen luukkuun, aviottomia jne lapsia on ihan tarpeeks ja alkaa itselläkin ikä painaa ja vituttamaan tämäkin luukku taas vaihteeksi.