SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,835,844 views

Bellezaaa

Posts: 573

#12283 • • Bellezaaa Afrodite*
Fyraett, 13.2.2007 17:23:
ei kannata, parempi vaa odotella 'sitä oikeeta' ja huomata seuraavaks et ohho, oon 30 ja sinkku vielki .)

hmmm....*pepsodent*
so?
ei kai se mitää haittaa.....
ei oo kiire, tietysti jos kolahtaa nii sit*plur**pihkassa* ja jalat menee alta *hihu*
mut ei kai täs mikää kiire oo ei ei....
yeps*vink*
meizi m

Posts: 398

#12285 • • meizi m Jytkemeister supreme

Anselmi, 13.2.2007 17:32:
---
Fyraett, 13.2.2007 17:23:
---
Janisa, 13.2.2007 17:07:
Taytyy vissiin vahan ryhdistaytya, etta olis jotain elamaakin...? *ding*

---


ei kannata, parempi vaa odotella 'sitä oikeeta' ja huomata seuraavaks et ohho, oon 30 ja sinkku vielki .)

---

Pitäiskö 30:senä olla kumppani?*ding**nauru*



Mää kans ihmettelen tota. Entä jos tulee ero kolmeykkösenä?

--
...

Fyrisch

Posts: 4,525

#12286 • • Fyrisch

Anselmi, 13.2.2007 17:32:
Pitäiskö 30:senä olla kumppani?*ding**nauru*



Se riippuu ihan mitä haluu omalt elämält..

ite haluisin kyl vaihees alkaa duunaa muksui ja pyörittää perhettä, lapsia ajatellen se ei oo niin siisiti jos vanhemmat on 60-70 vuotiait :D

Bellezaaa,
hmmm....*pepsodent*
so?
ei kai se mitää haittaa.....
ei oo kiire, tietysti jos kolahtaa nii sit*plur**pihkassa* ja jalat menee alta *hihu*
mut ei kai täs mikää kiire oo ei ei....
yeps*vink*



jotkut säilyy kisakunnos koko elämänsä, nii eihän sitä tarvii mihinkää kiirehtii .D
Anselmi

Posts: 2,578

#12287 • • Anselmi And sell me

Fyraett, 13.2.2007 18:20:
Se riippuu ihan mitä haluu omalt elämält..

ite haluisin kyl vaihees alkaa duunaa muksui ja pyörittää perhettä, lapsia ajatellen se ei oo niin siisiti jos vanhemmat on 60-70 vuotiait :D


Totta. Mutta mä oon niin viriili mies et ne Uuno, Elmeri ja kaks tytärtä on äkkiä kasassa:) Ja niin hyväkuntoinen ja lapsenmielinen että vesipyssyllä sotiminen ja tee-se-itse nukkekodin rakentaminen sujuu vielä neljäkymppisenäkin:)

--
sen pituinen se

Fyrisch

Posts: 4,525

#12288 • • Fyrisch

Anselmi, 13.2.2007 18:28:
Totta. Mutta mä oon niin viriili mies et ne Uuno, Elmeri ja kaks tytärtä on äkkiä kasassa:) Ja niin hyväkuntoinen ja lapsenmielinen että vesipyssyllä sotiminen ja tee-se-itse nukkekodin rakentaminen sujuu vielä neljäkymppisenäkin:)



40 kymppisenä sit sellanen 22 vuotias pincee akka vaimoks <3
Janisa

Posts: 2,226

#12289 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

Anselmi, 13.2.2007 18:28:

Totta. Mutta mä oon niin viriili mies et ne Uuno, Elmeri ja kaks tytärtä on äkkiä kasassa:) Ja niin hyväkuntoinen ja lapsenmielinen että vesipyssyllä sotiminen ja tee-se-itse nukkekodin rakentaminen sujuu vielä neljäkymppisenäkin:)



Uuno ja Elmeri.. *plur*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Anselmi

Posts: 2,578

#12290 • • Anselmi And sell me

Janisa, 13.2.2007 20:10:
---
Anselmi, 13.2.2007 18:28:

Totta. Mutta mä oon niin viriili mies et ne Uuno, Elmeri ja kaks tytärtä on äkkiä kasassa:) Ja niin hyväkuntoinen ja lapsenmielinen että vesipyssyllä sotiminen ja tee-se-itse nukkekodin rakentaminen sujuu vielä neljäkymppisenäkin:)

---


Uuno ja Elmeri.. *plur*


Joo nimet on jo plakkarissa: Uuno Anselmi Lehto, Elmeri Hermanni Lehto, Peppi Lumikki Lehto ja Emmi Emilia Lehto. Joten eipä tarvi niitäkään murehtia sitten kun aika koittaa. Toivottavasti tuleva vaimo jakaa käsitykseni tulevien lasten nimistä*hymy*

--
sen pituinen se

ella_

Posts: 1,329

#12291 • • ella_

Anselmi, 13.2.2007 20:26:

Joo nimet on jo plakkarissa: Uuno Anselmi Lehto, Elmeri Hermanni Lehto, Peppi Lumikki Lehto ja Emmi Emilia Lehto. Joten eipä tarvi niitäkään murehtia sitten kun aika koittaa. Toivottavasti tuleva vaimo jakaa käsitykseni tulevien lasten nimistä*hymy*



peppi lumikki on kyl kivakiva nimi :)

--
Elementary, my dear.

Janisa

Posts: 2,226

#12292 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

Anselmi, 13.2.2007 20:26:
---

Joo nimet on jo plakkarissa: Uuno Anselmi Lehto, Elmeri Hermanni Lehto, Peppi Lumikki Lehto ja Emmi Emilia Lehto. Joten eipä tarvi niitäkään murehtia sitten kun aika koittaa. Toivottavasti tuleva vaimo jakaa käsitykseni tulevien lasten nimistä*hymy*



Ma oon aina kylla tykannyt maaratietoisista miehista, mutta mutta... *vink*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Jutu

Posts: 3,054

#12293 • • Jutu Blondi

Anselmi, 13.2.2007 20:26:
Joo nimet on jo plakkarissa: Uuno Anselmi Lehto, Elmeri Hermanni Lehto, Peppi Lumikki Lehto ja Emmi Emilia Lehto. Joten eipä tarvi niitäkään murehtia sitten kun aika koittaa. Toivottavasti tuleva vaimo jakaa käsitykseni tulevien lasten nimistä*hymy*


Mun pojasta tulee Aleksanteri ja tytöstä Katariina. Jotkut on väittäneet, että oon suuruudenhullu mutta en tajuu mistä ne sen on repineet *pepsodent*.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Lyylikki

Posts: 2,975

#12294 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Okei, jos joku haluaa Senja nimisen tytön ja Lauri nimisen pojan, niin ainakin kuivaharjoittelu voidaan aloittaa heti. Toisista nimistä voidaan keskustella ja Laurin paikka voi olla muu, kuin ensimmäinen. Jos haluaa vielä muita nimiä, niin sitten pitää vain kasvattaa katrasta.

Tähän pariutumiseen ja siitä seuraavaan lapsien tekemiseen, on kyllä ajatukset välillä alkaneet harhailla. Ei ainoastaan sen takia, että itselle tulee neljännesvuosisata vastaan ihan kohta, vaan lähinnä siksi, että omat vanhempani vanhenevat myös uhkaavasti. Äiti täytti juuri 61 ja isä täyttää kohta 66. Haluaisin kuitenkin, että minun lapseni saisivat vielä viriilin mummin ja papan, jotka jaksaisivat vähän touhutakin lasten kanssa.

Haluaisin, että omat lapseni muistaisivat isovanhempansa viisaina ja lämpiminä ihmisinä. Ei niin, että heillä olisi vain muitten muistoja. Itse nimittäin olen tuntenut vain äitini isän - ukin ja isäni äidin - mummon ja saanut heiltä elämääni erittäin paljon. Ukki on jo rajan takana, mutta mummo on vielä jokseenkin hengissä. Koko ajan hänelläkin elämän lanka kuitenkin ohenee, enkä usko, että mummollakaan on enää montakaan vuotta jäljellä. Kuitenkin nämä kaksi ihmistä ovat sellaisia, jotka tulevat pysymään mielessäni lopun elämääni.
Fyrisch

Posts: 4,525

#12295 • • Fyrisch
ai tääl on nimidroppaust..

jos joku haluu tyttölapsii nimeltää Madeleine ja Anna-Lina ja Sophie ni ni ;)
WiljamiDzay

Posts: 1,291

#12296 • • WiljamiDzay Nyypiö

Fyraett, 13.2.2007 22:56:
ai tääl on nimidroppaust..

jos joku haluu tyttölapsii nimeltää Madeleine ja Anna-Lina ja Sophie ni ni ;)



MINÄMINÄMINÄ!! o/

eiku :O

I'll go get my coat...

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

AlexS

Posts: 1,389

#12297 • • AlexS kummasetä

Fyraett, 13.2.2007 22:56:
ai tääl on nimidroppaust..

jos joku haluu tyttölapsii nimeltää Madeleine ja Anna-Lina ja Sophie ni ni ;)


Ruotsalaiset ftw :p

Täytyy myöntää että itekin tullu joskus asiaa mietittyä, nimiä en kyllä tässä kerro :)
Mikä erikoista niin poikien nimistä löytyy omasta mielestä paljon vähemmän hyviä nimiä kuin tyttöjen nimistä :D

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

Ozie

Posts: 1,389

#12299 • • Ozie
Jahas, sinkkuluukusta tullu lapsientekoluukku *nauru*

pelottavaa...
AlexS

Posts: 1,389

#12300 • • AlexS kummasetä
Ok, mulle käy kans toi Sophie. Choose meeeee

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.