SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,831,082 views

KooKie

Posts: 4,338

#12181 • • KooKie aka. Petress Pan

John, 2.2.2007 23:22:
---
KooKie, 2.2.2007 22:35:
Mä en haluaisi kuulostaa miltään frigidiltä, mutta miksi helvetissä fysiologisiin tarpeisiin on laitettu oikeasti elämää ylläpitävien elementtien ohelle seksi?

---

Esim. suvun jatkuvuus? Muutenhan ei olisi elämää jota ylläpitää... *vink*



Huomioin tän ja siksi kursivoinkin sanan "ylläpitävä". Seksihän (lisääntyminen siis, niitä nyt ei voi ihmisten tapauksessa suoraan verrata toisiinsa) tuottaa elämää eli ylläpitää sen jatkumoa, muttei ole yksilölle tarpeellista.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#12182 • • Edited Aziz Combat Fighter

KooKie, 2.2.2007 23:36:
---
John, 2.2.2007 23:22:
---
KooKie, 2.2.2007 22:35:
Mä en haluaisi kuulostaa miltään frigidiltä, mutta miksi helvetissä fysiologisiin tarpeisiin on laitettu oikeasti elämää ylläpitävien elementtien ohelle seksi?

---

Esim. suvun jatkuvuus? Muutenhan ei olisi elämää jota ylläpitää... *vink*

---


Huomioin tän ja siksi kursivoinkin sanan "ylläpitävä". Seksihän (lisääntyminen siis, niitä nyt ei voi ihmisten tapauksessa suoraan verrata toisiinsa) tuottaa elämää eli ylläpitää sen jatkumoa, muttei ole yksilölle tarpeellista.



Seksi sijoittuu mun käsittääkseni motiivihierarkiassa itseilmaisun ja sosiaalisen kontaktin kanssa about samalle aluelle, ihminen elää pelkällä ruualla, loppu on turhaa. Normaali poika haluaa siitä huolimatta joskus jutella, nauraa, juosta munasillaan pihalla ja rakastella (lol okei paneskella) kauniita tyttöjä.

edit: Maslowin tarvehierarkian mieltäminen selkeästi yksisuuntaiseksi pyramidiksi on hieman harhaanjohtavaa.

edit2: noteerasinpa vasta nyt ton lelupyramidin. Sitä on avattu selkeästi ilman tieteellisen kriittistä ajattelua. Alkuperäisessä pyramidissahan alimmalla tasolla ovat vain fysiologiset tarpeet - kuka tahansa on oksentanut mspaintista ulos mokoman sateenkaarihirvityksen on tunkenut sinne maallikkolistaa fysiologisista tarpeista. Pft.
KooKie

Posts: 4,338

#12183 • • KooKie aka. Petress Pan
Ei helvetti sori ihmiset. :DDD Mä olen kirjoittanut nyt liian monta postausta tänne ilman hymiöitä, alkaa vaikuttaa aika vakavalta.

Mutta sen mä sanon, että noi tarvehierarkian huippukohdat voi saavuttaa ja helposti ilman parisuhdetta. Tietenkin turvallisuuden tunne ja rakkauden ja kiintymyksen tunne jaadijaadijaa on helposti lähtöisin parisuhteesta, mutta niitä löytää myös muualta. Eikä niitä miellä miksikään parisuhteen korvikkeeksi, ylipäätänsä parisuhteen "saavuttamista" pidetään liian usein itseisarvona.

IMHO parisuhde on vain väline onnellisuuden tunteen (eli tässä yhteydessä siis näiden tarvehierarkian huippukohtien) saavuttamiseen.

Ts. Mä olen jo pitkään ollut onnellinen sinkku - ja lisäksi mulla on tänä iltana liikaa aikaa!

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#12184 • • Aziz Combat Fighter

KooKie, 2.2.2007 23:47:
Ei helvetti sori ihmiset. :DDD Mä olen kirjoittanut nyt liian monta postausta tänne ilman hymiöitä, alkaa vaikuttaa aika vakavalta.

Mutta sen mä sanon, että noi tarvehierarkian huippukohdat voi saavuttaa ja helposti ilman parisuhdetta. Tietenkin turvallisuuden tunne ja rakkauden ja kiintymyksen tunne jaadijaadijaa on helposti lähtöisin parisuhteesta, mutta niitä löytää myös muualta. Eikä niitä miellä miksikään parisuhteen korvikkeeksi, ylipäätänsä parisuhteen "saavuttamista" pidetään liian usein itseisarvona.

IMHO parisuhde on vain väline onnellisuuden tunteen (eli tässä yhteydessä siis näiden tarvehierarkian huippukohtien) saavuttamiseen.

Ts. Mä olen jo pitkään ollut onnellinen sinkku - ja lisäksi mulla on tänä iltana liikaa aikaa!



Hah, sul on selkeesti tollanen kirjotuksia edeltävä intellektuelli turbovaihde silmässä :P Tunnistan ton :D Ride the wave!
KooKie

Posts: 4,338

#12185 • • KooKie aka. Petress Pan

Ana-5000, 2.2.2007 23:48:

Hah, sul on selkeesti tollanen kirjotuksia edeltävä intellektuelli turbovaihde silmässä :P Tunnistan ton :D Ride the wave!



Etkä tunnista. FYI, vaikka itse kerroitkin, sä nait tyttöystävääsi YO-kokeiden lukuajan! Toivottavasti edes kirjoitit biologian! Munkin ehkä pitäisi nimenomaan "ridaa" tässä vaiheessa, ettei musta tule kyynistä frigidiä, niin kuin yllä vaikuttaa tapahtuvan. :D

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#12186 • • Aziz Combat Fighter

Avernian, 28.1.2007 15:43:
---
larzizi, 28.1.2007 15:11:
Nonni! Eli niitä kiinnostuneita löytyy sittenkin! *vink*

---


Ei ne olisi varmaan halunnut muua kuin munaa *vink*



"Ette pojat tajuu miten raskasta on olla näin rikas. Oikeesti."

Mua harvemmin naiset kyl kehuskelee tai iskeskelee, ku mä en oo ihan sellanen tyypillinen namupoika jonka vatsalihakset soi kireänä deejiitä lujempaa, siks olinkin aika äärimmäisen häkeltyny ku ensimmäisen kerran tuli vastaan sellanen nainen joka osotti kiinnostuksena ihan suoraan.

Ei silleen, on sitä aina seuraa löytäny, ihan tasokastakin, mut tällanen baarista iskeminen on mulle aivan vieras kokemus :D

Ei haittaa tippaakaan. Onneks on hauska ni ei tarvii olla hyvännäkönen :)
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#12187 • • Edited Aziz Combat Fighter

KooKie, 2.2.2007 23:57:
---
Ana-5000, 2.2.2007 23:48:

Hah, sul on selkeesti tollanen kirjotuksia edeltävä intellektuelli turbovaihde silmässä :P Tunnistan ton :D Ride the wave!

---


Etkä tunnista. FYI, vaikka itse kerroitkin, sä nait tyttöystävääsi YO-kokeiden lukuajan! Toivottavasti edes kirjoitit biologian! Munkin ehkä pitäisi nimenomaan "ridaa" tässä vaiheessa, ettei musta tule kyynistä frigidiä, niin kuin yllä vaikuttaa tapahtuvan. :D



No kyl me käytii leffassaki ja pidettii kädestä ja kaikkee. Mut hei, kyl mä sen hullunkiillon näin niin monen silmästä, ja kuulin kun suusta tuli enemmän sartrea ku kummelia.

Mut mä kirjotinkin äikästä kaks pistettä vajaan E:n, reaalista pisteen vajaa M:n, ruotsista tiukka B ja englannista tietty L.

Mut ainakin oli äärimmäisen rentoutunut ja stressitön ;) Kokeilisit säki.
Avernian

Posts: 7,451

#12188 • • Avernian Kerettiläinen

Ana-5000, 2.2.2007 23:59:
"Ette pojat tajuu miten raskasta on olla näin rikas. Oikeesti."



xD
Ei pelkästään miljardööri, vaan myös salainen agentti ja harmaa eminenssi.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Ozma

Posts: 867

#12189 • • Edited Ozma Eurobeat maniac! IKE IKE! Harder.fi
Selkeesti lähteny mopo käsistä jossain kohtaa *nauru* Oli kyllä vloppuna mukava kattoa ku kaverilla kävin hyvin ja löysi naisen. Siitä sitten tiedä kauanko no toisiaan jaksaa kattoa, mutta sehän on ihan sama. Jotenki vaan aina mukavaa ku ihmiset löytää toisensa. Itte sitten iski seuraavana päivänä kesken reissausta uskomaton morkkis jostain uskomattomista asioista. En edes juonu niin paljoa, että vois jostain tulla masennusta. Ehkä se sitten on vaan joku mun peruskaava bileiltojen jälkeen, dunno. Lauantaina sitten katsastelemaan taas normaalia baarielämää (yeah right) vihreää paikat täynnä *iloinen* Vielä kun sais kyytiä (siis ajoneuvolla paikasta tre - hki - tre) sopivasti niin menis oiken hyvin kaikki! Onneksi tämmösille nolife-sinkuille on keksitty SuperBowl XLI

Avernian: Hyvä signature :)
Avernian

Posts: 7,451

#12190 • • Avernian Kerettiläinen

Ozma, 4.2.2007 12:52:
Avernian: Hyvä signature :)



Kumpi?

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Ozma

Posts: 867

#12191 • • Ozma Eurobeat maniac! IKE IKE! Harder.fi

Avernian, 4.2.2007 14:18:
---
Kumpi?



Alempi! Ainaki ite ns. "diggaan" bändistä :) nyt vaan ei pysty kuunteleen, ku proteus rankas korvia aika haipakkaa perjantaina.
pululu

Posts: 1,102

#12192 • • pululu .jemmutti.
moi, mahtuuko tänne vielä?

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

Ozma

Posts: 867

#12193 • • Ozma Eurobeat maniac! IKE IKE! Harder.fi

pulu-chan, 4.2.2007 14:32:
moi, mahtuuko tänne vielä?


Joo, venaas hetki *taitteltuoli* tossa on penkki *justjoo*
Lyylikki

Posts: 2,975

#12195 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Aivan kamalaa. Ihan mahtava viinkonloppu takana, mutta kai se niin menee, että hyvän olon tunne on vakio. Jos on ollut mahtava ilta, niin seuraavana päivänä on mahtava morkkis. Eikä mulla edes ole. Tai siis on, mutta ei ole ja sitten kuitenkin on. Kohta saa pitsaa uunista.

En vaan tiedä, että mistä olen keksinyt olevani kaunotar. Koska miksi mä muuten eksyisin aina niitten nörttien matkaan. Voi nörttejä.

Haluaisin jonkun perusjampan, enkä mitään nörttiä. Vierelleni kupsottelemaan.
pululu

Posts: 1,102

#12196 • • pululu .jemmutti.

sts, 4.2.2007 15:06:
---
pulu-chan, 4.2.2007 14:32:
moi, mahtuuko tänne vielä?

---


Tervetuloa joukoon iloiseen :D Nyt sinäkin REIVAAT ITE!



..omin jaloin olen tanssinut aina...? vai mitä mitä? *nauru*

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

yace

Posts: 463

#12197 • • yace Progempi parempi
tääl ois varmaa kyl iisimpää
Birgie

Posts: 1,311

#12199 • • Birgie Kikati
*Luukusta sissään**justjoo*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

Janisa

Posts: 2,226

#12200 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

yace, 4.2.2007 15:32:
tääl ois varmaa kyl iisimpää



Kieltamatta taalla on ihan leppoisat oltavat... *vink*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...