SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,835,437 views

remotion

Posts: 5,283

#11941 • • remotion nostatus guru

Siren, 28.12.2006 21:06:
Täs yks esimerkki:

"Onks tää penkki vapaa? -Joo, ja kohta on tämäki, jos siihen istut"

*lmao*



maileistako noita opetellaan etukäteen. *whaat* mä luulin että noi tulee ihan luonnostaan.

noh, mutta ainahan voi pistää vahingon kiertämään.

M: "hei, lähdetkö tanssimaan"
N: "voin mä lähteä"
M: "hyvä, pääsenki sit ite istuu siihen"

*iloinen*
Siren

Posts: 826

#11942 • • Siren Seinäruusu

remotion, 29.12.2006 11:53:
---

maileistako noita opetellaan etukäteen. *whaat* mä luulin että noi tulee ihan luonnostaan.

noh, mutta ainahan voi pistää vahingon kiertämään.

M: "hei, lähdetkö tanssimaan"
N: "voin mä lähteä"
M: "hyvä, pääsenki sit ite istuu siihen"

*iloinen*



*lmao**lmao**lmao**lmao*

p.s. tämmsen sinisilmäsen ihmisen on pakko opetella noi jutut etukäteen, ku enhän mä siinä tilanteessa ymmärrä, mitä se mies hakee takaa *nauru*

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

Jago

Posts: 4,039

#11943 • • Jago un-trained monkee
http://www.eyegazingparties.com/

tosi kiva idea.. uskon että toimii ainakin paremmin kun speed dating tai tavallinen(jää murtuu jo ennenkun tarttee pälättää kelleekkään)

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

sapeli

Posts: 11,768

#11944 • • sapeli jokukukamikä?

ella_, 29.12.2006 07:26:
Ja uhriruletti pyörii: Avernian ja Sand3. Huomenna brunssille cafe engeliin.



Ei pöllömpi yhdistelmä *vink*

(Siis brunssi ja cafe engel *nauru*)

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

KooKie

Posts: 4,338

#11945 • • KooKie aka. Petress Pan
Yritin olla postaamatta, mutta en kyennyt.

Ma ei ummarra! Speed dating, eye gazing, blind dating - WTF? Uusien ihmisten tapaaminen on toki mukavaa ja parhaimmillaan aivan mieletöntä ja tajunnan räjäyttävää - mutta että asettua tyrkylle noin ja se "teh oikea" (tai ainakin "teh somebody - anybody?!?!11") mielessä? Eikö ihmisillä oikeasti ole itsetuntoa ja luonnetta "iskeä" toisia luonnollisesta ympäristöstä, jos kerta on pakko päästä treffailemaan ja mahdollisesti jopa sitoutumaan? En mä kyllä varmaan haluakaan ymmärtää - jos ymmärtäisin, niin asiat olisivat jo todella huonolla tolalla.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

anton fine

Posts: 1,359

#11946 • • anton fine myspace.com/finethedj

KooKie, 29.12.2006 12:38:
Yritin olla postaamatta, mutta en kyennyt.

Ma ei ummarra! Speed dating, eye gazing, blind dating - WTF? Uusien ihmisten tapaaminen on toki mukavaa ja parhaimmillaan aivan mieletöntä ja tajunnan räjäyttävää - mutta että asettua tyrkylle noin ja se "teh oikea" (tai ainakin "teh somebody - anybody?!?!11") mielessä? Eikö ihmisillä oikeasti ole itsetuntoa ja luonnetta "iskeä" toisia luonnollisesta ympäristöstä, jos kerta on pakko päästä treffailemaan ja mahdollisesti jopa sitoutumaan? En mä kyllä varmaan haluakaan ymmärtää - jos ymmärtäisin, niin asiat olisivat jo todella huonolla tolalla.



lähe mun kaa ulos
kilobitti

Posts: 2,419

#11947 • • kilobitti 1-2-3 techno

ella_, 29.12.2006 07:26:
Ja uhriruletti pyörii: Avernian ja Sand3. Huomenna brunssille cafe engeliin.



Onko tapaaminen tänään vai huomenna?*hih*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Avatar
#11952 • • Annakins Guest

KooKie, 29.12.2006 12:38:
Eikö ihmisillä oikeasti ole itsetuntoa ja luonnetta "iskeä" toisia luonnollisesta ympäristöstä, jos kerta on pakko päästä treffailemaan ja mahdollisesti jopa sitoutumaan? En mä kyllä varmaan haluakaan ymmärtää - jos ymmärtäisin, niin asiat olisivat jo todella huonolla tolalla.



Koskaan en tollasissa ole ollut, mutta jos menisin niin en sen takia, että löytäisin sen oikean vaan tutustuakseni uuteen/uusiin ihmisiin.

Ylipäätänsä ajatus siitä, että etsii "sitä oikeaa" on musta jotenkin pöhkö. En siis yritä sanoa, ettenkö itsekin haluaisi löytää henkilöä, jonka kanssa voisin potentiaalisesti viettää loppuelämäni, mutta en mä etsi sellaista ihmistä. En mä ihmisiin tutustuessani ajattele, et onkohan tää nyt se oikea. Jos jonkun kanssa natsaa tosi hyvin, ni kiva, mutta ei se ole mun toiminnan motiivi.
Verano

Posts: 4,649

#11953 • • Verano Merituuli

KooKie, 29.12.2006 12:38:
Ma ei ummarra! Speed dating, eye gazing, blind dating - WTF? Uusien ihmisten tapaaminen on toki mukavaa ja parhaimmillaan aivan mieletöntä ja tajunnan räjäyttävää - mutta että asettua tyrkylle noin ja se "teh oikea" (tai ainakin "teh somebody - anybody?!?!11") mielessä? Eikö ihmisillä oikeasti ole itsetuntoa ja luonnetta "iskeä" toisia luonnollisesta ympäristöstä, jos kerta on pakko päästä treffailemaan ja mahdollisesti jopa sitoutumaan? En mä kyllä varmaan haluakaan ymmärtää - jos ymmärtäisin, niin asiat olisivat jo todella huonolla tolalla.



Eikös se ole aika selvää, että vaikka olisi 'itsetuntoa ja luonnetta "iskeä" toisia luonnollisesta ympäristöstä' niin kaikkien luonnollisessa ympäristössä ei välttämättä ole ketään/ kovin montaa iskettävää. Ihan villi veikkaus.
Avatar
#11954 • • Fuzzy Guest

KooKie, 29.12.2006 12:38:
Yritin olla postaamatta, mutta en kyennyt.

Ma ei ummarra! Speed dating, eye gazing, blind dating - WTF? Uusien ihmisten tapaaminen on toki mukavaa ja parhaimmillaan aivan mieletöntä ja tajunnan räjäyttävää - mutta että asettua tyrkylle noin ja se "teh oikea" (tai ainakin "teh somebody - anybody?!?!11") mielessä? Eikö ihmisillä oikeasti ole itsetuntoa ja luonnetta "iskeä" toisia luonnollisesta ympäristöstä, jos kerta on pakko päästä treffailemaan ja mahdollisesti jopa sitoutumaan? En mä kyllä varmaan haluakaan ymmärtää - jos ymmärtäisin, niin asiat olisivat jo todella huonolla tolalla.


kukin tyylillään... En ite harrasta noita, mutta mun mielestä vaatii kyllä aika paljon ihmiseltä jos uskaltaa mennä sokkotreffeille ym, eikä se ole tyrkylle asettumista.
Ja tohon somebody/anybody juttuun, niin tuskin kukaan *tyytyy* keneenkään, vaikka kuinka haluis seurustella.
Maailmassa on pikkasen hirveempiäkin asioita kun deittailu, joten vaikka mä ymmärrän ihmisiä jotka sitä tekee, nii en silti oo sitä mieltä, että mun asiat ois jotenki huonosti.
Avatar
#11955 • • Equalizer Guest
Mä oon täällä vielä pitkään*nyyh*
KooKie

Posts: 4,338

#11956 • • KooKie aka. Petress Pan

Annakins, 29.12.2006 12:53:

Koskaan en tollasissa ole ollut, mutta jos menisin niin en sen takia, että löytäisin sen oikean vaan tutustuakseni uuteen/uusiin ihmisiin.

Ylipäätänsä ajatus siitä, että etsii "sitä oikeaa" on musta jotenkin pöhkö.



Täyttä asiaa. *joo*

Verano, 29.12.2006 13:13:

Eikös se ole aika selvää, että vaikka olisi 'itsetuntoa ja luonnetta "iskeä" toisia luonnollisesta ympäristöstä' niin kaikkien luonnollisessa ympäristössä ei välttämättä ole ketään/ kovin montaa iskettävää. Ihan villi veikkaus.



Kyllähän ne kaikki ihmiset, jotka deittipalveluita käyttävät, myös elävät tässä samassa muailmassa.

Fuzzy, 29.12.2006 13:22:

tohon somebody/anybody juttuun, niin tuskin kukaan *tyytyy* keneenkään, vaikka kuinka haluis seurustella.



Näin mä toivoisin asian jokaisen ihmisen kohdalla olevan. Kuitenkin olen sivusta seurannut hyvin monia tätä toteamusta vastaan toimivia ihmisiä.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Avatar
#11957 • • Fuzzy Guest

KooKie, 29.12.2006 18:38:

Näin mä toivoisin asian jokaisen ihmisen kohdalla olevan. Kuitenkin olen sivusta seurannut hyvin monia tätä toteamusta vastaan toimivia ihmisiä.


Toi voi mennä vielä mun jakeluun, jos näillä sun tuntemilla pareilla on yhteistä historiaa takana, mutta kun kyse oli nyt deittailusta, nii väität, että joku aloitti suhteen jonkun "tuntemattoman" kanssa siksi, koska ei malttanut enää etsiä kumppania?
Voi tietty olla, mutta mä en ite pysty kuvitelemaan tällästä tilannetta ahdistumatta. *ding*
Ozie

Posts: 1,389

#11958 • • Ozie
Mulle se on ainaki ihan sama mistä esim. tämän the OIKEAN löytää, kunhan se vaan vastaan tulee joskus. Se, että löytyykö se baarista, netistä, kadulta jne on mulle ainaki aika sama *hymy*

Mikään paikka ei edes tähän mennessä oo osottautunu toista paremmaks *eiei*

Ja muutenki kyllä mä voin ainaki ihmisiä tavata mitä oudommissa merkeissä tai mistä tahansa jos se vaan henkilönä kiinnostaa. Emmä nyt kyl iha sokkotreffeille välttämät lähis tietämättä toisest mitään.
ella_

Posts: 1,329

#11959 • • ella_
hei älkääs nyt ainakaan ottako mun paritusrulettia liian tosissaan :D

mutta with all honesty, teitä on täällä kyllä niin paljon sellaisiakin, jotka mielellään menis treffeille, niin miksette vaan randomisti pyytele toisianne ulos :D ei sen tartte olla niin jäykkää ja vakavaa :) eikä epätoivoista, saa kai sitä deittailunkin huumorilla ottaa?

--
Elementary, my dear.

[Nuclear]

Posts: 5,855

#11960 • • [Nuclear] el aprendiz
ella_ hei lähetsä mun kans treffeille?

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku