SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,827,561 views

Lerna

Posts: 320

#11881 • • Lerna

Siren, 27.12.2006 11:38:
---
Ameeba^, 27.12.2006 10:57:
---

---
Enskerralla pikkasen pessimistinen asenne on jo puolivoittoa :)

---


Pessimisti ei pety koskaan ja sitä rataa. Jos rupeis mörrimöykyks *joo* *pepsodent*


Kuha et hypi ääripäästä ääripäähän :D Sopivasti pessimisti ja sopivasti odotuksia nii hyvä tulee :)
Tai sitte pistää vaa aivot pois päältä nii ei tarvii ajatella koko hommaa
Siren

Posts: 826

#11882 • • Siren Seinäruusu

Ameeba^, 27.12.2006 12:10:
---

Kuha et hypi ääripäästä ääripäähän :D Sopivasti pessimisti ja sopivasti odotuksia nii hyvä tulee :)
Tai sitte pistää vaa aivot pois päältä nii ei tarvii ajatella koko hommaa



Haha, hyppäisin jos osaisin. Mut taian tällä kertaa jättää lupaamatta, et en enää koskaan ikinä ihastu kehenkää, ku en mä siinä kummiskaa pysy *tirsk*

Ja aivot parhaillaan pois päältä, ku oon duunissa. Jos kaikki vaan unohtuis silleen, et mä en jonain aamuna muistais koko jutusta mitää? *pepsodent* Toi ei vaa taia kyl toimii *igor*

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

Lerna

Posts: 320

#11883 • • Lerna

Siren, 27.12.2006 12:21:
Haha, hyppäisin jos osaisin. Mut taian tällä kertaa jättää lupaamatta, et en enää koskaan ikinä ihastu kehenkää, ku en mä siinä kummiskaa pysy *tirsk*

Ja aivot parhaillaan pois päältä, ku oon duunissa. Jos kaikki vaan unohtuis silleen, et mä en jonain aamuna muistais koko jutusta mitää? *pepsodent* Toi ei vaa taia kyl toimii *igor*


Et sä sitä vanhaa tuukkaa unohtaa, emmä sitä tarkottanukkaa. Mut älä vaa ajattele et "ok, ihastunu toho ja mun pitää tehä asialle jotai" vaan anna homman vaa mennä omalla painollaa. Ei pety nii helposti jos jotai tapahtuu ja muutenki kaikki on vaa jotenki helpompaa :)
Siren

Posts: 826

#11884 • • Siren Seinäruusu

Ameeba^, 27.12.2006 12:29:

Et sä sitä vanhaa tuukkaa unohtaa, emmä sitä tarkottanukkaa. Mut älä vaa ajattele et "ok, ihastunu toho ja mun pitää tehä asialle jotai" vaan anna homman vaa mennä omalla painollaa. Ei pety nii helposti jos jotai tapahtuu ja muutenki kaikki on vaa jotenki helpompaa :)



En mä sitä halua unohtaa, vaan tän kivun. Mitään tekemääni en todellakaa kadu :) Enkä mä usko et mä väkisellä yritin asialle tehä jotain. Eniten siinä vaa satutti se, miten se ilmoitti asiasta. Sen mä kyl ymmärrän, et tunteita ei välppinä synny.

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

Lerna

Posts: 320

#11885 • • Lerna

Siren, 27.12.2006 12:36:

En mä sitä halua unohtaa, vaan tän kivun. Mitään tekemääni en todellakaa kadu :) Enkä mä usko et mä väkisellä yritin asialle tehä jotain. Eniten siinä vaa satutti se, miten se ilmoitti asiasta. Sen mä kyl ymmärrän, et tunteita ei välppinä synny.


Kyllä se kipu menee ohi ajan kanssa :) "aika parantaa haavat" on p*skapuhetta mut jotenki sitä oppii vaa suhtautuu asioihin eritavalla niin kipukin hävii siin samalla (ainaki suurimmaks osaks) :)
Sundust

Posts: 314

#11886 • • Sundust Behind The Sun
Höh.. ei tuonu pukki sitä kivaa ja mukavaa tyttöä *igor*

--
*jiihaa* Danger i´m raving...

Avatar
#11887 • • Annakins Guest

Utada, 27.12.2006 13:27:
Tosiaan miehet (vaiko pojat?) osaavat pahentaa asioita sillä, että ilmoittavat kantansa tökerösti toista vielä enempi satuttaen. Omalla kohdalla vaikka monesti on päässyt niistä ihastuksista ja sydänsuruista yli niin satuttavat sanat on kyllä jääny mieleen kaihertamaan.



Toki asiat voisi usein sanoa kivemmallakin tavalla (eikä esim. lähettää tekstaria, jossa ilmoitetaan et tapasin yhden tytön ja me nyt niinku seurustellaan *justjoo*), mutta silti olen sitä mieltä, että sanotaan suoraan eikä "anneta ymmärtää". Jos jokin asia vituttaa mua, ni se että ei suoraan osata sanoa "ei, mua ei nyt kiinnosta". Ja mieluummin tietenkin heti siinä vaiheessa kun tajuaa, ettei kiinnosta eikä esim. kolmen viikon nihkeilyn jälkeen.
KooKie

Posts: 4,338

#11888 • • KooKie aka. Petress Pan
Onhan se hyvä olla tietyllä tapaa "kyyninen ja varautunut", koska se parantaa niin huomattavasti sinkkuelämän tasoa. Ei tarvitse ihastua joka viikko uudestaan ja aina kokea samoja tunnepohjaisia pettymyksiä. Mä en kuitenkaan kutsuisi tätä välttämättä kyynisyydeksi, vaan rationaalisuudeksi. Mun näkemyksen mukaan kyynisyys on vain kokemuksista kerääntyvää negatiivista rationaalisuutta (vaikka periaatteessa rationaalisuutta ei pystykään kokemuksitta argumentoimaan).

Mä olen aina ollut rationaalinen ihminen ja kyennyt "kyynisesti" omat tunteeni ja ihastumisen perhoset nopeasti tukahduttamaan. Veisikö tämän sitten ylitseampuvan itsekontrollin vai tunnevammaisuuden piikkiin, sitä en tiedä, mutta sen tiedän, että mä olen säästynyt elämässä niin jumalattoman monelta emotionaaliselta vuoristoradalta, että mun on pidettävä tätä negatiiviselta vaikuttavaa piirrettä positiivisena - omalta kannaltani.

Mulle sanotaan, että menetän elämästä niin hyviä asioita tämän piirteen vuoksi, mutta mä näen, että niiden hyvien asioiden muassa menee myös niin paljon pohjimmaista paskaa, että se kompensoi tilanteen tasaiseksi. Mä kun olen optimistinen ja positiivinen ihminen, niin mun elämä on tasaisesti vaan helvetin täydellistä.

Joojoo, "koska et tiedä paremmasta". Sitä ei voi kaivata, mitä ei ole kokenut - ja se kaipaaminen olisi hirveintä elämän onnellisuuden kannalta. Jos ja toivottavasti kun mä tulen joskus "antamaan periksi" tunteille (joita mä jotenkin julmasti käsittelen ulkosyntyisenä asiana - irrallaan musta itsestäni), niin mä haluan sen olevan pysyvää, kestävää ja tasaista ja siihen ei lähdetä tyhjänpäiväisestä everyday ihastuksesta. Vaikka kyllä mun on varmaan myönnettävä, että vähän hymyilyttää... :)

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Sphyxia

Posts: 3,308

#11889 • • Edited Sphyxia Maracujá!

Siren, 27.12.2006 12:36:
---
Ameeba^, 27.12.2006 12:29:

Et sä sitä vanhaa tuukkaa unohtaa, emmä sitä tarkottanukkaa. Mut älä vaa ajattele et "ok, ihastunu toho ja mun pitää tehä asialle jotai" vaan anna homman vaa mennä omalla painollaa. Ei pety nii helposti jos jotai tapahtuu ja muutenki kaikki on vaa jotenki helpompaa :)

---


En mä sitä halua unohtaa, vaan tän kivun. Mitään tekemääni en todellakaa kadu :) Enkä mä usko et mä väkisellä yritin asialle tehä jotain. Eniten siinä vaa satutti se, miten se ilmoitti asiasta. Sen mä kyl ymmärrän, et tunteita ei välppinä synny.



Kyllä se siitä. *hali*

*nalle*
[Nuclear]

Posts: 5,855

#11890 • • [Nuclear] el aprendiz

KooKie, 27.12.2006 15:55:
...paljon tekstiä...


Totta kuin kirkon rotta!

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Sand3

Posts: 1,157

#11891 • • Sand3 satuolento
tämä on kyllä ihan mun paikka ja toivottavasti nyt hetken pysyisi sellaisena...tosin tuli kyllä tänään sellai olo et miksi en voi soittaa jollekin ja vaan plurristella puhelimen kautta...ja toiveekkaana jatkosta, kyllä vielä jostain löytyy ihminen kuka huolii mut ja mun vaikeudet *tirsk*

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

larzizi

Posts: 1,661

#11892 • • larzizi
Hitto kun ei oikeen voi uutena vuotenakaan ketään kivaa poikaa napata, kun matkustaa sen verran kauas, niin pitäis jättää se poika sit sinne *igor*

Mut kyl niit vois silti vähän katsastella ;D

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Maago

Posts: 326

#11893 • • Maago
tää käy nyt nukkuu ja toivoo et heräämisen jälkeen maailma olis toisenlainen *grr*
André

Posts: 457

#11894 • • André Madwave, Force
Mitä se tarkoittaa kun on työtön niin ei seurustele ja kun on töissä niin kaikki aika menee itse työhön... Olenko vain minä???
larzizi

Posts: 1,661

#11895 • • larzizi

swiffer, 28.12.2006 01:22:
tää käy nyt nukkuu ja toivoo et heräämisen jälkeen maailma olis toisenlainen *grr*



Ei se itsestään mihinkään muutu *hali*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

larzizi

Posts: 1,661

#11897 • • larzizi

Ameeba^, 28.12.2006 01:38:
aina voi toivoo :(



Mjoo, tottahan toki, mutta kunhan vaan pitää huolen ettei aina toivo liikoja *joo*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Avatar
#11898 • • Edited Fuzzy Guest
*grr* pois täältä!
Tähän asti ei oo tuntunu missään, enkä ees oo tavannu ketään erityistä, mut tänään mä vaivuin epätoivoon...
Ja viel kaverin häät sunnuntaina...*toktok*
Ehkä mä sittenkin haluun olla jonku muun kanssa ku itseni. *uuh*
anyone......? SOMEbody?? ANYBODY?!?!?! *nauru*
Noh.. aika näyttää.. ei ny väkisin viitti*hih*
Jos vaikka seuraaviin sinkkubileisiin lähtis oikeesti ettii jotain muitaki ku kavereita*iloinen*
Vaikka eihän niitäkään oo koskaan liikaa*sydän*
Lerna

Posts: 320

#11899 • • Lerna

larzizi, 28.12.2006 01:41:
Mjoo, tottahan toki, mutta kunhan vaan pitää huolen ettei aina toivo liikoja *joo*


Njoo on sitä tullu huomattuu et pieniki toive esim ystävyydest voi olla iha liikaa. Ja vaikka mä kuin vihaan tätä sanontaa nii.... elämä on :/
Saarre

Posts: 1,151

#11900 • • Saarre
täälläoleminen onkin oikeestaan aika perseestä.

--
*tähti* Full hearts cant lose