SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,836,293 views

Lerna

Posts: 320

#11681 • • Lerna

loremipsum, 11.12.2006 12:25:
ihastumiset o iha perseest.

a) joko ihastuu väärää ihmisee tai
b) väärät ihmiset ihastuu suhun

molemmat kohdat johtavat siihen että jotakuta sattuu
jossain vaihees .. *igor*

ja kyl sen pitää olla blondi sinisilmäinen tyttö *vink*


Asiaa. tosin en tiiä onks sil hiusten värillä loppupeleis hirveesti merkitystä, omalla tuurilla saattuu kuitenki :)
onni3mk

Posts: 3,973

#11682 • • onni3mk Onni on.
Kellekkään ei kepaa tosi lyhyt tukka *nyyh*

--
Onni on.

Avatar
#11685 • • ALIEN Guest

ezzy, 11.12.2006 17:34:
Kyllä se tukan alta löytyvä on edelleen se tärkein asia :)



uuh kaljut naiset kauniilla kasvoilla <3

ensi-ihastus tais olla se muija siitä Star Trek - motion picturesta kun olin nappula *kuolaa*
R.I.P. :,(
Flügel

Posts: 212

#11686 • • Flügel Leicht begeistert



ja kyl sen pitää olla blondi sinisilmäinen tyttö *vink*

---

Asiaa. tosin en tiiä onks sil hiusten värillä loppupeleis hirveesti merkitystä, omalla tuurilla saattuu kuitenki :)



Äh, mitä turhaa. Hiusten väriä voi muuttaa tuossa tuokiossa ja värillisiä piilareitakin löytyy. Ulkoinen kauneus lienee vain harhaa...

Blondit on brunetteja ja brunetit blondeja. Punatukkaiset tosin perinteisesti punatukkaisia, mutta kuka nyt pisamia ja leiskuvaa tukkaa lähtisi mihinkään vaihtamaan!!?

--
Der einzige Unterschied zwischen mir und einem Verrückten ist der, dass ich nicht verrückt bin. - Salvador Dali

larzizi

Posts: 1,661

#11687 • • larzizi

onni3mk, 11.12.2006 17:13:
Kellekkään ei kepaa tosi lyhyt tukka *nyyh*



Tosi usein kyl törmää miehiin (kaveripiirissäkin valitettavasti sellaisia), joiden mielestä tytöllä vaan on oltava pitkä tukka. En ymmärrä sitä periaatetta *ding* Ei kaikille edes sovi pitkä tukka. Lyhyt tukka on usein tytöillä tosi kivan näköinen. Itselläkin on ollut tosi lyhyt tukka ja tykkäsin hirveesti *joo* + se oli paljon helpompi ja sitä oli kivempi laittaa *hymy*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

onni3mk

Posts: 3,973

#11688 • • onni3mk Onni on.

larzizi, 11.12.2006 18:01:
Tosi usein kyl törmää miehiin (kaveripiirissäkin valitettavasti sellaisia), joiden mielestä tytöllä vaan on oltava pitkä tukka. En ymmärrä sitä periaatetta *ding* Ei kaikille edes sovi pitkä tukka. Lyhyt tukka on usein tytöillä tosi kivan näköinen. Itselläkin on ollut tosi lyhyt tukka ja tykkäsin hirveesti *joo* + se oli paljon helpompi ja sitä oli kivempi laittaa *hymy*



Mun yks existä on yks näistä jätkistä. Sit on yks kaveri kans, joka on aina marisemassa, kun puhunkaan leikkaamisesta.
Mullekkaan ei mun mielestä sovi pitkät hiukset enkä ole mielipiteeni kanssa edes yksin. Harmi, että ne kaikki on tyttöjä, jotka on samaa mieltä *hmph*

--
Onni on.

Epailija

Posts: 5,636

#11689 • • Epailija Physicist, 2nd class.

onni3mk, 11.12.2006 20:29:
Mullekkaan ei mun mielestä sovi pitkät hiukset enkä ole mielipiteeni kanssa edes yksin. Harmi, että ne kaikki on tyttöjä, jotka on samaa mieltä *hmph*



En ole koskaan edes yrittänyt visualisoida sinua pitkillä hiuksilla tuunattuna, joten en ota kantaa siihen sopisivatko vaiko eivät. Sanon vain, että lyhyet kyllä sopivat. ^^

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

onni3mk

Posts: 3,973

#11690 • • onni3mk Onni on.

Epailija, 11.12.2006 20:41:
En ole koskaan edes yrittänyt visualisoida sinua pitkillä hiuksilla tuunattuna, joten en ota kantaa siihen sopisivatko vaiko eivät. Sanon vain, että lyhyet kyllä sopivat. ^^



*iloinen*

--
Onni on.

larzizi

Posts: 1,661

#11691 • • larzizi

onni3mk, 11.12.2006 20:29:
Mun yks existä on yks näistä jätkistä. Sit on yks kaveri kans, joka on aina marisemassa, kun puhunkaan leikkaamisesta.
Mullekkaan ei mun mielestä sovi pitkät hiukset enkä ole mielipiteeni kanssa edes yksin. Harmi, että ne kaikki on tyttöjä, jotka on samaa mieltä *hmph*



Jep, sama homma mulla (tosin kukaan existä ei oo onneks ollut tolla linjalla). Mut yks kaveri kyllä aina jaksaa huudella vastalauseita kun puhutaan leikkaamisesta tai muuten vaan lyhyistä hiuksista.

Ja ite oon kanssa sitä mieltä, että mulle sopii paremmin lyhyt tukka (joskus nuorena ollut koko ajan tukka perseeseen asti, että ehkä siihen jo ehtis kyllästyäkin) ja monien muidenkin kaverien mielestä sopii lyhyt tukka paremmin, mut tosiaan ne on aina tyttöjä jotka on sitä mieltä *justjoo*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Avernian

Posts: 7,451

#11692 • • Avernian Kerettiläinen

larzizi, 11.12.2006 21:57:
Ja ite oon kanssa sitä mieltä, että mulle sopii paremmin lyhyt tukka (joskus nuorena ollut koko ajan tukka perseeseen asti, että ehkä siihen jo ehtis kyllästyäkin) ja monien muidenkin kaverien mielestä sopii lyhyt tukka paremmin, mut tosiaan ne on aina tyttöjä jotka on sitä mieltä *justjoo*



Pistä tänne vertailukuvia!

Ja Onni kanssa! :p

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let&#039;s get ready to ruuuumblee! *sydän*

larzizi

Posts: 1,661

#11693 • • larzizi

Avernian, 11.12.2006 22:06:
Pistä tänne vertailukuvia!

Ja Onni kanssa! :p



Saa itse tehdä hiukan salapoliisityötä, jos haluaa vertailukuvia nähdä *hih* Tosin ei siihen hirveesti salapoliisin taitoja tarvita.. Hiukan järkeä vain.

Tosin sekin on suhteellista, että mikä on ihmisten mielestä pitkä tukka. Tän hetkinen oma tukka on mulle jo pitkä (pisimmät menee jo hiukan olkapäiden alapuolelle), mutta toisten mielestä tääkin saattaa olla vielä kohtuullisen lyhyt.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Avatar
#11694 • • astaroth Guest

Epailija, 11.12.2006 20:41:
En ole koskaan edes yrittänyt visualisoida sinua pitkillä hiuksilla tuunattuna, joten en ota kantaa siihen sopisivatko vaiko eivät. Sanon vain, että lyhyet kyllä sopivat. ^^


multa tulee krisulle toinen ääni :)

itse diggailen paljonkin lyhyistä hiuksista <3 pääasia, että tyttö on löytänyt oman tyylinsä ja kantaa sen selkä suorana. terve ja rehti asenne omaan ulkoiseen minäkuvaan on mielestäni suurin tekijä, kun katsotaan ulkoisen kauneuden kantavuutta
TanyaK

Posts: 745

#11695 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Mmmm..sinkkuluukkuun vois ilmoittautua ikuisesti ihan vaan ensisuudelmien takia.
Avatar
#11696 • • Edited ALIEN Guest

TanyaK, 14.12.2006 00:19:
Mmmm..sinkkuluukkuun vois ilmoittautua ikuisesti ihan vaan ensisuudelmien takia.



STOP! *stop*

edit: itseasiassa joo, se on yllättävän mukavaa :)