SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,828,529 views

[Nuclear]

Posts: 5,855

#11661 • • [Nuclear] el aprendiz

Epailija,
Minä ymmärrän tuon kevyen suhtautumisen fyysisyyteen, koska tunnen välillä itsekin läheisyydenkaipuuta ja muistan, miten kivaa kaikki voi oikean ihmisen seurassa olla. Näiltä muilta vain puuttuvat ne päänsisäiset rajoitukset aiheen tiimoilta, jotka saavat tuollaiset huolettomat tarpeidentyydytykset minusta tuntumaan pahimmillaan vastenmielisiltä. [...]


Hei mitäs jos meil molemmil ois välillä tota läheisyydenkaipuuta ja mullakin ois päänsisäisenä rajoituksena "Exit only", niin eiks se sit niinku natsais? Hali? *uros* *sars*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

tbo

Posts: 935

#11663 • • tbo budhisattva

ippu,oli väärä herättäjä*pepsodent*



No tämä kyllä mahdollistaa _pienen_ poikkeuksen :)

--
-tbo
--
*support your local underground heroes*

Avatar
#11664 • • Edited Annakins Guest
onneks on työ <3
Epailija

Posts: 5,636

#11665 • • Epailija Physicist, 2nd class.

[Nuclear], 9.12.2006 12:10:
Hei mitäs jos meil molemmil ois välillä tota läheisyydenkaipuuta ja mullakin ois päänsisäisenä rajoituksena "Exit only", niin eiks se sit niinku natsais? Hali? *uros* *sars*



:D Anselmia mukaillen: Se olisi vähän turhan homoa. ;)

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Epailija

Posts: 5,636

#11666 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Saipher, 9.12.2006 05:42:
Sivustakatselijoiden silmissä tämä ei välttämättä näytä normaalilta ystävyydeltä, mutta sitä tämä vain on. Luotto toisiimme on niin suuri, että kumpikaan ei edes ajattele, että toisella olisi jotain muuta mielessä, kuin unikaveri.



...und...

Itse olin kyseiseen ystävääni ihastunut jokin aika sitten, mutta hän ei ollut kiinnostunut seurustelusta.



Puhut nyt vähän itsesi kanssa ristiin tässä ja toimit samalla todistusaineistona sille, mitä olen tässä yrittänyt vähän sanoa: Fyysinen (ja toki muunlainenkin) läheisyys herättää pidemmän päälle helposti syvempiäkin tunteita. Jos siis haluaa pitää ystävyydet ystävyyksinä, eikä sotkeutua mihinkään ystäväihastumisiin, niin kannattaa pitää selvät rajat sen suhteen, mitä ystäviensä kanssa tekee. Jos näin ei tee, niin on IMO turha sitten huonon tuurin kohdatessa itkeä kuinka ikävää on kun kaveri meni ihastumaan ja nyt sen kanssa ei enää osaa olla luonnollisesti. "=´(" (Enkä nyt väitä, että sinä näin tekisit.)

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Freja

Posts: 8,775

#11667 • • Freja Sihteeri

KooKie, 9.12.2006 11:41:
;D Älä nyt bosaa mua täällä - tyhmät blondit ovat mun käsittääkseni aina olleet tietyllä tavalla haluttua kamaa.



"No helppo reikä on aina helppo reikä ja tarpeet ne on miehelläkin, mut jos jotain vakavaa haluu ni en kyl ottas brunettiakaan jos se o tyhmä."

Lainasin tässä juuri erästä sinkkumieskaveriani.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Ozma

Posts: 867

#11668 • • Ozma Eurobeat maniac! IKE IKE! Harder.fi

KooKie, 9.12.2006 11:41:
---
;D Älä nyt bosaa mua täällä - tyhmät blondit ovat mun käsittääkseni aina olleet tietyllä tavalla haluttua kamaa.



Pyh pah. Tummanruskeat, pitkät, paksut, kiharat hiukset .... huh. Vie heti jalat alta!
AlexS

Posts: 1,389

#11669 • • AlexS kummasetä

Ozma, 10.12.2006 10:58:
Pyh pah. Tummanruskeat, pitkät, paksut, kiharat hiukset .... huh. Vie heti jalat alta!


Totta. Kiharat ei nyt oo mitenkään pakolliset mut ruskeat silmät on vielä aikas iso plus :)

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

Fyrisch

Posts: 4,525

#11670 • • Edited Fyrisch

AlexS, 10.12.2006 11:59:
Totta. Kiharat ei nyt oo mitenkään pakolliset mut ruskeat silmät on vielä aikas iso plus :)



Silmien väri kertoo aika paljon ihmisest kans, onks siniset ku meri/taivas vai ruskeet ku paska.

edit: lisäsin; taivas
AlexS

Posts: 1,389

#11671 • • Edited AlexS kummasetä

Fyraett, 10.12.2006 12:01:
Silmien väri kertoo aika paljon ihmisest kans, onks siniset ku meri/taivas vai ruskeet ku paska.

edit: lisäsin; taivas


:D

Huonoja kokemuksia? :p

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

1ncarnation

Posts: 542

#11672 • • 1ncarnation Metrojunanseksuaali
vjittu..nyt kaiken lisäksi että olen edelleen sinkku(pilkkunussija) asun vielä yskin ku muutin kaksion..su iltoihin voi vapaasti hajoo... roxxor depressing sunday therapy sessions :(

--
Veerus &amp; Maxie Deevine - Rising

Flügel

Posts: 212

#11673 • • Flügel Leicht begeistert

Pyh pah. Tummanruskeat, pitkät, paksut, kiharat hiukset .... huh. Vie heti jalat alta!



Tummanruskeat ja paksut hiukset, pidemmät kuin lyhyet, mut hevariletti - hyi helvetti! Sellainen britti-indie-poikabändi tukka ja ruskeat simmut. Jepjep, jalat lähtee ;0)

--
Der einzige Unterschied zwischen mir und einem Verrückten ist der, dass ich nicht verrückt bin. - Salvador Dali

1ncarnation

Posts: 542

#11676 • • 1ncarnation Metrojunanseksuaali

Fyraett, 10.12.2006 12:41:
---
1ncarnation, 10.12.2006 12:08:
roxxor depressing sunday therapy sessions :(

---


ettei kakku olis ilman kermaa nii lisätään tohon päälle viel kaamosaika <3


aivan töihin aamulla pimeet,takas töistä pimeet,keskel päivää valoo mut katot sitä ikkunasta ku oot töissä..välillä on semmonen fiilis et vittuako tässä on syytä elää ku eläät täysin yksin :) onneks on sentään kaverit ja random naiset (ei niit kyl jaksaa blaah)

--
Veerus &amp; Maxie Deevine - Rising

Saipher

Posts: 44

#11677 • • Saipher

Epailija, 9.12.2006 23:27:
---
Saipher, 9.12.2006 05:42:
Sivustakatselijoiden silmissä tämä ei välttämättä näytä normaalilta ystävyydeltä, mutta sitä tämä vain on. Luotto toisiimme on niin suuri, että kumpikaan ei edes ajattele, että toisella olisi jotain muuta mielessä, kuin unikaveri.
---


...und...


---
Itse olin kyseiseen ystävääni ihastunut jokin aika sitten, mutta hän ei ollut kiinnostunut seurustelusta.
---


Puhut nyt vähän itsesi kanssa ristiin tässä ja toimit samalla todistusaineistona sille, mitä olen tässä yrittänyt vähän sanoa: Fyysinen (ja toki muunlainenkin) läheisyys herättää pidemmän päälle helposti syvempiäkin tunteita. Jos siis haluaa pitää ystävyydet ystävyyksinä, eikä sotkeutua mihinkään ystäväihastumisiin, niin kannattaa pitää selvät rajat sen suhteen, mitä ystäviensä kanssa tekee. Jos näin ei tee, niin on IMO turha sitten huonon tuurin kohdatessa itkeä kuinka ikävää on kun kaveri meni ihastumaan ja nyt sen kanssa ei enää osaa olla luonnollisesti. "=´(" (Enkä nyt väitä, että sinä näin tekisit.)



Nonih, pitihän se arvata et jotain tuolta puuttuu. *toktok*

Eli tuo kyseinen ihastuminen siis tapahtui ennen, kuin meistä tuli läheisiä ystäviä. Aiemmin kirjoittamastani tekstistä kieltämättä saa sen käsityksen, että asiat olisivat tapahtuneet käänteisessä järjestyksessä.

Valitettavan usein siinä kyllä käy niin kuin sanoit, että läheisyys herättää suurempiakin tunteita, joka pahimmillaan johtaa ystävyyden katkeamiseen.
loremipsum

Posts: 260

#11678 • • loremipsum Furth3r
ihastumiset o iha perseest.

a) joko ihastuu väärää ihmisee tai
b) väärät ihmiset ihastuu suhun

molemmat kohdat johtavat siihen että jotakuta sattuu
jossain vaihees .. *igor*

ja kyl sen pitää olla blondi sinisilmäinen tyttö *vink*
anton fine

Posts: 1,359

#11679 • • anton fine myspace.com/finethedj

loremipsum, 11.12.2006 12:25:
ihastumiset o iha perseest.

a) joko ihastuu väärää ihmisee tai
b) väärät ihmiset ihastuu suhun

molemmat kohdat johtavat siihen että jotakuta sattuu
jossain vaihees .. *igor*

ja kyl sen pitää olla blondi sinisilmäinen tyttö *vink*



*pupu*
elisha

Posts: 247

#11680 • • elisha Lauma

loremipsum, 11.12.2006 12:25:
ihastumiset o iha perseest.

a) joko ihastuu väärää ihmisee tai
b) väärät ihmiset ihastuu suhun

molemmat kohdat johtavat siihen että jotakuta sattuu
jossain vaihees .. *igor*

ja kyl sen pitää olla blondi sinisilmäinen tyttö *vink*



second that.
...ja kyl se blondi sinisilmäinen tyttö mulleki kelpais heti ruskeasilmäisen adoniksen jälkeen :D

--
Love is like oxygen.
It is essential for life but highly toxic.