SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,836,704 views

Flügel

Posts: 212

#11621 • • Flügel Leicht begeistert
Ohhoh, Epäilijähän onkin oikein sykkinyt aiheesta unikaveri *joo*

--
Der einzige Unterschied zwischen mir und einem Verrückten ist der, dass ich nicht verrückt bin. - Salvador Dali

Epailija

Posts: 5,636

#11622 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Flügel, 8.12.2006 17:38:
Ohhoh, Epäilijähän onkin oikein sykkinyt aiheesta unikaveri *joo*



Nää on tärkeitä asioita, kuule.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Flügel

Posts: 212

#11623 • • Flügel Leicht begeistert

Epailija, 8.12.2006 17:42:
---
Flügel, 8.12.2006 17:38:
Ohhoh, Epäilijähän onkin oikein sykkinyt aiheesta unikaveri *joo*

---


Nää on tärkeitä asioita, kuule.



Just meinasinkin tulla editoimaan, että "mutta asiaa, täyttä asiaa" ...;0)

--
Der einzige Unterschied zwischen mir und einem Verrückten ist der, dass ich nicht verrückt bin. - Salvador Dali

Lyylikki

Posts: 2,975

#11624 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Itse näen asian niin, että on neljää ihmistyyppiä:

1. Sellainen, josta en välitä henkisesti, enkä fyysisesti - hyvää päivää, kirvesvartta
2. Sellainen, josta välitän vain fyysisesti - mahdollinen fuckbuddy
3. Sellainen, josta välitän vain henkisesti - mahdollinen sleepbuddy
4. Sellainen, josta välitän sekä henkisesti, että fyysisesti - mahdollinen poikaystävä

Tietenkään rajat eivät ole niin jyrkät, että yksi kuuluu tiukasti yhteen "lokeroon". Kuitenkin fyysistä läheisyyttä voi/pitää mielestäni olla myös muissa suhteissa, kuin vain parisuhteessa. Silloin en nää ollenkaan ongelmallisena sellaista tilannetta, että nukkuu hyvän ystävän vieressä, jolloin molemmat saavat läheisyyttä.

Sinällään en sitten tiedä, että voiko sellainen suhde toimia, jossa toiselle soitetaan vain, kun halutaan seksiä tai nukkua lähekkäin. Sellaisesta ei ole omaa kokemusta, mutta ehkä käytänkin -buddy alkuisia sanoja vähän väärässä tilanteessa ja muodossa.
KooKie

Posts: 4,338

#11625 • • KooKie aka. Petress Pan

Epailija, 8.12.2006 17:10:
... todellinen jääkuningatar?



KÖH. Mulla on äärettömän huono ääreisverenkierto ja olen oikeasti verrattavissa jääpuikkoon, eli musta on luvassa todellisia kylmiä väristyksiä! KÖH.

Tosin ei se mua kauheasti kyllä taida imarrella. :(

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

nomic

Posts: 4,120

#11626 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Nyljen kaikki. Etsitään sinkkunaista. Ugh.
nomic

Posts: 4,120

#11628 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

domi, 8.12.2006 19:00:
---

Entä sinkkumies, joka pitää bondagesta?



kelpaa.
nomic

Posts: 4,120

#11630 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

WiljamiDzay, 8.12.2006 19:03:
---
Mites desperadeksuaaliset? Eli heteromiehet jotka ei naisilta saa?


Tässä puhutaan selvästi [o]minusta[/o], Domista. *igor*
Epailija

Posts: 5,636

#11632 • • Epailija Physicist, 2nd class.

KooKie, 8.12.2006 18:51:
KÖH. Mulla on äärettömän huono ääreisverenkierto ja olen oikeasti verrattavissa jääpuikkoon, eli musta on luvassa todellisia kylmiä väristyksiä! KÖH.



Entäs normaali ruumiinlämpö? (Ilmoita myös millä mittasit merkkiä ja virherajoja myöten.)

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Avatar
#11633 • • ALIEN Guest

KooKie, 8.12.2006 18:51:
KÖH. Mulla on äärettömän huono ääreisverenkierto ja olen oikeasti verrattavissa jääpuikkoon, eli musta on luvassa todellisia kylmiä väristyksiä! KÖH.

KooKie

Posts: 4,338

#11634 • • KooKie aka. Petress Pan

Epailija, 8.12.2006 19:19:
Entäs normaali ruumiinlämpö? (Ilmoita myös millä mittasit merkkiä ja virherajoja myöten.)



Ikivanhaa elohopeamittarin mukaan 36,6 astetta - mikä se on aina ollut. Sullahan kysymykset on.

Epailijan nettideitti-ilmoitus: "Toivon sinun olevan katseenkestävä ja huumorintajuinen. Tärkeintä on kuitenkin, että normaali ruumiinlämpösi on alle 36,5 astetta." :D


ALIEN, 8.12.2006 19:20:
---
KooKie, 8.12.2006 18:51:
musta on luvassa todellisia kylmiä väristyksiä!

---



No minkäs sille voi, jos on vastenmielistä seuraa. Julkeaa tollainen boldaaminen. :D

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Epailija

Posts: 5,636

#11636 • • Edited Epailija Physicist, 2nd class.

KooKie, 8.12.2006 19:32:
Ikivanhaa elohopeamittarin mukaan 36,6 astetta - mikä se on aina ollut. Sullahan kysymykset on.



Mitäs muuta fyysikko voisi toivoa kuin empiriaa väitteiden tueksi. ^^ Sanoisin, että noilla lukemilla ei vielä jääkuningattaren titteliä viedä, vaikka huono ääreisverenkierto antaakin plussan yleisarvosanaan seitsemän.

Epailijan nettideitti-ilmoitus: "Toivon sinun olevan katseenkestävä ja huumorintajuinen. Tärkeintä on kuitenkin, että normaali ruumiinlämpösi on alle 36,5 astetta." :D



And you have some experience with plow. Jos menee ohi, niin etsi youtubesta Boratin vierailu David Lettermanin ohjelmassa

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

ippu

Posts: 52

#11637 • • ippu

Anselmi, 8.12.2006 00:53:
---
ippu, 8.12.2006 00:42:

---

Onks se niin, et on vaan pakko olla joku tai tuntea ittesä halutuks, vai mikä ihme?!!

---

Tää lause ei ihan selvinnyt mulle, voiks vähän tarkentaa?


Voin yrittää. Mulle tää homma alkaa nyt vasta aukeamaan, vaikka en vieläkään ymmärrä. Läheisyydestä siis on kyse, kun ihminen tahtoo jonkun vierelleen,mut miksi sitä läheisyytä haetaan henkilöstä, josta sä et välitä niin paljo, et haluisit parisuhdetta sen kanssa? Mul itellä on vaan se, et en tarvi, enkä ees halua lähelle ketään, josta en ole kiinostunut, muussakin mielessä, kun uniseurana. En ees niitä mun läheisiä ja rakkaita ystäviä, koska siihen liittyy aina se ongelma, et tää toinen osapuoli tahtoiskin jotain enemmän ja "liialla" läheisyydellä mä annan mahdollisesti vääristynyttä viestiä mun intresseistä. Mut mehän ollaan kaikki erilaisia ja toisilla tää toimii, ilmeisesti.

Mä koen asian jotenkin niin, että läheisyys ja lähekkäin olo kuuluu parisuhteeseen ja siinä vaiheessa, kun joku nappaa mut kainaloon, ni koen asian väistämättä niin, että se tahtois minusta jotain enempikin, mahdollisesti. Tää on taas aika ahistavaa, sillon kun ei itellä ole kiinostusta ja siksi mielellään välttää nää tilanteet.
Viime aikoina oon aika usein ajautunu, olosuhteiden sanelemana, siihen tilanteeseen, et on "joutunu" nukkumaan vastakkaisepuolen edustan vieressä esim. kavereitten sohvalla. Yleensä aina on käyny niin, et tää toinen osapun sukuoli on halunnu jotain muutakin kun vierekkäin nukkumista siinä yön aikana. Yhden todella hyvän ystävän kainalossa oon nukkunu niin ettei se yrittäny mitään seksiin viittaavaa, vaan puhtaasti halusi olla mun lähellä. Mut siinäpä taas se ongelma, et tää ihminen oli todella ihastunu minuun ja itellä ei samalla tavalla kiinostusta.Ahistavaa.

--
on mielelle pahasta olla aina osa yleistä mielipidettä

ippu

Posts: 52

#11638 • • ippu

tbo, 8.12.2006 15:36:
---
ippu,
Samoin en ymmärrä sitä, että päivä lähtee paremmin käyntiin, ku saa herätä jonkun vierestä.

---


Sit ku heräät oraaliseksiin nii ymmärrät kyl.


Olen herännyt ja reaktio oli se, et voitko antaa mun nukkua rauhassa, kiitos!!
oli väärä herättäjä*pepsodent*

--
on mielelle pahasta olla aina osa yleistä mielipidettä

Epailija

Posts: 5,636

#11639 • • Epailija Physicist, 2nd class.

ippu, 8.12.2006 22:27:
Voin yrittää. Mulle tää homma alkaa nyt vasta aukeamaan, vaikka en vieläkään ymmärrä. Läheisyydestä siis on kyse, kun ihminen tahtoo jonkun vierelleen,mut miksi sitä läheisyytä haetaan henkilöstä, josta sä et välitä niin paljo, et haluisit parisuhdetta sen kanssa? Mul itellä on vaan se, et en tarvi, enkä ees halua lähelle ketään, josta en ole kiinostunut, muussakin mielessä, kun uniseurana. En ees niitä mun läheisiä ja rakkaita ystäviä, koska siihen liittyy aina se ongelma, et tää toinen osapuoli tahtoiskin jotain enemmän ja "liialla" läheisyydellä mä annan mahdollisesti vääristynyttä viestiä mun intresseistä. Mut mehän ollaan kaikki erilaisia ja toisilla tää toimii, ilmeisesti.



...ja...

Mä koen asian jotenkin niin, että läheisyys ja lähekkäin olo kuuluu parisuhteeseen ja siinä vaiheessa, kun joku nappaa mut kainaloon, ni koen asian väistämättä niin, että se tahtois minusta jotain enempikin, mahdollisesti. Tää on taas aika ahistavaa, sillon kun ei itellä ole kiinostusta ja siksi mielellään välttää nää tilanteet.



-> Allekirjoitan lähes täysin. Vierekkäin nukkuminen edustaa minulle nykyään varsin pitkälle sellaista lähekkäisyyttä, joka kuuluu parisuhteeseen - siis jos puhutaan jostain unikaverimeiningistä. Jos olosuhteiden "pakosta" joutuu nukkumaan jonkun naispuoleisen kaverin vieressä, niin en koe sitä mitenkään ongelmallisena, koska siinä ei ole kyse minkään läheisyydentarpeen tyydyttämisestä. Olen samaa mieltä tuosta (kuten jo aiemmin ilmaisin), että unikaveriksi tarjoutuminen voi jo sinällään viestittää vääränlaista kuvaa omista intresseistä - etenkin kun kaikki "tietävät", että teoilla on enemmän merkitystä kuin sanoilla ja että harvoin ihmiset mitään orastavia kiinnostuksia suoralta kädeltä myöntävät. Parempi siis välttää koko touhua, jos on huolissaan ystävyyden tulevaisuudesta.

Jonkin verran fyysisenä ihmisenä ymmärrän kuitenkin hyvin tuon läheisyyden kaipuun, vaikka itse en tuota kaipuuta lähtisi unikaverien avulla lievittämään. Ihmisillä rajat kulkevat eri paikoissa ja toisista kaverikiksauttelukin on vain hyvä tapa pitää hauskaa tutussa ja turvallisessa seurassa. Ymmärrän oikeastaan tuonkin, vaikka itse vetelen rajat huomattavasti tiukemmin, enkä missään nimessä haluaisi niitä lähteä ylittämään, sillä minun silmissäni tekojen arvo vähenee sitä jyrkemmin, mitä helpommin niihin ryhdytään. Jos minä suutelisin kaikkien kavereideni kanssa, niin voisinko suutelemalla osoittaa kenenkään olevan erityinen? En usko. Kuitenkin, takaisin aiheeseen:

Minä ymmärrän tuon kevyen suhtautumisen fyysisyyteen, koska tunnen välillä itsekin läheisyydenkaipuuta ja muistan, miten kivaa kaikki voi oikean ihmisen seurassa olla. Näiltä muilta vain puuttuvat ne päänsisäiset rajoitukset aiheen tiimoilta, jotka saavat tuollaiset huolettomat tarpeidentyydytykset minusta tuntumaan pahimmillaan vastenmielisiltä. Tämä herättääkin kysymyksen: Kaipaatko sinä läheisyyttä ylipäätään (siis edes parisuhteessa)?

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous