SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,849,805 views

martina

Posts: 1,875

#11603 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
mäkään en ihan käsitä... siis onko unikaveri joku sellainen jonka kanssa ollaan ihan vaan kavereita mut ollaan lähekkäin nukkuessa, vai siis mtähh?

musta on myös ihanaa käpertyä poikaystävän tms. kainaloon ja syleilyyn, varsinkin talvikylmällä., mutta en mä kyllä haluais et joku muu musta kiinni nappais yöllä. jos siinä vieressä joku kaveri tms sattuu nukkumaan, niin mieluiten oma peti tai tarpeeksi tilaa.
RainChild

Posts: 909

#11604 • • RainChild

martina, 8.12.2006 00:25:
mäkään en ihan käsitä... siis onko unikaveri joku sellainen jonka kanssa ollaan ihan vaan kavereita mut ollaan lähekkäin nukkuessa, vai siis mtähh?

musta on myös ihanaa käpertyä poikaystävän tms. kainaloon ja syleilyyn, varsinkin talvikylmällä., mutta en mä kyllä haluais et joku muu musta kiinni nappais yöllä. jos siinä vieressä joku kaveri tms sattuu nukkumaan, niin mieluiten oma peti tai tarpeeksi tilaa.



Noh siis. Ei mulla ainakaa mitää ihme vakituista nukkukaverii ole. Se nyt vaan on sillai, et jos tartten yösijaa tai päädyn jatkoille tms. joidenkin näiden ihmisten luokse, niin ei ole mikään ongelma nukkua toisen vieressä, kivaa jopa :). Nämä, jotka mulla on nukkukavereina on sekalaista kansaa, kuitenkin lähinnä eksiä. Luultavasti sen takia, että ei tule helposti niin lähelle ihmisiä päästettyä ja näiden kanssa on helppo olla lähekkäin. Mutta siis, nykyään ihan ystäviä vain. Hellyydenkipeyttähän tossa tyydytetään.

Ja tohon mitä Anselmi sanoi... fuckbuddyt on jotenki niin, äh, kylmää hommaa. Harvemmin on tullu semmosel toiminnal enää nykyään lämmettyy

--
Rainchild is back home

ippu

Posts: 52

#11605 • • ippu

Anselmi, 8.12.2006 00:17:
---
ippu, 8.12.2006 00:06:
Hän sanoi

---

Kuules rakas Ippu, minäpä annan hiukan niitä näinä yön pimeinä tunteina. En tietystikkään voi puhua kuin omasta puolestani, mutta teen niin. Itse nukun paljon levollisemmin toisen ihmisen kanssa ja ylipätään toisen kanssa nukkuminen tuntuu hyvältä. Ja yöllä herätessä mikään ei ole täydellisempää kuin ottaa toinen syleilyynsä. Siinäpä se kaikessa yksinkertaisuudessaan. Ja mitä aamuihin tulee, niin ei ne ole mitään edustustilaisuuksia, vaan siinä se hienous piileekin että voi olla luonnollisimmaan ilman että tarvii olla hehkeä. Itse kylläkin koen että nainen on usein kauneimmillaan juuri heränneenä.


Mikä siitä tekee niin täydellistä, eli miltä se tuntuu? se on se mun pointti (siis hyvä perustelu). Mä ymmärrän tän yhdessä olon ja elon ihanuuden osana parisuhdetta, sillon ku sul on vierellä sellanen ihminen jota rakastat ja johon luotat ja joka on koti sulle. Sellasen ihmisen viereen on turvallista nukahtaa ja siitä on hyvä herätä. Se mitä mä en ymmärrä on se et mitä fiiliksiä saa siitä et joku puol tuttu, tai ees kaveri nukkuu sun kainalossa tai sä sen, jos tähän ei liity sen kummempia tunteita tai kiinostusta toista ihmistä kohtaan. Onks se niin, et on vaan pakko olla joku tai tuntea ittesä halutuks, vai mikä ihme?!!

--
on mielelle pahasta olla aina osa yleistä mielipidettä

Unik

Posts: 4,117

#11606 • • Unik
"Sucker love, a box I
choose.
No other box I choose to
use.
Another love I would abuse,
No circumstances could
excuse."
Anselmi

Posts: 2,578

#11607 • • Anselmi And sell me

ippu, 8.12.2006 00:42:
Mikä siitä tekee niin täydellistä, eli miltä se tuntuu?


Se tuntuu läheisyydeltä.


Se mitä mä en ymmärrä on se et mitä fiiliksiä saa siitä et joku puol tuttu, tai ees kaveri nukkuu sun kainalossa tai sä sen, jos tähän ei liity sen kummempia tunteita tai kiinostusta toista ihmistä kohtaan.

Uskon et ihmiset nukkuu enemmänkin hyvien ystävien ja Exien kanssa kun puoli tuttujen ja kavereiden. Itse rakastan ystäviäni yli kaiken, eli kyllä tunteita löytyy, ne ei vaan oo sellaisia Romeo tapas Julian tunteita.


Onks se niin, et on vaan pakko olla joku tai tuntea ittesä halutuks, vai mikä ihme?!!


Tää lause ei ihan selvinnyt mulle, voiks vähän tarkentaa?

--
sen pituinen se

Anselmi

Posts: 2,578

#11608 • • Anselmi And sell me

U n i k, 8.12.2006 00:49:
"Sucker love, a box I
choose.
No other box I choose to
use.
Another love I would abuse,
No circumstances could
excuse."


Purtsi sanoi taas parhaiten!
Every me and every you *sydän*

--
sen pituinen se

RiD

Posts: 2,817

#11609 • • RiD Nukemi

ippu, 8.12.2006 00:42:
---
Anselmi, 8.12.2006 00:17:
---
ippu, 8.12.2006 00:06:
Hän sanoi

---

Kuules rakas Ippu, minäpä annan hiukan niitä näinä yön pimeinä tunteina. En tietystikkään voi puhua kuin omasta puolestani, mutta teen niin. Itse nukun paljon levollisemmin toisen ihmisen kanssa ja ylipätään toisen kanssa nukkuminen tuntuu hyvältä. Ja yöllä herätessä mikään ei ole täydellisempää kuin ottaa toinen syleilyynsä. Siinäpä se kaikessa yksinkertaisuudessaan. Ja mitä aamuihin tulee, niin ei ne ole mitään edustustilaisuuksia, vaan siinä se hienous piileekin että voi olla luonnollisimmaan ilman että tarvii olla hehkeä. Itse kylläkin koen että nainen on usein kauneimmillaan juuri heränneenä.

---

Mikä siitä tekee niin täydellistä, eli miltä se tuntuu? se on se mun pointti (siis hyvä perustelu). Mä ymmärrän tän yhdessä olon ja elon ihanuuden osana parisuhdetta, sillon ku sul on vierellä sellanen ihminen jota rakastat ja johon luotat ja joka on koti sulle. Sellasen ihmisen viereen on turvallista nukahtaa ja siitä on hyvä herätä. Se mitä mä en ymmärrä on se et mitä fiiliksiä saa siitä et joku puol tuttu, tai ees kaveri nukkuu sun kainalossa tai sä sen, jos tähän ei liity sen kummempia tunteita tai kiinostusta toista ihmistä kohtaan. Onks se niin, et on vaan pakko olla joku tai tuntea ittesä halutuks, vai mikä ihme?!!



Siis tottakai sen pitää olla jotain muuta kun joku puolituttu. Joku tärkee henkilö, tai enemmän.
Eikä se oo imho siitä että on pakko tuntee ittesä halutuks. Se on vaan läheisyyden kaipuuta.
Enpä tän paremmin osaa perustella :D
En mä ihmistä josta en välitä kovasti ihan selvinpäin kainaloon rutista.

--
*super* *possu*

sale

Posts: 1,235

#11610 • • Edited sale

Avernian, 7.12.2006 21:59:
---
sale, 7.12.2006 20:31:
Taitaa tänään pamahtaa 5 vuotta täyteen tätä luukkua*täh*

---


Onneksi olkoon! Mites meinaat asiaa juhlistaa? :)



Meni eilinen rauhallisessa merkeissä aikasin nukahtaessa mut pitää sit nyt viikonloppuna juhlia :)
onni3mk

Posts: 3,973

#11611 • • Edited onni3mk Onni on.
Mulla on ollu ihan vaan unikavereita parikin. Kolmantena oli hetken aikaa exä. Exän kanssa se oli helppoa, kun oli jo tottunut toisen läheisyyteen.

Mulla on yleensäkin se juttu, että jos mun viekussa nukkuu joku miespuolinen henkilö niin mun tekee mieli koskea ja olla kainalossa ja lähekkäin. Tietty jos sillä hetkellä ei tunnu siltä ja silti siinä on joku, niin ei tietenkään tarvitse nukkua kiinni toisessa. Tän takia mun unikaverit ei välttis myöskään ole mitään läheisiä ystäviä. Tosin aika helposti hetken unikaveruuden jälkeen niistä tulee sellaisia, kun tulee puhuttua ennen nukahtamista.

Välillä vaan on niin masentavaa ja ikävää, et kaipaa hellyyttä, jolloin pirauttaa kaverille, et voisitko tulla viekkuun halimaan.

Mulla on myös se ongelma, et mä en nukahda kovin helposti, joten sen toisen läheisyys saa ajatukset johonkin muuhun kuin niihin asioihin, jotka saattaa pitää hereillä.

Myönnän toki, että usein sitä tulee jossain vaiheessa tehtyä unikaverin kanssa jotain enemmänkin, mutta en nyt sitten tiedä, muuttuuko se tässä vaiheessa fuckbuddyksi *ding* Ei välttämättä.

Pohjimmainen syy siis musta on se läheisyyden kaipuu.

--
Onni on.

Avernian

Posts: 7,451

#11612 • • Avernian Kerettiläinen

onni3mk, 8.12.2006 14:39:
Myönnän toki, että usein sitä tulee jossain vaiheessa tehtyä unikaverin kanssa jotain enemmänkin, mutta en nyt sitten tiedä, muuttuuko se tässä vaiheessa fuckbuddyksi *ding* Ei välttämättä.



*snicker* Odottelen Epiksen kommenttia. :p

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

*Max*

Posts: 22

#11613 • • *Max* der Party Kommissar
Viimeaikaisiin keskusteluihin viittaamatta..

Pitäisi keksiä joku viereen tähän pimeään talveen.
Mielelläni löytäisin jotain pitkäaikaista.. *slurps*

--
Been there, done that.

tbo

Posts: 935

#11614 • • tbo budhisattva

ippu,
Samoin en ymmärrä sitä, että päivä lähtee paremmin käyntiin, ku saa herätä jonkun vierestä.



Sit ku heräät oraaliseksiin nii ymmärrät kyl.

--
-tbo
--
*support your local underground heroes*

ezzy

Posts: 8,060

#11615 • • ezzy Droid-pappa

tbo, 8.12.2006 15:36:
---
ippu,
Samoin en ymmärrä sitä, että päivä lähtee paremmin käyntiin, ku saa herätä jonkun vierestä.

---


Sit ku heräät oraaliseksiin nii ymmärrät kyl.



word.
Avernian

Posts: 7,451

#11616 • • Avernian Kerettiläinen

tbo, 8.12.2006 15:36:
---
ippu,
Samoin en ymmärrä sitä, että päivä lähtee paremmin käyntiin, ku saa herätä jonkun vierestä.

---

Sit ku heräät oraaliseksiin nii ymmärrät kyl.



...Sit ku heräät siihen, että joku läimäyttelee kasvoihin ja tivaa että mitä hemmettiä teet siinä, nii ymmärrät kyl.

*tirsk*

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Epailija

Posts: 5,636

#11617 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Flügel, 8.12.2006 00:18:
*snip* kuvitella nyt sitten toinen 36 asteinen lämpöpatteri siihen *snip*



Tai 37-asteinen, jos on yhtä kuuma kuin minä!

Itse koen koko tilanteen vähän dilemmana. Tykkään läheisyydestä ja olisi todella mukava nukkua ja nukahtaa sylikkäin tai muuten vain lähekkäin, mutta tuo lämpö muodostuu tosiaan ongelmaksi varsin pian. Jos on vähänkään kuuma, on pirun hankalaa saada unenpäästä kiinni. Kaiken lisäksi toinen käsi tuntuu aina olevan sellaisessa asennossa, jossa se puutuu alta aika yksikön. Mikä siis eteen? Pitääkö tässä amputoida kädet ja yrittää löytää itselleen todellinen jääkuningatar?

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Epailija

Posts: 5,636

#11618 • • Epailija Physicist, 2nd class.

onni3mk, 8.12.2006 14:39:
Myönnän toki, että usein sitä tulee jossain vaiheessa tehtyä unikaverin kanssa jotain enemmänkin, mutta en nyt sitten tiedä, muuttuuko se tässä vaiheessa fuckbuddyksi *ding* Ei välttämättä.



No sehän taas riippuu ihan siitä mitä tulee tehtyä ja miten itse määrittelee fuckbuddyn. Jos se määritelmä kuuluu "we're friends and sometimes we sleep together (merkityksessä harrastetaan seksiä)" (à la Tom Cruise in Vanilla Sky), on kyse vähän eri asiasta kuin jos suhteen päämerkitys on enemmän tai vähemmän säännöllinen sekstailu, eikä juuri muuta. Henkilökohtaisesti kuitenkin puhuisin fuckbuddy-tason suhteista, jos kuvioissa on seksiä vailla sitoumusta. Tarkemmat määrittelyt voi sitten tehdä aina tapauskohtaisesti. Jos "jotain enemmänkin" on vain jotain suutelua tai hyväilyä, niin en tiedä miksikä sitä kutsuisi. Säädöksi?

SYNTIÄ SE JOKA TAPAUKSESSA ON!

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Epailija

Posts: 5,636

#11619 • • Epailija Physicist, 2nd class.

tbo, 8.12.2006 15:36:
---
ippu,
Samoin en ymmärrä sitä, että päivä lähtee paremmin käyntiin, ku saa herätä jonkun vierestä.
---
Sit ku heräät oraaliseksiin nii ymmärrät kyl.



Mutta muistakaa, ettei näitä herätyksiä kannata harrastaa, jos ei ole ihan 100%:n varma siitä, että herätys on toiselle mieleen. ^^

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Epailija

Posts: 5,636

#11620 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Anselmi, 7.12.2006 19:57:
No koska nyt sattuun vaan olemaan vähemmän homoa halailla vastakkaista sukupuolta öisin (Homoilla tää taas toimii käänteisesti, vähemmän heteroa halailla samaa sukupuolta)



:D Eli se seksuaalinen vire siellä taustalla määrää. Gotcha. ^^

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous