SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,830,063 views

muZZle^

Posts: 305

#11321 • • muZZle^

Epailija, 18.11.2006 20:24:

Touché. Sait kiinni, vaikka kyseessä olikin osaksi puhdas sarkasmi. Osaksi sitten todennäköinen totuus. Totuuksien lausuminen taas harvoin on kohteliasta, joten siinä mielessä olen useammin kuin kerran syyllistynyt äärimmäiseen epäkohteliaisuuteen. Kunnioituskin pitää ansaita, hitto vie. =/ Siinä menet kyllä vähän metsään, että olisin kohtelias vain niitä kohtaan, ketkä miellyttävät. Olen (tai pyrin olemaan) peruskohtelias myös niitä kohtaan, joilla ei ole väliä, miellyttivät nämä tai ei. Mutta sitten jos jollain on väliä ja tämä joku ei miellytä, olen rehellinen.



Aivan, ei ole helppoa tasapainoilla rehellisyyden ja kohteliaisuuden välillä jos rehellisyys saattaa loukata. Itse mielummin kallistun kohteliaisuuden puolelle jos on kyseessä vaikkapa vaan tuttavasta/tuntemattomasta ihmisestä. Eli joko voi jättää jotain sanomatta tai hieman valehdellakkin. Seurustelusuhteessahan totuus taas on itselleni tärkeämpää minkä kautta tuleekin iso kunnioitus.
Epailija

Posts: 5,636

#11322 • • Epailija Physicist, 2nd class.

muZZle^, 18.11.2006 20:31:
Aivan, ei ole helppoa tasapainoilla rehellisyyden ja kohteliaisuuden välillä jos rehellisyys saattaa loukata. Itse mielummin kallistun kohteliaisuuden puolelle jos on kyseessä vaikkapa vaan tuttavasta/tuntemattomasta ihmisestä. Eli joko voi jättää jotain sanomatta tai hieman valehdellakkin. Seurustelusuhteessahan totuus taas on itselleni tärkeämpää minkä kautta tuleekin iso kunnioitus.



Samoilla linjoilla siis ollaan. Välillä tulee kuitenkin ainakin vitsin varjolla sanottua totuuksia tuntemattomilekin, kuten esim. tuossa aikaisemmin. Sitä ei kuitenkaan ole pakko ottaa loukkauksena, koska ensinnäkin se voi viitata enemmän äärimmäiseen takakireyteen kuin mihinkään muuhun ja toisekseen me molemmat tiedämme, etten tunne sinua, jolloin kyse on perusteettomasta spekulaatiosta.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

muZZle^

Posts: 305

#11323 • • muZZle^

Epailija, 18.11.2006 20:36:

Samoilla linjoilla siis ollaan. Välillä tulee kuitenkin ainakin vitsin varjolla sanottua totuuksia tuntemattomilekin, kuten esim. tuossa aikaisemmin. Sitä ei kuitenkaan ole pakko ottaa loukkauksena, koska ensinnäkin se voi viitata enemmän äärimmäiseen takakireyteen kuin mihinkään muuhun ja toisekseen me molemmat tiedämme, etten tunne sinua, jolloin kyse on perusteettomasta spekulaatiosta.



Jep, no hard feelings ;)
Epailija

Posts: 5,636

#11324 • • Epailija Physicist, 2nd class.

toma, 18.11.2006 19:43:
(^_-)_b



OSTAISIN AUTON!1

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Epailija

Posts: 5,636

#11325 • • Epailija Physicist, 2nd class.

muZZle^, 18.11.2006 20:49:
Jep, no hard feelings ;)



Kysele ensi kerralla kunnollisten miesten perään. Lupaan jopa ilmoittautua kohteliaasti. ;)

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

yana

Posts: 877

#11326 • • yana That Rules from the Centre of the Ultraworld

toma, 18.11.2006 19:43:
Kultainen keskitie:

keskitie.jpg

(^_-)_b




kultainen suihku

[sensuroitu linkki]
yana

Posts: 877

#11327 • • yana That Rules from the Centre of the Ultraworld

Epailija, 18.11.2006 20:56:
---
muZZle^, 18.11.2006 20:49:
Jep, no hard feelings ;)

---


Kysele ensi kerralla kunnollisten miesten perään. Lupaan jopa ilmoittautua kohteliaasti. ;)



jos sa oot kunnollinen mies niin miks ma en o voittanu lotossa =D
Epailija

Posts: 5,636

#11328 • • Epailija Physicist, 2nd class.

uana, 18.11.2006 20:59:
jos sa oot kunnollinen mies niin miks ma en o voittanu lotossa =D



:D Koska on eri asia olla satuolento kuin satumaisen rikas.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

muZZle^

Posts: 305

#11329 • • muZZle^

Epailija, 18.11.2006 20:56:



Kysele ensi kerralla kunnollisten miesten perään. Lupaan jopa ilmoittautua kohteliaasti. ;)



hahaah, tota vähän harkitsinki et ois pitäny kirjottaa miehet mut mut..ens kerral sit :D
Epailija

Posts: 5,636

#11330 • • Epailija Physicist, 2nd class.

muZZle^, 18.11.2006 21:04:
hahaah, tota vähän harkitsinki et ois pitäny kirjottaa miehet mut mut..ens kerral sit :D



Nyt ymmärsit valitettavasti vähän pieleen. Olisi pitänyt itse laittaa "pojat", se kun kuitenkin on ehkä lähempänä totuutta omassa tapauksessa. :D Paino siis sanalle kunnollinen ja termi tulkittakoon seuraavasti: 0=)

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

muZZle^

Posts: 305

#11331 • • muZZle^

Epailija, 18.11.2006 21:09

Nyt ymmärsit valitettavasti vähän pieleen. Olisi pitänyt itse laittaa "pojat", se kun kuitenkin on ehkä lähempänä totuutta omassa tapauksessa. :D Paino siis sanalle kunnollinen ja termi tulkittakoon seuraavasti: 0=)



no joo, aina ei mee ihan perille. pyydän anteeksi hömelöyteni. :S



:D
yana

Posts: 877

#11332 • • yana That Rules from the Centre of the Ultraworld

Epailija, 18.11.2006 21:02:

:D Koska on eri asia olla satuolento kuin satumaisen rikas.



y que es la differecia

(vastaan kun olet vastannut)
Avernian

Posts: 7,451

#11333 • • Avernian Kerettiläinen

muZZle^, 18.11.2006 18:21:
missä on kunnioittavat ja kohteliaat pojat, jotka ei kohtele huonosti?



Hmm.. Kohtelias joo; kunnioitan niitä, jotka sen on ansainnut; "huonoon kohteluun" menee niin paljon kaikkea, että on paha sanoa.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Ozma

Posts: 867

#11334 • • Ozma Eurobeat maniac! IKE IKE! Harder.fi
Kohtelias.... Miten naiselle ei vois olla kohtelias. Tietenkin, jos nainen ite on törkeä, asia on toinen. Kaikki perus oven avaamiset yms. Nykyään naiset ei tosin anna mahdollisuutta siihen, koska kaikilla on niin tuskallinen kiire ja ollaan itsenäisiä. Melkein jopa harmittaa *lmao*

Enkä myöskään ymmärrä miten naista voi kohdella huonosti. Tietenkin pettäminen yms yms yms paskaa pystyy tekemään, mutta en siitäkään kyllä ymmärrä. Myönnän kyllä, että on itsekkin on tullu syyllistyttyä nuorempana. Hävettää, enkä enää pystyisi samaan.
Avernian

Posts: 7,451

#11335 • • Avernian Kerettiläinen

Ozma, 18.11.2006 22:48:
Kohtelias.... Miten naiselle ei vois olla kohtelias. Tietenkin, jos nainen ite on törkeä, asia on toinen.



Suurin osa on, musta vaikuttaa.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

larzizi

Posts: 1,661

#11336 • • larzizi

Ozma, 18.11.2006 22:48:
Kaikki perus oven avaamiset yms. Nykyään naiset ei tosin anna mahdollisuutta siihen, koska kaikilla on niin tuskallinen kiire ja ollaan itsenäisiä.



Entinen poikaystävää oli sitä todella kohteliasta sorttia, joka aina avasi oven ja antoi mun mennä ensin. Onhan se välillä tai hetken aikaa ihan kivaa, mutta kyllä se kieltämättä alkaa parin kuukauden jälkeen jo hieman ärsyttämään jostain kumman syystä *justjoo*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Lyylikki

Posts: 2,975

#11337 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Tänään olisi voinut herää jonkun kivan kainalosta ja viettää siellä kainalossa koko päivän. Mä näin jo jotain valveunia siitä, miten mun sormet hipeltäisi sen jonkun ihoa. Koittaisi kyljen kaarta ja piirtäisi rintalihaksen kuvaa.

Mutta on se klubbariin yksin iniseminenkin ihan kivaa *justjoo*
Dana

Posts: 647

#11338 • • Dana

Lyylikki, 19.11.2006 14:14:
Tänään olisi voinut herää jonkun kivan kainalosta ja viettää siellä kainalossa koko päivän. Mä näin jo jotain valveunia siitä, miten mun sormet hipeltäisi sen jonkun ihoa. Koittaisi kyljen kaarta ja piirtäisi rintalihaksen kuvaa.

Mutta on se klubbariin yksin iniseminenkin ihan kivaa *justjoo*


*hali* heeei, tsemppiä sinne *nauru* ei tilanne niin paha ole!! Pipo päähän ja kävelylle, tähän aikaan (ja sit kans n.kuuden-seiskan aikaan) moni kundi ulkoiluttaa koiriaan tuolla *vink* u never know whos gona be there..!

itse nautin täällä ihanasta kurkkukivusta, mutta onneksi äiti on täällä ja tuo teetä, kukas sitä miestä nyt kaipaisi *lmao* hahahaa... *justjoo*
Ozma

Posts: 867

#11339 • • Ozma Eurobeat maniac! IKE IKE! Harder.fi

larzizi, 19.11.2006 14:06:
---
Entinen poikaystävää oli sitä todella kohteliasta sorttia, joka aina avasi oven ja antoi mun mennä ensin. Onhan se välillä tai hetken aikaa ihan kivaa, mutta kyllä se kieltämättä alkaa parin kuukauden jälkeen jo hieman ärsyttämään jostain kumman syystä *justjoo*
---



No rajansa tietty kaikella, mutta siis yleisesti kohtelias. Eihän sitä joka helvetin ovea tarvii avata yms, mutta semmosina sopivina hetkinä silloin tällöin *hih* Jotenki tuntuu, että naiset kyllästyy heti, jos ei tapahdu kokoajan jotain uutta suhteessa....
Ozma

Posts: 867

#11340 • • Ozma Eurobeat maniac! IKE IKE! Harder.fi

Avernian, 19.11.2006 12:57:
---
Suurin osa on, musta vaikuttaa.
---



Niin siis miehet kohteliaita vai naiset törkeitä? *täh*