SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,822,831 views

Ozma

Posts: 867

#11302 • • Ozma Eurobeat maniac! IKE IKE! Harder.fi
Tänne jämähdetty ku tikku paskaan. Eipä sinänsä, asuu keskellä metikköä tuntematta ketään. Uskomattomista kaukoromansseistakin uskomattoman paskat kokemukset, niin parempi näin! Kai sitä joskus joku sitten, jos on tullakseen *tanssittel*
On kyllä vaikeaa löytää naista, joka viehättäis. Elämänkatsomus itsellä ehkä sen verta mustavalkonen ja suu on erittäin suorasanainen. Eikä kyllä uskomaton ujouskaan ole avuksi. Siltikin naisia tullut polun varrelle uskomattomina ajankohtina. Tosin naisen täytyy sanoa suoraan meikäläiselle, että "Olen kiinnostunut", koska pää ei ymmärrä vihjailuja. Oikeen itseänikin naurattaa *lmao*

Eikä sitä kyllä varmaan enää, edes päästä niin lähelle ketään. Helpompi torjua pois, kuin tulla selkäänpuukotetuksi.
AnssiV

Posts: 1,798

#11303 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
Jep jep, ja taas sain kuulla nuo sanat: ..mä haluun olla sun kaa vaan kaveri.. *igor*
Hurjimus

Posts: 188

#11304 • • Hurjimus Team Yökukkujat

aapee, 18.11.2006 17:42:
Jep jep, ja taas sain kuulla nuo sanat: ..mä haluun olla sun kaa vaan kaveri.. *igor*



Tuota tuntuu olevan liikkeellä. Joku talviflunssa kenties? *ding* *igor*

--
Nullum magnum ingeniae sine mixtura dementiae fuit.

AnssiV

Posts: 1,798

#11305 • • AnssiV EDM saved me from Jesus

Hurjimus, 18.11.2006 17:45:
Joku talviflunssa kenties? *ding* *igor*



Taitaa olla ympärivuotista, ja sitkeää sorttia kun useamman tapauksen kohdalla sama juttu viimeisen puolentoista vuoden aikana. *pökr*
AndyE

Posts: 129

#11306 • • AndyE
tääl on vähän aikaa viihdytty mut alkaa olla vähän fiiliksiä ettei enää jaksais. Mistäpä tyttö *pepsodent*

--
It's not about the size of the dog in the
fight, it's about the size of the fight
in the dog.

muZZle^

Posts: 305

#11307 • • muZZle^
missä on kunnioittavat ja kohteliaat pojat, jotka ei kohtele huonosti?
Avatar
#11308 • • Equalizer Guest

muZZle^, 18.11.2006 18:21:
missä on kunnioittavat ja kohteliaat pojat, jotka ei kohtele huonosti?



Tääl on ainaki yks/
muZZle^

Posts: 305

#11310 • • muZZle^
okei, kaksi sentäs ainaki jäljellä monesta. parempi seki kai kun ettei yhtään *hymy*
kap-pu

Posts: 1,167

#11311 • • Edited kap-pu the amazing suction cup boy
... ne valehtelee...

edit: se oli vizi :(

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

Ozie

Posts: 1,389

#11312 • • Edited Ozie

muZZle^, 18.11.2006 18:21:
missä on kunnioittavat ja kohteliaat pojat, jotka ei kohtele huonosti?



Mä oon kait aina vähän liian kiltti ja auttavainen, ku aina on tärkeint et muil o kaikki hyvin. Mut jostain luin et tytöt haluu pahiksii ja sit ku ne o kyllästyny niihin pahiksiin ja kaikki pahikset o vankilas ni sit me kivat pojat kelvataan *hymy*
muZZle^

Posts: 305

#11313 • • muZZle^
mie en osaa quottaa kahta ni kirjotan tähän sit hihi

kap-pu: sekin mahdollisuus pitää aina ottaa huomioon kyl:)

ozie, no tottahan sekin kyl vähän on, emmiekään jaksais semmosta joka ei koskaan sanois omia mielipiteitään. mukavaa on jos toinenki haluaa tehdä omia juttujaan ,että voi itse sit mennä niihin mukaan vaikka ei välttis oliskaan se ihan oma juttu:)

ehkä se on sit se kultanen keskitie mistä aina on puhetta?;)
toma

Posts: 2,009

#11314 • • toma Tototoototo
Kultainen keskitie:

keskitie.jpg

(^_-)_b

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

AlexS

Posts: 1,389

#11315 • • AlexS kummasetä

Ozie, 18.11.2006 19:33:
Mä oon kait aina vähän liian kiltti ja auttavainen, ku aina on tärkeint et muil o kaikki hyvin. Mut jostain luin et tytöt haluu pahiksii ja sit ku ne o kyllästyny niihin pahiksiin ja kaikki pahikset o vankilas ni sit me kivat pojat kelvataan *hymy*


Uskon että kääntyvät lesboiksi siinä vaiheessa. Mut pikkasen kourijan ja lähentelijän vikaa olisin kaivannu kun geenejä jaettiin :D Kilttinä olemisella kun ei loppuen lopuks kovin pitkälle pötkitä :)

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

Ozie

Posts: 1,389

#11316 • • Ozie

AlexS, 18.11.2006 19:51:
---
Ozie, 18.11.2006 19:33:
Mä oon kait aina vähän liian kiltti ja auttavainen, ku aina on tärkeint et muil o kaikki hyvin. Mut jostain luin et tytöt haluu pahiksii ja sit ku ne o kyllästyny niihin pahiksiin ja kaikki pahikset o vankilas ni sit me kivat pojat kelvataan *hymy*

---

Uskon että kääntyvät lesboiksi siinä vaiheessa. Mut pikkasen kourijan ja lähentelijän vikaa olisin kaivannu kun geenejä jaettiin :D Kilttinä olemisella kun ei loppuen lopuks kovin pitkälle pötkitä :)



Jep sama juttu... elän toivos et se päivä koittaa viel jossain vaihees ku tää kaikki kilttinä oleminen maksaa ittensä takasin *nauru*
zeuzz

Posts: 526

#11317 • • zeuzz digital punk

aapee, 18.11.2006 17:42:
Jep jep, ja taas sain kuulla nuo sanat: ..mä haluun olla sun kaa vaan kaveri.. *igor*



Saahan sitä aina haluta, eri asia kiinnostaako *nauru*
Epailija

Posts: 5,636

#11318 • • Epailija Physicist, 2nd class.

muZZle^, 18.11.2006 18:21:
missä on kunnioittavat ja kohteliaat pojat, jotka ei kohtele huonosti?



Kolmas. _o/ (Mutta veikkaan, että sä et kelpaa. =P)

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

muZZle^

Posts: 305

#11319 • • muZZle^

Epailija, 18.11.2006 20:06:
---
muZZle^, 18.11.2006 18:21:
missä on kunnioittavat ja kohteliaat pojat, jotka ei kohtele huonosti?

---


Kolmas. _o/ (Mutta veikkaan, että sä et kelpaa. =P)



Tuota, jos eka kysytään kohteliaita ja ilmottaudut ja heti perään heität jonkin asteisen loukkauksen niin eikös se ole hieman ristiriitasta? minusta kohteliaat on kohteliaita kaikille ihmisille,myös niille jotka ei tunnu viehättäviltä vaan siksi, että se on juurikin oikein. kohtelias vain niille ketkä miellyttää, muille ihan sama? vai ymmärsinköhän nyt ihan väärin..
Epailija

Posts: 5,636

#11320 • • Edited Epailija Physicist, 2nd class.

muZZle^, 18.11.2006 20:14:
Tuota, jos eka kysytään kohteliaita ja ilmottaudut ja heti perään heität jonkin asteisen loukkauksen niin eikös se ole hieman ristiriitasta? minusta kohteliaat on kohteliaita kaikille ihmisille,myös niille jotka ei tunnu viehättäviltä vaan siksi, että se on juurikin oikein. kohtelias vain niille ketkä miellyttää, muille ihan sama? vai ymmärsinköhän nyt ihan väärin..



Touché. Sait kiinni, vaikka kyseessä olikin osaksi puhdas sarkasmi. Osaksi sitten todennäköinen totuus. Totuuksien lausuminen taas harvoin on kohteliasta, joten siinä mielessä olen useammin kuin kerran syyllistynyt äärimmäiseen epäkohteliaisuuteen. Kunnioituskin pitää ansaita, hitto vie. =/ Siinä menet kyllä vähän metsään, että olisin kohtelias vain niitä kohtaan, ketkä miellyttävät. Olen (tai pyrin olemaan) peruskohtelias myös niitä kohtaan, jotka eivät miellytä, jos näillä ei ole väliä. Mutta sitten jos jollain on väliä ja tämä joku ei miellytä, olen rehellinen.

Edit: *Viilail*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous