SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,822,821 views

ANONYM

Posts: 731

#11281 • • ANONYM se mikä ei tapa,se SATTUU!
mut saa joku ottaa jos huolii*plur*ja mieluiten nainen...
Avatar
#11282 • • Equalizer Guest

KooKie, 13.11.2006 14:59:
---
Equalizer, 13.11.2006 11:24:
Mun työ ei selkeesti sovi kellekään:D

---


Mielenkiinnosta: Mitä sä teet työksesi? :D



Nelivuoro työ tehtaassa...3viikkoa työtä ja 1 vapaa...aamuviikolla myös la , su 12 h työtä
Anselmi

Posts: 2,578

#11284 • • Anselmi And sell me

Infiana, 13.11.2006 16:17:
Tää on ihan saatanan hyvä mesta! *jiihaa*


Niin o, toivottavasti ei jouduta täältä pois koskaan*nauru*

--
sen pituinen se

hallucinogen

Posts: 8,190

#11285 • • hallucinogen Edain

Equalizer, 13.11.2006 15:06:
Nelivuoro työ tehtaassa...3viikkoa työtä ja 1 vapaa...aamuviikolla myös la , su 12 h työtä


Ja sitten kun oot sillä viikon vapaalla niin oot 6 päivää ihan töötissä ja yhden päivän juot himas jaffaa ja koitat selviytyä lähellä olevasta kuolemasta? ;D

--
pikku-*possu*

Avatar
#11286 • • Edited Equalizer Guest

hallucinogen, 13.11.2006 16:26:
---
Equalizer, 13.11.2006 15:06:
Nelivuoro työ tehtaassa...3viikkoa työtä ja 1 vapaa...aamuviikolla myös la , su 12 h työtä

---

Ja sitten kun oot sillä viikon vapaalla niin oot 6 päivää ihan töötissä ja yhden päivän juot himas jaffaa ja koitat selviytyä lähellä olevasta kuolemasta? ;D



*pepsodent* Eiku pelaan 6 päivää pleikkaria ja soittelen levyjä kotona:D
Avatar
#11287 • • pipa Guest
Diudiu!
zeuzz

Posts: 526

#11288 • • zeuzz digital punk
bliip blööp *poks*
Dacey

Posts: 671

#11292 • • Dacey Hän joka saa sinut ..
eipä noi tilanteet oo muuttunu *hih*
välil sitä toki toivos et ois se joku jota rakastaa pussailla ja halia pimeinä talvi-iltointa, mut jotenkin nautin niin suuresti siitä että olen yksin. Saa mennä ja tulla just miten tahtoo, saa olla kotona just sen näkösenä kun haluaa saa siivota just silloin kun haluaa. (ed suhteessa oli semmonen alkoholistityrannipaska et varmaa vieläki siitä traumoja).
Ts ei oo kenellekään tilivelvollinen. Ja mikä ehkä parasta. Nautin ihan kotonakin olemisesta. Kirja kainaloon ja teetä ja sohvalle lukemaan. Iltalenkille ja kuumaan suihkuun ja sit tekee itselleen hyvää iltapalaa.. lisää tämmösiä *aplodit*

Mut jaksamisii kaikille vaan *hali* mut muistakaa et ihmisen ois hyvä osata olla yksin, eikä perustaa elämäänsä siihen että rinnalla on joku, oli kukatahansa, kunhan siinä on joku. Joittenkin teksteistä kun saa käsityksen että mikä vaan koska vaan ja mistä vaan *uuh* *hali* *2 *vink*
Avatar
#11293 • • ALIEN Guest

Dacey, 15.11.2006 15:05:
Mut jaksamisii kaikille vaan *hali* mut muistakaa et ihmisen ois hyvä osata olla yksin, eikä perustaa elämäänsä siihen että rinnalla on joku, oli kukatahansa, kunhan siinä on joku. Joittenkin teksteistä kun saa käsityksen että mikä vaan koska vaan ja mistä vaan *uuh* *hali* *2 *vink*



second that! *joo*
laeski^

Posts: 478

#11294 • • laeski^ LaiskaLäski
huoh, taas tänne *nyyh*
eikai haittaa et otin vähän tavaroit mukaan....? tuntuu vähän silt et vuokrasopimus kestää ny vähän pidemmän aikaa *uuh*
|Cronos|

Posts: 1,118

#11295 • • |Cronos| the Moose
Joo-o.. kait sitä nyt on taas tänne kirjauduttava..

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

Worin

Posts: 526

#11296 • • Worin
Tää taitaa olla mulle just hyvä mesta. Edellisestä seukkailu setistä on jo reilusti yli vuosi eikä ole tarvetta muulle. On todella tasasta menoo ja jos tulee alamäkiä niin peilistä löytyy syyllinen ja ainoastaan sieltä. Niin ja edellä mainitusta syystä ja järjestä johtuen EI ole (enää) alamäkiä. Välillä tietysti aina haluis ylämäkee kun muistaa miltä jotkut asiat tuntui. Silti kun miettii kavereitten parisuhde ongelmia ja muistaa omia ongelmia, joita ei ollut vähän, niin tuntuu helpottavalta, ettei niitä enää ole.

Nyt on sit jo melko korkeet standardit et alan kenenkään kanssa seukkaa, niitten alotusarvot liittyy tietysti ulkonäköön, mutta tärkeemmät asiat on täysin jotain muuta. En oikeesti jaksa sellasien kanssa jotka tekee turhista asioista tärkeitä. En tiedä, mutta luulen et pysyn sinkkuna hyvin pitkään, jos en jopa pysyvästi ja hankin sitten ylämäet jostain ihan muualta tai en koe niitä ollenkaan. Tuntuu, että olen aika pitkälti luontaisen pariutumisen yläpuolella jo paljon kokeneena, etten ala säätää mitään sellasta jonka tiedän olevan jo tuhoontuomittua alusta lähtien. Vaadin aika paljon kun vaadin ulkonäköö ja suuren määrän järkee.

Tietysti samaa rotua kun olen mitä muutkin niin samalla tapaa sitä sokeutuu tunteiden kanssa kun muutkin. Koitan kyllä tosissaan välttää sitä, kun hyvin tiedän että sinkkuna olo on miljoona kertaa parempaa kun toimimaton parisuhde. Toimiva parisuhde on tietysti sitäkin parempaa, muttei sitä ole jakautunu meikäläiselle kovin pitkissä jaksoissa. Kerron, ehkä en, siitä jos vastaan tulee. Tosin se on aina tunteiden sotkemaa ja niitä ei ole tällähetkellä mihinkään suuntaan ja sen takia kaikki on niin selkeetä.
domi

Posts: 7,069

#11297 • • domi Työn sankari.
Nyt sormet ristiin ja peukalot ylös. Saattaa nimittäin tulla täältä poispääsyyn osoittava lippu. Niinku ihan oikeesti.
Dana

Posts: 647

#11298 • • Dana
*nauru* ah, taas niin upeeta olla tässä luukussa!! sain kuolata ke aivan vapaasti NIIN upeen latinon perään baarissa, to tapasin tosi kivan norjalaisen jonka kanssa menen drinksuille ens viikolla ja tänään lähetti joka toi vanhemmille niiden uuden digiboxin oli *kuolaa* upee tumma kaveri.. hihi

whats a girl to do ?! *slurps*
Avatar
#11299 • • Equalizer Guest
Mä en täältä kyl lähe mihkää..eipä olis kyl aikaakaa
Unik

Posts: 4,117

#11300 • • Unik
"Instead falling in love, I just fall"