SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,814,438 views

Avatar
#11261 • • Edited ALIEN Guest
oikeesti - miljoona kertaa parempi olla täällä kuin jonkun petollisen ihmisen kanssa. Mä ainakin nautin sinkkuudesta ihan täysillä, eikä ole tarvinnut turhan takia murehtia / stressaillakaan. Jos löytyy hyvä syy lähteä täältä niin sit sen teen, mut en kyllä noin vain ryhdy vaikka kuinka ihastuisin. Aika näyttää onko se ihminen oikea, ei se ihminen sillä ihmiset voivat helposti esittää jotain ihan muuta saadakseen suhteen pystyyn. Eli antaa ajan näyttää mistä se ihminen on tehty ja mitä se oikeasti haluaa. Kärsivällisyyttä. Seurustelee ei kannata ryhtyä sen takia ettei ole ketään muutakaan ja ei halua olla yksin. Epätoivoista ja itsekästä menoa, sekä varsinkin kokemattomien piireissä nähtyä toimintamallia.

Mä ainakin koen oman seurani arvokkaaksi ja sen antaminen muille ei tapahdu ihan syyttä. Ainoastaan ne ihmiset joiden arvomaailma, rehellisyys ja moraali kohtaavat omani saavat mun huomion ja kunnioituksen.

Elämää ei mihinkään harmitteluun ja itsensä säälimiseen tarvitse tuhlata, varsinkaan nuoruutta. Jos huomaatte olevanne paskassa suhteessa eikä sille näytä olevan tulossa ratkaisua niin lopettakaa se siihen paikkaan. Jatkakaa elämäänne. Vaikealtahan se mahtaa tuntua mut se vain vahvistaa kun ne asiat käy läpi. Tää on asia mitä olen X-kertaa joutunut selittää varatuille naisille jotka ovat halunneet pettää miestänsä mun kanssa. Moraalin nimissä mä olen niille selittänyt et mieti onko toi nyt oikea tapa selvittää ongelmat ja saanut heitä jopa itkemään. Ei mua käytetä hyväksi. Joskus sikavuosina mä annoin käyttää itseäni hyväksi koska vittuahan mä niiltä halusin vain. Eli se oli puolin ja toisin hyväksi käyttöä. Opinpahan siinä sen kuinka helvetin petollisia naisiakin tää maailma kantaa. Mut joo, enempää en viitsi tilittää tänne. Toivon vain että te ihmiset mietitte järjellä ja sydämellä mikä on toista kohtaan oikein ja mikä väärin ennen kuin lankeatte pettämisen tielle.


..anyway, enjoy your life :)

asdf

Posts: 3,155

#11262 • • asdf
Joopa joo, suht kuumottavaa oli herätä aamulla kun kännykässä piippas exältä yön aika tulleet 7 viestiä ja 9 puhelua, plus ne mitkä se soitti mun hereillä ollessa. Eipä oo koskaan aikasemmin tuntunut ero yhtä oikeelta ratkasulta ku miltä se tuntuu nyt, ja ehkä mua salaa vähän pelottaa toi sen friikki käytös. *poks*
Avatar
#11263 • • cjet Guest

ALIEN, 12.11.2006 14:59:
oikeesti - miljoona kertaa parempi olla täällä kuin jonkun petollisen ihmisen kanssa. Mä ainakin nautin sinkkuudesta ihan täysillä, eikä ole tarvinnut turhan takia murehtia / stressaillakaan. Jos löytyy hyvä syy lähteä täältä niin sit sen teen, mut en kyllä noin vain ryhdy vaikka kuinka ihastuisin. Aika näyttää onko se ihminen oikea, ei se ihminen sillä ihmiset voivat helposti esittää jotain ihan muuta saadakseen suhteen pystyyn. Eli antaa ajan näyttää mistä se ihminen on tehty ja mitä se oikeasti haluaa. Kärsivällisyyttä. Seurustelee ei kannata ryhtyä sen takia ettei ole ketään muutakaan ja ei halua olla yksin. Epätoivoista ja itsekästä menoa, sekä varsinkin kokemattomien piireissä nähtyä toimintamallia.

Mä ainakin koen oman seurani arvokkaaksi ja sen antaminen muille ei tapahdu ihan syyttä. Ainoastaan ne ihmiset joiden arvomaailma, rehellisyys ja moraali kohtaavat omani saavat mun huomion ja kunnioituksen.

Elämää ei mihinkään harmitteluun ja itsensä säälimiseen tarvitse tuhlata, varsinkaan nuoruutta. Jos huomaatte olevanne paskassa suhteessa eikä sille näytä olevan tulossa ratkaisua niin lopettakaa se siihen paikkaan. Jatkakaa elämäänne. Vaikealtahan se mahtaa tuntua mut se vain vahvistaa kun ne asiat käy läpi. Tää on asia mitä olen X-kertaa joutunut selittää varatuille naisille jotka ovat halunneet pettää miestänsä mun kanssa. Moraalin nimissä mä olen niille selittänyt et mieti onko toi nyt oikea tapa selvittää ongelmat ja saanut heitä jopa itkemään. Ei mua käytetä hyväksi. Joskus sikavuosina mä annoin käyttää itseäni hyväksi koska vittuahan mä niiltä halusin vain. Eli se oli puolin ja toisin hyväksi käyttöä. Opinpahan siinä sen kuinka helvetin petollisia naisiakin tää maailma kantaa. Mut joo, enempää en viitsi tilittää tänne. Toivon vain että te ihmiset mietitte järjellä ja sydämellä mikä on toista kohtaan oikein ja mikä väärin ennen kuin lankeatte pettämisen tielle.


..anyway, enjoy your life :)




Jannu puhuu asiaa. Word. *piis* Ja tohon ei ole mitään lisättävää. Aika näyttää aina onko sitä ihastunut pelkkään ulkokuoreen ja mielikuvaan. Se mitä sisällä on kun toinen aukee ajan kanssa, sen pitää olla kaunista. Liian usein vain sattuu vastaan niitä sisältä mätiä omenia, punaiset posket ja kummalliset siemenet sisällä, vaikka sua niin hirveesti halaileekin.

Mun mielestä ihan vitun oikein että pistät ne itkemään etkä anna munan harjoittaa sitä ajattelupuolta. En voi kieltää etten ois ollut ennen muinoin itsekin ihan samanlainen kusipää joka pettää. Hassulla tavalla sitä on sit itsekin saanut kostoksi nenille sen verran että osaa nykyään ajatella omilla aivoilla. Mut toisaalta elämä (tai ALIEN *tirsk*) se kai niillekin ihmisille opettaa aakkoset, toiset oppii toiset ei.

Mutta jannu saa pisteet kyl. *hymy*
Avatar
#11264 • • Fuzzy Guest

cjet, 12.11.2006 10:43:
Mä harjoittelen selkeesti jo parisuhdetta varten. *nauru* Koska olin niin kännissä, en mennyt itseni viereen nukkumaan, vaan jäin kiltisti sohvalle haisemaan pahalta. *känni* Ei itseasiassa mikään yhtään huono paikka nukkua. *lmao*



hahhahah!!*nauru* Tuliks huudot aamulla??*grr* *lmao*
KooKie

Posts: 4,338

#11265 • • KooKie aka. Petress Pan

ALIEN, 12.11.2006 14:59:
oikeesti - miljoona kertaa parempi olla täällä kuin jonkun petollisen ihmisen kanssa. Mä ainakin nautin sinkkuudesta ihan täysillä, eikä ole tarvinnut turhan takia murehtia / stressaillakaan. Jos löytyy hyvä syy lähteä täältä niin sit sen teen, mut en kyllä noin vain ryhdy vaikka kuinka ihastuisin. Aika näyttää onko se ihminen oikea, ei se ihminen sillä ihmiset voivat helposti esittää jotain ihan muuta saadakseen suhteen pystyyn. Eli antaa ajan näyttää mistä se ihminen on tehty ja mitä se oikeasti haluaa. Kärsivällisyyttä. Seurustelee ei kannata ryhtyä sen takia ettei ole ketään muutakaan ja ei halua olla yksin. Epätoivoista ja itsekästä menoa, sekä varsinkin kokemattomien piireissä nähtyä toimintamallia.

Mä ainakin koen oman seurani arvokkaaksi ja sen antaminen muille ei tapahdu ihan syyttä. Ainoastaan ne ihmiset joiden arvomaailma, rehellisyys ja moraali kohtaavat omani saavat mun huomion ja kunnioituksen.

Elämää ei mihinkään harmitteluun ja itsensä säälimiseen tarvitse tuhlata, varsinkaan nuoruutta. Jos huomaatte olevanne paskassa suhteessa eikä sille näytä olevan tulossa ratkaisua niin lopettakaa se siihen paikkaan. Jatkakaa elämäänne. Vaikealtahan se mahtaa tuntua mut se vain vahvistaa kun ne asiat käy läpi. Tää on asia mitä olen X-kertaa joutunut selittää varatuille naisille jotka ovat halunneet pettää miestänsä mun kanssa. Moraalin nimissä mä olen niille selittänyt et mieti onko toi nyt oikea tapa selvittää ongelmat ja saanut heitä jopa itkemään. Ei mua käytetä hyväksi. Joskus sikavuosina mä annoin käyttää itseäni hyväksi koska vittuahan mä niiltä halusin vain. Eli se oli puolin ja toisin hyväksi käyttöä. Opinpahan siinä sen kuinka helvetin petollisia naisiakin tää maailma kantaa. Mut joo, enempää en viitsi tilittää tänne. Toivon vain että te ihmiset mietitte järjellä ja sydämellä mikä on toista kohtaan oikein ja mikä väärin ennen kuin lankeatte pettämisen tielle.



Suurin osa noista pointeista on todella asiallista tekstiä, oon varma, että monet pystyy menemään itseensä ja myötäilemään niitä. Tosin jotenkin tuntuu, että toi varsinkin vikan kappaleen elämän- tai oikeastaan ihmiskatsomus on hirveän negatiivinen. Vaikuttaa jotenkin siltä, että lähdet rakentamaan suhdetta sen perusteella, että "milloinhan ton kuori pettää ja se mokaa", etkä siinä positiivisessa uskossa, että "tää on varmasti teh todellinen". Tietty huonot henkilö kohtaiset kokemukset vaikuttaa, ja oon pahoillani puolestasi. Mä voin todeta, että miehet on vähintäänkin yhtä sikoja ton pettämisen kanssa, mutta sehän on "tiedetty" jo pitkään. Useasti mäkin kuitenkin oon kavereilleni illan (tai miksei yhtälailla päivänkin) jälkeen todennut, että "TÄN takia mä en seurustele. Kaikki miehet pettää." Tosin on toivottava, ettei sekään pidä paikkaansa.

Mutta, thumbs up - mä silti uskon, että jokaiselle löytyy joku, joka ei petä ja ketä ei itse petä, vaikka se välillä tuntuu olevan joku ihmiskunnan tarve siinä, missä vesikin.


ALIEN, 12.11.2006 14:59:
..anyway, enjoy your life :)



Word. Walpolen sanoin: "Tämä maailma on komedia hänelle, joka ajattelee ja tragedia hänelle, joka tuntee." *sydän*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Avatar
#11266 • • Equalizer Guest
Mun työ ei selkeesti sovi kellekään:D
Avatar
#11267 • • cjet Guest

Fuzzy, 13.11.2006 10:56:
---
cjet, 12.11.2006 10:43:
Mä harjoittelen selkeesti jo parisuhdetta varten. *nauru* Koska olin niin kännissä, en mennyt itseni viereen nukkumaan, vaan jäin kiltisti sohvalle haisemaan pahalta. *känni* Ei itseasiassa mikään yhtään huono paikka nukkua. *lmao*

---


hahhahah!!*nauru* Tuliks huudot aamulla??*grr* *lmao*



Helvetilliset.. *nauru* Mut ei haittaa. *hihu* Sain lepytettyä itseni niin helposti.
blastic

Posts: 930

#11268 • • blastic ballistic ballstick

cjet, 13.11.2006 11:54:
Helvetilliset.. *nauru* Mut ei haittaa. *hihu* Sain lepytettyä itseni niin helposti.



Sovintoseksillä? *lmao*
blastic

Posts: 930

#11271 • • blastic ballistic ballstick

cjet, 12.11.2006 10:43:
Mä harjoittelen selkeesti jo parisuhdetta varten. *nauru* Koska olin niin kännissä, en mennyt itseni viereen nukkumaan, vaan jäin kiltisti sohvalle haisemaan pahalta. *känni* Ei itseasiassa mikään yhtään huono paikka nukkua. *lmao*



Ethän vaan sikaillut kännissä ja pettänyt itseäsi?
Avatar
#11272 • • cjet Guest

blastic, 13.11.2006 13:12:
---
cjet, 12.11.2006 10:43:
Mä harjoittelen selkeesti jo parisuhdetta varten. *nauru* Koska olin niin kännissä, en mennyt itseni viereen nukkumaan, vaan jäin kiltisti sohvalle haisemaan pahalta. *känni* Ei itseasiassa mikään yhtään huono paikka nukkua. *lmao*

---


Ethän vaan sikaillut kännissä ja pettänyt itseäsi?



En tietenkää.. *enkeli*
SikaihQ

Posts: 485

#11273 • • SikaihQ faijas

cjet, 13.11.2006 13:15:
---
blastic, 13.11.2006 13:12:
---
cjet, 12.11.2006 10:43:
Mä harjoittelen selkeesti jo parisuhdetta varten. *nauru* Koska olin niin kännissä, en mennyt itseni viereen nukkumaan, vaan jäin kiltisti sohvalle haisemaan pahalta. *känni* Ei itseasiassa mikään yhtään huono paikka nukkua. *lmao*

---


Ethän vaan sikaillut kännissä ja pettänyt itseäsi?

---


En tietenkää.. *enkeli*



Vakituisessa vasemman kaa
pirpeli

Posts: 5,533

#11274 • • pirpeli
Ehei, pois ei pääse.
Niin se vaan on. Mä en kyl tajua mistä se johtuu.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Avatar
#11275 • • Equalizer Guest

pirpeli, 13.11.2006 13:46:
Ehei, pois ei pääse.
Niin se vaan on. Mä en kyl tajua mistä se johtuu.



Mä tajuan ja se on työ
pirpeli

Posts: 5,533

#11276 • • pirpeli

Equalizer, 13.11.2006 13:55:
Mä tajuan ja se on työ



Sä väität, että mä en saa miestä koska oon nuoriso-ohjaaja? :D:D
"OK"

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

pirpeli

Posts: 5,533

#11278 • • pirpeli

Equalizer, 13.11.2006 14:00:
Mä tarkotin omaa työtäni=)



Ai, no mut voi ei :(
:D:D

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

KooKie

Posts: 4,338

#11280 • • KooKie aka. Petress Pan

Equalizer, 13.11.2006 11:24:
Mun työ ei selkeesti sovi kellekään:D



Mielenkiinnosta: Mitä sä teet työksesi? :D

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!