SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,839,071 views

Avatar
#11061 • • cjet Guest

Dana, 22.10.2006 09:29:
---
Cjet, 22.10.2006 09:11:
Puuh.. *uuh* Miten yksin sitä onkaan.. Oon varmaan sit tosi paska jätkä. Mut onneks vihdoin taas kotona yksin nyhjöttämäs..

---

*hali* *hali* *hali* et ole yksin!!



Huomaa että on sunnuntai ja mä vaiheilen himas.. *nauru*
psymax

Posts: 283

#11062 • • psymax
rupesin tossa miettiin että aika hyvin etenee tääkin mun sinkkuilu kun ainoot tilanteet mitä on syntyneet on olleet ruoka kaupan kassojen tyttöjen kans... ei perkuti....! pitäskohän pikkasen vähentää tuota tyossäkäyntiä...*toktok*
jos sosiaalinen elämä on asiakas suhteissa niin ei hyvin mene...!
saaketin saaketi...!
ei oo helppoo olla sinkku naillä korkeuksilla...! eikä ainakaan näissä p*rkeleen sisä siittösissa kunnissa...!*toktok*
mikä kumma siinä on että kun on yksinäinen niin sitä vielä omaa tilaansa pahentaa sillä että on aina töissä...

sitten kun vielä sattuu jonkun naisen löytämään niin homma kaatuu siihen että kun kuuntelee trancea niin on huumeiden käyttäjä automaattisesti... ja jos se meneekin vielä niin homma kaatuu siihen että olen reissu työssä ja petän ja huoraan automaattisesti minkä kerkeen... eipä näissäkään hommissa ole viikolla paljon mahdollisuutta siihen..!*grr*

kyllä sitä ihminen viikot pärjää sinkkuna mutta viikon loput on hanurista... sitä joskus huomaa sunnuntaina että sitä on pikkasen yksinäinen.. no huomenna on maanantai ja pääsee taas töihin...*justjoo*
sale

Posts: 1,235

#11063 • • sale

psymax, 22.10.2006 19:10:
rupesin tossa miettiin että aika hyvin etenee tääkin mun sinkkuilu kun ainoot tilanteet mitä on syntyneet on olleet ruoka kaupan kassojen tyttöjen kans... ei perkuti....! pitäskohän pikkasen vähentää tuota tyossäkäyntiä...*toktok*
jos sosiaalinen elämä on asiakas suhteissa niin ei hyvin mene...!
saaketin saaketi...!
ei oo helppoo olla sinkku naillä korkeuksilla...! eikä ainakaan näissä p*rkeleen sisä siittösissa kunnissa...!*toktok*
mikä kumma siinä on että kun on yksinäinen niin sitä vielä omaa tilaansa pahentaa sillä että on aina töissä...



Hyvin hyvin tuttu tunne, ehkä ihan vähän kärjistettynä mut kumminkin...*pökr*
psymax

Posts: 283

#11064 • • psymax

sale, 22.10.2006 19:17:
---
psymax, 22.10.2006 19:10:

---

Hyvin hyvin tuttu tunne, ehkä ihan vähän kärjistettynä mut kumminkin...*pökr*



tää on tätä.. vuoro työ ilman yli työ rajoja.. vastuu asema.. työ hulluus...ja sinkkuus.. ei hyvä yhtälö..*ding*
zenny

Posts: 1,145

#11065 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö

psymax, 22.10.2006 19:10:

kyllä sitä ihminen viikot pärjää sinkkuna mutta viikon loput on hanurista... sitä joskus huomaa sunnuntaina että sitä on pikkasen yksinäinen.. no huomenna on maanantai ja pääsee taas töihin...*justjoo*



Jep.. ma-to menee ihan hyvin vaik on sinkku mut viikonloppun alkaa sit miettii kaikkee ku on yksin himas.. *ding* no muutosta odotellessa.. *iloinen*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Flash

Posts: 108

#11066 • • Flash

tuisku, 19.10.2006 16:23:
Nyt *joku* halailee ja hellii mua!!! *nyyh* VÄLITTÖMÄSTI!!






*kiva, mukava, ihana, herkku, hauska, ystävällinen, muita arvostava herrasmies*



---->joo... *uuh* , mä tiedän että vaadin liikoja... *toktok*




*hali* *hali* *hali*


ei tos ainakaan ollu pahoja vaatimuksia!;) en tosta herrasmiehestä tiedä..mutta arvostava,
toisia hyvin kohteleva ja kunniassa pitävä ukkeli..*blush*

kiva olis kyllä näin syksyllä käpertyä jonkun ihanan söpöliinin ympärille, ja katsella siinä vaikka elokuvaa..nauttia vaan toisen lämmöstä..*joo*

--
Da playah...

remotion

Posts: 5,283

#11068 • • remotion nostatus guru

Ozie, 6.10.2006 09:36:
---
Fyraett, 6.10.2006 09:29:
---
emuli, 6.10.2006 00:49:
Onkohan tää ollut joskus ennen vanhaan helpompaa vai mitenköhän vanhemmat sukupolvet on ikinä onnistunu pariutumaan, ku nykyään sen oman kullan löytäminen tuntuu olevan aikamoinen prosessi? *ding*
---


Sillon joskus porukka hengaili enemmän ja teki kaikkee kavereitten kans, discoiluu, telttailuu jne. eli tapaili paljon enemmän ihmisii ja omisti sosiaalisen elämän

edit. niin siis ne ei itkeny netis 24/7

---


Hmm...mul o vähän semmonen fiilis et ollaan pohdittu tätä vähän eri aikakausilta *nauru*



ehkä on kyse paikan vaikutuksesta, parinhaku larppijärvellä 1960 vs kotkassa 1960 :D
asdf

Posts: 3,155

#11069 • • asdf
Nyt joku vois tulla halimaan tänne ku on kylmä sänky ja vatsa kipeä :(
ipe

Posts: 1,845

#11070 • • ipe X-Rust / Holvi

Zenni, 25.10.2006 00:40:
Nyt joku vois tulla halimaan tänne ku on kylmä sänky ja vatsa kipeä :(



tulisin heti mut on vähän liikaa etäisyyttä... :(

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

Cassu

Posts: 634

#11071 • • Cassu Vieras omassa elämässä
pitää liittäytyä tämän luukun uumeniin

--
Ajatella voi vain kuvin. Jos haluat olla filosofi, kirjoita romaaneja.

Takyon

Posts: 2,945

#11072 • • Takyon Möwkö
Tää nyt tekee totaalisen yllärimuuvin ja hyppää tuonne toisen luukun puolelle *nauru*

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Avatar
#11073 • • Equalizer Guest

Takyon, 25.10.2006 12:47:
Tää nyt tekee totaalisen yllärimuuvin ja hyppää tuonne toisen luukun puolelle *nauru*



*släp*
Fyrisch

Posts: 4,525

#11075 • • Fyrisch

motion, 25.10.2006 00:38:
ehkä on kyse paikan vaikutuksesta, parinhaku larppijärvellä 1960 vs kotkassa 1960 :D



haha, ei sekoteta larppijärvee tähän :D vaan helsinki vs. kotka..
Tarsu

Posts: 2,449

#11076 • • Tarsu

Zenni, 25.10.2006 00:40:
Nyt joku vois tulla halimaan tänne ku on kylmä sänky ja vatsa kipeä :(



Halittel*

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Mumuli

Posts: 28

#11077 • • Mumuli UG-///
Talvi tulossa eikä nallelle oo halikaveria vieläkään *nyyh*

--
Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

Syder

Posts: 2,255

#11079 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

Individual, 25.10.2006 13:10:
Minulla on sinkkuluukkuun kausikortti ja vielä oikein hyviltä paikoilta. Näkee mainosti, kun elämä, tuo suuri seikkailu vilistää silmien ohitse. *justjoo*


QFT!

--
Divida et impera.