SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,823,138 views

Avatar
#10261 • • cjet Guest

ezzy, 6.9.2006 12:50:

Mä en voi nykyään sietää oikeen enää koiria, huonoja kokemuksia kouluttamattomista elikoista...kuten kouluttamattomista naisistakin :D



*nauru* Nii onhan se rankkaa niitä kouluttaa kyl.. *lmao*
Avatar
#10262 • • Annakins Guest

ezzy, 6.9.2006 12:50:
Mä en voi nykyään sietää oikeen enää koiria, huonoja kokemuksia kouluttamattomista elikoista...kuten kouluttamattomista naisistakin :D



Mä taas oon törmänny kouluttamattomiin tapauksiin, jotka on ollu ihan OK *nauru* both dogs and men
Avernian

Posts: 7,451

#10263 • • Avernian Kerettiläinen

domi, 5.9.2006 18:53:
Miksi olla vaikea, kun voi samalla olla täysin mahdoton? :D



Koska mahdoton ei saa ikinä mitään, ja vaikea vain karsii huonot yrittäjät pois.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Avernian

Posts: 7,451

#10264 • • Avernian Kerettiläinen

fuzziest, 5.9.2006 18:53:
Tää on vissii meikäläisen huuudei!*nauru*
Oon ollu sinkku aina..!*uuh* mieti... mut ei se haittaa koska en osaa kaivata sitä mitä ei oo mulla ikinä ollu! *hihu*
Mut ehkä vielä joskus....*hihu*



Toi on kyllä paha. Tarviit luultavasti vieläpä pari kokeilusuhdetta alle, ennen kuin voit alkaa "vakavissaan" seurustelemaan jonkun kanssa. Muuten se itsekseen juoksemisen tottumus lienee liian iso. Just my two cents.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Avatar
#10265 • • Edited Fuzzy Guest
no ehkä! Mut anyway mä meen vast 50v:nä naimisiin nii ei mul oo täs mikää kiire löytää ketään...!*hih*
bubbelgum

Posts: 2,477

#10266 • • bubbelgum ~sylikissa~
<--- Tässä kans yks vaikea sinkku. *hmph*

Siinä saa tytöllä/pojalla olla pitkä pinna ja paljon ymmärrystä jos tän kelkkaan aikoo hyppää... Tosin, niin sitten jos mua jaksaa kattoo, niin kyllä mäkin sit osaan (tykkään *joo*) hemmotella sitä toista. *tirsk*

Enpä ole onneks täällä vielä ehtinyt olla kuin, hmm, oho, jo 5kk... Mutta nyt vasta alan vähitellen (ehkä) tottumaan siihen että ei olekkaan sitä toista lähellä.

Mut enpä kyllä jaksais täällä yhtään sen pidempää viihtyä. Edessä pitkä kylmä syksy ja talvi. Ja sen lisäks vähän muitakin juttuja joita ei välttämättä haluis yksin käydä läpi...

No mut joo, kuten totesin. Vaikee tapaus.... *igor*

Onneks mä sentään kuulun edelleenkin (koputtaa puuta) niihin onnellisiin joilla on hali/unikaveri joka auttaa pahimman yli. Ilman sitä en tiedä missä olisin nyt.... *sydän*

--
Hullu ku pullosta tullu.

shine

Posts: 221

#10267 • • shine
täälä sitä on viikko oltu. rankkaa tämä sureminen. *nyyh**eikä*

--
you don&#039;t know me, i don&#039;t know you........but i do miss u.

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#10268 • • WiljamiDzay Nyypiö

shine, 6.9.2006 17:17:
täälä sitä on viikko oltu. rankkaa tämä sureminen. *nyyh**eikä*



Tervetuloa seuraan... Tällä hetkellä kuukausi tuskailua takana, käytännössä katsoen samoihin aikoihin alkoi 25 vuosi sinkkuna...

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Lyylikki

Posts: 2,975

#10269 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Viimeyönä unissani oli aika kiihkeää menoa...millähän sen saisi sieltä siirrettyä tosielämään?
Fyrisch

Posts: 4,525

#10270 • • Fyrisch

Lyylikki, 6.9.2006 21:49:
Viimeyönä unissani oli aika kiihkeää menoa...millähän sen saisi sieltä siirrettyä tosielämään?



Olemal aktiivinen!
WiljamiDzay

Posts: 1,291

#10271 • • WiljamiDzay Nyypiö

shine, 6.9.2006 21:44:
---
WiljamiDzay, 6.9.2006 21:32:
---
shine, 6.9.2006 17:17:
täälä sitä on viikko oltu. rankkaa tämä sureminen. *nyyh**eikä*

---


Tervetuloa seuraan... Tällä hetkellä kuukausi tuskailua takana, käytännössä katsoen samoihin aikoihin alkoi 25 vuosi sinkkuna...

---


sillee aika hassua kun mun poikakaveri jätti mut sen jälkee ku täytti 25.



Täytin 24 27.7. ja sain sydämen silvottua 31.7. (ei se kyl kovin lupaavalta vaikuttanu niinä parina viimesenä päivänä, eli silpomisprosessi alkoi suunnilleen syntymäpäivänä)

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Unik

Posts: 4,117

#10272 • • Unik
"Kysymys ei ole siitä, että löytäisimme jonkun jonka kanssa on hyvä mennä sänkyyn, vaan siitä, että löytäisimme jonkun jonka kanssa on hyvä nousta sängystä."
Howdy

Posts: 7,955

#10273 • • Howdy Oldie

Morrowe, 7.9.2006 00:02:
---
U n i k, 6.9.2006 23:35:
"Kysymys ei ole siitä, että löytäisimme jonkun jonka kanssa on hyvä mennä sänkyyn, vaan siitä, että löytäisimme jonkun jonka kanssa on hyvä nousta sängystä."

---


word *joo*




Ja mennä kunaloo tuhnuttaa *hihu*

--
Käpy vailla vertaa

Avatar
#10274 • • cjet Guest

Howdy, 7.9.2006 01:23:
---
Morrowe, 7.9.2006 00:02:
---
U n i k, 6.9.2006 23:35:
"Kysymys ei ole siitä, että löytäisimme jonkun jonka kanssa on hyvä mennä sänkyyn, vaan siitä, että löytäisimme jonkun jonka kanssa on hyvä nousta sängystä."

---


word *joo*

---

Ja mennä kunaloo tuhnuttaa *hihu*



Juuuuuu... *plur*
Jago

Posts: 4,039

#10275 • • Jago un-trained monkee

U n i k, 6.9.2006 23:35:
"Kysymys ei ole siitä, että löytäisimme jonkun jonka kanssa on hyvä mennä sänkyyn, vaan siitä, että löytäisimme jonkun jonka kanssa on hyvä nousta sängystä."


syvällistä*yingyang*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

onni3mk

Posts: 3,973

#10276 • • onni3mk Onni on.

U n i k, 6.9.2006 23:35:
"Kysymys ei ole siitä, että löytäisimme jonkun jonka kanssa on hyvä mennä sänkyyn, vaan siitä, että löytäisimme jonkun jonka kanssa on hyvä nousta sängystä."



Uuh, mä just pistin murulle eilen aamulla viestin, et sen kanssa on niin muksaa aamusin *hihu*

--
Onni on.

bubbelgum

Posts: 2,477

#10277 • • bubbelgum ~sylikissa~
Tää on taas niitä aamuja kun toivoo että olis ollut joku ihana viekussa yön aikana... Ehkä silloin ois saanut ees muutaman minuutin unta, ja ois mahollisesti voinut herätä ilosena ja pirteenä uuteen aamuun. Mut ei.

Nyt on lähinnä sellanen fiilis että odottaa vaan että tääkin paska päivä ois ohi mahollisimman nopeesti. *uuh*

--
Hullu ku pullosta tullu.

Avatar
#10278 • • cjet Guest

bubbelgum, 8.9.2006 07:28:
Tää on taas niitä aamuja kun toivoo että olis ollut joku ihana viekussa yön aikana... Ehkä silloin ois saanut ees muutaman minuutin unta, ja ois mahollisesti voinut herätä ilosena ja pirteenä uuteen aamuun. Mut ei.

Nyt on lähinnä sellanen fiilis että odottaa vaan että tääkin paska päivä ois ohi mahollisimman nopeesti. *uuh*



Onneks on kuitenkin perjantai, nii voit lähtee ettii illalla sitä omaa kultaa jostain minne lie katoskaan. *tirsk*
Samu81

Posts: 1,224

#10279 • • Samu81 kokolihaa

shine, 6.9.2006 21:44:
---
WiljamiDzay, 6.9.2006 21:32:
---
shine, 6.9.2006 17:17:
täälä sitä on viikko oltu. rankkaa tämä sureminen. *nyyh**eikä*

---


Tervetuloa seuraan... Tällä hetkellä kuukausi tuskailua takana, käytännössä katsoen samoihin aikoihin alkoi 25 vuosi sinkkuna...

---


sillee aika hassua kun mun poikakaveri jätti mut sen jälkee ku täytti 25.




Usko pois, 25v täyttäminen on rankka homma.. *igor*

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

bubbelgum

Posts: 2,477

#10280 • • bubbelgum ~sylikissa~

Cjet, 8.9.2006 07:58:
Onneks on kuitenkin perjantai, nii voit lähtee ettii illalla sitä omaa kultaa jostain minne lie katoskaan. *tirsk*



Öh, entinen kulta katos ihan yhteispäätöksestä... Ja uus kulta, no, jos se on vasta uus, tuleva sellainen, niin miten oisin voinu sen jonnekkin kadottaa jo nyt? *ding*

Okei okei, tiiän et tarkotit varmasti vaan hyvää, ja ton oli tarkotus olla joku aamun "kevennys". Mut ei ihan hirveesti lohduta... *hmph*

Ja sitäpaitsi, niin jos sitä alkaa ettimällä ettii, niin sillon se ei ainakaan löydy. Se on todettu juttu.

Äh, ei pitäs yrittää olla mukafiksu tällasessa olotilassa, eihän siitä tuu yhtään mitään. *poks*

--
Hullu ku pullosta tullu.