SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,837,144 views

KoskiLintu

Posts: 254

#9181 • • KoskiLintu Sataman Duunari

MesMeRise
Spinnamon

kaupunki: Lahti

[#9844] kirjoitettu: 10.6.2006 14:34

No aaaargh. Näyttäkää mullekkin sellanen mies jonka mielest se kainaloon käpertyminen on söpöä..

Mä pelkään kaikkea pimeetä, hämähäkkejä, lampunvaihtamista, liesituuletinta yms *hihu*

Mikä sen ihananpaa kuin nainen kaikussa, nukahtaa söpönä rinnan päälle jota saa rapsuttaa ja paijata rajattomasti.Katsoa kauneinta näkyä kun suloisuus siitä rinnalta herää ja kuunnella ihanaa unisen kehräystä. Kaipaan sitä hetkeä ja tunnetta niin valtavasti *uuh*

--
Ihminen joka ei tee virheitä ei yleensä tee mitään

Totuuden tietämiseen kuuluu myös hairahdusten sietäminen

MesMeRise

Posts: 667

#9182 • • MesMeRise Spinnamon
Joo o.

On tää kyllä perseestä. Miks mun ielle ei kävele ne hyvät tapaukset.

EN ALA! *grr*
Avernian

Posts: 7,451

#9183 • • Avernian Kerettiläinen

MesMeRise, 10.6.2006 15:54:
Joo o.

On tää kyllä perseestä. Miks mun ielle ei kävele ne hyvät tapaukset.

EN ALA! *grr*



Mitä tekisit jos unelmiesi mies kävelisi edestäsi?

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Cloud

Posts: 2,162

#9184 • • Cloud Game Freak
Iha hyvä tääl on olla. Saa olla rauhas ja tehdä mitä itteään lystää.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

bubbelgum

Posts: 2,477

#9185 • • bubbelgum ~sylikissa~
Se halikaveri ois edelleenkin aika påp. *haaveilee*

--
Hullu ku pullosta tullu.

lunake

Posts: 800

#9186 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
....piiiiikkusen alkaa kaipaamaan kollikisua jonka kanssa
viettää laatuaikaa suomen suvessa....hömph....



*possu*

--
Hedelmällisyys on påp!

muZZle^

Posts: 305

#9187 • • muZZle^
Ihminen tarvitsee ihmistä
ollakseen ihminen ihmisille
ollakseen itse ihminen.
Ihminen tarvitsee ihmistä.

-Tommy Taberman

ps. Tykkäilen et kiwasti sanottu.*iloinen*
dncr

Posts: 249

#9189 • • dncr aika notkee

muZZle^, 10.6.2006 23:02:
Ihminen tarvitsee ihmistä
ollakseen ihminen ihmisille
ollakseen itse ihminen.
Ihminen tarvitsee ihmistä.

-Tommy Taberman

ps. Tykkäilen et kiwasti sanottu.*iloinen*



Tommy on harvinaisen viksu mieheksi *vink* tykkäilen kans *hihu*

--
The love we give away is the only love we keep.

lostgone

Posts: 2,493

#9190 • • Edited lostgone
Musta tuntuu, että mun täytyy huomenna ehtiä katsomaan aamulla putkeen kun Harry tapasin Sallyn ja Notting Hill, että tän iltainen vanhempien keskinäinen rakkauden osoitus, unohtuu joksikin aikaa. Niin masentavaa kuulla pelkkää toistensa haukkumista ja avioerouhkailua.*uuh*
Onneksi edellä mainitut elokuvat palauttavat minut taas oikean loven alkulähteelle ja voin jatkaa melko tyytyväisenä itsekeskeisyyttäni.*justjoo*
Voisin tietysti katsoa Kuutamollakin..*plur*
Voi tietysti olla, että tällä menolla mulla on vasta vanhainkodissa tosi kiihkeetä ja silloinkin siksi q alzheimerpotilaana alan ahdistelee nuoria hoitajia.

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Mimir

Posts: 1,366

#9191 • • Mimir Rouva Yninä

lostgone, 11.6.2006 00:34:
Voi tietysti olla, että tällä menolla mulla on vasta vanhainkodissa tosi kiihkeetä ja silloinkin siksi q alzheimerpotilaana alan ahdistelee nuoria hoitajia.



Rukoilen sua, koeta välttää tota kohtaloa, se on ehkä maailman sietämättömintä ku vanhat papat käy ehdottelemaan *nauru* Tosin on kai se kiva että mullakin varasuunnitelmia, mulle on useampikin pappa lupautunu mm. lasteni isäksi *lmao* Mutta joo, sovitaanko nyt vaan niin, että etit sen elämäsi rakkauden jo ennen vanhainkotia? *hali*

--
[Wings are growing on her.]

lostgone

Posts: 2,493

#9194 • • lostgone

Mimir, 11.6.2006 00:56:
---
lostgone, 11.6.2006 00:34:
---
Rukoilen sua, koeta välttää tota kohtaloa, se on ehkä maailman sietämättömintä ku vanhat papat käy ehdottelemaan *nauru* Tosin on kai se kiva että mullakin varasuunnitelmia, mulle on useampikin pappa lupautunu mm. lasteni isäksi *lmao* Mutta joo, sovitaanko nyt vaan niin, että etit sen elämäsi rakkauden jo ennen vanhainkotia? *hali*


No jos sattuis käymään niin, että elämäni rakkaus ei ilmestykään oveni taakse kolkuttelemaan tv-luvan tarkastajan olomuodossa, niin jos mä sattuisin sit seitkyt-vee seniilinä olemaan tosi rikas ja potentiaalisessa exit only-olotilassa, voisko musta muodostua rakastettavampi muihin irstaihin pappoihin verrattuna? Vai pitääkö munkin lähtä pelaamaan sulkapalloa?*ding**justjoo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

saiyuki

Posts: 47

#9195 • • saiyuki
EI korjattu talteen heitteelle jäi ja perhosiakin oli vatsassa niin paljon että ja jänskätti niin pirusti *nyyh**nyyh**nyyh**pökr**toktok**nauru*
Waakku

Posts: 158

#9196 • • Waakku
Jo joskus vuodesta 2000 ja rapiat. Näin se aika menee, mutta mikäs tässä mennessä. *ding*

--
- ? -

Don Japa

Posts: 290

#9197 • • Don Japa The Setämies

Infiana, 9.6.2006 15:31:
Kaukaisilta tuntuvat ne ajat kun täällä valitin jokatoinen päivä että NOUBADI LAVS MII... Nyt valitan seukkausluukussa et MIEHET EI TAJUU MITÄÄN, ja seukatessa voi joskus olla vähän tylsää.*blush*


Älä nyt tuomitse koko miessukupuolta jos sun äijäs on ääliö *vink*