SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,829,849 views

[Nuclear]

Posts: 5,855

#881 • • [Nuclear] el aprendiz
mINNy:

Joku vois jo potkia mut täältä pois, vai onkohan mulle langetettu joku ainaisjäsenyys? *justjoo*



Se on vain meillä harvoilla ja valituilla...*ding*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Avatar
#882 • • Kirsikka Guest
Tuohon keskusteluun siitä, että jotkut täyttää tänä vuonna 18, eikä ole vielä seurustellut.. Mun mielestä siinä ei ole mitään omituista. Aika monet munkin kavereista oli siinä 18/19 v. kun rupes seurustelemaan ekan kerran..eikä se siitä ollut kiinni ettei niitä kiinnostais, ei vaan ollut sitä ennen löytynyt sopivaa ihmistä. Ja jotkut tuon ikäisistä kavereistani eivät vieläkään ole seurustelleet. Mun mielestä on paljon parempi odottaa sen verran että tapaa sellaisen josta oikeesti tykkää, eikä ruveta joskus tyyliin 13 vuotiaana seurustelemaan vaan pätemistarpeen takia. Enkä tiedä olenko jotenkin vanhanaikainen, mutta olin todella järkyttynyt kun kuulin junassa erään keskustelun, jossa eräs (hyvin)nuori pariskunta keskusteli 13 vuotiaasta kaveristaan, joka haluaa lapsen, ja jos ei sitä omalta poikakaveriltaan saa, hommaa sen jonkun muun kanssa..Mielestäni on parempi aloittaa seurustelut ja seksi (puhumattakaan lapsien hankkimisesta) silloin kun on edes jokseenkin kypsä sellaiseen.
kissi

Posts: 2,436

#883 • • kissi niihä?
mINNy:

Joku vois jo potkia mut täältä pois, vai onkohan mulle langetettu joku ainaisjäsenyys? *justjoo*


Ototas ototas nyt vaan, kun just ollaan kehittelemässä sullekin semmosta potkusuunnitelmaa, mut ei siitä sen enempää tässä vaiheessa my dear frendiseni! *vink* *iloinen*
SuttiS

Posts: 3,111

#884 • • SuttiS Drama Queen
Meja:

mINNy:Joku vois jo potkia mut täältä pois, vai onkohan mulle langetettu joku ainaisjäsenyys? *justjoo*
Ototas ototas nyt vaan, kun just ollaan kehittelemässä sullekin semmosta potkusuunnitelmaa, mut ei siitä sen enempää tässä vaiheessa my dear frendiseni! *vink* *iloinen*



Kun ei vaan tulis siitäkin banaanipotkua... *uuh**vink*

--
Suoritus tekee mestarin.

hamis

Posts: 158

#885 • • hamis
Kirsikka:

Enkä tiedä olenko jotenkin vanhanaikainen, mutta olin todella järkyttynyt kun kuulin junassa erään keskustelun, jossa eräs (hyvin)nuori pariskunta keskusteli 13 vuotiaasta kaveristaan, joka haluaa lapsen, ja jos ei sitä omalta poikakaveriltaan saa, hommaa sen jonkun muun kanssa..Mielestäni on parempi aloittaa seurustelut ja seksi (puhumattakaan lapsien hankkimisesta) silloin kun on edes jokseenkin kypsä sellaiseen.



No huhhuh. Sen mä vielä ymmärrän että 13v seurustelee mutta onko kovin viisasta harrastaa seksiä vielä tuossa iässä kun on fyysisestikin vielä kasvuvaiheessa. Puhumattakaan nyt lapsen hankkimisesta. Mitähän kumman järkeä? Yksinhuoltajaksi siinä vaan suorastaan tuputtaa itseään - ja sekö on lapsenkaan kannalta parasta?
En ymmärrä.
henkka

Posts: 4,973

#886 • • henkka
mINNy:

vai onkohan mulle langetettu joku ainaisjäsenyys? *justjoo*



Joo ei oo herkkuu.

...siis aina ei oo herkkuu.
Myfinesthour

Posts: 420

#887 • • Myfinesthour
Fyysisen sukukypsyyden ja henkisen/kulttuurisidonnaisen sukukypsyyden välissä on niin valtava rako. Emmä ihmettele, miks se tytöntyllerö tollasia miettii, mutta on tainnut jäädä keskustelut kukista ja mehiläisistä väliin, kun noin aikasten nykymaailmassa moista pohtii. Juttelispa vanhemmat enemmän asioista kotona ja olispa perheyhteisöt tiiviimpiä...*plur*

--
"..."

Avatar
#888 • • Cera Guest
Syder:

Tuskin paljoa lohduttaa mutta ainoa sellainen et ole.



niin meitä on täällä monta :D
Avatar
#889 • • yana Guest
hamis:


No huhhuh. Sen mä vielä ymmärrän että 13v seurustelee mutta onko kovin viisasta harrastaa seksiä vielä tuossa iässä kun on fyysisestikin vielä kasvuvaiheessa. Puhumattakaan nyt lapsen hankkimisesta.



ei me massit kumeihin kun jäbält ei roisku. 100% ehkäisy

Obsmiley: *iloinen*
Avatar
#890 • • shiva Guest
sinkku oon ja sinkkuna tiadan pysyä. *igor*
mutta toisaalta.. *miettii sommi suussa ja korvassa*
kyllä mullekin Mies keslpais..ei mitään pojankoltiaista, karvanopet korvissa keikkuen.. ei ei..*eiei*
mutta Mies, oikeen isolla ämmällä..joku joka sais mut pysyyn järjestyksessä..(lue kesytettyä).. *nauraa*

-myydään eniten tarjoavalle-
*joo* *ökkö*
Tyeicha

Posts: 5,807

#891 • • Tyeicha siilin kesyttäjä / pintaliito-orava
Vince_Drache:

ei suunitelmat ikinä onnistu - ainakaan suhteis



*uuh* ei niin..

--
-Tyeicha-

Myfinesthour

Posts: 420

#892 • • Myfinesthour
Avernian:

shiva:
-myydään eniten tarjoavalle-
*joo* *ökkö*

20 centtiä! *hih*



Rahaa ei ole, mutta lämmin tupa ja käsi levitettynä tuolin selkänojalle. Jos istahdat siihen, ansa laukeaa ja joudut sylkkyyn!*iloinen*

Minäpä tapasin yhden ihkupallon. Vanha tuttavuus, mutta miten sitä voikaan olla niin hölmö, ettei ole tajunnut kukkaketoa aidan tällä puolen. *pihkassa* Jos tämän möhlin, niin mörökölli minut vieköön.

[muokattu 20.1.2003 00:41]

--
"..."

Avatar
#893 • • shiva Guest
uih.. lämmin tupa kuulostaa ihan megahyvälle.. *hymy*
mutta eipä kai 20 sentissäkään mitään vikaa ole.. *vink*

myyty yhden kerran, toisen...
*valmiina kumauttamaan kolmatta* *plur*
Myfinesthour

Posts: 420

#894 • • Myfinesthour
shiva:

uih.. lämmin tupa kuulostaa ihan megahyvälle.. *hymy*
mutta eipä kai 20 sentissäkään mitään vikaa ole.. *vink*

myyty yhden kerran, toisen...
*valmiina kumauttamaan kolmatta* *plur*



Kakskytviis, kakskytviis.. KAKSKYTVIIS täällä! Minä, minä!!!!!*nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**plur*

--
"..."

Avatar
#895 • • shiva Guest
apuah.. *hymy*
ei kai musta tapella? *viettelevä hymy*

show me what you got... *pahis*
Syder

Posts: 2,255

#896 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Paras tavara viedään aina käsistä.

--
Divida et impera.

Roger Roger

Posts: 3,372

#897 • • Roger Roger Kentti
Syder:

Paras tavara viedään aina käsistä.


Aivan *uuh*

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Avatar
#898 • • shiva Guest
yhdyn kahteen edelliseen täysin.. aina kaikki parhaat on varattu.. *nyyh* *eiei*
ei oo reiluu.. mulle kans!
*makaa lattialla ja kiljuu 3-vuotiaan tavoin* *nauraa*
Myfinesthour

Posts: 420

#899 • • Myfinesthour
No voitinx mä jo? *Naputtaa kärsimättömänä sormeaan ja odottelee trollauspommia niskaansa*

--
"..."

Avatar
#900 • • shiva Guest
juuh.. voitit! *vink*
*ojentaa itsensä lahjanaruun käärittynä...pelkkään* *plur*