SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,837,116 views

Nauskiss

Posts: 532

#8422 • • Nauskiss

Christah, 15.2.2006 12:50:
---
Nauskiss, 13.2.2006 23:27:

Mä en jaksa tätä v*tun typerää (apaattista, tuskastuttavaa, ongelmallista, epämiellyttävää, yksinäistä, epäluonnollista, hivuttavaa, masentavaa...) sinkku-pelleilyä enää lainkaan. Piste.
*näyttää kieltä*

---

Mut aatteles....onhan siinä etujakin*vink*

(Kohdat 1, 2, 3 jne...)



Hmm... Useimmat sun luettelemista kohdista oli kyl sellasia, joista mä en joudu suhteessa ollessanikaan kärsimään, luojan kiitos! *hymy*

Eli, mä en pidä sinkkuilun vaihtoehtona huonoa tai rasittavaa tai rajoittavaa suhdetta, vaan oon niin pöljä, että todellakin haaveilen [suhteellisen] onnellisesta ja [kohtuullisen] ihanasta suhteesta, joka ei estäisi [melkein] mitään vaan antaisi [melko] paljon.

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

Bellezaaa

Posts: 573

#8423 • • Bellezaaa Afrodite*

Nauskiss, 15.2.2006 13:57:

Eli, mä en pidä sinkkuilun vaihtoehtona huonoa tai rasittavaa tai rajoittavaa suhdetta, vaan oon niin pöljä, että todellakin haaveilen [suhteellisen] onnellisesta ja [kohtuullisen] ihanasta suhteesta, joka ei estäisi [melkein] mitään vaan antaisi [melko] paljon.



Noo hehei! en sitä meinannu et ei mukamas onnellisia suhteita oliskaan...
Varmasti onkin, mut ei kannata miesten ja suhteiden takii rupee murehtimaan...
onhan täs maailmas paljon muutakin *vink*

kato kaikki ajallaan....*hihu*
Nauskiss

Posts: 532

#8425 • • Nauskiss

Christah, 15.2.2006 18:11:
---
Nauskiss, 15.2.2006 13:57:

Eli, mä en pidä sinkkuilun vaihtoehtona huonoa tai rasittavaa tai rajoittavaa suhdetta, vaan oon niin pöljä, että todellakin haaveilen [suhteellisen] onnellisesta ja [kohtuullisen] ihanasta suhteesta, joka ei estäisi [melkein] mitään vaan antaisi [melko] paljon.

---

Noo hehei! en sitä meinannu et ei mukamas onnellisia suhteita oliskaan...
Varmasti onkin, mut ei kannata miesten ja suhteiden takii rupee murehtimaan...
onhan täs maailmas paljon muutakin *vink*

kato kaikki ajallaan....*hihu*



Joo-o... Vois kyl kohta olla miehen & suhteen aika.

Ei meinaan enää hirveen montaa vuoskymmentä viittis vain ja ainoastaan tehdä kaikkea muuta kivaa. Sinkkuus on tarkotettu loputtoman kärsivällisille tai loputtoman itseriittoisille tai loputtoman optimistisille tai... ainakin joillekin muille ku mulle! Näin o.

Kiitti piristys-yrityksesta anyway! *hymy*

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

Josssu

Posts: 506

#8426 • • Josssu
Millaista on sitten kiikkua sinkkuuden ja seurustelun välillä?
Hermoja raastavaa. En tajua itsekkään miten olen itseni tähän pisteeseen ajanut.
Eikä tälläistä voi oikeasti edes tapahtua, paitsi minulle *ding*
Tänään viimeksi kiehahti päässä niin pahasti, että se on loppu nyt. Mutta mä tiedän ettei tää ole. Huh *uuh*
Tropico

Posts: 246

#8427 • • Tropico Puolet nyt, loput myöhemmin.

Josssu, 15.2.2006 19:56:
Millaista on sitten kiikkua sinkkuuden ja seurustelun välillä?
Hermoja raastavaa. En tajua itsekkään miten olen itseni tähän pisteeseen ajanut.
Eikä tälläistä voi oikeasti edes tapahtua, paitsi minulle *ding*
Tänään viimeksi kiehahti päässä niin pahasti, että se on loppu nyt. Mutta mä tiedän ettei tää ole. Huh *uuh*



Katos, mulla on ollu oikeestaa iha sama tilanne jonkin aikaa.
Vaikken siitä stressiä oo ottanu ni kyllähän se välil raastaa. *hmph*
Tulee mietittyä kaikkia turhia juttuja pää puhki *pepsodent*
Mietiskelin kans et eihän tässä oo mitään järkeä, ajan hukkaa, toisaalta, ei sitä koskaan tiedä. *justjoo*

Mut otetaan nyt ihan lunkisti vaa... *hymy*
Josssu

Posts: 506

#8428 • • Josssu

Tropico, 15.2.2006 21:40:
Tulee mietittyä kaikkia turhia juttuja pää puhki *pepsodent*



Kuulostaa erittäin tutulta. No lupaan itselleni selvittää asiat kuukauden sisällä. (Tosin mä asetin jo viimeksi takarajaksi uudenvuoden..) *nauru*
Fresia

Posts: 764

#8429 • • Fresia vähän outo

Josssu, 15.2.2006 19:56:
Millaista on sitten kiikkua sinkkuuden ja seurustelun välillä?
Hermoja raastavaa. En tajua itsekkään miten olen itseni tähän pisteeseen ajanut.
Eikä tälläistä voi oikeasti edes tapahtua, paitsi minulle *ding*
Tänään viimeksi kiehahti päässä niin pahasti, että se on loppu nyt. Mutta mä tiedän ettei tää ole. Huh *uuh*



Marraskuusta asti samassa tilanteessa (ja myös sitä ennen...saman ihmisen kanssa) *igor* Aina kun tuntuu siltä, että nyt lähti juttu menemään eteenpäin, katoaa matto jalkojen alta ja asiat onkin päin *****dissaa* Pitäs lähteä pois, koska tässä jutussa se toinen ei halua seurustella..."mut mä haluan sut"...voi jeesus mitä paskaa sanon minä. Saa kuulla kunniansa koko paska jätkä *senkin* Vaikka se taitaa sattua muhunkin liian paljon, mutta tähänkin tilanteeseen hajoan. *uuh*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Waldo

Posts: 72

#8430 • • Waldo
On se kumma kun joskus ihastuu johonkin niin ei tule hirveetä vasta kaikua..? mutta kyllä niitä naisia on sit jotka osoittaa kiintymystä mutta kun jostain kumman syystä ei vaan nappaa *hmph**ankka*
Avernian

Posts: 7,451

#8431 • • Avernian Kerettiläinen

Waldo, 15.2.2006 23:52:
On se kumma kun joskus ihastuu johonkin niin ei tule hirveetä vasta kaikua..? mutta kyllä niitä naisia on sit jotka osoittaa kiintymystä mutta kun jostain kumman syystä ei vaan nappaa *hmph**ankka*



Joo-o. Pitää saada se jota ei voi.

Onneksi mulla ei ole tollaisia pulmia. *hymy* En ihastu, eikä muhun ihastuta.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Syder

Posts: 2,255

#8432 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

Avernian, 16.2.2006 02:03:
Onneksi mulla ei ole tollaisia pulmia. *hymy* En ihastu, eikä muhun ihastuta.


Noniin, tätä et usko kyl enää itekkää *nauru*

--
Divida et impera.

Epailija

Posts: 5,636

#8433 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Avernian, 16.2.2006 02:03:
En ihastu, eikä muhun ihastuta.



Äläs nyt. Jos saan Dirkin seikkailuja jatkettua, niin olet kuin sulaa vahaa käsissäni. *vink*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Avernian

Posts: 7,451

#8434 • • Avernian Kerettiläinen

Epailija, 16.2.2006 09:40:
Äläs nyt. Jos saan Dirkin seikkailuja jatkettua, niin olet kuin sulaa vahaa käsissäni. *vink*



Okei, okei. Ehkä mä voin sitten harkita sitä... :D

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

rose

Posts: 1,047

#8437 • • rose vakaasti epävakainen

astaroth, 16.2.2006 19:23:
[mistä tunnistaa poikamiehen]

tämän kuvan nähdessäni rupesin oitis katselemaan kämppääni ja oli pakko repee :P



Jos tosta miinustetaan mauttomat verhot ja trendilamppu niin oon mäki poikamies *jiihaa*

--
TwistedLife™ Amusement Park

tomii

Posts: 3,594

#8439 • • tomii kallion herttua

astaroth, 16.2.2006 19:23:
[mistä tunnistaa poikamiehen]

tämän kuvan nähdessäni rupesin oitis katselemaan kämppääni ja oli pakko repee :P



Ei perkele! *hih* kylhän tossa on noita samoja juttuja kuin munkin kämpässä, mut toisaalta kutakuinkin tältä näyttäny kyl seurustellesanikin. oonkohan mä sit elämäntapapoikamies? *nauru*

--
reivaan kunnes kuolen

Bio

Posts: 4,429

#8440 • • Edited Bio The Bullies / Pinky

astaroth, 16.2.2006 19:23:
[mistä tunnistaa poikamiehen]

tämän kuvan nähdessäni rupesin oitis katselemaan kämppääni ja oli pakko repee :P



hahaha!!

ihan ku mun kämppä *lmao*

kai sitä moni tunnistaa omas luukkus tosta kuvasta

edit: paitsi mulla noi halvat-sanat voi muuttaa kalliit-sanoiks