SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,829,179 views

sapeli

Posts: 11,768

#8401 • • sapeli jokukukamikä?

mariq, 9.2.2006 11:03:
Tää hiippailis kurkistelemaan tolle toiselle puolelle.. *pepsodent* *pihkassa*



Ihkuu! *plur*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Toni_L

Posts: 779

#8402 • • Edited Toni_L http://www.mixcloud.com/Toni_L/
Pettymykset ja suru. *eiei*
Onko oikean kumppanin löytäminen kaiken sen arvoista?
Liityn ikisinkkuus klubiin.

Kai pitää tuhota aivosoluja lauantaina. Ehkä unohtuu kaikki ikävät asiat.
Fresia

Posts: 764

#8403 • • Fresia vähän outo
Taidan olla matkalla pois täältä *tirsk* Koetan olla etten ois näin *plur* vaan pitää jalat maassa...*justjoo*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Avatar
#8404 • • nebula Guest
Täällä taas...*hmph* 3,5 kk tuli seurusteltua melko vakavissakin tunnelmissa ja sit se katkes kuin seinään...*uuh*
Fresia

Posts: 764

#8405 • • Fresia vähän outo

Fresia, 11.2.2006 14:52:
Taidan olla matkalla pois täältä *tirsk* Koetan olla etten ois näin *plur* vaan pitää jalat maassa...*justjoo*



Jalat maassa ois tosiaan kiva asia, sillä eilen selvis että tässä luukussa olen ja vahvasti. Oon ihan pihalla sen jätkän ajatusmaailmasta, ja myös itsestäni, miks annan tämmösen tapahtua kerta toisensa jälkeen *whaat* Jos vaan sanois, et häivy mun elämästäni äläkä tule takaisin. En vaan osaa tai uskalla ...blaah *toktok* Mitähän mä ees oon, 75 % sinkku *ding*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Nauskiss

Posts: 532

#8406 • • Nauskiss
Nyt mä lausun jonku loitsun, joka joko:

a) saa mut RAKASTAMAAN sinkkuutta aidosti
tai
b) tuottaa mun eteen 258 poikaystäväehdokasta HETI PAIKALLA!

Mä en jaksa tätä v*tun typerää (apaattista, tuskastuttavaa, ongelmallista, epämiellyttävää, yksinäistä, epäluonnollista, hivuttavaa, masentavaa...) sinkku-pelleilyä enää lainkaan. Piste.
*näyttää kieltä*

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

Avatar
#8407 • • Annakins Guest

Nauskiss, 13.2.2006 23:27:
v*tun typerää (apaattista, tuskastuttavaa, ongelmallista, epämiellyttävää, yksinäistä, epäluonnollista, hivuttavaa, masentavaa...) sinkku-pelleilyä



*täh**ding*
Lauruska

Posts: 821

#8408 • • Lauruska nihkee

Nauskiss, 13.2.2006 23:27:
Nyt mä lausun jonku loitsun, joka joko:

a) saa mut RAKASTAMAAN sinkkuutta aidosti
tai
b) tuottaa mun eteen 258 poikaystäväehdokasta HETI PAIKALLA!

Mä en jaksa tätä v*tun typerää (apaattista, tuskastuttavaa, ongelmallista, epämiellyttävää, yksinäistä, epäluonnollista, hivuttavaa, masentavaa...) sinkku-pelleilyä enää lainkaan. Piste.
*näyttää kieltä*



Ootko varma et toi 258 ehdokasta sisältää sen yhen sopivan? *hih*
Nauskiss

Posts: 532

#8409 • • Nauskiss

Annakins, 13.2.2006 23:31:
---
Nauskiss, 13.2.2006 23:27:
v*tun typerää (apaattista, tuskastuttavaa, ongelmallista, epämiellyttävää, yksinäistä, epäluonnollista, hivuttavaa, masentavaa...) sinkku-pelleilyä

---

*täh* *ding*



No, sellasta se nyt on tässä viime aikoina ollut mun kohdalla - kiva, jos sulla on kivempaa. *hymy*

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

Nauskiss

Posts: 532

#8410 • • Nauskiss

Lauruska, 13.2.2006 23:32:
---
Nauskiss, 13.2.2006 23:27:
Nyt mä lausun jonku loitsun, joka joko:

a) saa mut RAKASTAMAAN sinkkuutta aidosti
tai
b) tuottaa mun eteen 258 poikaystäväehdokasta HETI PAIKALLA!

Mä en jaksa tätä v*tun typerää (apaattista, tuskastuttavaa, ongelmallista, epämiellyttävää, yksinäistä, epäluonnollista, hivuttavaa, masentavaa...) sinkku-pelleilyä enää lainkaan. Piste.
*näyttää kieltä*

---

Ootko varma et toi 258 ehdokasta sisältää sen yhen sopivan? *hih*



Kun kysyt, niin... Täytyy tunnustaa, etten ole ollenkaan varma. Eli, nostanpa saman tien kandidaatti-toiveen 1258 tyyppiin! Eikä ku 12258 voiski olla sopivampi lukumäärä. *tirsk*

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

Esa

Posts: 947

#8411 • • Esa
Täältä päässee pois helpoiten sillä, että lakkaa vaan ajattelemasta asiaa ja käyttää säästyneen ajan vaik harrastuksiin :) En mä ainakaan ole päätynyt oikeisiin/pidempikestoisiin suhteisiin sillä että asiaa olisi suunnitellut tms.
sapeli

Posts: 11,768

#8412 • • sapeli jokukukamikä?

Nauskiss, 13.2.2006 23:42:
Kun kysyt, niin... Täytyy tunnustaa, etten ole ollenkaan varma. Eli, nostanpa saman tien kandidaatti-toiveen 1258 tyyppiin! Eikä ku 12258 voiski olla sopivampi lukumäärä. *tirsk*



Mut aattele, jos sul ois noin monta kandidaattia (ja niitähän ON maailma pullollaan), voisitko lopettaa etsinnät tyytyväisenä jos nro. 172 vaikuttaisi lupaavalta, vai pitäisikö käydä koko porukka läpi että voit olla varma löytäneesi sen kaikkein parhaan vaihtoehdon?

Jos pitäisi, niin tehdäänpä pieni laskutoimitus. Sanotaan vaikka että yhdet treffit per kandidaatti riittää saamaan kaiken olennaisen selville (aika optimistista, mutta niin vähän tuo lähtötilannekin *vink*). Sanotaan vaikka että saat mahdutettua viidet treffit per viikko ilman että siitä tulee totaalista burn-outtia. Vain vähän reilut 47 vuotta myöhemmin olet löytänyt näistä ehdokkaista parhaan mahdollisen ja voitte aloittaa yhteisen elämänne onnellisina, vaikkakin hiukan vanhempina. *nauru*

(Mutta älä vahingossakaan kelaa sitä kuinka sulta jäi miljardeja potentiaalisia kumppaneja testaamatta *pahis*)

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Nauskiss

Posts: 532

#8413 • • Nauskiss

sapeli, 14.2.2006 01:18:
---
Nauskiss, 13.2.2006 23:42:
Kun kysyt, niin... Täytyy tunnustaa, etten ole ollenkaan varma. Eli, nostanpa saman tien kandidaatti-toiveen 1258 tyyppiin! Eikä ku 12258 voiski olla sopivampi lukumäärä. *tirsk*

---

Mut aattele, jos sul ois noin monta kandidaattia (ja niitähän ON maailma pullollaan), voisitko lopettaa etsinnät tyytyväisenä jos nro. 172 vaikuttaisi lupaavalta, vai pitäisikö käydä koko porukka läpi että voit olla varma löytäneesi sen kaikkein parhaan vaihtoehdon?



Hmm... Tähänastisten tutkimusteni perusteella (olen tosiaan jossain vaiheessa vetänyt sellasta viidet deitit viikossa tahtia) TIEDÄN millanen tyyppi olis luxus. Että, luultavasti osaisin siihen lopettaa. *hymy*


Sanotaan vaikka että saat mahdutettua viidet treffit per viikko ilman että siitä tulee totaalista burn-outtia. Vain vähän reilut 47 vuotta myöhemmin olet löytänyt näistä ehdokkaista parhaan mahdollisen ja voitte aloittaa yhteisen elämänne onnellisina, vaikkakin hiukan vanhempina. *nauru*



Haha, toi sopis siinä mielessä hyvin, että oon tässä jo jonkin aikaa puhunut, että mun rakkauselämä alkaa sit joskus eläkkeellä... *nauru* Sit on aikaa - kun on ekaks käyny 12258 miestä läpi uuvuttavalla treffiaikataululla... *iloinen* No ei; ihan näin suurisuuntaisia suunnitelmia en oo kyllä punonu ennen tätä iltaa. Muuten vaan on välillä ollu aika ja energia sen verran kortilla, että on tuntunut helpottavalta sysätä koko ajatus kumppanista jonnekin hamaan eläkeikään.

Mutta, TÄNÄÄN ei tunnu siltä. Tuntuu ihan täysin päinvastaiselta. *uuh*

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

_trap_

Posts: 75

#8414 • • _trap_ remorseless eating machine
sitä on oltu about 2 vuotta täällä. edelleenkään ei valittamista *hymy* (kaikki tarvittava draama ja dramatiikka löytyy elämän muilta osa-alueilta *nauru* )

--
It is not my place, the 9 to 5 world.

Bellezaaa

Posts: 573

#8415 • • Bellezaaa Afrodite*

Nauskiss, 13.2.2006 23:27:

Mä en jaksa tätä v*tun typerää (apaattista, tuskastuttavaa, ongelmallista, epämiellyttävää, yksinäistä, epäluonnollista, hivuttavaa, masentavaa...) sinkku-pelleilyä enää lainkaan. Piste.
*näyttää kieltä*



Mut aatteles....onhan siinä etujakin*vink*
1) saa tulla ja mennä eikä kukaan nurise
2) saa tehä mitä itteensä huvittaa eikä kukaan tuu sanomaan mitä ei ois pitäny tehä
3) ei tarvii pestä kenekään pyykkejä eikä ei tarvii siivota kuin omat sotkut ja nekin just sillon
ku itteensä huvitta
4) saa käyttää aikaansa just niin kuin ite haluu, kukaan ei stressaa suo sillä et maukuu korvan
vieres et sul ei oo tarpeeks aikaa
5) ehtii tekee paljon enemmän ittellensä tärkeitä juttuja ja vain ja ainoastaan itsensä vuoksi
6) saa ostaa mitä haluaa *plur*
7) eikä tarvii muuten ees aina olla tekemässä ruokaa!!niitäkin löytyy kenelle pitää ruoka aina
valmiina
8) JA MIKÄ PARASTA....
SITÄ OIKEAA EI VIELÄ OLE LÖYTYNYT KOSKA YHTÄ AINUTLAATUISTA *plur**pihkassa*
JALAT ALTA VIEVÄÄ TYYPPIÄ OLE TULLU VASTAAN eli se on tuolla jossain *joo*
JÄNNÄÄ!!

ELI ELÄMÄ ON IHANAA NÄINKIN*nauru*
Avernian

Posts: 7,451

#8416 • • Avernian Kerettiläinen

Nauskiss, 13.2.2006 23:27:
Mä en jaksa tätä v*tun typerää (apaattista, tuskastuttavaa, ongelmallista, epämiellyttävää, yksinäistä, epäluonnollista, hivuttavaa, masentavaa...) sinkku-pelleilyä ---



Puhut siis omasta seurastasi? *uuh*

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Avernian

Posts: 7,451

#8417 • • Avernian Kerettiläinen

Christah, 15.2.2006 12:50:
3) ei tarvii pestä kenekään pyykkejä eikä ei tarvii siivota kuin omat sotkut ja nekin just sillon
ku itteensä huvitta



Paitsi jos asuu solussa.. *grr*

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

wiwi

Posts: 1,575

#8418 • • Edited wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Sinkkuilun huonoin puoli on, ettei sitä voi lopettaa juuri silloin kun huvittaa, vaikkei se tuntuisikaan enää mukavalta.

Muuten tämä on enimmäkseen ihan mukavaa, niin kuin varmasti seurusteleminenkin. Eihän se, onko sinkku vai seurusteleeko ole koko elämä vaan vain yksi puoli siitä. Mun mielestä kaikista mukavinta on ainakin vain katsoa mitä eteen tulee.*hihu*

Kieltämättä se silti joskus kyrsii.*nauru*

Edit: osn krjotta

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Waldo

Posts: 72

#8419 • • Waldo

Avernian, 15.2.2006 12:58:
---
Christah, 15.2.2006 12:50:
3) ei tarvii pestä kenekään pyykkejä eikä ei tarvii siivota kuin omat sotkut ja nekin just sillon
ku itteensä huvitta

---


Paitsi jos asuu solussa.. *grr*



ei pidä paikkaansa.. pitää vaan olla isompi kuin muut solussa asuvat *pepsodent*
Nauskiss

Posts: 532

#8420 • • Nauskiss

Avernian, 15.2.2006 12:53:
---
Nauskiss, 13.2.2006 23:27:
Mä en jaksa tätä v*tun typerää (apaattista, tuskastuttavaa, ongelmallista, epämiellyttävää, yksinäistä, epäluonnollista, hivuttavaa, masentavaa...) sinkku-pelleilyä ---

---

Puhut siis omasta seurastasi? *uuh*



Enpä nyt ala täällä tarkemmin raportoimaan mistä kaikesta ja keiden kaikkien seurasta puhun. Nuo adjektiivit valottavat sinkkuuden kokemusta mun kohdalla ihan kaikenkaikkiaan.

Mutta jotain voin toki tarkentaa:

typerää - deittailu
apaattista - yksinäiset lauantai-aamut
tuskastuttavaa - epäselvät suhteet
ongelmallista - ks. yllä
epämiellyttävää - seksin puute
yksinäistä - tarviiko selittää?
epäluonnollista - seksin puute, läheisyyden puute
hivuttavaa - kaikki yhteensä
masentavaa - ks. yllä

Mulle tää sinkkuilu ei oo mikään toiveiden täyttymys, ehkä siksi, että mun oma seura on niin perin kelvotonta, ehkä jostain muusta syystä... Veikkaan tota jälkimmäistä. (Ei nääs suhteessakaan pääse itseään pakoon; siihen mulla ei ole tarvettakaan.)

Mutta se on hienoa, että löytyy ihmisiä, joille oma seura on kaikki kaikessa - silloinhan sinkkuilu on takuuvarmasti paras mahdollinen elämäntyyli! *vink*

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.