SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,817,721 views

onni3mk

Posts: 3,973

#8061 • • onni3mk Onni on.

Lyylikki, 29.12.2005 19:31:
Pitääkö pitää muutaman päivän breikki, ennenkuin ottaa yhteyttä vai saako antaa palaa heti seuraavana päivänä?



Tätä mäkin olen miettiny. Miettiny myös kaverisuhteissa.

Jos tuntuu hyvältä ja tekee mieli soittaa tai pistää viestiä, niin kannattaako? Musta olis kiva saada viesti tai soitto, mut ahdistaako se sitä toista? Edetäänkö sitten liian nopeasti ja juttu on ohi, ennen kuin ehti alkaakkaan.

*ding*

--
Onni on.

Avatar
#8062 • • Taika Guest

Lyylikki, 29.12.2005 19:31:
Miksi se menee aina niin, että ne miehet, joista kiinnostuu, vetää sut ihan kylmäksi ja ne miehet, jotka ei kiinnosta pätkääkään, käy ihan kuumina suhun? Oletteko huomanneet? Mutta sitten kun päätät, että se on ihan ääliö, niin sitten alkaa kuulua ja jos päätät, että kokeillaan vaan, niin toisesta ei tunnukaan hyvältä.


ihanaa, on siis joku toinenkin joka ajattelee juuri samalla tavalla :)
tai jolla on samoja kokemuksia.

liian monta kertaa omalla kohtaa koettu, nyt mieluummin sitten yksikseen vähän pidempään.

tai onneks mulla on myös ehkä kavereita jotka pitää mulle seuraa <3
AlexS

Posts: 1,389

#8063 • • AlexS kummasetä
Ehkä sit ens vuonna.

*justjoo*

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

sapeli

Posts: 11,768

#8064 • • sapeli jokukukamikä?

onni3mk, 31.12.2005 16:27:
---
Lyylikki, 29.12.2005 19:31:
Pitääkö pitää muutaman päivän breikki, ennenkuin ottaa yhteyttä vai saako antaa palaa heti seuraavana päivänä?
---
Tätä mäkin olen miettiny. Miettiny myös kaverisuhteissa.

Jos tuntuu hyvältä ja tekee mieli soittaa tai pistää viestiä, niin kannattaako? Musta olis kiva saada viesti tai soitto, mut ahdistaako se sitä toista? Edetäänkö sitten liian nopeasti ja juttu on ohi, ennen kuin ehti alkaakkaan.

*ding*



Se voi ahdistaa, ja ahdistus saattaa laukaista defenssimekanismin, ja koko höskä voi kaatua ennen kuin ehtii alkaakaan *uuh* Mut toisaalta jos itsellä on voimakas tarve liikkua eteenpäin niin ei sitäkään sovi loputtomasti jarrutella...

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

toma

Posts: 2,009

#8065 • • Edited toma Tototoototo
Onpas kyllä ollut pirun hauska sinkkuvuosi, helposti paras koskaan ^_^

Kiitokset kaikille asianomaisille! ;)

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Köpi

Posts: 46

#8066 • • Köpi

Lyylikki, 29.12.2005 19:31:
Miksi se menee aina niin, että ne miehet, joista kiinnostuu, vetää sut ihan kylmäksi ja ne miehet, jotka ei kiinnosta pätkääkään, käy ihan kuumina suhun? Oletteko huomanneet? Mutta sitten kun päätät, että se on ihan ääliö, niin sitten alkaa kuulua ja jos päätät, että kokeillaan vaan, niin toisesta ei tunnukaan hyvältä.



Toi pätee kyllä myös täysin toisinpäinkin.. *ding*


Niin ja hyvät uudet vuodet kaikille sinkuille. *hymy*
AnssiV

Posts: 1,798

#8067 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
Jees, tämä lähtee nyt kattomaan josko tuolta Järvenpäästä löytyis keino päästä pois tästä luukusta = treffit *plur*
Rinik

Posts: 647

#8068 • • Rinik I solemnly swear that I am up to no good.
pois täältä... *hihu*

--
...people find it far easier to forgive others for being wrong than being right.

Daverian

Posts: 491

#8069 • • Daverian
Nyt tiedän mitä ikävöin seurustelussa. Sain huomata sen uutena vuotena. Toisen ihmisen läheisyyttä. Oli aivan mahtava olotila olla toisen lähellä. Vaikka se olikin vain hyvä ystävä kenen lähellä olin. Se sai tajuamaan tällaisen. Oikeasti aika pieni asia. Mutta sitä se suurimmaksi osaksi on mitä sitä hakee seurustelusta. Kaikkea muuta saa ystäviltä. En tiedä onko ketään muu tätä mieltä asiasta. Mutta minulle tämä selvensi aika paljon kun tämän tajusin.

--
*Team Espoon Roboottiarmeija*

~caro~

Posts: 184

#8070 • • ~caro~

Daverian, 2.1.2006 18:49:
Nyt tiedän mitä ikävöin seurustelussa. Sain huomata sen uutena vuotena.



mä taas huomasin uutena vuoten sen, miks en seurustele...kaikki pariskunnat jotka paikalla oli, riiteli aivan turhasta...ja loppupeleissä pilas muittenki illan...*grr*
Daverian

Posts: 491

#8071 • • Daverian

~caro~, 2.1.2006 19:03:
---
Daverian, 2.1.2006 18:49:
Nyt tiedän mitä ikävöin seurustelussa. Sain huomata sen uutena vuotena.
---


mä taas huomasin uutena vuoten sen, miks en seurustele...kaikki pariskunnat jotka paikalla oli, riiteli aivan turhasta...ja loppupeleissä pilas muittenki illan...*grr*



Ui. Ei tainnut olla kovin kivat bileet. Mutta se on usein ongelma että vaikka seurustelusta hakee vain toisen ihmisen läheisyyttä niin sitä täytyy myös pitää siitä ihmisestä. Että ei tule niitä tappeluita niin kauheasti.
Mutta tuo oli vaan se ajatus mitä minä tajusin ikävöiväni koska en seurustele.

--
*Team Espoon Roboottiarmeija*

Fresia

Posts: 764

#8072 • • Fresia vähän outo

Daverian, 2.1.2006 18:49:
Nyt tiedän mitä ikävöin seurustelussa. Sain huomata sen uutena vuotena. Toisen ihmisen läheisyyttä. Oli aivan mahtava olotila olla toisen lähellä. Vaikka se olikin vain hyvä ystävä kenen lähellä olin. Se sai tajuamaan tällaisen. Oikeasti aika pieni asia. Mutta sitä se suurimmaksi osaksi on mitä sitä hakee seurustelusta. Kaikkea muuta saa ystäviltä. En tiedä onko ketään muu tätä mieltä asiasta. Mutta minulle tämä selvensi aika paljon kun tämän tajusin.



Mä ymmärrän ton läheisyyden kaipuun täysin. Läheisyyttä etsiessä mun on tullut tehtyä kaikenlaista enemmän ja vähemmän fiksua, josta ei välttämättä seuraa mitään hyvää pidemmän päälle, koska toinen osapuoli ei halua mitään vakavaa... *uuh*

Luulis ihmisen olevan oppivainen mut ei *toktok*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Daverian

Posts: 491

#8073 • • Daverian

Fresia, 2.1.2006 19:39:
Mä ymmärrän ton läheisyyden kaipuun täysin. Läheisyyttä etsiessä mun on tullut tehtyä kaikenlaista enemmän ja vähemmän fiksua, josta ei välttämättä seuraa mitään hyvää pidemmän päälle, koska toinen osapuoli ei halua mitään vakavaa... *uuh*

Luulis ihmisen olevan oppivainen mut ei *toktok*



Nämä seurustelu asiat taitaa olla sellaisia että niitä ei koskaan opi. Minäkin kun olen paljon tekemisissä turkulaisten kanssa niin sitä on tullut niiden kanssa seurusteltua. Niin ei se toimi. Kun asun itse Salossa. Noin 50 kilsan päässä. Niin aina jossain vaiheessa tulee se että haluaa nähdä useammin ja se ei onnistu. No ei mahda mitään nyt olen onneksi tehnyt päätöksen että enää seurustele kenenkään kanssa joka asuu kaukana.
Saa nähdä löydänkö itselleni tulevaisuudessa ketään. No aina kannattaa elättää pientä toivoa siitä.

--
*Team Espoon Roboottiarmeija*

Jutu

Posts: 3,054

#8074 • • Jutu Blondi

Daverian, 2.1.2006 20:00:
Noin 50 kilsan päässä. Niin aina jossain vaiheessa tulee se että haluaa nähdä useammin ja se ei onnistu. No ei mahda mitään nyt olen onneksi tehnyt päätöksen että enää seurustele kenenkään kanssa joka asuu kaukana.


Mun mielestä 50 kilsaa ei edes ole paha matka. Senhän kuitenkin ajaa alle tunnissa. Mutta tuokin riippuu ihan ihmisestä :)

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

domi

Posts: 7,069

#8075 • • Edited domi Työn sankari.

Daverian, 2.1.2006 20:00:
---
Nämä seurustelu asiat taitaa olla sellaisia että niitä ei koskaan opi. Minäkin kun olen paljon tekemisissä turkulaisten kanssa niin sitä on tullut niiden kanssa seurusteltua. Niin ei se toimi. Kun asun itse Salossa. Noin 50 kilsan päässä. Niin aina jossain vaiheessa tulee se että haluaa nähdä useammin ja se ei onnistu. No ei mahda mitään nyt olen onneksi tehnyt päätöksen että enää seurustele kenenkään kanssa joka asuu kaukana.
Saa nähdä löydänkö itselleni tulevaisuudessa ketään. No aina kannattaa elättää pientä toivoa siitä.


Lollers. nimimerkillä 320 kilsaa/sivu joka viikonloppu pari vuotta sitten. Ja hyvin toimi, siis välimatkan puolesta.
pfft, ja pian ehkä 200 kilsaa/sivu, eikä oo pelkoo ettei toimisi *pepsodent*
anniharha

Posts: 1,937

#8076 • • anniharha
Ai ei välimatka ole ongelma? Lähtekääpäs joku kanssani tekemään lumilinnaa Jyväskylän yöhön. Ei oo sinkulla helppoa kun on kaveritkin niin kaukana *nyyh*

--
and though my words could save the world they never come out right

domi

Posts: 7,069

#8077 • • domi Työn sankari.

anniharha, 3.1.2006 00:41:
Ai ei välimatka ole ongelma? Lähtekääpäs joku kanssani tekemään lumilinnaa Jyväskylän yöhön. Ei oo sinkulla helppoa kun on kaveritkin niin kaukana *nyyh*


Nyt yöllä on vähä hankalaa, oisit aiemmin ilmoittanut *uuh* *nauru*
Daverian

Posts: 491

#8078 • • Daverian

Jutu, 3.1.2006 00:30:
---
Daverian, 2.1.2006 20:00:
Noin 50 kilsan päässä. Niin aina jossain vaiheessa tulee se että haluaa nähdä useammin ja se ei onnistu. No ei mahda mitään nyt olen onneksi tehnyt päätöksen että enää seurustele kenenkään kanssa joka asuu kaukana.

---

Mun mielestä 50 kilsaa ei edes ole paha matka. Senhän kuitenkin ajaa alle tunnissa. Mutta tuokin riippuu ihan ihmisestä :)



Siinä vaiheessa se haittaa kun on alle 18. On koulut kesken eikä ole minkään laista ajokorttia. Eli se tulee maksamaan noin 20 päivä jos lähtee katsomaan tyttöystävää turkuun. Ja jos aletaan marisemaan sitten siitä että ei raha saa olla onglema niin lasketaan hieman. Se on 20 päivä se tekee viikossa noin 100. Kussa se tekee noin 400. Vuodessa se tekee noin 4800. Ja minulla kun ainoat tulot on opintotuki joka on hieman alle 40 niin sillä ei kauheasti mennä ketään katsomaan. Anteeksi tilitys tänään on ollut muutenkin vähän huono päivä.

--
*Team Espoon Roboottiarmeija*

Daverian

Posts: 491

#8079 • • Daverian

Sir Dominique Trévisan, 3.1.2006 00:37:
---
Daverian, 2.1.2006 20:00:
---
Nämä seurustelu asiat taitaa olla sellaisia että niitä ei koskaan opi. Minäkin kun olen paljon tekemisissä turkulaisten kanssa niin sitä on tullut niiden kanssa seurusteltua. Niin ei se toimi. Kun asun itse Salossa. Noin 50 kilsan päässä. Niin aina jossain vaiheessa tulee se että haluaa nähdä useammin ja se ei onnistu. No ei mahda mitään nyt olen onneksi tehnyt päätöksen että enää seurustele kenenkään kanssa joka asuu kaukana.
Saa nähdä löydänkö itselleni tulevaisuudessa ketään. No aina kannattaa elättää pientä toivoa siitä.

---

Lollers. nimimerkillä 320 kilsaa/sivu joka viikonloppu pari vuotta sitten. Ja hyvin toimi, siis välimatkan puolesta.
pfft, ja pian ehkä 200 kilsaa/sivu, eikä oo pelkoo ettei toimisi *pepsodent*



Joo. No jos molemmille se riittää että nähdään vaan kerran viikossa viikonloppuisin niin sitten se kestää. Mutta oman kokemukseni perusteella voin sanoa että niitä on aika harvassa kenelle se riittää.

--
*Team Espoon Roboottiarmeija*

Claquesous

Posts: 3,206

#8080 • • Edited Claquesous viidettä kolonnaa

Daverian:

Tilitystä



The Sorrows of Young Daverian.

Ajattele siltä kantilta, että ensi vuonna tähän aikaan olet jo mies ja voit faijasi rassilla hurautella vaikka joka ilta Salo-Turku-Salo ek:ta moikkaamassa tulevien lastesi äitiä.

--
32. of December