SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,828,785 views

pirpeli

Posts: 5,533

#8043 • • pirpeli

UnityF, 27.12.2005 14:06:
---
MiSSy*, 27.12.2005 14:02:
*haukottel* oon jo kyllästyny tähän luukkuun *igor* ihan tyhmä paikka *grr*

---


meitä on kaksi *joo* *poks*



Tää on suorastaan paska paikka*grr* Tahdon pois. Nyt. Kiitos. Heti- *hymy**poks*

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

sensei

Posts: 125

#8044 • • sensei Käyttäjä

pirpeli, 27.12.2005 16:46:

Tää on suorastaan paska paikka*grr* Tahdon pois. Nyt. Kiitos. Heti- *hymy**poks*



Kukapa täältä ei haluaisi pois..*ding*

Itse lukeudun vapaaehtoisiin poistujiin täältä luukusta, ja mielellään mahdollisimman pian!*eikä*
Manolo

Posts: 34

#8045 • • Manolo
Still herre! mussa vissiin on jotai vikaa....*vaipuu, vaipuu, vaipuu...*

Pöh, olkoon. Kaikille oikein hauskaa tulevaa vuotta 2006!

--
Life is a bitch and then you die

Verano

Posts: 4,649

#8046 • • Verano Merituuli
Oltiin tos syömäs kahden piiitkäaikasen ystäväni kanssa, joista molemmat on naimisissa ja toisella on kaksi lasta. Naureskeltiin, että mä olen se kaveriporukan pakollinen sinkku *nauru*
Dana

Posts: 647

#8047 • • Dana

Avernian, 26.12.2005 00:22:
---
Dana, 25.12.2005 19:26:
kesällä ei voi seurustella

---


Miksei? *täh*



hahaa.. mutta kirjoitinkin että mun Tyhmä motto on ollut ettei kesällä voi seurustella! Olen ehkä asennevammainen..?!*ding* mua vain nyt sattuu ahdistamaan tuo sitoutuminen niin paljon että ajatus siitä etten saisi "juosta kuumien kollien perässä" on kovin kamala. En halua enää tuhlata kesääni rakastaen jotain keskiverto miestä.
Huom että olen kahden viimeisen vuoden aikana saanut takkiini aika kovaa joten ajatus kivasta ja Luotettavasta kundista ei juuri nyt luonnistu!! *igor*
Avatar
#8049 • • Equalizer Guest

BB_turone, 28.12.2005 18:17:
Mitä vikaa tässä paikassa on tai mitä vikaa tässä ei olis... *lmao*



Paras paikka*haukottel**nukkuu**nauru*
Avatar
#8050 • • astaroth Guest

Dana, 28.12.2005 18:13:
mua vain nyt sattuu ahdistamaan tuo sitoutuminen niin paljon että ajatus siitä etten saisi "juosta kuumien kollien perässä" on kovin kamala.


kumpi sinulle on sitten tärkeämpää? kaikkea ei voi saada (tai, no kyllä tässä hommassa se on mahdollista, mutta se ei kovin monen ihmisen iloksi siunaannu x). ehkä sitten on parempi juosta satunnaisäijän perässä, jos siitä luopuminen on on niin raskasta?

En halua enää tuhlata kesääni rakastaen jotain keskiverto miestä.


miksi pitäisi? eikö ennemmin sitten kannattaisi seukata sellaisen "kuuman kollin" kanssa, jos niiden kanssa kerran käy flaksi?

btw. tuolla tavalla muodoiltussa lauseessa sana "rakastaminen" ei jotenkin oikein mahdu päähäni...

Huom että olen kahden viimeisen vuoden aikana saanut takkiini aika kovaa joten ajatus kivasta ja Luotettavasta kundista ei juuri nyt luonnistu!! *igor*


niin ikävältä, kuin se kuulostaakin, niin jos suhteen haluaa, niin tuosta asenteesta on päästävä eroon - maailmaan miljoonittain paskoja partnereita, mutta sen ei pidä antaa lannistaa

tai sitten yksinkertaisesti ei seukkaa :P
Dana

Posts: 647

#8051 • • Dana

astaroth, 28.12.2005 18:33:
---
Dana, 28.12.2005 18:13:
mua vain nyt sattuu ahdistamaan tuo sitoutuminen niin paljon että ajatus siitä etten saisi "juosta kuumien kollien perässä" on kovin kamala.

---

kumpi sinulle on sitten tärkeämpää? kaikkea ei voi saada (tai, no kyllä tässä hommassa se on mahdollista, mutta se ei kovin monen ihmisen iloksi siunaannu x). ehkä sitten on parempi juosta satunnaisäijän perässä, jos siitä luopuminen on on niin raskasta?

--->kuumat kollit ovat hauskaa ajanvietettä ja juuri siksi hyviä koska eivät odota, että kyseessä olisi mitään vakavaa..

---
En halua enää tuhlata kesääni rakastaen jotain keskiverto miestä.

---

miksi pitäisi? eikö ennemmin sitten kannattaisi seukata sellaisen "kuuman kollin" kanssa, jos niiden kanssa kerran käy flaksi?

btw. tuolla tavalla muodoiltussa lauseessa sana "rakastaminen" ei jotenkin oikein mahdu päähäni...

--->kahdesti olen rakastanut ja vain huomatakseni ettei mies ollut sen arvoinen.. se on kokemukseni rakkaudesta.
---
Huom että olen kahden viimeisen vuoden aikana saanut takkiini aika kovaa joten ajatus kivasta ja Luotettavasta kundista ei juuri nyt luonnistu!! *igor*

---

niin ikävältä, kuin se kuulostaakin, niin jos suhteen haluaa, niin tuosta asenteesta on päästävä eroon - maailmaan miljoonittain paskoja partnereita, mutta sen ei pidä antaa lannistaa

tai sitten yksinkertaisesti ei seukkaa :P

---->juu, tiedän mutta näin pystyn suojelemaan itseäni. ja juuri Nyt se on mitä mä haluan!



hyviä pointteja kyllä, varsinkin tuo viimeinen.. pääsit ytimeen: yksinkertaisesti ei seukkaa. ja siksi mä olenkin täällä *vink*
jaywink

Posts: 1,668

#8052 • • jaywink bass warrior

fallen angel, 28.12.2005 20:21:
Mä alan jo nauttii olostani täällä. Kaipa se niin menee että ensin pitää oppia olemaan yksin ennenku voi olla kenenkään kanssa. On se omakin pohja elämään.



toi on totta *joo* jos pärjää itsekseenkin niin ei sitten suhteen aikana roiku liiaksi siinä toisessa.
mariq

Posts: 2,154

#8053 • • mariq

fallen angel, 28.12.2005 20:21:
Kaipa se niin menee että ensin pitää oppia olemaan yksin ennenku voi olla kenenkään kanssa. On se omakin pohja elämään.


*joo* Mut mitäs sitte ku se koulu on jo käyty, ja huomaa et paljon mieluummin opettelis olemaan jonkun kanssa..? *ding*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Avatar
#8054 • • GoA Guest
No sitten kai olisi etsittävä joku ja jos mitään riittävän hyvää ei tule vastaan niin pitää ehkä alkaa miettimään omia vaatimuksiaan?
sapeli

Posts: 11,768

#8056 • • sapeli jokukukamikä?

mariq, 29.12.2005 09:45:
---
fallen angel, 28.12.2005 20:21:
Kaipa se niin menee että ensin pitää oppia olemaan yksin ennenku voi olla kenenkään kanssa. On se omakin pohja elämään.
---
*joo* Mut mitäs sitte ku se koulu on jo käyty, ja huomaa et paljon mieluummin opettelis olemaan jonkun kanssa..? *ding*



Mä sanoisin et on OK haluta toista ihmistä siihen vierelle jakamaan elämää, mutta sitä toista ihmistä ei pitäisi tarvita siihen; tarvitseminen viittaa siihen että sillä toisella ihmisellä paikataan jotain omassa elämässä olevaa puutetta, mistä seuraa riippuvuutta, ja siitä taas seuraa kaikenlaista draamaa kun ei pysty antamaan toiselle vapautta jonka tämä ansaitsee...

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

mariq

Posts: 2,154

#8057 • • mariq

sapeli, 29.12.2005 15:10:
Mä sanoisin et on OK haluta toista ihmistä siihen vierelle jakamaan elämää, mutta sitä toista ihmistä ei pitäisi tarvita siihen


Sanoisin että naulan kantaan *joo*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Lyylikki

Posts: 2,975

#8058 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Miksi se menee aina niin, että ne miehet, joista kiinnostuu, vetää sut ihan kylmäksi ja ne miehet, jotka ei kiinnosta pätkääkään, käy ihan kuumina suhun? Oletteko huomanneet? Mutta sitten kun päätät, että se on ihan ääliö, niin sitten alkaa kuulua ja jos päätät, että kokeillaan vaan, niin toisesta ei tunnukaan hyvältä.

Miksi tekstiviesteihin ei voi vain yksinkertaisesti vastata? Vaikkapa sitten vastaamalla, että "Kiitos, mutta ei kiitos". Miksei kohtaa niitä ihmisiä, jotka kaipaavat läheisyyttä ja lämpöä, vaan kohtaa niitä ihmisiä, jotka eivät sitä (juuri sillä hetkellä ainakaan) osaa arvostaa.

Pitääkö pitää muutaman päivän breikki, ennenkuin ottaa yhteyttä vai saako antaa palaa heti seuraavana päivänä?

Hitto. Mä olen kulutellut tämänkin luukun pahnoja jo reilun vuoden, enkä siltikään meinaa oppia sinkkuilun sääntöjä. Jotain säätöä olisi kiva kevääseen saada, mutta mistä sitä löytää. Kansanopisto on kokeiltu, useampia baareja on kokeilu, kotimatkoja on kokeiltu... Pääseekö rohkeudella pitkälle vai pitäisikö olla kaino? Uskaltaako naapurin ovikelloa mennä pimputtamaan?

Iiiih...jotenkin niin ISO paise. Eiku. Miehen mentävä aukko *vink*
Kianoni

Posts: 357

#8059 • • Kianoni pomputtaako?
jaahas. tänne taas tultiin. ei o kiva olla yksin mutta ei voi seurustella jos ei o täysillä ite siinä hommassa mukana. yritin kuitenkin. *nyyh*
Nauskiss

Posts: 532

#8060 • • Nauskiss

Lyylikki, 29.12.2005 19:31:
Miksi se menee aina niin, että ne miehet, joista kiinnostuu, vetää sut ihan kylmäksi ja ne miehet, jotka ei kiinnosta pätkääkään, käy ihan kuumina suhun? Oletteko huomanneet? Mutta sitten kun päätät, että se on ihan ääliö, niin sitten alkaa kuulua ja jos päätät, että kokeillaan vaan, niin toisesta ei tunnukaan hyvältä.



Huokaus. Totta ja todeksi vähän turhankin monta kertaa havaittu.

Kuinka paljon olenkaan käyttänyt aikaa omalta kannaltani katsottuna täysin turhiin ajatuksenvaihtoihin sellaisten tyyppejen kanssa, joista minä EN ole kiinnostunut, mutta he eivät sitä millään meinaa uskoa. [Jotkut miehet RAKASTAA sanoa joo silloin kun minä sanon EI. Ehkä niillä iskee joku kilpailuvietti päälle, että ´täytyy nyt voittaa tää skaba´...]

Ja, kuinka paljon olenkaan käyttänyt aikaa ihmetellen sitä, kuinka saisin edes yhden kerran elämässäni vastakaikua TODELLISELLE kiinnostukselleni.

Noo... Tällä menolla saan ainakin ajan kulumaan, jos en muuta...

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.