SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,827,691 views

Köpi

Posts: 46

#7902 • • Köpi

minttu83, 24.11.2005 10:42:

Kunnes sitten toissa iltana (lievästi alkoholin vaikutuksen alaisena) menin ja haukuin sen "paskapääks"...


No jos ei muuta, niin nyt se ainakin tietää, et mulla on jotain fiiliksiä sitä kohtaan*toktok*



En nyt tosiaan hirveen hyväksi tunteiden osoitukseksi tota luokittelisi.. Itse en ainakaan moisen haukkumisen jälkeen tyttöä nin kovin positiivisella asenteella ottaisi, mutta onhan meitä moneen junaan. Eihän sitä koskaan tiedä vaikka se syttyikin tosta.. *vink*
murhis

Posts: 152

#7903 • • murhis team hullut

onni3mk, 20.11.2005 13:38:
Miks ihmeessä ei voi vaan sanoa, et emmä sittenkään halua sulta mitään? Eka ollaan niin ystäviä ja puhutaan ja kaikkee, sit mennään vähän pidemmälle ja sit loppuu se ystävyyskin *igor* Ja kumminkaan ei voida puhua suoraan, vaikka kysyiskin, et mikä on!



Sepä se onkin, että kannattaa varoa _LIIAN_ mukavia tapauksia. Sillon on selkeesti kyseessä joku taka-ajatus. Sensijaan, että hän haluaisi tutustua ko. ihmiseen oikeasti. Yleensä se on kyllä aika läpinäkyvää, ainaskin sivusta katsojan näkökulmasta.
minttu83

Posts: 179

#7904 • • minttu83

Köpi, 24.11.2005 16:00:
---
minttu83, 24.11.2005 10:42:

Kunnes sitten toissa iltana (lievästi alkoholin vaikutuksen alaisena) menin ja haukuin sen "paskapääks"...


No jos ei muuta, niin nyt se ainakin tietää, et mulla on jotain fiiliksiä sitä kohtaan*toktok*

---


En nyt tosiaan hirveen hyväksi tunteiden osoitukseksi tota luokittelisi.. Itse en ainakaan moisen haukkumisen jälkeen tyttöä nin kovin positiivisella asenteella ottaisi, mutta onhan meitä moneen junaan. Eihän sitä koskaan tiedä vaikka se syttyikin tosta.. *vink*


Syy tohon haukkumiseen oli se, etta se teki laheista tuttavuutta mun "kaverin" kanssa noin 20 cm'n paassa musta....toisin sanoen sain mustasukkaisuuskohtauksen.

Eniten melki arsyttaa se, etta nyt sen jo ennestaan valtava ego on vielakin suurempi

--
Wake me up when September ends

onni3mk

Posts: 3,973

#7905 • • onni3mk Onni on.
Mäkään en ehkä pitäis kuukauden juttua suhteena, tapailuna enemmänkin, poikkeuksia tietty on. Mutta mua myös ärsyttää se, jos siinä tapailussa ei edetä mihinkään. Siis et tapaillaan kuukaudesta toiseen, mut kumpikaan ei sit loppujen lopuks oikeen tiedä, mihin sitä ollaan päätymässä ja mitä haluaa ja tapailu vaan pitkittyy ja pitkittyy.

IMO oli asia mikä tahansa, niin niiden pitä edetä!

martina, 23.11.2005 21:18:
pidän seurustelua kahden ihmisen välisenä sopimuksena uskollisuudesta ja luottamuksesta toisiaan kohtaan



*joo*

--
Onni on.

sapeli

Posts: 11,768

#7906 • • sapeli jokukukamikä?
Ihan mielenkiinnosta, määritelkääpä ihmiset mitä te tarkoitatte suhteella *joo* Tästähän oli semmoinen "mitä rakkaus on" -topikki jossain ja sieltä tuli ihan mielenkiintoisen erilaisiakin näkemyksiä *hymy*

Mä sanoisin ehkä että suhde on sitä kun kaksi ihmistä tiedostaa olevansa toisilleen tärkeitä ja sitoutuu jollain tasolla olemaan toistensa ja vain toistensa kanssa romantically involved *hih* Eli ehkä mun mielestä suhteen ja tapailun ero on siinä että tapailussa voi tapailla myös muita; suhteessa on jo sitouduttu siihen yhteen, ainakin sillä hetkellä. *joo* Eli tän määritelmän mukaan mä oon rosen leirissä *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

rakettilehmus

Posts: 214

#7907 • • rakettilehmus villi lapsi

sapeli, 24.11.2005 16:40:
Mä sanoisin ehkä että suhde on sitä kun kaksi ihmistä tiedostaa olevansa toisilleen tärkeitä ja sitoutuu jollain tasolla olemaan toistensa ja vain toistensa kanssa romantically involved. Eli ehkä mun mielestä suhteen ja tapailun ero on siinä että tapailussa voi tapailla myös muita; suhteessa on jo sitouduttu siihen yhteen, ainakin sillä hetkellä.


*joo* aivan samaa mieltä. Se on sitten eri asia mistä lasketaan kuinka kauan on seurusteltu. Olen itse kuullu monia eri versioita siitä, osa laskee siitä päivästä, jolloin meni ekoille treffeille ja osa laskee siitä päivästä, jolloin on yhteisesti tiedostettu ja "sovittu" tämä seurustelu. Itse lasken jälkimmäisestä. Eli jos olen seurustellut jonkun ihmisen kanssa kuukauden, niin todennäköisesti olemme jo tunteneet sitä ennen kuukauden tai kaksi. *hymy*
_kolibri_

Posts: 1,590

#7908 • • _kolibri_ -lintunen-
varmasti me kaikki tulkitaan sanat "suhde", "seurustelu" ja "tapailla" omilla tavoillamme... eikä ole mitään oikeata tapaa näitä tulkita. siis mun mielestä... *hymy*

itse en mieti paljon mitä eroa näillä on, sehän kaikki johtuu tunteista ja tärkeintä ehkä on että molemmat siinä tilanteessa tietää missä mennään, ettei sit pety tai loukkaannu.
koska joskus kun tapailee niin ei se näytä hyvältä jos tapailee 1100 eri tyttöä, ja jotkut suhteet taas on sillee että molemmat tapailee muita myös.
on vain erittäin loistavaa jos molempien arvomaailma kohtaa koska silloin helpompi ymmärtää toista.

jooh... *ding*
sielu hänkin

Posts: 343

#7909 • • sielu hänkin Psykehoitsu. Team Rekkalesbot. ViherPirkko-linnu.
Nautin tällä hetkellä siitä että minua ei voi määritellä vapaaksi eikä varatuksi.
Samalla se sitten taas sattuu ku tykkää ja kaikki on vaan auki.

--
*tirsk* *tirsk* *tirsk* *tirsk* *tirsk*

sielu hänkin

Posts: 343

#7910 • • sielu hänkin Psykehoitsu. Team Rekkalesbot. ViherPirkko-linnu.
Niin! Ja minähän vannoin ensin opettelemaa tykkäämään itsestäni ennen ketää muuta..

--
*tirsk* *tirsk* *tirsk* *tirsk* *tirsk*

Poppana

Posts: 207

#7911 • • Poppana Tehotyttö
Olisikohan täällä sittenkin kivempaa?

--
*hellokitty*

Lafo

Posts: 42

#7912 • • Lafo hc kovaataloo
Kaikkee sitä löytääki jos ei etsi.. Hehee! *jiihaa*
What's the point anyway? Eli mitä tänne edes pitäs kirjottaa? Hidas pääni ei pelitä ollenkaa.. *toktok*

--
Jos olisin fiksu, olisin viisas

Mole K

Posts: 42

#7913 • • Mole K
Sitoutuminen kuulostaa vähän turhan rankalta. Tarkoitan vaan nyt sitä, ettei se ole mitään, että pakko noudattaa jotai tiettyjä sääntöjä, vaan se lähtee omasta tahdosta, jolloin ei edes halua tapailla ketään muita.
noena

Posts: 3,138

#7915 • • noena first breath after coma
Missä on ne miehet jotka ei pelaa? jotka ei pelkää? ja jotka uskoo että ite en pelaa? *grr*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Avernian

Posts: 7,451

#7916 • • Avernian Kerettiläinen

noena, 27.11.2005 20:20:
ja jotka uskoo että ite en pelaa? *grr*



LOL

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

OOke

Posts: 9

#7918 • • OOke

noena, 27.11.2005 20:20:
Missä on ne miehet jotka ei pelaa? jotka ei pelkää? ja jotka uskoo että ite en pelaa? *grr*



Tässä on yks. *joo*
hallucinogen

Posts: 8,190

#7919 • • hallucinogen Edain

noena, 27.11.2005 20:20:
Missä on ne miehet jotka ei pelaa? jotka ei pelkää? ja jotka uskoo että ite en pelaa? *grr*


Onhan meitä ,ei vaan koskaan tunnu kelpaavan naisille *lmao*

--
pikku-*possu*

juGis

Posts: 563

#7920 • • juGis
*vaihto_luukkua*

*hihu*