SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,835,184 views

Köpi

Posts: 46

#7861 • • Köpi

Nauskiss, 17.11.2005 17:07:


Tämä sisäinen kompurointi yhdistettynä ihan järkkyyn ujouteen, joka iskee muhun ainoastaan silloin, kun mulla on syvempiä tunteita jotakuta kohtaan, on kyllä aiheuttanut erinäisiä surkuhupaisia episodeja mun elämässä. Onneksi pystyn niille nauramaankin, mutta... Olis silti kivempi olla vähän reippaampaa ja rohkeampaa sorttia!

[pieni][Rohkea saatan olla kyllä muuten, mutta EN miesasioissa.][/pieni]



Mulla vähän sama vika.. Tosin mulla toi iskee jo ennen kuin mitään on edes tapahtunutkaan, kun alan miettimään liika jo sitä, että mitä sitä tytölle sanoisi. Ja siinä vaiheessa, ku sitä on hetken miettinyt niin on jo jännitys kasvanut aivan liian suureksi, ettei enää mitään pystyisi sanomaankaan niin jää sitten sekin tutustumis yritys väliin. Eli suomenkielellä normaali tilanteessa, kun nään kiinnostavan tuntuisen tytön niin toteen vaan mielessäni, että en mä tolle mitään uskalla kumminkaan sanoa ja jätän asian siihen.. *blush*
noena

Posts: 3,138

#7863 • • noena first breath after coma
puuuurrrrrrr.... puuurrrr?? *hellokitty*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Nauskiss

Posts: 532

#7864 • • Nauskiss

Köpi:

Eli suomenkielellä normaali tilanteessa, kun nään kiinnostavan tuntuisen tytön niin toteen vaan mielessäni, että en mä tolle mitään uskalla kumminkaan sanoa ja jätän asian siihen.. *blush*



No, tuo on kyllä sääli!

Vähän samansuuntaista oirehdintaa minulla. Olen esimerkiksi pariiin otteeseen seurustellut ihmisen kanssa, jota kohtaan en ole [alkuvaiheessa] tuntenut mitenkään suunnatonta kiinnostusta; jossain määrin sen takia, että heihin tutustuminen on onnistunut, toisin kuin niihin mun mielestä über-kiinnostaviin tyyppeihin tutustuminen. Tätä on varmaan häpeä myöntää, mutta eipä voi mitään...

Nyt olen kyllä ottanut sinnikkään asenteen omaa ujouttani ja ´heikkohermoisuuttani´ kohtaan; aion pitää ne siinä määrin aisoissa, että vihdoinkin onnistuisin tutustumaan juuri niihin, joihin kaikkein eniten haluan. [Toivotan itselleni onnea - ei ole, eikä tule olemaan helppoa.]

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

Avatar
#7865 • • . Guest
Mulla liika harkitsevaisuus ja analysointi toisen ja oman käytöksen ja sanomisten
suhteen käy välillä viduttamaan.. pitäisi antaa tunteille enemmän tilaa!!
Onneksi tänne palattuani tiedän taas enemmän mitä haluan naisesta ja
mitä ne. Vääristä valinnoista oppii myös itsestäänkin asiota.
onni3mk

Posts: 3,973

#7866 • • onni3mk Onni on.
Mä oon niin kyllästyny pelaajiin *grr**senkin* Mikä ihme siinä viehättää? Miks ihmeessä ei voi vaan sanoa, et emmä sittenkään halua sulta mitään? Eka ollaan niin ystäviä ja puhutaan ja kaikkee, sit mennään vähän pidemmälle ja sit loppuu se ystävyyskin *igor* Ja kumminkaan ei voida puhua suoraan, vaikka kysyiskin, et mikä on!

--
Onni on.

Avatar
#7867 • • . Guest

onni3mk, 20.11.2005 13:38:
Mä oon niin kyllästyny pelaajiin *grr**senkin* Mikä ihme siinä viehättää? Miks ihmeessä ei voi vaan sanoa, et emmä sittenkään halua sulta mitään? Eka ollaan niin ystäviä ja puhutaan ja kaikkee, sit mennään vähän pidemmälle ja sit loppuu se ystävyyskin *igor* Ja kumminkaan ei voida puhua suoraan, vaikka kysyiskin, et mikä on!




Joo kaikenlaisia pelaajia on paljon. Mutta toisaalta on paljon väärinkäsityksiäkin
ja ennakkoluuloja sekä vittumaisia yleistyksiä.. meitä on niin moneen lähtöön=)
Aamu

Posts: 999

#7868 • • Aamu you had me at hello

onni3mk, 20.11.2005 13:38:
Eka ollaan niin ystäviä ja puhutaan ja kaikkee, sit mennään vähän pidemmälle ja sit loppuu se ystävyyskin



tää on kyl nii ihme hommaa.
oon huomannu ihan saman.

--
Do you think the expansion will make me fat?

Avatar
#7869 • • . Guest
Jos usein menee suhde/tapailu vituix niin silloin kandee myös mennä itseensä.
Usein etsitään vikoja ulkopuolisista tekijöistä ja vastapuolen tyypeistä eikä
ajatella voiko itse tehdä jotain tyhmästi/väärin. Liika tarkat vaatimuksetkin
toisen suhteen voi pilata muuten toimivan alun. Kannattaa tilata robotti jonka
voi ohjelmoida ja rakentaa mieleisekseen ja tekemää kaikki asiat juuri
oikein jos ei vastaan tule juuri "oikeanlaista"*nauru*
Avatar
#7870 • • . Guest

Avernian, 20.11.2005 14:26:
---
SamHard, 20.11.2005 14:16:
---Kannattaa tilata robotti jonka
voi ohjelmoida ja rakentaa mieleisekseen ja tekemää kaikki asiat juuri
oikein jos ei vastaan tule juuri "oikeanlaista"*nauru*

---


Mistä näitä saa?



Uudesta elloksen kuvastosta*nauru*
onni3mk

Posts: 3,973

#7871 • • onni3mk Onni on.

SamHard, 20.11.2005 14:16:
Jos usein menee suhde/tapailu vituix niin silloin kandee myös mennä itseensä.
Usein etsitään vikoja ulkopuolisista tekijöistä ja vastapuolen tyypeistä eikä
ajatella voiko itse tehdä jotain tyhmästi/väärin. Liika tarkat vaatimuksetkin
toisen suhteen voi pilata muuten toimivan alun. Kannattaa tilata robotti jonka
voi ohjelmoida ja rakentaa mieleisekseen ja tekemää kaikki asiat juuri
oikein jos ei vastaan tule juuri "oikeanlaista"*nauru*



Mistä voi tietää, mitä tekee väärin, jos toinen ei kerro?

--
Onni on.

Avatar
#7872 • • Jaska Guest

onni3mk, 20.11.2005 13:38:
Mä oon niin kyllästyny pelaajiin...



Älkää vihatko pelaajaa, vaan vihatkaa peliä :D
Köpi

Posts: 46

#7873 • • Köpi

SamHard, 20.11.2005 14:16:
Kannattaa tilata robotti jonka
voi ohjelmoida ja rakentaa mieleisekseen ja tekemää kaikki asiat juuri
oikein jos ei vastaan tule juuri "oikeanlaista"*nauru*




hei mäkin haluun tilata tollasen.. *vink*
sapeli

Posts: 11,768

#7875 • • sapeli jokukukamikä?

onni3mk, 20.11.2005 21:14:
Mistä voi tietää, mitä tekee väärin, jos toinen ei kerro?



Ihan totta, ja täs on vielä se ongelma että ihmiset ei välttämättä etukäteen edes tiedä mitä ne haluaa - tai ei tajua että joku asia ei oo kohdallaan ennenkuin siitä tulee myöhemmin ongelma... *uuh* Pitää ihmiset olla itselleen ja toisilleen rehellisiä, sillä kuitenkin säästyy parhaiten särkyneiltä sydämeiltä pitkällä tähtäimellä *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

sapeli

Posts: 11,768

#7876 • • sapeli jokukukamikä?

Jaska, 20.11.2005 21:18:
---
onni3mk, 20.11.2005 13:38:
Mä oon niin kyllästyny pelaajiin...
---
Älkää vihatko pelaajaa, vaan vihatkaa peliä :D



Nää, tässä pelissä ei ole sääntöjä ollenkaan ja tätä voi pelata niin monella tavalla että "pelimiehet" voi jättää kuvioista ihan hyvin pois. *hih* Tää on siitä jännä peli että jokaisella pelaajalla on ihan oma taktiikka, jokaisella "vastapelaajalla" on oma taktiikkansa, eri tilanteissa pätee eri säännöt, ja siitä ei välttämättä ole edes yhteisymmärrystä mikä on maali...

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#7877 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Haha, hyvin sanottu, Sapeli *nauru*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Manolo

Posts: 34

#7878 • • Manolo
heh... tähän tekee mieli sanoa että kyllä maailma osaa olla vaikea ja synkkä ja, että sukkahousut miehen päässä on aika hauska näky....

Pointtina(mitä ette varmaankaan tajunnu...) tossa on se, että siinä ei oo pointtia niinku ei kaikissa jutuissakaan täällä. Miksi kaikilla on aina niin hirveä kiukku päällä vaikka suhteet onkin menny aina pieleen? Eikö kuitenkin olisi ihan hyvä pyrkiä ajattelemaan asiat hieman selvemmin ja järjen kanssa... niin että ei heti alkaisi ärsyyntyä siitä mitä tapahtui vaan osaisi ajatella mitä tapahtui oikeasti...en sano sillä että sitä itse osaisin tehdä niin, vaan yleistän ainakin tämän forumin kaikki ihmiset sellaisiksi, itseni mukaan lukien.

Kuinka paljon helpompaa olisikaan pohtia asioita ihan rauhassa....mut se viha/ärsytys aina sieltä tulee ja manipuloi jokaisen omaa itseään ja vie johonkin tiettyyn pisteeseen mikä yleensä ei ole se, että mussa on vika vaan siinä toisessa. Noh, tietty se voi olla oikeinkin mut silti!!! :) Miksi kiukutella sille mille ei voi mitään...

Vittu et nyt lähti käsistä, anteeks jo valmiiks mut pitihän tähän nyt jo puuttua. Mut oikeesti mä kyl oon sinänsä hieman tylsä jos joku tän uskoo(epäilen vahvasti...) niin ei saada enää yhtä hekumallisia keskusteluita tänne.

Joo mut yritetään tsempata ja katotaan välillä peiliinkin, tiedä vaik siellä ois myös jotain vastauksia....

*enkeli*

--
Life is a bitch and then you die

onni3mk

Posts: 3,973

#7879 • • onni3mk Onni on.

Manolo, 22.11.2005 00:38:
Miksi kaikilla on aina niin hirveä kiukku päällä vaikka suhteet onkin menny aina pieleen?



Emmä oo kiukustunu siitä et mun suhteet on menny mönkään. Enemmänkin siitä, ettei niitä suhteita pääse kehittymään, kun ihmiset ei puhu toisilleen. Myönnän, munkin on vaikea joskus puhua oikeesti ihmisille, jos se toinen ei tunnu vastaanottavalta ja sellaiselta, että se tajuaisi ja puhuisi myös mulle. (tajuskohan kukaan tota lausetta)

Ja mä ehkä mietin liikaakin. Pohdin ja puntaroin ja mietin ja pohdin vähän lisää. Mun mielestä olisi hyvä vain elää ja antaa asioiden tapahtua ja sillai. Tähän kun vielä yhdistää ton toisten ihmisten huomioonottamisen niin elämähän ois täydellistä *vink**hih*

Tosta vihasta ja kiukusta vielä sen verran, että mä ainakin olen kiukuissani useimmiten itselleni, kuin sille toiselle. Mut tää onkin vaan mä...

--
Onni on.

mariq

Posts: 2,154

#7880 • • mariq

onni3mk, 22.11.2005 09:50:
Ja mä ehkä mietin liikaakin. Pohdin ja puntaroin ja mietin ja pohdin vähän lisää. Mun mielestä olisi hyvä vain elää ja antaa asioiden tapahtua ja sillai.


Mä oon kans tullu siihen tulokseen, et ajattelu pitäis voida jotenkii kääntää pois päältä sillon kun se ei mitä ilmeisemmin johda mihinkään rakentavaan, vaan päin vastoin sekottaa pään. Kun pakonomaisesti yrittää löytää vastauksia, ne vastaukset on usein vääriä.. *uuh*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.