SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,841,542 views

caprico

Posts: 164

#761 • • caprico
pHaze:

Alan vähitellen uskoa ettei täydellistä naista olekaan olemassa ;) Ei vaan, kaikilla varteenotettavilla vaan on tapana joko A) asua hevonkuusessa tai B) olla varattuja. Tylsää ;P



Mä en tota A-kohtaa ainakaan pitäis ongelmana, mutta toi B-kohta on jo vähän vaikeempi *igor*

Ja sit se C-kohta.. olkoon asia erikseen.

--
Heimoihei!

sune

Posts: 2,096

#762 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Capricorn:

pHaze:Alan vähitellen uskoa ettei täydellistä naista olekaan olemassa ;) Ei vaan, kaikilla varteenotettavilla vaan on tapana joko A) asua hevonkuusessa tai B) olla varattuja. Tylsää ;P

Mä en tota A-kohtaa ainakaan pitäis ongelmana, mutta toi B-kohta on jo vähän vaikeempi *igor*

Ja sit se C-kohta.. olkoon asia erikseen.




Toi A-kohta on ongelma! Ainaki oli mulla täs edellises jutussa. Jos toinen asuu hevonkuusessa, ei homma tuu toimimaan sen puolesta! FAKTA.. olen sen monesti todennut. *uuh*

--
ei kovin ihku eikä plur

sune

Posts: 2,096

#763 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
yana4000:

Pikachu:juuh.. ehkäpä minäkin siirryn tälle osastolle. Onnea siis mulle vaan..*igor*
[/i]
nihkeet :(


En kestä olla sinkku! Mä inhoon ja vihaan sitä!

mun taas on tan viimeisen 10kk sinkkuilun jälkeen tosi vaikea kuvitella minkään asteisia kahleita jalkoihin, pitää olla varovainen askelissaan...

kun on tottunut liikkumaan spontaanisti kaupungista toiseen minuutin varoitusajoilla, rajoittuu vapaus aika paljon kun on huolehdittavana yksi, olkoonkin varsin mukava, tapaus enemmän.

][/i]



Ehkä mäki teen tästä vaan ongelman itelleni.. ei muuten oo mitään ongelmaa, mut se et en oo ollu niin pitkään aikaa yksin, ei jotenki osaa olla yksin ja sillon ku on yksin himassa ja menos nukkumaan ni ei semmost hetkee oo millon ei miettis et oispa kiva ku ois joku ja nyyhkis nyyh *nauraa*
Onhan se naurettavaa, mut oon riippuvainen läheisyydestä, vai miten sen nyt paremmin ilmasis..
Ehkä pitäs ottaa itteesä niskasta kiinni ja herätä todellisuuteen..*justjoo*

--
ei kovin ihku eikä plur

sune

Posts: 2,096

#764 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Jone:




Mulla on mukava pikkuveli ja se on vapaana. *vink*




Haha. Älä vittuile! *pupu*

--
ei kovin ihku eikä plur

Jone

Posts: 8,258

#765 • • Jone Archibald Haddock
Pikachu:

Jone:


Mulla on mukava pikkuveli ja se on vapaana. *vink*


Haha. Älä vittuile! *pupu*



Ei se ollut vittuilua. *hymy* (Jos nyt ei tosin vakava ehdotuskaan, koska ei veljeni "naittaminen" ole mun asiani.)
sune

Posts: 2,096

#766 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Mua ei saa nyt kiusata, olen vaikealla tuulella ja voin kilahtaa mistä tahansa..*nauraa* *ökkö*

--
ei kovin ihku eikä plur

misjah

Posts: 3,373

#767 • • misjah Team Sika
milla:

hei mitä jätkät valitatte.
mä oon taas ruvennu arvostaa sinkkuilua, ja otan siitä kaiken irti*hymy*

viuh



mä olinkin susta hetken huolissani.. *vink*

--
www.team*possu*.tk

Väne

Posts: 139

#768 • • Väne asennewamma
huh...Mitäköhän kaikkea muuta kivaa veljeni on puhunut musta selkäni takana *nauru* *hih*

--
"In reality, we are all part of the flow of the same cosmic stream." Akira 4 p186

Jone

Posts: 8,258

#769 • • Jone Archibald Haddock
Väne:

huh...Mitäköhän kaikkea muuta kivaa veljeni on puhunut musta selkäni takana *nauru* *hih*



Nii-i, mieti sitä. *vink*
keisha

Posts: 1,394

#770 • • keisha bullet with butterfly wings
Pan:

kei:"nyyhmikseimulooketäänbyää" äh, paras lopettaa väninä tai joko laskea vaatimustasoa


Öö.. onko teillä ihmisillä vaatimustaso, jota voi laskea tai nostaa??
Itse en ainkaan ihmisiä tavatessani mieti onko hän minun "tasoinen" tai painiiko hän samassa sarjassa. Tai en ainakaa koe mahdolliseksi laske vaatimustasoa, jos ajatellaan todellisenparin etsimistä.
No onhan noita ihmisiä jotka seurustelevat kun ei parempaakaan ole kädenulottuvilla. Oikeastaan kun ajattelee niin tämä on todella törkeää tätä toista ihmistä kohtaa. Shame on you, jotka tunnistavat tästä itsensä.

Jos meinaa empiä, niin saa illalla nyrkki-Kyllikkiä lempiä.
No, IMO mielummin oon "yksin" kun jonkun aivan turhan ihmisen kanssa.




allekirjotan ton viimesen väitteen. tarkotin lähinnä sitä et joillain sinkuilla on välillä aika epärealistisia vaatimuksia ihannepartnerin ominaisuuksista eikä kukaan verta ja lihaa oleva kykene niitä täyttämään. tulos: koko suhde on toivoton jo ennen kuin on edes alkanut.

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Avatar
#771 • • ziin Guest
miehille kysymys!!
miks te aina selitätte juttuja ekalla treffillä joita ette muista myöhemmin?? onks nii vaikea olla oma itse ku se voi oikeasti olla kiinostavampaa! ettehän te kaikki o luusereita eihän?? muuten muusta tule eka luokan lesbo!!!!!!!!*nauraa*
Jone

Posts: 8,258

#772 • • Jone Archibald Haddock
ziin:

miehille kysymys!!
miks te aina selitätte juttuja ekalla treffillä joita ette muista myöhemmin?? onks nii vaikea olla oma itse ku se voi oikeasti olla kiinostavampaa! ettehän te kaikki o luusereita eihän?? muuten muusta tule eka luokan lesbo!!!!!!!!*nauraa*



Kiellän edes ymmärtäväni mistä puhut, joten selitä. Mitä me sitten muka selitetään?
Riku

Posts: 3,187

#773 • • Riku The Little Prince
ziin:

miks te aina selitätte juttuja ekalla treffillä joita ette muista myöhemmin?? onks nii vaikea olla oma itse ku se voi oikeasti olla kiinostavampaa! ettehän te kaikki o luusereita eihän?? muuten muusta tule eka luokan lesbo!!!!!!!!*nauraa*


Mä selitän aina juttuja joita en muista myöhemmin, mutta se johtuu vaan mun lahosta päästäni. Sen enempää "mua itteäni" ei ookaan *ding*

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Avatar
#774 • • ziin Guest
se et mä on MR ALL THAT!!!!! tajuksä nyt?

[muokattu 10.12.2002 23:46]
Riku

Posts: 3,187

#775 • • Riku The Little Prince
Ei ehkä kannata tapailla 14v ghetto-gangstoja, niin ei pääse syntymään tuollaisia traagisia tilanteita ;)

Tosissaan puhuttuna eiköhän tuo taas ole aikamoista yleistämistä ja turhaa flametusta, tuskinpa ne miehet on sen pahempia pelaajia ja kusettajia kun naisetkaan, pelitavat enintään saattaa erota.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Avatar
#776 • • ziin Guest
nyt varman kaikki miehet inho mua!!!!!!!!*suru* älkä ottako tätä nii vakavasti! onhan meillä naisillaki omia nikseja kusetta teitä yks niistä on se meikki!!!!!!! enkä tapaile ketään 14v poikia! on paljon helpompaa tehdä vaikutuksen olemalla oma itsensä!!
Jone

Posts: 8,258

#777 • • Jone Archibald Haddock
Jeps. Väittäisin että mua tosta on ainakin turha ruveta syyllistämään, muiden puolesta en ota syvästi tässä vaiheessa kantaa. Ikinä en ole kokenut tarvetta jauhaa scheissea siitä mitä olen, mutta päinvastoin olen kyllä törmännyt muutamaan sellaiseen nuoreen naiseen jolla on ollut valtava tarve liioitella omia ansioitaan ilmeisesti siinä tarkoituksessa että olisivat tehneet muhun vaikutuksen. "Egoilen" kyllä niistä asioista, joissa olen oikeasti hyvä niille ihmisille jotka ovat mulle läheisiä, mutta en todellakaan rummuta rintaani ja vetele esiin "I know people"-kortteja esim. ekoilla treffeille.

Mistä sä olet tollaisia "miehiä" löytänyt? Tarjoustalon poistomyynnistä vai Helsingin Rautatieasemalta?
Riku

Posts: 3,187

#778 • • Riku The Little Prince
ziin:

nyt varman kaikki miehet inho mua!!!!!!!!*suru*


Vaatii vähän enemmän kuin jonkun höpsön yleistämisen tai hölmön kommentin että ketään alkaa inhoamaan, relax :D

--
Kyseenalaista aina kaikki.

keisha

Posts: 1,394

#779 • • keisha bullet with butterfly wings
Jone:



Mistä sä olet tollaisia "miehiä" löytänyt? Tarjoustalon poistomyynnistä vai Helsingin Rautatieasemalta?



pahimmat tapaukset iskee aina loppuillasta vessajonossa. kun ei ole enää kusipäätutka ihan täysillä eikä ehdi ajoissa maastoutua *nauru*

ihantot emmätajuu mistä koloista ne karmeimmat haaskat kaivautuu esiin. pätee molempiin sukupuoliin.

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Bishop Henrik

Posts: 135

#780 • • Bishop Henrik
ei kannata etsiä mitään unelmien naista/ miestä... se tulee jos tulee ja sillä selvä. Minunkin kohdallani se tuli, mutta varattuna...*nauraa**nauraa**nauraa*

--
fucking hostile...