SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,830,182 views

lunake

Posts: 800

#7741 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
"Jo" kuukausi vierähtänyt täällä.
Meneepä tuo aika ripeästi, hmm..




*possu*

--
Hedelmällisyys on påp!

evvk

Posts: 1,918

#7743 • • Edited evvk
Täällä ollaan
Mumuli

Posts: 28

#7744 • • Mumuli UG-///
tök tök

--
Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

Kirtar

Posts: 771

#7745 • • Kirtar
kiva luukku *nauru*

--
asdaf?

Nitta

Posts: 5,021

#7746 • • Nitta Sateenkaaren päässä

mariquita, 10.11.2005 14:52:
Mulla ikävä kyllä on noi antennit automaattisesti yleensä aina ylhäällä, enkä oikeestaan pääse säätöihin käsiks, et saisin ne alas, vaik haluisin..
Tai jos tätä sapelin vertauskuvaa käyttää, ni mun lonkerot hamuilee ympärilleen jatkuvasti, mutta aika harvoin saavat mistään/ kenestäkään minkäänlaista otetta.



Niin kauankos olitkaan jo sinkkuillut *hihu*
mariq

Posts: 2,154

#7747 • • mariq

Nitta, 10.11.2005 22:03:
Niin kauankos olitkaan jo sinkkuillut *hihu*


Ei tässä oo vielä menny ku kymmenisen kuukautta..
Nyt alkaa jo tökkimään.. *justjoo*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Nitta

Posts: 5,021

#7748 • • Nitta Sateenkaaren päässä

mariquita, 10.11.2005 22:38:
Ei tässä oo vielä menny ku kymmenisen kuukautta..
Nyt alkaa jo tökkimään.. *justjoo*


Jo alkoi ymmärrystä ropisemaan *nauru*

*hali*
mariq

Posts: 2,154

#7749 • • mariq

Nitta, 10.11.2005 23:24:
Jo alkoi ymmärrystä ropisemaan *nauru*

*hali*


voi kiitos kiitos *hihu* *hali*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Mellu-

Posts: 4,006

#7750 • • Mellu-
hmm.. vuos ja ööh... muistaakseni 3kk .. ei jaksa enää laskee kauan on ollu sinkkuna *nauru*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

RujoNic

Posts: 1,161

#7751 • • RujoNic Kolina-Produktio | Kovaydin Vastarinta
puolisen vuotta on kulunut tätä yksinäisyyttä. mutta kyllähän se oikee aina jostain löytyy*sydän*
mutta ei varmasti täältä kyläpahasesta!!
Riku

Posts: 3,187

#7752 • • Riku The Little Prince

Nauskiss, 8.11.2005 23:07:
---
Villiruusu, 8.11.2005 23:00:
---
Nauskiss, 8.11.2005 22:21:

- kiltti, eli KILTTI, eli siis todellakin [iso]K I L T T I ![/iso]

---

Mä en taas voi sietää jos on liian kiltti, siis jos on sellanen lammas jonka saa tekemään ihan mitä vaan ja jolla ei ole mitään kunnianhimoa.

---


Hah, mutku mullakaan ei oo paljon mitään kunnianhimoa... *hih* Sitäpaitsi mulla ei oo lainkaan tarvetta pistää ketään tekemään mitään - jokainen saa valita tekemisensä täysin vapaasti, en yritä ohjailla.

Sääli teille et mä oon varattu täl hetkel :D

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Nauskiss

Posts: 532

#7753 • • Nauskiss

pHaze, 11.11.2005 03:16:
---
Nauskiss, 8.11.2005 23:07:
---
Villiruusu, 8.11.2005 23:00:
---
Nauskiss, 8.11.2005 22:21:

- kiltti, eli KILTTI, eli siis todellakin [iso]K I L T T I ![/iso]

---

Mä en taas voi sietää jos on liian kiltti, siis jos on sellanen lammas jonka saa tekemään ihan mitä vaan ja jolla ei ole mitään kunnianhimoa.

---

Hah, mutku mullakaan ei oo paljon mitään kunnianhimoa... *hih* Sitäpaitsi mulla ei oo lainkaan tarvetta pistää ketään tekemään mitään - jokainen saa valita tekemisensä täysin vapaasti, en yritä ohjailla.

---

Sääli teille et mä oon varattu täl hetkel :D



Hmm... Kumpaakohan tarkoitit? *hymy*

Mä oon kiinnostunu ERITYISEN kilteistä, tuo Villiruusu käsittääkseni vähemmän kilteistä.

Mutta, ehkä sussa olis miestä ihan joka lähtöön..? *hih*

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

Riku

Posts: 3,187

#7754 • • Riku The Little Prince

Nauskiss, 11.11.2005 03:27:
Hmm... Kumpaakohan tarkoitit? *hymy*

Mä oon kiinnostunu ERITYISEN kilteistä, tuo Villiruusu käsittääkseni vähemmän kilteistä.

Mutta, ehkä sussa olis miestä ihan joka lähtöön..? *hih*

No siis mä pyrin olemaan kiltti ja toisen huomioonottava, mutta on todellakaan mikään ylikäveltävä tapaus. Mut ehkä se mainospuheesta tällä kertaa ,)

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Zapa

Posts: 1,393

#7755 • • Zapa Mr Wrangler

Nauskiss, 11.11.2005 03:27:
---
pHaze, 11.11.2005 03:16:
---
Nauskiss, 8.11.2005 23:07:
---
Villiruusu, 8.11.2005 23:00:
---
Nauskiss, 8.11.2005 22:21:

- kiltti, eli KILTTI, eli siis todellakin [iso]K I L T T I ![/iso]

---

Mä en taas voi sietää jos on liian kiltti, siis jos on sellanen lammas jonka saa tekemään ihan mitä vaan ja jolla ei ole mitään kunnianhimoa.

---

Hah, mutku mullakaan ei oo paljon mitään kunnianhimoa... *hih* Sitäpaitsi mulla ei oo lainkaan tarvetta pistää ketään tekemään mitään - jokainen saa valita tekemisensä täysin vapaasti, en yritä ohjailla.

---

Sääli teille et mä oon varattu täl hetkel :D

---


Hmm... Kumpaakohan tarkoitit? *hymy*

Mä oon kiinnostunu ERITYISEN kilteistä, tuo Villiruusu käsittääkseni vähemmän kilteistä.

Mutta, ehkä sussa olis miestä ihan joka lähtöön..? *hih*



mitä käsittää Kiltti, kiltti, kiltti? siis sitä, että haet skottilaista jolla on kolme kilttiä päällekkäin? villiruusu ei näköjään tykkää skottilaisista lampaista joilla on kiltti päällä, kumma tapaus?

ookkei, tää oli kyl tosi huono, myönnän. mutta joo, samoja ominaisuuksia pitää olla naisella eli KILTTI, hyväsydäminen jne. huumorintaju on tärkeää (huonokin riittää joissain tapauksissa) ja perusarvot kohdillaan, ettei mikään hirmuinen pintaliitäjä ole.
Nauskiss

Posts: 532

#7756 • • Nauskiss

pHaze, 11.11.2005 06:04:
---
Nauskiss, 11.11.2005 03:27:
Hmm... Kumpaakohan tarkoitit? *hymy*

Mä oon kiinnostunu ERITYISEN kilteistä, tuo Villiruusu käsittääkseni vähemmän kilteistä.

Mutta, ehkä sussa olis miestä ihan joka lähtöön..? *hih*

---
No siis mä pyrin olemaan kiltti ja toisen huomioonottava, mutta on todellakaan mikään ylikäveltävä tapaus. Mut ehkä se mainospuheesta tällä kertaa ,)



Kiltti ja toisen huomioon ottava = hyvä mies.

Olkoon kumppanisi onnellinen! *hymy*

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

Nauskiss

Posts: 532

#7757 • • Nauskiss

Zapa, 11.11.2005 09:13:
---
Nauskiss, 11.11.2005 03:27:
---
Villiruusu, 8.11.2005 23:00:
---
Nauskiss, 8.11.2005 22:21:

- kiltti, eli KILTTI, eli siis todellakin [iso]K I L T T I ![/iso]

---

Mä en taas voi sietää jos on liian kiltti, siis jos on sellanen lammas jonka saa tekemään ihan mitä vaan ja jolla ei ole mitään kunnianhimoa.

---

Hah, mutku mullakaan ei oo paljon mitään kunnianhimoa... *hih* Sitäpaitsi mulla ei oo lainkaan tarvetta pistää ketään tekemään mitään - jokainen saa valita tekemisensä täysin vapaasti, en yritä ohjailla.

---

mitä käsittää Kiltti, kiltti, kiltti? siis sitä, että haet skottilaista jolla on kolme kilttiä päällekkäin? villiruusu ei näköjään tykkää skottilaisista lampaista joilla on kiltti päällä, kumma tapaus?

ookkei, tää oli kyl tosi huono, myönnän. mutta joo, samoja ominaisuuksia pitää olla naisella eli KILTTI, hyväsydäminen jne. huumorintaju on tärkeää (huonokin riittää joissain tapauksissa) ja perusarvot kohdillaan, ettei mikään hirmuinen pintaliitäjä ole.



Tjaah... Mitähän tähän lohkasis... Tuottaa vaikeuksia, kun mulla tuo huumorintaju ei ole kovin kukkea... Pakko puhua siis vaan asiaa: Kolminkertaisesti kiltti on just KILTTI ja hyväsydäminen, empaattinen ja hellä ihminen. Sellanen, joka välittää oikeesti. [Mun alkuperäsen vaatimuslistan ykköskohta oli, että miehen tulee olla viisas - sepä sulkeekin jo heti tuon pinnallisuuden ulos.]

Toi perusarvot kohdillaan on aika venyvä käsite; mitä SÄ sillä tarkotat? *hymy*

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

Zapa

Posts: 1,393

#7758 • • Zapa Mr Wrangler

Nauskiss

Tjaah... Mitähän tähän lohkasis... Tuottaa vaikeuksia, kun mulla tuo huumorintaju ei ole kovin kukkea... Pakko puhua siis vaan asiaa: Kolminkertaisesti kiltti on just KILTTI ja hyväsydäminen, empaattinen ja hellä ihminen. Sellanen, joka välittää oikeesti. [Mun alkuperäsen vaatimuslistan ykköskohta oli, että miehen tulee olla viisas - sepä sulkeekin jo heti tuon pinnallisuuden ulos.]

Toi perusarvot kohdillaan on aika venyvä käsite; mitä SÄ sillä tarkotat? *hymy*



perusarvot & pinnallisuus menee siis ristiin eli jos nainen on pinnallinen, niin sitten sitä ehkä kiinnostaa elämässä pelkästään kauniit vaatteet, millainen auto sen poikaystävällä on ja ei ole kiinnostunut ihmisistä muuten kuin hyödykkeinä jne. maalliset turhanpäiväiset asiat siis. jos on perusarvo-ihmisiä niin sitten ne asiat mitkä merkkaa ovat perhe, ihmissuhteet, terveys ja (työ & opiskelu jossain määrin) jne.

selkeää, eikö :)
Nauskiss

Posts: 532

#7759 • • Nauskiss

Zapa, 11.11.2005 15:03:
---
Nauskiss

Toi perusarvot kohdillaan on aika venyvä käsite; mitä SÄ sillä tarkotat? *hymy*

---


perusarvot & pinnallisuus menee siis ristiin eli jos nainen on pinnallinen, niin sitten sitä ehkä kiinnostaa elämässä pelkästään kauniit vaatteet, millainen auto sen poikaystävällä on ja ei ole kiinnostunut ihmisistä muuten kuin hyödykkeinä jne. maalliset turhanpäiväiset asiat siis. jos on perusarvo-ihmisiä niin sitten ne asiat mitkä merkkaa ovat perhe, ihmissuhteet, terveys ja (työ & opiskelu jossain määrin) jne.

selkeää, eikö :)



Ok, näkemyksesi selvisi. *hymy*

Mutta, noiden kahden ihmislajin [pinnalliset <-> perusarvo-ihmiset] lisäksi on lukuisia muita.

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

Zapa

Posts: 1,393

#7760 • • Zapa Mr Wrangler

Nauskiss, 11.11.2005 15:08:
---
Zapa, 11.11.2005 15:03:
---
Nauskiss

Toi perusarvot kohdillaan on aika venyvä käsite; mitä SÄ sillä tarkotat? *hymy*

---


perusarvot & pinnallisuus menee siis ristiin eli jos nainen on pinnallinen, niin sitten sitä ehkä kiinnostaa elämässä pelkästään kauniit vaatteet, millainen auto sen poikaystävällä on ja ei ole kiinnostunut ihmisistä muuten kuin hyödykkeinä jne. maalliset turhanpäiväiset asiat siis. jos on perusarvo-ihmisiä niin sitten ne asiat mitkä merkkaa ovat perhe, ihmissuhteet, terveys ja (työ & opiskelu jossain määrin) jne.

selkeää, eikö :)

---


Ok, näkemyksesi selvisi. *hymy*

Mutta, noiden kahden ihmislajin [pinnalliset <-> perusarvo-ihmiset] lisäksi on lukuisia muita.



On toki muita, mutta en ottais semmoista ihmistä kuka on _täysin_ pinnallisten juttujen parissa/varassa.