SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,839,170 views

Nauskiss

Posts: 532

#7701 • • Nauskiss

Villiruusu, 8.11.2005 23:00:
---
Nauskiss, 8.11.2005 22:21:

- kiltti, eli KILTTI, eli siis todellakin [iso]K I L T T I ![/iso]

---

Mä en taas voi sietää jos on liian kiltti, siis jos on sellanen lammas jonka saa tekemään ihan mitä vaan ja jolla ei ole mitään kunnianhimoa.



Hah, mutku mullakaan ei oo paljon mitään kunnianhimoa... *hih* Sitäpaitsi mulla ei oo lainkaan tarvetta pistää ketään tekemään mitään - jokainen saa valita tekemisensä täysin vapaasti, en yritä ohjailla.

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

Avatar
#7702 • • Annakins Guest

Nauskiss, 8.11.2005 23:07:
---
Villiruusu, 8.11.2005 23:00:
---
Nauskiss, 8.11.2005 22:21:

- kiltti, eli KILTTI, eli siis todellakin [iso]K I L T T I ![/iso]

---

Mä en taas voi sietää jos on liian kiltti, siis jos on sellanen lammas jonka saa tekemään ihan mitä vaan ja jolla ei ole mitään kunnianhimoa.

---


Hah, mutku mullakaan ei oo paljon mitään kunnianhimoa... *hih* Sitäpaitsi mulla ei oo lainkaan tarvetta pistää ketään tekemään mitään - jokainen saa valita tekemisensä täysin vapaasti, en yritä ohjailla.



Ei kyse olekaan siitä, että haluaisin ohjailla, mutta jotkut miehet vaan ovat olleet liian lampaita mun makuun, vaikka muuten olisivatkin olleet ihan kivoja..
Nauskiss

Posts: 532

#7703 • • Nauskiss

Villiruusu, 8.11.2005 23:09:
---
Nauskiss, 8.11.2005 23:07:
---
Villiruusu, 8.11.2005 23:00:
---
Nauskiss, 8.11.2005 22:21:

- kiltti, eli KILTTI, eli siis todellakin [iso]K I L T T I ![/iso]

---

Mä en taas voi sietää jos on liian kiltti, siis jos on sellanen lammas jonka saa tekemään ihan mitä vaan ja jolla ei ole mitään kunnianhimoa.

---

Hah, mutku mullakaan ei oo paljon mitään kunnianhimoa... *hih* Sitäpaitsi mulla ei oo lainkaan tarvetta pistää ketään tekemään mitään - jokainen saa valita tekemisensä täysin vapaasti, en yritä ohjailla.

---

Ei kyse olekaan siitä, että haluaisin ohjailla, mutta jotkut miehet vaan ovat olleet liian lampaita mun makuun, vaikka muuten olisivatkin olleet ihan kivoja..



Oukkidoukki, mä taas en oo vielä(kään) tavannu riittävän kilttiä miestä. Sekaannun aina johonkin pelureihin, vaikka kuinka yritän olla valppaana... *uuh*

Hmm... Kyllä kai mä tunnen jokusen kiltinkin miehen, mutta heidän kanssaan ei näy koskaan syntyvän kaveruutta kummempaa, HARMI!

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

Epailija

Posts: 5,636

#7704 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Nauskiss, 8.11.2005 23:18:
Hmm... Kyllä kai mä tunnen jokusen kiltinkin miehen, mutta heidän kanssaan ei näy koskaan syntyvän kaveruutta kummempaa, HARMI!



Jos jokin kuulostaa sarkasmilta, niin tuo. :D

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Nauskiss

Posts: 532

#7705 • • Nauskiss

Epailija, 8.11.2005 23:19:
---
Nauskiss, 8.11.2005 23:18:
Hmm... Kyllä kai mä tunnen jokusen kiltinkin miehen, mutta heidän kanssaan ei näy koskaan syntyvän kaveruutta kummempaa, HARMI!

---

Jos jokin kuulostaa sarkasmilta, niin tuo. :D



Täh..? *ding*

En pysty seuraamaan ajatuskulkuasi. Selitä, jos jaksat! *pyytää*

Oikeesti mulla ei oo mahista olla tässä asiassa sarkastinen - en tiedä mitä tekisin, että joku KILTTI kiinnostuisi musta. Ehkä pitäis puhua vähemmän (vaikka en nytkään ole puhelias), tai kattoa varpaisiin ja punastella VIELÄ ENEMMÄN... *tirsk*

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

Epailija

Posts: 5,636

#7706 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Nauskiss, 8.11.2005 23:23:
Täh..? *ding*

En pysty seuraamaan ajatuskulkuasi. Selitä, jos jaksat! *pyytää*



No se on tuo "harmi"-sanan lisääminen loppuun AWESOME:na, mikä tuo tekstiin sarkastisen vivahteen.

Epärealistinen rautalankaesimerkki:

"George W. Bush paljastui huumelordiksi ja joutui vankilaan. HARMI!"

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Nauskiss

Posts: 532

#7707 • • Nauskiss

Epailija, 8.11.2005 23:36:
---
Nauskiss, 8.11.2005 23:23:
Täh..? *ding*

En pysty seuraamaan ajatuskulkuasi. Selitä, jos jaksat! *pyytää*

---

No se on tuo "harmi"-sanan lisääminen loppuun AWESOME:na, mikä tuo tekstiin sarkastisen vivahteen.

Epärealistinen rautalankaesimerkki:

"George W. Bush paljastui huumelordiksi ja joutui vankilaan. HARMI!"



Ok, ymmärrän. Mun tapauksessa vaan harmittelin aidosti asiantilaa.

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

Mellu-

Posts: 4,006

#7708 • • Mellu-

lostgone, 8.11.2005 22:57:
Mä aattelin, että ihan hyvinhän mulla (teoriassa) menee q katoin Nauskissin ja Onni3mkin vaatimuksia.*justjoo*
Sit marqurita ja Mellu- alkoi pyytää vähän vaikeampia. *ding*
-xx- pyytääkin jo ihan kauheita ja mahdottomuuksia.*vink*


hahaha mitennii vähän vaikeampia *lmao* tollasii miehiihän kasvaa puussa *justjoo*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Epailija

Posts: 5,636

#7709 • • Epailija Physicist, 2nd class.

-xx-, 8.11.2005 22:50:
Mulla on ainakin kohtuuttomia vaatimuksia:
- älykäs
- sujuva keskustelija (tämä sisältää mm. edellisen sekä seuraavan)
- leikkisä
- rehellinen
- uskollinen
- itsenäinen

Siinä sisäisiä ominaisuuksia; ilman noita ei oikein tulla toimeen. Samoja toivoisin itseltänikin löytyvän. Siisteys-, tapa- ja savuttomuuskasvatusta voin antaa tarvittaessa *hih*



Otetaanko saman tien avioliittobuukkaus perinteisillä säännöillä ikävuodelle 35? *vink*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Epailija

Posts: 5,636

#7710 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Nauskiss, 8.11.2005 23:51:
Ok, ymmärrän. Mun tapauksessa vaan harmittelin aidosti asiantilaa.



Tiedän kyllä. Sanoinkin, että se _kuulosti_ sarkasmilta. *hymy*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

sensei

Posts: 125

#7711 • • sensei Käyttäjä

Mellu-, 8.11.2005 22:40:
muutamia ei vaatimuksia mutta toiveita kylläkin :
(btw.. oon postannu ennenki tälläsen listan.. pitäs ettiä ja verrata tähän uuteen)

-pitkä ...(ei jaksa sitä nurinaa enää koskaan)
-vähä tämmöi hömppä niiku miäki
-luova
-kohtelias
-omistaa omankin elämän
-osaa rähistä ja tapella ja painitaito katsotaan myös plussaksi *nauru*
-ymmärtää mua ja mun riemuidiotismia
-omaa monimuotoisen huumorintajun *joo*



hmm.. kuulostaa vaikealta täytää nuo vaatimukset, anteeksi toiveet *nauru* Kohteliaan ja rähinä taitoisen ihmisen yhdistelmä olisi ihan hauska nähdä, kuinka se toimii käytännössä*wtf*

Joopa joo omia vaatimuksia tuli listattua jo aiemmin, mutta eipä ole vielä flaksi käynyt;

Naisilta toivottavia luonteenpiirteitä (oma näkemys):
-sosiaalinen
-leppoisa
-rehellinen
-mukava
-luotettava
-ymmärtäväinen
-huumorintajuinen

jos tuosta joukosta suurin osa täyttyy, niin sitten vika on varmaan minussa jos homma ei toimi..*nauru*



On se ihme homma ettei kukaan ole tykästynyt muhun.*eikä* Mutta jatketaan ihmeellisiä seikkailuja sinkkuluukussa!*pepsodent*
Mellu-

Posts: 4,006

#7712 • • Mellu-

sensei, 9.11.2005 00:44:
---
Mellu-, 8.11.2005 22:40:


hmm.. kuulostaa vaikealta täytää nuo vaatimukset, anteeksi toiveet *nauru* Kohteliaan ja rähinä taitoisen ihmisen yhdistelmä olisi ihan hauska nähdä, kuinka se toimii käytännössä*wtf*



no siis.. hankala selittää.. no uskaltaa painia ja rähistä, mut nortsitilanne esim.baarissa istuskelu tai kahvilla käynti ni ois sillee kohtelias minua ja muita ihmisiä kotaan.. tj.. emmä osaakkaan selittää *nauru*

ja mitä tohon sun listaan tulee ni mul on monta kaverii jotka täyttää noi vaatimukset.. järkätäänkö sokkoreffit *vink*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

sensei

Posts: 125

#7713 • • Edited sensei Käyttäjä

Mellu-, 9.11.2005 00:48:
---
sensei, 9.11.2005 00:44:
---
Mellu-, 8.11.2005 22:40:
---


no siis.. hankala selittää.. no uskaltaa painia ja rähistä, mut nortsitilanne esim.baarissa istuskelu tai kahvilla käynti ni ois sillee kohtelias minua ja muita ihmisiä kotaan.. tj.. emmä osaakkaan selittää *nauru*

ja mitä tohon sun listaan tulee ni mul on monta kaverii jotka täyttää noi vaatimukset.. järkätäänkö sokkoreffit *vink*



Ymmärsin varmaankin mitä hait takaa..

Sokkotreffit..hmm*ding* mulla ei ole antaa ketään vaihtokaupassa sulle treffiseuraksi..kaikki vapaat kaverit lyhyempiä kuin minä (lue: eli alle 189(siis lyhyitä))..*nauru*
Mellu-

Posts: 4,006

#7714 • • Mellu-

sensei, 9.11.2005 00:54:
---
Mellu-, 9.11.2005 00:48:
---
sensei, 9.11.2005 00:44:
---
Mellu-, 8.11.2005 22:40:
---
Ymmärsin varmaankin mitä hait takaa..

Sokkotreffit..hmm*ding* mulla ei ole antaa ketään vaihtokaupassa sulle treffiseuraksi..kaikki vapaat kaverit lyhyempiä kuin minä (lue: eli alle 189(siis lyhyitä))..*nauru*



hahah ei tarvitse.. *nauru* nii ja ei lähemmäks 190 oo lyhyt.. meitsi vaan 184cm *nauru*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Mellu-

Posts: 4,006

#7716 • • Mellu-

sensei, 9.11.2005 01:07:
No joo... mutta ne vapaat on kaikki sua lyhyempiä *nauru* Alkaa juttu lähteä taas näpistä..pitäsköhän mennä nukkumaan*ding*



vois olla aika aiheellista *nauru*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

-xx-

Posts: 5,001

#7717 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

Epailija, 9.11.2005 00:18:
---
Otetaanko saman tien avioliittobuukkaus perinteisillä säännöillä ikävuodelle 35? *vink*


It's a deal!

--
kiitos ja anteeksi ^^

onni3mk

Posts: 3,973

#7718 • • Edited onni3mk Onni on.

onni3mk, 8.11.2005 22:26:
Jos mä nyt sit jotain listaa..muokkaan tätä vaik sit aina kun tulee mieleen uusia.

Nyt tuli mieleen, et miehen ois hyvä olla sosiaalinen, tai semmonen jolla on omia kavereita ja menoja, mut kumminkin semmonen, et ei unoha mua. *hih* Ja ottaa mut huomioon ja sillai.

Puhelias, tai et ainaki sen kans pitäs voida keskustella asioista.

tbc...

Edit ja heti tuli uus mieleen!

Kohtelias!



Lisäystä.

Iso plussa myös mulla on se, et mies on mua pidempi. Tai mua pidemmät jätkät saa ainakin mun kiinnostuksen helpommin heräämään. Tosin emmä sano, et mua muutamia senttejä lyhyempien ei kannattais yrittää. Vaikee mun on kuitenkin kuvitella seurustelevani mua päätä lyhyemmän miehen kans.

Nii ja mähän olen sen 178cm pitkä *hih*

sensei, 9.11.2005 00:44:
Naisilta toivottavia luonteenpiirteitä (oma näkemys):
-sosiaalinen
-leppoisa
-rehellinen
-mukava
-luotettava
-ymmärtäväinen
-huumorintajuinen

jos tuosta joukosta suurin osa täyttyy, niin sitten vika on varmaan minussa jos homma ei toimi..*nauru*

---


On se ihme homma ettei kukaan ole tykästynyt muhun.*eikä* Mutta jatketaan ihmeellisiä seikkailuja sinkkuluukussa!*pepsodent*



Mitä tarkottaa leppoisa noin käytännössä?

Ei noi sun vaatimukset niin vaikeilta vaikuta. Mun käsittääkseni lähes jokainen täyttää noi. Ainakin mun kaveripiirissä. Itseni mukaan lukien...*vink*

--
Onni on.

mariq

Posts: 2,154

#7719 • • mariq

Annakins, 8.11.2005 23:00:
---
Nauskiss, 8.11.2005 22:21:

- kiltti, eli KILTTI, eli siis todellakin [iso]K I L T T I ![/iso]

---


Mä en taas voi sietää jos on liian kiltti, siis jos on sellanen lammas jonka saa tekemään ihan mitä vaan ja jolla ei ole mitään kunnianhimoa.


Joo, must kans kiltteys on iiiiso miinus; mä oon ite niin kauhee narttu sille päälle sattuessani, et jossain vaiheessa jyräisin kiltimmän tyypin ihan nurin

[pieni]ja tällä tunnustuksella saan varmaan piiitkän liudan poikaytäväehdokkaita oveni taakse *justjoo*[/pieni]

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Mellu-

Posts: 4,006

#7720 • • Mellu-

mariquita, 9.11.2005 12:59:
---
Annakins, 8.11.2005 23:00:
---
Nauskiss, 8.11.2005 22:21:

- kiltti, eli KILTTI, eli siis todellakin [iso]K I L T T I ![/iso]

---


Mä en taas voi sietää jos on liian kiltti, siis jos on sellanen lammas jonka saa tekemään ihan mitä vaan ja jolla ei ole mitään kunnianhimoa.

---

Joo, must kans kiltteys on iiiiso miinus; mä oon ite niin kauhee narttu sille päälle sattuessani, et jossain vaiheessa jyräisin kiltimmän tyypin ihan nurin

[pieni]ja tällä tunnustuksella saan varmaan piiitkän liudan poikaytäväehdokkaita oveni taakse *justjoo*[/pieni]



hahaha sama täällä *lmao*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER