Manolo, 7.11.2005 13:14:
Ainakin viime suhteen loppumisen jälkeen musta on tullu vittumainen kusipää, joka aattelee vaan itteensä
![*nauru* *nauru*](/smiley/nauru.gif)
T: "Oisit hyvä aviomies, mut vielä en halua sun kans seurustella"
toi täti ei oo tienny mitä se haluis..
![*justjoo* *justjoo*](/smiley/justjoo.gif)
![*pepsodent* *pepsodent*](/smiley/pepsodent.gif)
19,912 posts, 996 pages, 8,323,973 views
Ainakin viime suhteen loppumisen jälkeen musta on tullu vittumainen kusipää, joka aattelee vaan itteensä
mariquita, 7.11.2005 14:07:
---
---
Way to go!! Oma etu, paras etu. (ei, en mä ihan oikeesti oo niin itsekeskeinen, ku miltä vaikutan, mut jos ei itse aja omaa etuaan, ei sitä kukaan muukaan tee)
---
---
toi täti ei oo tienny mitä se haluis..(tai sit olit sen mielestä niin hyvää ainesta, et se pelkäs ajautuvansa vakiintumaan loppuiäkseen: huih!
)
Manolo, 7.11.2005 16:47:
Voi kuitenkin olla että teki fiksun päätöksen, en tiedä.
Nitta, 8.11.2005 07:55:
---
Manolo, 7.11.2005 16:47:
Voi kuitenkin olla että teki fiksun päätöksen, en tiedä.
---
Joko et oo siitä tädistä vielä yli päässyt tai sitten et vieläkään osaa asettaa itseäsi etusijalleSinun nimittäin ei tarvitse pätkääkään miettiä minkälaisen päätöksen se ihminen on tehnyt.
Lähde siitä että tiedät missä itse seisot
Anteeksi kovisteluni, mutta tuntuu pahalta lukea kun ihminen mollaa itseään
Manolo, 8.11.2005 09:16:
Tosta asiasta mulle on sanottu jo miljoona kertaa mut ei se siitä kummemmaksi muutu vaikka kyllä pitäisi, sen tiedän.
mariquita, 8.11.2005 19:59:
Nonni, nyt se sitte alko; tähän asti oon ollu ihan tyytyväinen olooni täällä (takana kymmenen sinkkukuukautta) mut nyt tuli hinku pois
Nonni, nyt se sitte alko; tähän asti oon ollu ihan tyytyväinen olooni täällä (takana kymmenen sinkkukuukautta) mut nyt tuli hinku pois
osama, 8.11.2005 21:17:
---
---
mulla oli hirvee hinku pois täältä pitkään. mut sit toisaalta se hinku meni ohi ja sit täältä pääs pois.
kummaa.
Avernian, 8.11.2005 21:54:
No mutta naiset nyt pistätte ne vaatimuslistanne sitten tänne, niin eiköhän jokin kala käy koukkuun.
Avernian:
No mutta naiset nyt pistätte ne vaatimuslistanne sitten tänne, niin eiköhän jokin kala käy koukkuun.
Avernian, 8.11.2005 21:54:
Kun mä oon suhteessa pyrin yleensä olemaan oma itseni ja kehittämään itseäni sitä suhdetta varten..en toista ihmistä varten tai no tietty osittain. En tietenkään mitenkään määrätietoisesti asia asialta vaan se kyllä tulee oman hyvinvoinnin ja tunteen perusteella. ...voi kuulostaa järjestelmälliseltä mut ei se sitä oo...
Mä oon(tai ainakin olin) kaikkien mielestä liian kiltti ihminen, tiedän sen itsekin. Sit kun mä haluan, että kanssaolija on onnellinen niin usein asia on mennyt siihen, että toinen tylsistyy.Tiedän, että ei pidä olla liian kiltti, mut en mä haluakaan olla, enkä siihen yritäkään pyrkiä, mutta mun tekemiset vaan vissiin antaa sen vaikutuksen. Viimeisessä kolmessa suhteessa oon saanu kuulla siitä negatiivisia juttuja.
Mulle itselle puolisona olemisesta ei tule sellainen olo, että antaisin kaiken oman pois ja keskittyisin vaan toiseen!! Ei tod. mä vaan vissiin oon sit liian kiltti naisille...vittu kun ei yhtään ärsytä....mutta kuitenkin jos minulle vielä joskus suhde suodaan niin tolle saralle on keksittävä jotain...mä en halua olla tylsä, enkä kyllä sitä olekaan omasta mielestäni. Ainakin viime suhteen loppumisen jälkeen musta on tullu vittumainen kusipää, joka aattelee vaan itteensä (sen verran sain osumia viime suhteesta!)...mut eihän sen ihan noinkaan pidä mennä mut ainakin vähän oon kovistunu.
Yritä nyt sit mennä näillä...
Nauskiss, 8.11.2005 22:21:
- kiltti, eli KILTTI, eli siis todellakin [iso]K I L T T I ![/iso]