SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,821,825 views

sensei

Posts: 125

#7561 • • sensei Käyttäjä

josbe, 28.10.2005 18:03:
---
Ihana *nauru* <3 Etenkin toi "ymmärtäväinen" ja "leppoisa" :D



Noihan on ihan perusominaisuuksia ihmisessä *nauru*.. tietääkseni*ding* Se on ikävä yrittää elää ihmisen kanssa joka aina stressaa joka asiasta, siksi leppoisuus on olennainen luonteenpiirre*hihu*
RainChild

Posts: 909

#7562 • • RainChild
Jahas, reilun vuoden pituinen putkeni tässä luukussa katkesi. Siirryn tuonne toiseen *sydän* *hihu*/

--
Rainchild is back home

iriil

Posts: 371

#7563 • • Edited iriil
kun ei tiedä kaikkea toisen ajatuksista ei tiedä kuinka kaukana on pois pääsy täältä. Mutta jotain tuosta on pakko tulla!!*pihkassa*

----enemmän tietoa. Kiinnostusta löytyy. Nyt vain en tiedä kumman luukun puolella roikun oikeastaan tällä hetkellä. Hihiii. Onnellisuus *sydän* sitä on olemassa yhä.
Nukkua toisen vieressä ja herätä siitä. Lämpö, halaus, pusu.*plur*
josbe

Posts: 1,982

#7564 • • josbe suomalainen juhlakinkku

toma, 28.10.2005 18:11:
-huumorintajuisuus (en muista kuka sanoi, mutta lausahdus kuuluu: "En ole koskaan rakastanut naista, joka ei ole saanut minua nauramaan")


Tuli tuosta mieleeni esim. viime sunnuntainen (kuin myös moni muu yhdessä vietetty hetki) ja täytyy sanoo, että tän suhteen meillä synkkaa kyllä: sun kans saa kyl aina nauraa. Onneksi ei ole yhtään negatiivinen luonteenpiirre näin ystävienkään kesken, niin ei mene ihan harakoille tämä(kään) ominaisuus *nauru*
toma

Posts: 2,009

#7565 • • toma Tototoototo

josbe, 30.10.2005 09:37:
Tuli tuosta mieleeni esim. viime sunnuntainen (kuin myös moni muu yhdessä vietetty hetki) ja täytyy sanoo, että tän suhteen meillä synkkaa kyllä: sun kans saa kyl aina nauraa. Onneksi ei ole yhtään negatiivinen luonteenpiirre näin ystävienkään kesken, niin ei mene ihan harakoille tämä(kään) ominaisuus *nauru*


Eipä kyl joo, nauru on ystävienkin kesken aika tärkeä juttu :) Haha ja toi "yhdessä vietetty hetki" kuulostaa kyl aika... Saapahan ihmiset jotain spekuloitavaa ;D

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

josbe

Posts: 1,982

#7566 • • Edited josbe suomalainen juhlakinkku

toma, 30.10.2005 09:39:
Saapahan ihmiset jotain spekuloitavaa ;D


*vink**nauru*

Edit: Enpä oo koskaan huomannukaan, että sulla on NOIN likainen mielikuvitus *hymy*
sensei

Posts: 125

#7567 • • Edited sensei Käyttäjä

toma, 30.10.2005 09:39:
Saapahan ihmiset jotain spekuloitavaa ;D



Täällä on vissiin vietetty jonkin sorttista villiä sinkkuelämää... ainakin jutuista päätellen..*nauru*
josbe

Posts: 1,982

#7568 • • josbe suomalainen juhlakinkku
toma, 30.10.2005 09:39:
Saapahan ihmiset jotain spekuloitavaa ;D

sensei, 30.10.2005 16:38:
Täällä on vissiin vietetty jonkin sorttista villiä sinkkuelämää... ainakin jutuista päätellen..*nauru*

No ei todellakaan! Siis minä ja Tomahan ollaan vaan kavereita! Toman mielikuvitus vaan laukkaa ihan omia latujaan *nauru*
Sehän pilais meidän hienon ystävyyssuhteen alta aikayksikön *sydän*
sensei

Posts: 125

#7569 • • sensei Käyttäjä

josbe, 30.10.2005 16:51:
No ei todellakaan! Siis minä ja Tomahan ollaan vaan kavereita! Toman mielikuvitus vaan laukkaa ihan omia latujaan *nauru*
Sehän pilais meidän hienon ystävyyssuhteen alta aikayksikön *sydän*



Selityksen makua..*justjoo*

Mutta menköön läpi tällä kertaa, seuraava kerta onkin sitten ihan toinen juttu..*nauru*
toma

Posts: 2,009

#7570 • • toma Tototoototo

josbe, 30.10.2005 16:51:
No ei todellakaan! Siis minä ja Tomahan ollaan vaan kavereita! Toman mielikuvitus vaan laukkaa ihan omia latujaan *nauru*
Sehän pilais meidän hienon ystävyyssuhteen alta aikayksikön *sydän*


Ai mun mielikuvitus?-) Kunhan vaan naureskelin tota "yhdessä vietettyä hetkeä" :D

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Nitta

Posts: 5,021

#7571 • • Nitta Sateenkaaren päässä
Sinkkunaisen iltarukous

Anna minulle hyvä mies,
joka aloittaa keskustelemaan jos minä mökötän.
joka tyydyttää minut kotona ja puutarhassa.
joka tulee toimeen vanhempieni kanssa ja pitää ystävistäni, tai edes sietää niitä.
joka ottaa minut huomioon, sillä - luoja tietää - minä otan hänet.
joka haluaa lapsia ennen kuin minusta tulee hedelmätön.
jonka kanssa voin jakaa arjen ja juhlan, hyvät ja pahat päivät, elämäni loppuun saakka.
Lisää hyviä ominaisuuksia saa olla, mutta ei liikaa ettei käy niin että hän on liian hyvä minulle.
Silleen sopivasti siis.

Aamen

*nauru*
sensei

Posts: 125

#7572 • • sensei Käyttäjä
Onko kaikki pariutuneet vai miksi ihmeessä täällä on niin hiljaista??*täh*
Nauskiss

Posts: 532

#7573 • • Nauskiss

sensei, 1.11.2005 02:18:
Onko kaikki pariutuneet vai miksi ihmeessä täällä on niin hiljaista??*täh*



Eiku me ollaan vaivuttu epätoivoon ja ollaan nöyrästi hiljaa ku hiiret yssin kolossaan...
.
.
.
.
.

*nauru*

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

tom_gore

Posts: 168

#7574 • • tom_gore kiksujäärä
Jees kyllä se varmaan on moro nyt. See you on the other side! *jiihaa*
sensei

Posts: 125

#7575 • • sensei Käyttäjä

tom_gore, 1.11.2005 12:02:
Jees kyllä se varmaan on moro nyt. See you on the other side! *jiihaa*


Ei muuta kuin onnea ja hyvää matkaa aidan toiselle puolelle!*nauru*
sensei

Posts: 125

#7576 • • sensei Käyttäjä
Alan ymmärtämään miksi olen täällä. Jos treffien sopimiseen tekstarilla menee tunti, niin jotenkin tuo sinkkuelämä tuntuu helpolta ja vaivattomalta..*justjoo*
RainChild

Posts: 909

#7577 • • RainChild

sensei, 1.11.2005 23:28:
Alan ymmärtämään miksi olen täällä. Jos treffien sopimiseen tekstarilla menee tunti, niin jotenkin tuo sinkkuelämä tuntuu helpolta ja vaivattomalta..*justjoo*



Toi on kyl niin ärsyttävää... jos on hirveen hankala sovittaa aikataului yhteen *uuh*

--
Rainchild is back home

Nitta

Posts: 5,021

#7578 • • Nitta Sateenkaaren päässä

sensei, 1.11.2005 23:28:
Alan ymmärtämään miksi olen täällä. Jos treffien sopimiseen tekstarilla menee tunti, niin jotenkin tuo sinkkuelämä tuntuu helpolta ja vaivattomalta..*justjoo*



Hei, miks ei voi vain ottaa ja soittaa... tekstarit on sellaista turhaa peliä. (okei, joskus ihan kohdallaan kun ei tunne toista vielä)
Köpi

Posts: 46

#7579 • • Köpi
Kappas!

Täällä on tälläinenkin, ku oikeen sinkkuluukku. *hih*

Ilmottautuu sekaan! *vink*
Daverian

Posts: 491

#7580 • • Daverian
Nyt kävi taas niin että tänne päästiin/jouduttiin. Ei mahda mitään. Ehkä se on hyvä välillä näinkin olla.

--
*Team Espoon Roboottiarmeija*