SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,831,472 views

Fresia

Posts: 764

#7161 • • Fresia vähän outo

kilobitti, 2.10.2005 19:35:
Tulipa muuten mieleen, että mua pelottaa huomattavan paljon enemmän se, että jumiutuisin loppuelämäksi johonkin kompromissisuhteeseen, kuin se että eläis sinkkuna.



Aivan. Mä ainakin oon mieluummin itseni kanssa kuin suhteessa, jossa en tuntisi eläväni täysillä tms *joo*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Mar6

Posts: 2,178

#7162 • • Edited Mar6 Team Apinaorkesteri
Parempi yksin kuin tappaa itsensä ja persoonallisuutensa huonolla, kylmällä ja teeskentelevällä, synkistelevällä tai kuluttavalla suhteella. Siinä häviää vain itsestä ne mahdolliset ihanat luonteenpiirteet ja sydämen ympärille muodostuu jokaisen kuluttavan kokemuksen jälkeen entistä enemmän kiveä..

Ei se vain ihmisen tie ole yksin kuljettavaksi tarkoitettu, haluan kulkea matkaani jonkun sellaisen kanssa joka tekee siitä kevyempää ja arjesta valoisaa sekä iloista, haluan aamulla herätä sellaisen naisen vierestä jonka hymy antaa energiaa koko päiväksi.. Ja vaikka olisikin mutkia matkassa, niiden selvittäminen on yhdessä helpompaa.. Paitsi jos jokainen mutka aiheuttaa ojanajon *hymy* Tiedän että jossain vaiheessa onnistun tavoitteessani, ehkä kohta, ehkä myöhemmin.. Olen varmaan jotenkin suhdeihminen mutta näin uskon sen olevan..En kuulu tähän luukkuun. *hymy*
Let the *plur* times come.

--
-Where there is house there is a home-

Jutu

Posts: 3,054

#7163 • • Jutu Blondi

Mar6, 2.10.2005 21:35:
Nipsis napsis


Wou, tää oli aika mieltä piristävä kirjotus *hih* Toivottavasti löydät tollasen tytskyn *joo*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

-xx-

Posts: 5,001

#7164 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

kilobitti, 2.10.2005 19:35:
Tulipa muuten mieleen, että mua pelottaa huomattavan paljon enemmän se, että jumiutuisin loppuelämäksi johonkin kompromissisuhteeseen, kuin se että eläis sinkkuna.


Tossa hämää vain se, että kompromissisuhteesta pääsee yleensä pois silloin kun se alkaa ahdistamaan liiaksi; sinkkuudesta ei niin helposti pääse eroon vaikka haluaisikin.

En halua kompromissisuhteeseen (nimim. kokemusta on), mutta alkaa pikku hiljaa tuntumaan että olen saanut sinkkuilusta tarpeekseni. Onneksi on sentään ihania ystäviä *sydän*
Tiedän että pitäisi itse olla aktiivisempi seuranhaun suhteen - olen kai kuitenkin niin tyytyväinen elämääni että tuntemattomien deittailu "tositarkoituksella" tuntuisi väkinäiseltä. Ihmisiin pitää törmätä sattumalta ja ilman paineita ja päättää vasta hetken päästä onko niistä kiinnostunut muutenkin kuin kavereina.
Tsänssit on vaan aika pienet että tällä tavalla ketään löytää, ja sitten kun sellainen kiinnostava sattuu kohdalle niin heijastaa siihen kaikki sinkkuilun aikana patoutuneet toiveet ja odotukset... Mutta alan jo vanhentuneena ja viisastuneena oppimaan että kukaan ei ole täydellinen (en edes minä *ding*), ja että vähästäkin voi riittää iloa pidemmän aikaa *hihu*

--
kiitos ja anteeksi ^^

Mar6

Posts: 2,178

#7165 • • Mar6 Team Apinaorkesteri

Jutu, 2.10.2005 21:49:
---
Mar6, 2.10.2005 21:35:
Nipsis napsis

---

Wou, tää oli aika mieltä piristävä kirjotus *hih* Toivottavasti löydät tollasen tytskyn *joo*



Kiitos myötätunnosta :D Näin toivon itsekin.. Ja siinäpä sitten sitä elämäntehtävää kerrakseen. *joo*

--
-Where there is house there is a home-

kilobitti

Posts: 2,419

#7166 • • Edited kilobitti 1-2-3 techno

-xx-, 2.10.2005 22:23:
Tossa hämää vain se, että kompromissisuhteesta pääsee yleensä pois silloin kun se alkaa ahdistamaan liiaksi; sinkkuudesta ei niin helposti pääse eroon vaikka haluaisikin.



En ole samaa mieltä. Kun suhde menee tiettyjen rajojen yli (lapset, lainat ym.), on eroaminen hyvin vaikeaa. Omasta lähipiiristä löytyy ainakin 1 pari, ehkä toinenkin, jotka ovat olleet 20+v naimisissa, ja eronneet koska eivät alkujaankaan olleet oikeita toisilleen.

Tiedän että pitäisi itse olla aktiivisempi seuranhaun suhteen - olen kai kuitenkin niin tyytyväinen elämääni että tuntemattomien deittailu "tositarkoituksella" tuntuisi väkinäiseltä. Ihmisiin pitää törmätä sattumalta ja ilman paineita ja päättää vasta hetken päästä onko niistä kiinnostunut muutenkin kuin kavereina.



Varsin samaa mieltä.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Mar6

Posts: 2,178

#7167 • • Mar6 Team Apinaorkesteri
Itse en ole niin sanotusti aktiivinen seuranhaun suhteen.. Se tulee sitten kohdalle kun se tulee. En kyllä lähtisi mukaan mihinkään lehden tai netin seuranhakuilmoihin, kahville tosin voi aina pyytää jos siltä tuntuu *hymy*
Deittailen tosin mielelläni ihania naishenkilöitä ja katson mihin suuntaan maailma vie *hymy*

--
-Where there is house there is a home-

Coon--

Posts: 640

#7168 • • Coon-- 5,2 mmol/l
Mä oon jopa alkanu viihtymään tällä puolella. Onhan tässä ollu totutteleminen et mitenkäs tää homma toimi tällei single palyer tyylillä... kyllä tää tästä *hihu*
Epailija

Posts: 5,636

#7169 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Lauruska, 2.10.2005 15:41:
Ku ei tiiä et pitäskö palata tänne vai ei...ja kun ei tääkään niin houkuta *nyyh*



Jokainen voi tässä pysähtyä hetkeksi miettimään, että onko parempi pysyä suhteessa, jossa ei viihdy, vai olla sinkkuna ja vaikkapa etsiä sellaista suhdetta, jossa viihtyy. Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että suhteessa pysyminen sen takia, että ei pidä sinkkuudesta, ei ehkä kuitenkaan ole se reiluin valinta kumpaakaan kohtaan.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Mar6

Posts: 2,178

#7170 • • Mar6 Team Apinaorkesteri

Epailija, 2.10.2005 23:15:
---
Lauruska, 2.10.2005 15:41:
Ku ei tiiä et pitäskö palata tänne vai ei...ja kun ei tääkään niin houkuta *nyyh*

---


Jokainen voi tässä pysähtyä hetkeksi miettimään, että onko parempi pysyä suhteessa, jossa ei viihdy, vai olla sinkkuna ja vaikkapa etsiä sellaista suhdetta, jossa viihtyy. Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että suhteessa pysyminen sen takia, että ei pidä sinkkuudesta, ei ehkä kuitenkaan ole se reiluin valinta kumpaakaan kohtaan.



Tästä ei voi olla kun samaa mieltä *hymy* Usein näkee ihmisiä jotka ovat yhdessä vain tottumuksesta ja mainitsemastasi syystä, ei se tosiaan ole hyvä idea mielestäni.

--
-Where there is house there is a home-

third_apollo

Posts: 19

#7171 • • third_apollo Jätkä on äijä...

Jutu, 26.9.2005 12:41:
---
third_apollo, 26.9.2005 01:41:
taas lähdin ensimmäisen kauniin blondin matkaan joka viitti treffejä ehdottaa, onneks nyt tais sattuu kohdalle jopa ihan älyllinen olento.

---

Väitäks, että blondit ei oo älykkäitä vai? *kissatappelu* :D


en väitä... tunnen kyllä muutaman "normaalinkin" blondin *nauru* Ei ku oikeesti yleensä mun naismaun tuntien kohdalle sattuu se kaikkein tyhjäaivoisin tallaaja, hiusväristä riippumatta... Mut ei tällä kertaa, reilu kolme viikkoa jo kestänyt tätä autuutta*iloinen* TÄN VUODEN ENKAT, BY THE WAY*aplodit*

--
Self Induced Trance
--Since 1986--

noena

Posts: 3,138

#7172 • • noena first breath after coma

Coon, 2.10.2005 23:04:
Mä oon jopa alkanu viihtymään tällä puolella. Onhan tässä ollu totutteleminen et mitenkäs tää homma toimi tällei single palyer tyylillä... kyllä tää tästä *hihu*


Hyvin oot selvinny *pus*

--
TwistedLife™ Amusement Park

tom_gore

Posts: 168

#7173 • • tom_gore kiksujäärä

Itis, 2.10.2005 15:35:
Rocca> älä o tollanen *nauru* ei tää niiin paha ole. -Nopat ilmassa, pitää vaan kattoo mihin ne ländää *joo*



Nopanheittoa se tuntuu olevan, todellakin *nauru*
tom_gore

Posts: 168

#7174 • • tom_gore kiksujäärä

-xx-, 2.10.2005 22:23:
---
Tiedän että pitäisi itse olla aktiivisempi seuranhaun suhteen - olen kai kuitenkin niin tyytyväinen elämääni että tuntemattomien deittailu "tositarkoituksella" tuntuisi väkinäiseltä.



Tuntemattomiakin ihmisiä voi tavata muutenkin kuin "tositarkoituksella" tai vain sattumalta. Itse olen tällä tavoin saanut aika nipun hyviä ystäviä :)
domi

Posts: 7,069

#7175 • • domi Työn sankari.
Eka kenttä läpäisty. Loppuvihollisena oli ilkeä admin. Seuraavaa lataillessa.....*vink*
zenny

Posts: 1,145

#7176 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Reilu vuos täs luukuus jo kulutettu... eikä loppuu näy....mut ei se haittaa...*iloinen*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Jutu

Posts: 3,054

#7177 • • Jutu Blondi

Sir Dominique Trévisan, 4.10.2005 13:36:
Eka kenttä läpäisty. Loppuvihollisena oli ilkeä admin. Seuraavaa lataillessa.....*vink*


Ooks sä tavannut anopin vai? *nauru*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Jutu

Posts: 3,054

#7179 • • Jutu Blondi

Sir Dominique Trévisan, 4.10.2005 14:27:
Oli pakko katsoo netistä vinkkejä et pääsi sen ohi.


Koodeilla pelaaminen on kivaa. Varsinkin iddqd <3

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.