SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,831,353 views

Kirtar

Posts: 771

#6961 • • Kirtar
Tää on ihan paska mesta! Otetaan kaikki klubbari sinkkujen nimet lapulle. sit laitetaan koreihin sen mukaan onko hetero/gay/lelle sit nostellaa nimet randomilla ja muodostetaan parit. ZADAA NOU MORE SINKKUJA! eikö oo loistava idis? *lmao*

--
asdaf?

tom_gore

Posts: 168

#6962 • • tom_gore kiksujäärä

mayah, 6.9.2005 21:25:
Rakas lähimmäinen. Jos olet syntynyt lähempänä vuotta 1990 ku vuotta 1980, niin tässä luukussa olemisesta ei vielä tarvitse olla huolissaan. Joten, älkää itkekö, rakkaat lapset. Kyllä te vielä löydätte sen oikean, kunhan tulette ensin sukukypsään ikään *joo*



Pitäisikös tämä kääntää niin että jos on syntynyt selkeästi 70-luvun puolella niin nyt kannattaisi alkaa tosissaan huolestumaan? *nauru*
Ninka

Posts: 564

#6963 • • Ninka

Kirtar, 6.9.2005 21:26:
Tää on ihan paska mesta! Otetaan kaikki klubbari sinkkujen nimet lapulle. sit laitetaan koreihin sen mukaan onko hetero/gay/lelle sit nostellaa nimet randomilla ja muodostetaan parit. ZADAA NOU MORE SINKKUJA! eikö oo loistava idis? *lmao*



aivan järkyttävän hyvä...tulee ihan mopo disco mieleen *iihhih*

--
*nuotti* All i wanna do, is have some fun, I got a feeling, Im not the only one *nuotti*

Rocca

Posts: 3,064

#6964 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

mayah, 6.9.2005 21:25:
Tälleen nuoremman polven vanhuksen neuvona:

Rakas lähimmäinen. Jos olet syntynyt lähempänä vuotta 1990 ku vuotta 1980, niin tässä luukussa olemisesta ei vielä tarvitse olla huolissaan. Joten, älkää itkekö, rakkaat lapset. Kyllä te vielä löydätte sen oikean, kunhan tulette ensin sukukypsään ikään *joo*



Kiitti vanhus *nauru* *läppä*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Kirtar

Posts: 771

#6965 • • Kirtar

mayah, 6.9.2005 21:25:
Tälleen nuoremman polven vanhuksen neuvona:

Rakas lähimmäinen. Jos olet syntynyt lähempänä vuotta 1990 ku vuotta 1980, niin tässä luukussa olemisesta ei vielä tarvitse olla huolissaan. Joten, älkää itkekö, rakkaat lapset. Kyllä te vielä löydätte sen oikean, kunhan tulette ensin sukukypsään ikään *joo*




Et ole selvästikkään tutustunut aikamme suurimman Räplegenda Pertuksen tuotantoon, erityisesti kappaleeseen "älä aliarvio lasta" kuuntele ihmeessä kyseinen raita :)

http://www.mikseri.net/artists/?id=45791

--
asdaf?

efo

Posts: 1,908

#6966 • • efo Laserpoint

mayah, 6.9.2005 21:25:
Rakas lähimmäinen. Jos olet syntynyt lähempänä vuotta 1990 ku vuotta 1980, niin tässä luukussa olemisesta ei vielä tarvitse olla huolissaan.


Mä oon just siinä välissä eli -85. Pitäskö mun olla sit huolissaan vai huoletta?

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

efo

Posts: 1,908

#6967 • • efo Laserpoint

mayah, 6.9.2005 21:44:
Niin kauan ku sä (ei pahalla ketään kohtaan, joten don´t [you also] sue me) et poksahtele ja tuhise käpsit päällä joka päivä miten perseestä tää luukku on, niin älä oo huolissas. Kaikki on vielä ihan kunnossa *joo*


*nauru*
oli kyl eka postaus tänne ever ja tää on vika ni ei kai täs sit mitää

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

Kirtar

Posts: 771

#6968 • • Kirtar
Ei se ole näin nuorenakaan sen mukavampaa olla yksin kuin vanhempanakaan. Yksin vietetty aika tuntuu helvetin pitkältä.

--
asdaf?

RoboMikko

Posts: 134

#6969 • • RoboMikko

mayah, 6.9.2005 21:28:
---
tom_gore, 6.9.2005 21:27:
Pitäisikös tämä kääntää niin että jos on syntynyt selkeästi 70-luvun puolella niin nyt kannattaisi alkaa tosissaan huolestumaan? *nauru*

---


Joo, mä siis en puhunu susta...


*nauru*



No entäs minusta? *hih*

--
ND, Pure Spirit!

RoboMikko

Posts: 134

#6970 • • RoboMikko
mayah *aplodit* *lmao*

Ihan mahtava läppä. Toi kruunasi tän vuorokauden! Onneksi ei ole tarvinnut mainitsemiasi kiistoja selvitellä *hikoil*

--
ND, Pure Spirit!

domi

Posts: 7,069

#6971 • • domi Työn sankari.

mayah, 6.9.2005 21:25:
Tälleen nuoremman polven vanhuksen neuvona:

Rakas lähimmäinen. Jos olet syntynyt lähempänä vuotta 1990 ku vuotta 1980, niin tässä luukussa olemisesta ei vielä tarvitse olla huolissaan. Joten, älkää itkekö, rakkaat lapset. Kyllä te vielä löydätte sen oikean, kunhan tulette ensin sukukypsään ikään *joo*


Pitäiskö nyt alkaa vetämään ranteita auki, jos on sukukypsä, mutta on täällä *nauru*. Ainii, älä vastaa, lupasit olla kirjoittelematta tänne :D
Nepenthe

Posts: 141

#6972 • • Nepenthe

Kirtar, 6.9.2005 21:51:
Ei se ole näin nuorenakaan sen mukavampaa olla yksin kuin vanhempanakaan. Yksin vietetty aika tuntuu helvetin pitkältä.



Iteasiassa siihen alkaa vähitellen tottua. Tai sit mä oon vaan muuten turtunu *iloinen*

/N
tom_gore

Posts: 168

#6973 • • tom_gore kiksujäärä

Nepenthe, 7.9.2005 00:16:

Iteasiassa siihen alkaa vähitellen tottua. Tai sit mä oon vaan muuten turtunu *iloinen*

/N



"Turtuminen" on juurikin se oikea sana ;)
Kirtar

Posts: 771

#6974 • • Kirtar
porukka alkaa näköjään turtumaan tänne kirjoitteluunkin :D

--
asdaf?

Jutu

Posts: 3,054

#6975 • • Jutu Blondi

Kirtar, 8.9.2005 17:05:
porukka alkaa näköjään turtumaan tänne kirjoitteluunkin :D


Vähemmästäkin *nauru*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Sintsu

Posts: 75

#6976 • • Sintsu
Hihii.. uskaltaakohan tänne vielä majoittua yksi neitinen.. *hihu*
Varsin tyytyväinen olen olotilaani, mutta eihän sitä koskaan tiedä..
or_neon

Posts: 598

#6977 • • or_neon mr2090
Joo ja täällä ollaan edelleen..*joo* Ja välil vähän oikein hengästyttää täällä olo!*hikoil*

--
[pieni]-Nico*iloinen*[/pieni]

Sintsu

Posts: 75

#6978 • • Edited Sintsu




Täällä toimii kyllä väliaikaismajoituskin :)



Nooh.. tätä olotilaa on jatkunut jo pidempään joten vakinaisempikin majoitus passaa *vink**hihu*
Esa

Posts: 947

#6979 • • Esa

mayah, 6.9.2005 21:25:
Jos olet syntynyt lähempänä vuotta 1990 ku vuotta 1980, niin tässä luukussa olemisesta ei vielä tarvitse olla huolissaan.



Kelasin hetken, että pitäiskö alkaa olla jo huolissaan. *ding*

Sit muistin ja hieman hämmästyen tajusin, että olen seurustellut 4/5 kaikesta siitä ajasta kun olen ollut niin sanotusti täysi-ikäinen.

Sit totesin, että rajalliset huolestumisresurssit voisi kohdentaa johonkin muuhun asiaan... ja katsoa vaan mitä tapahtuu. *hihu*

Whatever will be will be...
Sphyxia

Posts: 3,308

#6980 • • Sphyxia Maracujá!
Pakko nyt taas ilmoittautua. *eiei*