SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,821,585 views

tom_gore

Posts: 168

#6841 • • tom_gore kiksujäärä

Lene, 25.8.2005 14:09:
Mä en suostu uskomaan siihen. *nauru* Ainakaan siihen, että nimenomaan parisuhdekumppani pitäisi olla.

Jossain syvemmällä on pakko olla jonkinlainen "ongelma", jonka selvittämällä kaikki ratkeaisi.



Mulla on siis joko ongelma tai äärettömän paskoja kavereita. No offence kaikille jotka tämän satutte lukemaan :D
tom_gore

Posts: 168

#6842 • • tom_gore kiksujäärä

Lene, 25.8.2005 14:18:
Tyydyttämättömät kaverisuhteet tietenkin ovat mahdollisia. *vink* Ja taas kerran: mieluummin yksin kuin huonossa seurassa. *nauru*



Agreed. Senpä takia tässä on sinkkuuntumisen jälkeen pari ehdokasta hylättykin. Kyllähän sitä jonkun riekon seurakseen saisi jos suostuisi tinkimään vaatimuksistaan, mutta mitäs järkeä siinä sitten olisi? Saisihan siitä ehkä hetkellistä helpotusta siihen Yksinäisyyteensä mutta en minä vielä ole niin epätoivoinen että ryhdyn toisten sydämiä särkemään ottamalla heidät "lohduttelijoiksi".
josbe

Posts: 1,982

#6843 • • Edited josbe suomalainen juhlakinkku

toma, 18.8.2005 01:50:
---
elisha,
tuntuu et kaikki(edes vähänki potentiaaliset)jutut menee aina vituiks,tavalla tai toisella*grr*
kohtaloako?*justjoo*

---

Oiskohan sullakin toi naisten tyypillinen "ihastun vääränlaisiin miehiin"-tauti :)



Ai sä kauppaat tota nyt kaikille :D Fiksua Toma =)
Yritätsä heruttaa?
toma

Posts: 2,009

#6844 • • toma Tototoototo

josbe, 25.8.2005 14:22:
Ai sä kauppaat tota nyt kaikille :D Fiksua Toma =)
Yritätsä heruttaa?


Ai minäkö heruttaa?!? Pois se minusta! :P

(besides uskon siihen! :D)

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

tom_gore

Posts: 168

#6845 • • tom_gore kiksujäärä

Lene, 25.8.2005 14:23:
---
tom_gore, 25.8.2005 14:21:
Agreed. Senpä takia tässä on sinkkuuntumisen jälkeen pari ehdokasta hylättykin. Kyllähän sitä jonkun riekon seurakseen saisi jos suostuisi tinkimään vaatimuksistaan, mutta mitäs järkeä siinä sitten olisi? Saisihan siitä ehkä hetkellistä helpotusta siihen Yksinäisyyteensä mutta en minä vielä ole niin epätoivoinen että ryhdyn toisten sydämiä särkemään ottamalla heidät "lohduttelijoiksi".

---


*ding* Eikös nyt aiemmin puhuttu kavereista?



Pätee tuo kavereihinkin, joskaan en ymmärrä miten jollain voi olla "huonoja" kavereita. Eikös "huonoista" kavereista ole kuitenkin varsin helppo päästä eroon? :)
tom_gore

Posts: 168

#6846 • • Edited tom_gore kiksujäärä

Lene, 25.8.2005 14:32:
Hankkiutuuko sellainen ihminen, joka ei halua olla yksin, eroon "huonoista" kavereista (joiden seurassa tuntee olevansa yksin?)? Yleensä vaatimustaso kavereiden suhteen ei ole niin korkea kuin parisuhdekumppanien. Vai meinaako tämä "yksin oleminen" pelkästään parisuhdekumppania?



Pahoittelen jos vuodatukseni ei tätä faktaa tehnyt riittävän selväksi. Kyllä, tällä yksinäisyydellä tarkoitettiin nimenomaan parisuhdekumppanin puuttumista. Kavereita itselläni riittää nähtäväksi vaikka joka ikiselle vapaalle tunnille, mutta ne eivät korvaa parisuhdetta.

EDIT: typo
tom_gore

Posts: 168

#6847 • • tom_gore kiksujäärä

Lene, 25.8.2005 14:45:
Onko koskaan muuten tuntunut siltä kuin tuntisi itsensä huonommaksi ihmiseksi, jos ei ole parisuhdetta?



En kyllä muista noin ajatelleeni. Ei se suhde itsessään mitään anna vaan se megaihq toinen ihminen. En minä "styylaa" vain styylaamisen vuoksi.
tom_gore

Posts: 168

#6848 • • tom_gore kiksujäärä

Lene, 25.8.2005 14:52:
Good, keep it that way. Tämä vaan tarkoittaa juuri sitä, että sitä "yksin olemista" riittää. *vink*



No NII-IN. Sitähän minä tässä olen koko ajan yrittänyt selittää *nauru*

Yksin ei viihdy, mutta kun ei huoli mitään korvikkeitakaan.

Elämäni nainen, saisit kyllä perkele jo osua tielleni!

*nauru*
tom_gore

Posts: 168

#6849 • • tom_gore kiksujäärä

Lene, 25.8.2005 14:52:
Ehkä sietäisi kokeilla todellista yksin olemista jossain korvessa niin tuntisikohan sitä sitten olevansa yksin hyvien kavereiden keskellä? *vink*



Ei helv. Ilman nettiäkin? Sähän nyt hulluja puhut *nauru*
tom_gore

Posts: 168

#6850 • • tom_gore kiksujäärä

Lene, 25.8.2005 14:58:
Mä kyllä vaihtaisin ajatustottumusta. Vaikka ei seurustelekaan niin ei ole yksin. Eiköhän sillä ole jotain merkitystä tuolla yläkopassa, jos ajattelee "olevansa yksin".



Sama kai se mitä sanaa siitä käyttää. Vaikken ole yksin niin silti tuntuu yksinäiseltä. Tätä on nyt vähän hankala selittää kun sinä et selvästikään koe näitä tämänkaltaisia tuntemuksia...
tom_gore

Posts: 168

#6851 • • tom_gore kiksujäärä

Lene, 25.8.2005 15:11:
Ei se musta ole ihan sama, mitä ajattelee. Varmasti mäkin saisin itseni ihan depikseen alkaessani ajatella, että "olen ihan yksin" - etenkin, kun mun tilanteeni taitaa olla sitä paljon lähempänä kuin sun. *nauru* Aivot ovat mun käsittääkseni helposti manipuloitavissa suuntaan tai toiseen. Vaikka tuntisin itseni kuinka masentuneeksi, yksinäiseksi, surulliseksi tai mitä vaan tahansa niin yleensä mulla itselläni on valta saada itseni tuntemaan päinvastaista. Mä voin valita, mitä tunnen. Ongelma yleensä on siinä, että haluaako valita vai haluaako sittenkin vaan ryvetä (uuh, herkkua *vink*). JA aivot tuntuvat olevan sellainen mekanismi, että tietynlaiset ajatukset laukaisevat toisenlaisia ajatuksia tai asioita, vaikka sitten alitajuntaisesti ja kaikki tämä vaikuttaa siihen, miten voimme. Esim. positiivisuus kyllä huomattavasti parantaa oloa, vaikka se olisikin väkinäistä.



Sinä olet siis parempi juoksemaan kuin minä ;) Kuten sanottua, eipä mullakaan eilisiltaisen kaltaisia fiiliksiä usein tule, mutta joskus kuitenkin.
Metsäpiru

Posts: 418

#6852 • • Metsäpiru metsäpiruilee
Moiiiiikka! *vilkuttaa* iihihii, pääsin sitten vihdoin ja viimein pois täältä *jiihaa* *plur* *blush* *sydän* *hihu*
tom_gore

Posts: 168

#6853 • • tom_gore kiksujäärä

Medeia, 25.8.2005 19:30:
Moiiiiikka! *vilkuttaa* iihihii, pääsin sitten vihdoin ja viimein pois täältä *jiihaa* *plur* *blush* *sydän* *hihu*



Tervemenoa :) Toivottavasti ei enää nähdä täällä :)
onni3mk

Posts: 3,973

#6854 • • onni3mk Onni on.
Nyt on pitkästä aikaa _oikeesti_ kivaa ja hyvä olo olla sinkku *iloinen* Ei sillai mitään tarvetta ruveta seukkaa.

Mutta pidetään silti tutkat päällä *hih*

--
Onni on.

tumpsi

Posts: 2,553

#6855 • • tumpsi rekisteröitymätön
tumpsi täs moi
e/v

Posts: 434

#6856 • • e/v
tere o/
inneah

Posts: 704

#6857 • • inneah ...Trust no one...
mulla kans pitkästä aikaa hyvä olla täällä *iloinen*

onneks on hyviä yhtäviä joilta saa halauksia kun niitä tarvitsee joten hellyydenkipeyskin on vähentynyt!

I lööööw it in here *plur*

--
nahkalakanat

AnssiV

Posts: 1,798

#6858 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
...en oo koskaan tykänny olla täällä...vaan kun on asiat menny vaan niin että on tänne joutunut...*hmph*
Avatar
#6859 • • astaroth Guest
tässä olisi pieni kasku, joka kuvastaa sinkkuelämääni aikas hyvin

Aviomiestavaratalo

Hiljattain avattiin "Aviomiestavaratalo" johon naiset saivat mennä valitsemaan itselleen aviomiehen. Tavaratalossa oli viisi kerrosta. Miesten ominaisuudet paranivat mitä ylemmästä kerroksesta oli kyse. Ainoa sääntö naisille oli, että oven avatessa tiettyyn kerrokseen aviomies piti valita juuri siitä kerroksesta ja alempaan kerrokseen ei saanut mennä takaisin. Asiakkaana sai olla vain kerran.

Eräät ystävättäret lähtivät tavarataloon löytääkseen itselleen aviomiehen...

1. Kerros:
Ovella oli kyltti jossa luki: "Näillä miehillä on työpaikka ja he rakastavat lapsia". Ystävättäret lukivat kyltin ja sanoivat: "No, onhan se parempi kuin olla työtön eikä pitää lapsista, mutta kyllä vähän mietityttää mitä ylemmistä kerroksista löytyy". Ja naiset jatkoivat matkaa ylöpäin.


2. Kerros:
Kyltissä luki: "Näillä miehillä on työ, hyvä palkka, he rakastavat lapsia ja ovat komeita. "Hmmm", sanoivat naiset, "mutta silti mietityttää mitä vielä ylempää voi löytyä."

Naiset jatkoivat matkaa ylemmäksi.

3. Kerros:
Kyltissä sanottiin: "Näillä miehillä on työ, hyvä palkka, he rakastavat lapsia, ovat komeita ja auttavat kotitöissä. "Wow", sanoivat naiset, " todella houkuttevaa?", mutta koska tavaratalossa oli vielä kerroksia he jatkoivat matkaa ylöspäin.


4. Kerros:
Tämän kerroksen ovella luki: "Tässä kerroksessa on miehiä joilla on hyvä työ, hyvä palkka, he rakastavat lapsia, ovat komeita, auttavat kotitöissä ja ovat lisäksi erittäin romanttisia".

"Ei voi olla totta!" huuhdahtivat naiset, "ajattele mitä miehiä viimeisessä kerroksessa on oltava!!!".

Naiset juoksivat ylös viimeiseen kerrokseen.

5. Kerros:
Ylimmän kerroksen ovella luki: Tämä kerros on tyhjä ja olemassa vain siksi, että voidaan todistaa kuinka mahdotonta naista on miellyttää! Uloskäynti on vasemmalla, toivottavasti kaadutte portaissa.