SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,829,192 views

Syder

Posts: 2,255

#6661 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

starlars, 9.8.2005 13:17:
en kai tässä kehtaa omaa määritelmääni esittää *blush* mutta tuntuu että te naiset heitätte arpaa siitä milloin olla mitäkin (vaikea / helppo / kiukkuinen / ihana / mahdoton jne.). taidat tietää mitä tarkoitan. *justjoo*



Arpaluvutkin perustuvat johonkin asiaan, nimittäin todennäköisyyteen. Jos joku asia perustuu jonkin toisen asian pohjalle se on jollakin tavoin laskettavissa tai muuten seurattavissa ja sitä kautta ennustettavissa. En oo kuitenkaa viel ite ainakaa huomannu että naiset ois missään määrin ennustettavissa / ennakoitavissa. Ei ainakaan päde uusiin tuttavuuksiin, joita ei ole tuntenut kovin pitkään vielä. Pidempiaikaisessa parisuhteessa tuokin homma tottakai helpottuu olettaen että osapuolet ovat olleet toisilleen rehellisiä ja tutustuneet siihen henkilöön, eikä sen henkilön kertomaan tarinaan :)

--
Divida et impera.

josbe

Posts: 1,982

#6662 • • josbe suomalainen juhlakinkku

starlars, 9.8.2005 13:17:
---
josbe, 9.8.2005 13:10:
---
starlars, 9.8.2005 13:02:
---
josbe, 9.8.2005 12:53:
Mutta että olisin täysin mahdoton, sitä en kyllä usko.. Se on täysin mahdotonta! *enkeli*

---

pakko kommentoida. kaikki naiset on mahdottomia. *ding*

---

Määrittele mahdoton..??
Terv.
Kaikki miehet ovat mahdollisia *muhaha*

---



en kai tässä kehtaa omaa määritelmääni esittää *blush* mutta tuntuu että te naiset heitätte arpaa siitä milloin olla mitäkin (vaikea / helppo / kiukkuinen / ihana / mahdoton jne.). taidat tietää mitä tarkoitan. *justjoo*



No, itse koen olleeni syystäkin vaikea/kiukkuinen/mahdoton silloin, kun minua on törkeällä tavalla kohdeltu.. Kunpa tulisikin se päivä, kun saisin olla vaikea/kiukkuinen/mahdoton ihan hupii, "heittämällä arpaa", tai vain siksi, että olen NAINEN *justjoo*
starlars

Posts: 217

#6663 • • starlars ihana

Syder, 9.8.2005 13:26:

Arpaluvutkin perustuvat johonkin asiaan, nimittäin todennäköisyyteen. Jos joku asia perustuu jonkin toisen asian pohjalle se on jollakin tavoin laskettavissa tai muuten seurattavissa ja sitä kautta ennustettavissa. En oo kuitenkaa viel ite ainakaa huomannu että naiset ois missään määrin ennustettavissa / ennakoitavissa. Ei ainakaan päde uusiin tuttavuuksiin, joita ei ole tuntenut kovin pitkään vielä. Pidempiaikaisessa parisuhteessa tuokin homma tottakai helpottuu olettaen että osapuolet ovat olleet toisilleen rehellisiä ja tutustuneet siihen henkilöön, eikä sen henkilön kertomaan tarinaan :)



aaaaah - oerustuu todennäköisyyteen.. joskus opiskelussa joutunutkin laskemaan jotain hasardifunktioita (ihan oikee termi todennäköisyyslaskennassa).. *igor*

koskaan ei voi tietää milloin kenkä alkaa puristaa tai päätä alkaa särkee - tai vastaavasti koska tekee mieli halailla ja pussailla. ihmeellisiä mutta ihania naisen piirteitä. we love you! *sydän*

--
a homo stabbed joey greco

josbe

Posts: 1,982

#6665 • • josbe suomalainen juhlakinkku
Itse koen kyllä olevani suora (<-pohjalaisuus), enkä mitenkään täytä/tunnusta näitä "naisen käytettävyys" -soopapuheita tai niiden paikkansa pitävyyttä. Yksi parhaista kohteliaisuuksista, jonka olen saanutkin (co. Lenita) on, että olen lady ja äijä yhtä aikaa =)
toma

Posts: 2,009

#6666 • • toma Tototoototo

josbe, 9.8.2005 13:39:
Itse koen kyllä olevani suora (<-pohjalaisuus), enkä mitenkään täytä/tunnusta näitä "naisen käytettävyys" -soopapuheita tai niiden paikkansa pitävyyttä. Yksi parhaista kohteliaisuuksista, jonka olen saanutkin (co. Lenita) on, että olen lady ja äijä yhtä aikaa =)


Mä voin allekirjoittaa tuon!

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

o_°

Posts: 224

#6667 • • o_°

Jone, 9.8.2005 11:40:
Lisääntyminenkö on elämän tarkoitus?



Niin miksi elämällä pitäisi joku tarkoitus olla *ding*
josbe

Posts: 1,982

#6668 • • josbe suomalainen juhlakinkku

toma, 9.8.2005 13:59:
---
josbe, 9.8.2005 13:39:
Itse koen kyllä olevani suora (<-pohjalaisuus), enkä mitenkään täytä/tunnusta näitä "naisen käytettävyys" -soopapuheita tai niiden paikkansa pitävyyttä. Yksi parhaista kohteliaisuuksista, jonka olen saanutkin (co. Lenita) on, että olen lady ja äijä yhtä aikaa =)

---

Mä voin allekirjoittaa tuon!



Kiits *hali* Yhä se sykähdyttää *tunteil*
ZaZa

Posts: 262

#6670 • • ZaZa
*rikki* *nyyh* *Nyyh* *nyyh* *nyyh*

--
Mä otan vastaa sen mitä mulle suodaan
En väistä vastuuta, mä kuljen suoraan
Elämä on kuitenki biatch kunnes kuollaan

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#6671 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Vähän kerkes ihmetteleen toisen luukun puolella, mut tänne nopee paluu taas... *justjoo*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Avatar
#6672 • • sakk303 Guest
yhä kirkon kirjoilla. e o mitn tapahtunu, en o käyny pois enkä tullu takasin, vaan hihkasin notta yhä turvalisesti tääl. tulin just pyöräilemästä ja ah että olikin raikas ja mieltä puhdistava tuuli.. ois nyt sitä vettäkin saanut vähän sataa ^_^ citybike + ipod + pimeät ja autiot tiet = *sydän*
1ncarnation

Posts: 542

#6673 • • 1ncarnation Metrojunanseksuaali
wee kahdet treffit viikonloppuna :D
elokuu on aina mun lucky month :P
katsotaas jos häipäsen täältä pian

--
Veerus &amp; Maxie Deevine - Rising

Vexe

Posts: 1,016

#6674 • • Vexe
Ei oo mitään kiirettä pois täältä. Ei kiinnosta suhteet jotka on heti alusta hataralla pohjalla.
OCS

Posts: 1,828

#6675 • • OCS

josbe, 9.8.2005 12:46:
Btw Toma, eikö miehillä ole tätä samaa "tyyppivikaa"? Eivätkö ne (ulkoiset?) ominaisuudet, jotka vetoavat aluksi miehiin, tee naisista "erittäin epäkelpoja seurustelukumppaneita"? *vink*



Ulkoisista ominaisuuksista kyllä oppii olla välittämättä. Jotkut eivät taas opi sitä koskaan. Hakataan päätä seinään kerta toisensa jälkeen, kun on tapaillut jotain malli-kuljen-nenä-pystyssä-neiti-täydellisyyttä, ja huomaa, että pää on täynnä ilmaa.
wiper

Posts: 254

#6676 • • wiper
Jos jotain ikäviä puolia sinkkuudesta hakee, niin ainakin tuo safkan duunaminen on vähän ikävämpää yksinään.
Ja kun sitä kannattaa tehdä paljon, niin että siitä tulisi jotain taloudellista hyöytyä, niin se alkaa muutaman päivän jälkeen maistua jo puulle.
zenny

Posts: 1,145

#6677 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Kyl täält näin syksyn tullen vois pois lähtee... mut toisaalta sit taas ei... *ding* tyhmää....*grr*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Jupe

Posts: 571

#6678 • • Jupe
Suht koht helppoahan se teijän naisten on olla.. *nyyh**sydän*

--
&quot;Meidän päiviemme moduulikäsitteestä on kokonaan poistettu antiikin vaatimus suhdekauneudesta.&quot; -Aulis Blomstedt

Miksan

Posts: 1,464

#6679 • • Miksan
Joo-o tääl on tullu vietettyy reilu vuos.
Pientä säpinää nyt tietty tulee aika useinki mut eipä mitään ihmeellist.
Oikeestaan oon nauttinu aika paljo tääl olosta mut nyt rupee tuntuu silt et pitäs päästä pois*hihu*
Daverian

Posts: 491

#6680 • • Daverian
Taas takaisin tuttuun ja turvalliseen sinkkuluukkuun.

--
*Team Espoon Roboottiarmeija*