SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,836,982 views

Jutu

Posts: 3,054

#6641 • • Jutu Blondi
En mene koskaan naimisiin. Ei ole tarpeellista. Minulla on jo koira, joka murisee aamulla, papukaija joka kiroilee iltapäivällä ja kissa, joka tulee kotiin aamuyöstä.
- Marie Corelli
*nauru**nauru*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

evvk

Posts: 1,918

#6642 • • evvk

Jutu, 9.8.2005 01:42:
En mene koskaan naimisiin. Ei ole tarpeellista. Minulla on jo koira, joka murisee aamulla, papukaija joka kiroilee iltapäivällä ja kissa, joka tulee kotiin aamuyöstä.
- Marie Corelli
*nauru**nauru*



Perustatko niiden kanssa sitten perheen?
Jutu

Posts: 3,054

#6643 • • Jutu Blondi

Mark Hamilton, 9.8.2005 01:48:
Perustatko niiden kanssa sitten perheen?


Joo. Ja jos joku kysyy, että millasia mun lapset on, niin voin vastata niille, että hiljaisia ja karvaisia.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Avatar
#6644 • • + Guest
viihdyn :)
wiper

Posts: 254

#6645 • • wiper
Hyvin menee, mutta menköö*jiihaa**piis**iloinen*
o_°

Posts: 224

#6646 • • o_°
Välillä osaa sinkkuilu olla pelottavaakin, sitä voi vahingossa tutustua vaikka minkälaisiin ihmisiin *poks**lmao*
Rysty

Posts: 48

#6647 • • Rysty Superyllätyssektori

toma, 9.8.2005 00:45:
Viime suhteesta paljon oppineena venailen tässä, että tulee vastaan joku, jonka kanssa synkkaa niin älyllisellä kuin fyysisellä tasolla, ja joka on myös kiinnostunut minusta romanttisessa mielessä. Yksipuolisiin ihastuksiin en (ainakaan niin helposti) enää sorru (kiitoksia vaan sinne tiettyyn suuntaan! :P). Potentiaalisia ihmisiä tuntuu tapaavankin helpommin nykyään, kun ei ole ihan niin introvertoitunut. :)

Yksinäisyyskään ei vaivaa kuin ajoittain, mutta olisi se kyllä hienoa löytää joku jakamaan tätä elämää, joka muutoin on varsin iloista ja palkitsevaa.



Muuten sama, mutta minä vaan en tapaa niitä potentiaalisiakaan kovin usein. Tai jos tapaan niin sitten ne eivät ole kiinnostuneita kovin pitkään..
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#6649 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Jone, Lisääntyminenkö on elämän tarkoitus?



Lisääntyä ja tuottaa lisääntymiskykyisiä jälkeläisiä *joo*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Jone

Posts: 8,258

#6650 • • Edited Jone Archibald Haddock

Hyzenthlay, 9.8.2005 11:54:
Lisääntyä ja tuottaa lisääntymiskykyisiä jälkeläisiä *joo*



Oot oikeasti tota mieltä? Et näe olemassaolollesi mitään muuta tarkoitusta ja koet tehtäväsi ihmisinä täytetyksi kun olet pullauttanut maailman muutaman muksun tuottamaan aikanaan lisää muksuja?

Mä en ole vielä keksinyt oman elämäni tarkoitusta, mutta jos se olisi ainoastaan toi perheen perustaminen, niin pakko sanoa et tulis aika "siinäks se nyt sit oli"-fiilis.
josbe

Posts: 1,982

#6651 • • josbe suomalainen juhlakinkku

toma, 9.8.2005 00:45:
Viime suhteesta paljon oppineena venailen tässä, että tulee vastaan joku, jonka kanssa synkkaa niin älyllisellä kuin fyysisellä tasolla, ja joka on myös kiinnostunut minusta romanttisessa mielessä. Yksipuolisiin ihastuksiin en (ainakaan niin helposti) enää sorru (kiitoksia vaan sinne tiettyyn suuntaan! :P). Potentiaalisia ihmisiä tuntuu tapaavankin helpommin nykyään, kun ei ole ihan niin introvertoitunut. :)

Yksinäisyyskään ei vaivaa kuin ajoittain, mutta olisi se kyllä hienoa löytää joku jakamaan tätä elämää, joka muutoin on varsin iloista ja palkitsevaa.




No joo Toma, oon samaa mieltä sinänsä. Onhan se mukavaa, jos on joku, jonka kanssa jakaa tätä "iloista ja palkitsevaa" elämää.. Oon vaan niin kyllästynyt kuluttaviin suhteisiin ja miettinyt, että olenko MINÄ oikeasti syypää siihen, että aina käy niin, että 1) minä ja tyyppi rakastuu 2) minä annan kaikkeni 3) tyyppi tekee jonkinnäköset paskat 4) joudun kuunnella miljoonat kerrat katumuksen sanat ja sen, ettei ne paskat oltu mulle tehty, ja miettiä pääni puhki, mitä pitäis tehä 5) jätän tyypin 6) siirryn seuraavaan ja 7) olen paska/tyhmä ihminen lähes kaikkien mielestä.

Tämän kaiken juuri TAAS kokeneena on varmaan ymmärrettävää, että haluan olla sinkku. Mutta: olenkohan tyyppiriippuvainen??? *hmph*
toma

Posts: 2,009

#6652 • • Edited toma Tototoototo

josbe, 9.8.2005 12:23:
Tämän kaiken juuri TAAS kokeneena on varmaan ymmärrettävää, että haluan olla sinkku. Mutta: olenkohan tyyppiriippuvainen??? *hmph*


Jos nyt näin suoraan saan sanoa, niin mitä olen havainnut, voisin uskaltaa väittää että sulla on aika yleinen (varsinkin naisellinen) tyyppivika: rakastut täysin vääränlaisiin miehiin. Ne ominaisuudet jotka vetoavat moniin naisiin aluksi hyvin voimakkaasti, ovat sellaisia, jotka pidemmän päälle tekevät miehistä erittäin epäkelpoja seurustelukumppaneita.

Ja tämä siis vaan spekulointia, ja tiedät etten tiedä näistä jutuista hirveästi. Mutta tuontapaisten ongelmien olen kuullut vaivaavan useita ystäviäni.

Eli ei, en usko että ongelma olet sinä sen perusteella mitä sua tunnen, vaan vääränlaiset miehet. Tosin saatan olla ihan väärässäkin ja ehkä oot vaan täysin mahdoton ;D

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

josbe

Posts: 1,982

#6653 • • josbe suomalainen juhlakinkku

toma, 9.8.2005 12:30:
---
josbe, 9.8.2005 12:23:
Tämän kaiken juuri TAAS kokeneena on varmaan ymmärrettävää, että haluan olla sinkku. Mutta: olenkohan tyyppiriippuvainen??? *hmph*

---

Jos nyt näin suoraan saan sanoa, niin mitä olen havainnut, voisin uskaltaa väittää että sulla on aika yleinen (varsinkin naisellinen) tyyppivika: rakastut täysin vääränlaisiin miehiin. Ne ominaisuudet jotka vetoavat moniin naisiin aluksi hyvin voimakkaasti, ovat sellaisia, jotka pidemmän päälle tekevät miehistä erittäin epäkelpoja seurustelukumppaneita.

Ja tämä siis vaan spekulointia, ja tiedät etten tiedä näistä jutuista hirveästi. Mutta tuontapaisten ongelmien olen kuullut vaivaavan useita ystäviäni.

Eli ei, en usko että ongelma olet sinä sen perusteella mitä sua tunnen, vaan vääränlaiset miehet. Tosin saatan olla ihan väärässäkin :D



Eli olin siis oikeassa: olen tyyppiriippuvainen (tyypin määritelmä, ks.edellä). Ei kun etsimään sitten vääränlaisten miesten sijaan oikeanlaisia, kuulostaa helpolta! *jiihaa*
Btw Toma, eikö miehillä ole tätä samaa "tyyppivikaa"? Eivätkö ne (ulkoiset?) ominaisuudet, jotka vetoavat aluksi miehiin, tee naisista "erittäin epäkelpoja seurustelukumppaneita"? *vink*
toma

Posts: 2,009

#6654 • • toma Tototoototo

josbe, 9.8.2005 12:46:
Btw Toma, eikö miehillä ole tätä samaa "tyyppivikaa"? Eivätkö ne (ulkoiset?) ominaisuudet, jotka vetoavat aluksi miehiin, tee naisista "erittäin epäkelpoja seurustelukumppaneita"? *vink*


Joo kyllä varmastikin. Jotenkin mulla on vaan sellainen fiilis ollut sen perusteella mitä oon havainnut, että miehillä toi ongelma ei ole niin fataali, tai toisin sanoen, sellaiset ulkoiset ominaisuudet eivät vielä saa meitä pistämään itseämme likoon niin täysillä, että realismin päälleromahdus olisi tuhoisaa - toisin kun naisilla missä ne vääränlaiset luonteenpiirteet mitkä vetoavat, alkavat vaikuttaa hienovaraisemmin ja vasta myöhemmässä vaiheessa, kun kaikki on jo pelissä.

Mutta mä olen ehkä hieman poikkeuksellinen, koska yksin ulkonäkö on harvoin saanut mua edes kiinnostumaan, saatika ihastumaan kehenkään. Enkä kyl muutenkaan tällä kokemuksella voi ku arvailla :D

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

josbe

Posts: 1,982

#6655 • • josbe suomalainen juhlakinkku
Mutta että olisin täysin mahdoton, sitä en kyllä usko.. Se on täysin mahdotonta! *enkeli*
starlars

Posts: 217

#6656 • • starlars ihana

josbe, 9.8.2005 12:53:
Mutta että olisin täysin mahdoton, sitä en kyllä usko.. Se on täysin mahdotonta! *enkeli*



pakko kommentoida. kaikki naiset on mahdottomia. *ding*

--
a homo stabbed joey greco

toma

Posts: 2,009

#6657 • • Edited toma Tototoototo

josbe, 9.8.2005 12:53:
Mutta että olisin täysin mahdoton, sitä en kyllä usko.. Se on täysin mahdotonta! *enkeli*


Niin ei se kyllä siitä voi johtua :) Vaikka sulla vähän terävä kieli onkin, niin useimmiten ihan aiheesta! Etkä muutenkaan vaikuta mitenkään epäkelvolta yksilöltä :)(:

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

josbe

Posts: 1,982

#6658 • • josbe suomalainen juhlakinkku

starlars, 9.8.2005 13:02:
---
josbe, 9.8.2005 12:53:
Mutta että olisin täysin mahdoton, sitä en kyllä usko.. Se on täysin mahdotonta! *enkeli*

---


pakko kommentoida. kaikki naiset on mahdottomia. *ding*



Määrittele mahdoton..??
Terv.
Kaikki miehet ovat mahdollisia *muhaha*
toma

Posts: 2,009

#6659 • • toma Tototoototo

josbe, 9.8.2005 13:10:
Kaikki miehet ovat mahdollisia *muhaha*


:DDDD

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

starlars

Posts: 217

#6660 • • starlars ihana

josbe, 9.8.2005 13:10:
---
starlars, 9.8.2005 13:02:
---
josbe, 9.8.2005 12:53:
Mutta että olisin täysin mahdoton, sitä en kyllä usko.. Se on täysin mahdotonta! *enkeli*

---

pakko kommentoida. kaikki naiset on mahdottomia. *ding*

---

Määrittele mahdoton..??
Terv.
Kaikki miehet ovat mahdollisia *muhaha*



en kai tässä kehtaa omaa määritelmääni esittää *blush* mutta tuntuu että te naiset heitätte arpaa siitä milloin olla mitäkin (vaikea / helppo / kiukkuinen / ihana / mahdoton jne.). taidat tietää mitä tarkoitan. *justjoo*

--
a homo stabbed joey greco