SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,836,602 views

third_apollo

Posts: 19

#6621 • • third_apollo Jätkä on äijä...
Vihdoin täällä, tänne kuulun ja täällä tulen (toivottavasti) pysymään eläkeikään saakka... Tai no ainaki siihe asti ku uskaltaa taas laittaa itteensä likoon jonku toisen takia...never....

Nyt tulee meidän hauskaa pitämän, eihän tätä lyhyttä elämää jaksa alkaa murehtimaan, nuorena pitää sählätä menemään eikä jumittua kaavoihin.

--
Self Induced Trance
--Since 1986--

Sundust

Posts: 314

#6622 • • Sundust Behind The Sun
Taidampa miekii tänne kuulua "valitettavasti"*nyyh* nooh nautitaan vielä vapaudesta kun voidaan..mutta kai sitä viel joskus jostain..*hihu*

--
*jiihaa* Danger i´m raving...

Tanjiz

Posts: 370

#6623 • • Tanjiz Yhdyssana on yhdyssana.

third_apollo, 8.8.2005 02:04:
Nyt tulee meidän hauskaa pitämän, eihän tätä lyhyttä elämää jaksa alkaa murehtimaan, nuorena pitää sählätä menemään eikä jumittua kaavoihin.


Todellakin!! Juuri näin,prkl..*juonittel*

--
Avaan ikkunan hengitän sisään maisemaa, niin täydellistä, että pelottaa..

Tanjiz

Posts: 370

#6624 • • Edited Tanjiz Yhdyssana on yhdyssana.

Tanjiz, 7.8.2005 23:49:
Täällä ollaan*vink* Ja ihan kivasti menee yksin omassa elämässä*joo* Välillä aina toki tulee paskasadekausi, mut niinhän se kuitenkin menee, et:

*nuotti*..paremmin tietävät kertoi; jos ei se tapa niin se vahvistaa, nyt mun pitäis olla käsittämättömän vahva, ja mun jalkojen pysyy liimattuna maassa..*nuotti*


Joops, mut nyt loppu lässytys*heiii*

--
Avaan ikkunan hengitän sisään maisemaa, niin täydellistä, että pelottaa..

clupipeipe

Posts: 323

#6625 • • clupipeipe
Syksy..*uuh* Joku sopiva lämmittäjä vois ilmottautua, kiitos *hihu*
Ninka

Posts: 564

#6626 • • Ninka

clupipeipe, 8.8.2005 15:24:
Syksy..*uuh* Joku sopiva lämmittäjä vois ilmottautua, kiitos *hihu*



Käy ostaa kuumavesipullo, sen sielunelämää on helpompi ymmärtää *hihu*

--
*nuotti* All i wanna do, is have some fun, I got a feeling, Im not the only one *nuotti*

Grass

Posts: 237

#6627 • • Grass fiilistelijä

clupipeipe, 8.8.2005 15:24:
Syksy..*uuh* Joku sopiva lämmittäjä vois ilmottautua, kiitos *hihu*



"vielä on kesää jäljellä" *nauru*

eikä täältäkään ole mitään kauheita kiireitä kyllä poiss
Avatar
#6628 • • Galadhan Guest
Second that. *hymy*

Oli kova hötky pois vielä vuosi sitten, mut siitä se on onneksi tasaantunut ja tällä hetkellä viihtyy oikein mukavasti yksinkin. Tilaa hengitellä kunnolla. *joo*
clupipeipe

Posts: 323

#6629 • • clupipeipe
Kuumavesipullo...Mamba...antakee armoo *nauru* *nauru* *nauru*
No ei tässä nyt mihinkään epätoivokerhoon olla liittymässä, oma seura on kuitenkin niin laadukasta *vink*
Fresia

Posts: 764

#6630 • • Fresia vähän outo
Mä taidan pikkuhiljaa hiipiä täältä pois...*hihu* Päivä kerrallaan *joo*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Epailija

Posts: 5,636

#6632 • • Epailija Physicist, 2nd class.
No johan alkoi lyyti kirjoittaa. :D

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Ninka

Posts: 564

#6633 • • Ninka
Oma seura on kyl sitä kaikkein varminta *vink*

--
*nuotti* All i wanna do, is have some fun, I got a feeling, Im not the only one *nuotti*

kilobitti

Posts: 2,419

#6634 • • kilobitti 1-2-3 techno

Galadhan, 8.8.2005 16:32:
Oli kova hötky pois vielä vuosi sitten, mut siitä se on onneksi tasaantunut ja tällä hetkellä viihtyy oikein mukavasti yksinkin. Tilaa hengitellä kunnolla. *joo*



Niinpä. Itsellä jo reilu 2,5v sinkkuutta takana. Välillä on tietty ikävä "jonkun tietyn" seuraa, mut ei mulla ole mihinkään kiire - eiköhän tässä vielä ehdi*hih*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Avatar
#6635 • • Galadhan Guest

kilobitti, 8.8.2005 23:02:
---
Niinpä. Itsellä jo reilu 2,5v sinkkuutta takana. Välillä on tietty ikävä "jonkun tietyn" seuraa, mut ei mulla ole mihinkään kiire - eiköhän tässä vielä ehdi*hih*



Jep. Pari vuotta tuossa tuli itselläkin täyteen. On ainakin oppinut aika hemmetisti tuntemaan itseään paremmin. *joo*
Mar6

Posts: 2,178

#6636 • • Mar6 Team Apinaorkesteri

Ninka, 8.8.2005 16:05:
---
clupipeipe, 8.8.2005 15:24:
Syksy..*uuh* Joku sopiva lämmittäjä vois ilmottautua, kiitos *hihu*

---


Käy ostaa kuumavesipullo, sen sielunelämää on helpompi ymmärtää *hihu*



Kuivuin.. Ninka veti kyllä hyvän kommentin :D Sähköisesti lämpiävä tyyny on toinen.

Mutta joo, sekä sinkkuudessa että suhteessa on puolensa..Ei se parisuhde-elämä kyllä todellakaan aina mitään ihQplur settiä ole.. Mutta elämä on*hellokitty*

--
-Where there is house there is a home-

ZaZa

Posts: 262

#6637 • • ZaZa
Jep jep. Palaan tänne luukkuun.... Aika yksinäinen olo... Muuten ihan jees.... Lohduttajia otetaan vastaan.... ;) No eeeei.... *hymy*

--
Mä otan vastaa sen mitä mulle suodaan
En väistä vastuuta, mä kuljen suoraan
Elämä on kuitenki biatch kunnes kuollaan

Tanjiz

Posts: 370

#6638 • • Tanjiz Yhdyssana on yhdyssana.
Kattoshan, mulla on varmaan ennätys 3,5v sinkkuna.. Kaikkee säätöö kyl on ollu, mut ei varsinaista seurusteluu.. Mut mulla onki se, etten mä tyydy kehen tahansa, vaan siinä tyypis pitää olla sitä jotain, todellakin*piis* Ja näitä henkilöitä tapaa tyyliin kerran vuodes...

--
Avaan ikkunan hengitän sisään maisemaa, niin täydellistä, että pelottaa..

Jutu

Posts: 3,054

#6639 • • Jutu Blondi

Tanjiz, 9.8.2005 00:31:
Mut mulla onki se, etten mä tyydy kehen tahansa, vaan siinä tyypis pitää olla sitä jotain, todellakin*piis* Ja näitä henkilöitä tapaa tyyliin kerran vuodes...


Nyt oot asian ytimessä, tosin mun kohdalla tapaan tollasia henkilöitä kerran kolmessa vuodessa *igor*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

toma

Posts: 2,009

#6640 • • toma Tototoototo
Viime suhteesta paljon oppineena venailen tässä, että tulee vastaan joku, jonka kanssa synkkaa niin älyllisellä kuin fyysisellä tasolla, ja joka on myös kiinnostunut minusta romanttisessa mielessä. Yksipuolisiin ihastuksiin en (ainakaan niin helposti) enää sorru (kiitoksia vaan sinne tiettyyn suuntaan! :P). Potentiaalisia ihmisiä tuntuu tapaavankin helpommin nykyään, kun ei ole ihan niin introvertoitunut. :)

Yksinäisyyskään ei vaivaa kuin ajoittain, mutta olisi se kyllä hienoa löytää joku jakamaan tätä elämää, joka muutoin on varsin iloista ja palkitsevaa.

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac