SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,831,248 views

onni3mk

Posts: 3,973

#6481 • • onni3mk Onni on.
Ei sinkkuilu oo pehvasta, ei se hauskaakaan oo, paitti joskus, mut ei se nyt ihan pehvastakaan oo *hih**ding*

--
Onni on.

o_°

Posts: 224

#6482 • • o_°
Niin riippuu varmaan pehvasta ja sinkusta *nauru*
Avatar
#6483 • • Annakins Guest
Hei kaikki sinkut, muuttakaan Damaskokseen, taalla tulee naimatarjoutksia oikeasti koko ajan. Valitettavasti se vain vaatisi kaantymista islamiin.

Aiti sano et kameleita ei saa olla, pitaa olla vahintaan 2 toimivaa oljylahdetta...

Joo.
MesMeRise

Posts: 667

#6484 • • MesMeRise Spinnamon
ärh, tuli kauhee masis puuska...
Kesä on ehkä parasta aikaa sinkkuilulle kun tapaa ihmisiä rannoilla jne, mutta kun tuntuu että kaikki on vaan pariskuntia ja niitä sitten katselee vierestä.. *igor*

ja sitten jos jossain tapaat jonkun mukavan ihmisen, niin se haluaa jotain ihme erikoisuuksia...
mulle riittäis ainaki se toisen kainalossa kiehnääminen ja sohvalla löhööminen.

tää on kyllä niin ahterista......*uuh*
taas on halipulakin *nyyh*
Nymph

Posts: 28

#6485 • • Nymph virvatuli

MesMeRise, 7.7.2005 12:43:
ärh, tuli kauhee masis puuska...
Kesä on ehkä parasta aikaa sinkkuilulle kun tapaa ihmisiä rannoilla jne, mutta kun tuntuu että kaikki on vaan pariskuntia ja niitä sitten katselee vierestä.. *igor*


Toi on niin totta. Miten musta jotenkin tuntuu kans että joka puolella kävelee pariskuntia käsikädessä ja katselee toisiaan niin ällöttävän rakastuneesti ja syövät yhteistä jäätelöä. Prkl. "... so why don't you kill me"

--
Pelottaa niin että päässä soi tekno! -Kyösti Pöysti, Pasila

Syder

Posts: 2,255

#6486 • • Edited Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

MesMeRise, 7.7.2005 12:43:
taas on halipulakin *nyyh*


Halipulaan virtuaalilohtua...


*hali**hali**hali**hali**hali*

edit: piti edittaa ku bugaili jotenki

--
Divida et impera.

Gnizhak

Posts: 701

#6487 • • Gnizhak iku

Nymph, 7.7.2005 16:44:
---
MesMeRise, 7.7.2005 12:43:
ärh, tuli kauhee masis puuska...
Kesä on ehkä parasta aikaa sinkkuilulle kun tapaa ihmisiä rannoilla jne, mutta kun tuntuu että kaikki on vaan pariskuntia ja niitä sitten katselee vierestä.. *igor*

---

Toi on niin totta. Miten musta jotenkin tuntuu kans että joka puolella kävelee pariskuntia käsikädessä ja katselee toisiaan niin ällöttävän rakastuneesti ja syövät yhteistä jäätelöä. Prkl. "... so why don't you kill me"


Kui voi hikiseen parikymppiä ylittäny olla noin katkera?->

--
Don't Just Stand There

MesMeRise

Posts: 667

#6489 • • MesMeRise Spinnamon

Gnizhak, 7.7.2005 16:56:
---
Nymph, 7.7.2005 16:44:
---
MesMeRise, 7.7.2005 12:43:
ärh, tuli kauhee masis puuska...
Kesä on ehkä parasta aikaa sinkkuilulle kun tapaa ihmisiä rannoilla jne, mutta kun tuntuu että kaikki on vaan pariskuntia ja niitä sitten katselee vierestä.. *igor*

---

Toi on niin totta. Miten musta jotenkin tuntuu kans että joka puolella kävelee pariskuntia käsikädessä ja katselee toisiaan niin ällöttävän rakastuneesti ja syövät yhteistä jäätelöä. Prkl. "... so why don't you kill me"

---

Kui voi hikiseen parikymppiä ylittäny olla noin katkera?->


Mulla se on kai siitä kiinni et tuntee olonsa vähän ulkopuoliseks jossain rannalla kun kavereilla on omat kullat mukana ja sit seisot yksin siel vedes ja katot ku toiset riehuu ja leikki hukuttaa toisiaan.....mä leikin vaan simpukoiden kanssa sillä aikaa..*hahjust*
Syder

Posts: 2,255

#6490 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Kateutta kyl ehdottomasti enempi ku katkeruutta tuossa. Itsekin sortuu silloin tällöin haikein mielin funtsimaan kaikkia ylimääräisiä asioita kun näkee pariskuntia liikenteessä tuolla maailmalla. Mutta kyllä ne ajatukset siitä sitten normalisoituvat ja päivä kuluu tavalliseen tapaansa.

--
Divida et impera.

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#6491 • • Edited Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Syder, 7.7.2005 18:46:
Kateutta kyl ehdottomasti enempi ku katkeruutta tuossa.



Katkeruus on kyl ainakin mulle se ensimmäinen sana mikä tulee mieleen tosta olosta. Itsekin oon löytänyt itseni liian monta kertaa tilanteesta, jossa pareja vaan tulee joka tuutista ja tuntee olevansa ainoa ihminen maailmassa joka on yksin. Sit alkaa vaan vituttaan ja siinä ei oo enää romanssit mielessä ollenkaan. Tekee mieli vaan oksentaa kun näkee muiden suutelevan.

tulipa katkera vuodatus *nauru* toi tunne on vaan tullut vähän liian tutuksi viime aikoina. No mut enää ei taida olla syytä *iloinen*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Orfeus

Posts: 5,872

#6492 • • Orfeus

Hyzenthlay, 7.7.2005 18:56:
Itsekin oon löytänyt itseni liian monta kertaa tilanteesta, jossa pareja vaan tulee joka tuutista ja tuntee olevansa ainoa ihminen maailmassa joka on yksin.


So true*poks*
MADDS

Posts: 294

#6493 • • MADDS T.P.B.Trailer Park Boys(etana)DGGErecs,ZB
olis kyl kiva löytää poika-tai-tyttöystävä *uuh*

--
I ´m insane madass Technomotherfuc***' DJ and I will ..

suckmydeck

Avatar
#6494 • • aaaaaaaaaa Guest

Jäck, 8.7.2005 00:08:
olis kyl kiva löytää poika-tai-tyttöystävä *uuh*



noni meille sit vaa halimaan *hali*
$

Posts: 1,802

#6495 • • $ Destination weekend!

Annakins, 7.7.2005 11:01:
Hei kaikki sinkut, muuttakaan Damaskokseen, taalla tulee naimatarjoutksia oikeasti koko ajan. Valitettavasti se vain vaatisi kaantymista islamiin.

Aiti sano et kameleita ei saa olla, pitaa olla vahintaan 2 toimivaa oljylahdetta...

Joo.



Mä olen ymmärtänyt, ettei naisten tarvitse kääntyä islamiin naimisiin mennessään, mutta miesten pitää sikäli jos mielii naimisiin muslimin kanssa.

Käytäntö voikin olla sitten eri juttu *vink*

Tämä tieto siis peräisin Abu Dhabista.
MADDS

Posts: 294

#6496 • • MADDS T.P.B.Trailer Park Boys(etana)DGGErecs,ZB

stEriili, 8.7.2005 00:23:
---
Jäck, 8.7.2005 00:08:
olis kyl kiva löytää poika-tai-tyttöystävä *uuh*

---


noni meille sit vaa halimaan *hali*



JOO, okei *hihu* *hali*

--
I ´m insane madass Technomotherfuc***' DJ and I will ..

suckmydeck

Mellu-

Posts: 4,006

#6497 • • Mellu-
miäki huolisin nyt jonku tänne kuunteloimaan mellun huolet ja murheet ja halimaan oikeen toosi paljon

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Avatar
#6498 • • Edited Annakins Guest

$, 8.7.2005 00:26:
---
Annakins, 7.7.2005 11:01:
Hei kaikki sinkut, muuttakaan Damaskokseen, taalla tulee naimatarjoutksia oikeasti koko ajan. Valitettavasti se vain vaatisi kaantymista islamiin.

Aiti sano et kameleita ei saa olla, pitaa olla vahintaan 2 toimivaa oljylahdetta...

Joo.

---


Mä olen ymmärtänyt, ettei naisten tarvitse kääntyä islamiin naimisiin mennessään, mutta miesten pitää sikäli jos mielii naimisiin muslimin kanssa.

Käytäntö voikin olla sitten eri juttu *vink*

Tämä tieto siis peräisin Abu Dhabista.



Musliminainen voi naida ei-muslimin, mutta muslimimies voi naida vain musliminaisen. Eli jos haluaisin menna naimisiin muslimimiehen kanssa, mun pitais kaantya islamiin.
MesMeRise

Posts: 667

#6499 • • MesMeRise Spinnamon
Hei jos täällä on kerta näin paljon yksinäisiä ihmisiä, ni tänne tarvis ehdottomasti jonku treffiluukun *hihu*

Mä oon ainakin ihan avoin ehdotuksille *iihhih*
Syder

Posts: 2,255

#6500 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

MesMeRise, 8.7.2005 08:12:
Hei jos täällä on kerta näin paljon yksinäisiä ihmisiä, ni tänne tarvis ehdottomasti jonku treffiluukun *hihu*

Mä oon ainakin ihan avoin ehdotuksille *iihhih*



Pistät privakommenttia/viestiä kiinnostaville ihmisille, ei kai siihen erillistä deittiluukkuu tarvita *ding* *nauru*

--
Divida et impera.