SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,830,119 views

terrae

Posts: 454

#601 • • terrae
Minä ihastun ihan liian helposti.

Joka kerta ku oon edellisen suhteen loputtua, viimeisen puolen vuoden aikana löytäny henkilön, josta tosissaan kiinnostun, se jätkä löytääki jonku muun naisen, seurustelee tai ei oo kiinnostunu minusta. *uuh*

Ihan pyllystä.

[muokattu 21.11.2002 14:53]
Avatar
#602 • • Cera Guest
Netthe:

Minä ihastun ihan liian helposti.

.... se jätkä löytääki jonku muun naisen, seurustelee tai ei oo kiinnostunu minusta. *uuh*



Kuulostaapa yllättävän tutulta.

mut ei se mitää. emmä ketään haluiskaan. *justjoo*
cosmikki

Posts: 1,261

#603 • • cosmikki
Syder:

Elämän tilaisuuksia tulee ja menee, koskaan ei ole ketään joka olisi "paras", aina löytyy joku parempi ja jollekin löytyy aina parempi kuin itse olet. Ei kannata ressata liikaa. *iloinen*




mun mielestä joku voi olla "paras" jollekin toiselle.*sydän*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

Myfinesthour

Posts: 420

#604 • • Myfinesthour
*nyyh*Elämä on epäreilua!
Tai no, hehe, mulla on sitten niin maailman paras tuuri. Just kun pitkän hiljaiselon jälkeen alkaa olla aikaa ja kiinnostusta paneutua johonkin, joudun muuttamaan. Etäsuhteet on peestä, joten nyt joudun pidättäytymään parisuhteista. Mälsää! Mistä löydän *hellokitty*:n joka seuraa minua maailman ääriin?*eiei**justjoo*

--
"..."

Pheox

Posts: 79

#605 • • Pheox
joo, noi etäsuhteet on kyl koettu ja ne ei kyl ainakaa mulla oo onnistunu.. en ymmärrä et miten "aina" ku löytää jonku josta kiinnostuu ni jostai kaukaa.. ei nyt aina, onhan pk-seutuki täynnä mahdollisuuksia =)
Syder

Posts: 2,255

#606 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Pheox:

joo, noi etäsuhteet on kyl koettu ja ne ei kyl ainakaa mulla oo onnistunu.. en ymmärrä et miten "aina" ku löytää jonku josta kiinnostuu ni jostai kaukaa.. ei nyt aina, onhan pk-seutuki täynnä mahdollisuuksia =)



Mitä mahdollisuuksia? *nauraa**nauraa**nauraa* *piis* *ökkö*

--
Divida et impera.

Pan

Posts: 140

#607 • • Pan
Tää on kyllä kunnnon ikuisuus topicci. se jatkuu ja jatkuu ja ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ........

[muokattu 11.11.2002 14:03]

--
Positiivinen pakana

Pheox

Posts: 79

#608 • • Pheox
ja jatkuu..*plur*
Syder

Posts: 2,255

#609 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Miksei jatkuis? *pahis*

--
Divida et impera.

Alex

Posts: 244

#610 • • Alex Life is shit & it is GREAT!!
jatketaaaaan sit!!*ökkö*

--
Nähdään helvetissä.. ..kohta ollaan kaikki siellä! *piis**pahis**piis*

Roger Roger

Posts: 3,372

#611 • • Roger Roger Kentti
No nyt taidan minäkin kuulua tänne...

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Roger Roger

Posts: 3,372

#612 • • Roger Roger Kentti
Avernian:


*suru* tai Onnittelut...
riippuen siitä millai fiilis on.


No ei nyt mitkään juhlat. Mutta kait se siitä joskus... Olihan se minun oma vika *suru*

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Roger Roger

Posts: 3,372

#613 • • Roger Roger Kentti
Mutta The nappi auttaa vaivaan ku vaivaan *joo*

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

terrae

Posts: 454

#614 • • terrae
Roger Roger:

Mutta The nappi auttaa vaivaan ku vaivaan *joo*




*nauraa**nauraa**nauraa**nauraa*
Mice

Posts: 402

#615 • • Mice .: unique :.
...mutta kolikon kääntöpuolella on kipeän sormen vaiva.. *vink*

--
This won\'t hurt, I promise..

Roger Roger

Posts: 3,372

#616 • • Roger Roger Kentti
Mice:

...mutta kolikon kääntöpuolella on kipeän sormen vaiva.. *vink*


Ja aivan saatanan kipeä! Ouuuhh. Pitää vaihtaa asentoa, kuinka näpyttää... No taas meen aikasta offt

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

_atmos

Posts: 230

#617 • • _atmos
sinkku4ever. en tiiä miks seurustelu ei oikein nappaa. joskus iltaisin tuntuu yksinäiseltä, mutta sekin olotila menee ohi ennemmin tai myöhemmin. hmm pisin suhde missä oon ollut on 3kk.
Avatar
#618 • • Kirsikka Guest
Pan:

Tää on kyllä kunnnon ikuisuus topicci. se jatkuu ja jatkuu ja ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ........

[muokattu 11.11.2002 14:03]




Sinkkuus on kyllä aikamoinen ikuisuuspulma.. tai ei välttämättä mikään pulma tai ongelma läheskään kaikille.. itse voisin kyllä mielelläni siirtyä jo pois täältä.. vaan eipä kai sitä etsimällä löydä, pelastusta sinkkuuteen siis =D tosin ei ehkä etsimättäkään. On se niin hankalaa..
Syder

Posts: 2,255

#619 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Kirsikka:

Pan:Tää on kyllä kunnnon ikuisuus topicci. se jatkuu ja jatkuu ja ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ........

[muokattu 11.11.2002 14:03]


Sinkkuus on kyllä aikamoinen ikuisuuspulma.. tai ei välttämättä mikään pulma tai ongelma läheskään kaikille.. itse voisin kyllä mielelläni siirtyä jo pois täältä.. vaan eipä kai sitä etsimällä löydä, pelastusta sinkkuuteen siis =D tosin ei ehkä etsimättäkään. On se niin hankalaa..




Etsimättä ei ainakaan, muttei kannata myöskään jatkuvasti ettiä sitä oikeaa, kaikki aikanaan.
Ja se on fakta että parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

--
Divida et impera.

Avatar
#620 • • sini Guest
Meja:

Must tuntuu et mä oon jotenkin menettänyt uskoni todelliseen rakkauteen...
Et jossain ois se yks ja ainoo, oikee, joka vie jalat alta siinä hetkessä...
Et sillon heti tietäis, tää se on, tän kaa haluun viettää loppuelämäni...
Joku sano mulle, et ei saa tyytyy toiseks parhaaseen, vaan aina on etsittävä sitä parasta...
En vaan enää usko, et koskaan löydän sitä...
Sitä, joka rauhoittas mut ja tän levottoman sielun täysin, ja eläisin täydellisen tyytyväisenä ja onnellisena, elämäni loppuun asti. Aamen.



Noin mäkin uskoin kunnes löysin omani ja nyt oon ikionnellinen*sydän*

Eli kyllä se oikea sieltä tulee, kunhan vain jaksat odottaa..
Voimia siihen asti*hymy*