SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,837,235 views

Mikcore

Posts: 914

#6061 • • Mikcore Eternity has passed

hannah, 19.3.2005 23:07:
onkohan se niin, että mitä enemmän etsii, niin sitä vähemmän löytää???



Olen eri mieltä.

Tuskin se "oikea" tulee ovelle koputtelemaan. Pitää itse olla kans aktiivinen.
Ninka

Posts: 564

#6062 • • Ninka

Christinah, 3.4.2005 15:08:
Dodiih.. täällä sitä ollaan. Onneks on kohtalotovereita *sydän*



joo ei me yksin olla tän asian kanssa *nauru* kohtalo tovereita on onneksi *vink* muutenhan täältä ei pääsis koskaan pois *hih*

--
*nuotti* All i wanna do, is have some fun, I got a feeling, Im not the only one *nuotti*

Rocca

Posts: 3,064

#6063 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Todellakin ketään ei jätetä kylmäks I HOPE....mutta koska sekin tapahtuu et tulee vähä lämpiö *ding**nauru*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

e-will

Posts: 372

#6064 • • e-will joor worst naitmeir

Puistokemisti, 2.4.2005 18:37:
Naiset on kyllä kummia otuksia, ei ne osaa päättää mitä ne haluaa.



they want your soul!

--
vailla täyttä ymmärrystä

Jutu

Posts: 3,054

#6065 • • Jutu Blondi

e-will, 4.4.2005 14:42:
---
Puistokemisti, 2.4.2005 18:37:
Naiset on kyllä kummia otuksia, ei ne osaa päättää mitä ne haluaa.

---


they want your soul!



Mitä sä oot taas popsinut? *nauru* Mutta tosta on ihan hyvä lähtee liikkeelle *pahis*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Avatar
#6066 • • Dorka Guest
...no laitetaan tännekkin. Mie häivyn täältä *slurps*
e-will

Posts: 372

#6067 • • e-will joor worst naitmeir

Jutu, 4.4.2005 17:21:
---
e-will, 4.4.2005 14:42:
---
Puistokemisti, 2.4.2005 18:37:
Naiset on kyllä kummia otuksia, ei ne osaa päättää mitä ne haluaa.
---

they want your soul!
---
Mitä sä oot taas popsinut? *nauru* Mutta tosta on ihan hyvä lähtee liikkeelle *pahis*



älä nyt leiki yhtään tietämätöntä! kumminkin naisilla on joku agenda mihin liittyy miesten perikato.
"ei me oikeesti haluta teille mitään harmia!", "ei me mitään pikkulapsia syödä!" *justjoo*

--
vailla täyttä ymmärrystä

Jutu

Posts: 3,054

#6068 • • Jutu Blondi

e-will, 4.4.2005 17:42:

älä nyt leiki yhtään tietämätöntä! kumminkin naisilla on joku agenda mihin liittyy miesten perikato.
"ei me oikeesti haluta teille mitään harmia!", "ei me mitään pikkulapsia syödä!" *justjoo*



Hups, paljastuin *iloinen* Tiiätkö muuten millä ne La Vidan seinät on maalattu? *vink*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

kilobitti

Posts: 2,419

#6071 • • kilobitti 1-2-3 techno

Mikco, 3.4.2005 18:44:
Tuskin se "oikea" tulee ovelle koputtelemaan. Pitää itse olla kans aktiivinen.



On ja ei ole, "haku päällä" oleminen antaa helposti turhan helpon ja ei-haluttavan kuvan-> "kun vähiten odotat"-sanonnassa on jotain järkeä.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Avatar
#6072 • • Annakins Guest
Mulla on treffit torstaina *vink*
Mikcore

Posts: 914

#6073 • • Mikcore Eternity has passed

kilobitti, 4.4.2005 21:31:
---
On ja ei ole, "haku päällä" oleminen antaa helposti turhan helpon ja ei-haluttavan kuvan-> "kun vähiten odotat"-sanonnassa on jotain järkeä.



Ei kai se sitä tarkoita, että kun on haku päällä, niin on ns. "helppo" ?
Silloin ku sinkkuilen, niin en mä ny ketä tahansa kelpuuta.

Tohon "kun vähiten odotat" efektiin törmää kun seurustelee (itseasiassa yllättävän usein).
Silloin tyttöjä tulee vasemmalta ja oikealta :)
pieni valkoinen puhveli

Posts: 32

#6074 • • pieni valkoinen puhveli vanha pappa

[
Naiset on kyllä kummia otuksia, ei ne osaa päättää mitä ne haluaa.



Yhdyn tähänkin ajatukseen mutta täytyy kyl myöntää, että niin me miehetkin ollaan *joo*

--
Alussa aina kankeaa, lopussa kiitos jos seisoo

Juige

Posts: 78

#6075 • • Juige MethSnortingHashSmoking AcidDroppingJunkieRanger
Saakeli. Johan tässä huomaa että eipä sinkkuudesta enää missään kirjoitella. Joten jos olisin muotitietoinen alkaisin seurustelemaan välittömästi. Kuitenkin 2000-luvun alussa "sinkkuus" oli vielä jonkinlainen trendi josta freelance-kirjoittajat saivat jutun juurta kun eivät muuta keksineet. On kuitenkin huomannut että seurustelun (mitä se on(?)) aloittaminen ilman aivan valtavaa rakastumista on mahdottoman vaikeaa. ..jos olen kauan aikaa yksin ollut tarvitsen valtavaa tunnesidosta tai voimakasta ihastumista seurustelun aloittamiseksi. ..pelkkä seurustelun aloitus "tutustumismielessä" ei tunnu tulevan mieleenkään johon kuitenkin monet kohtalaisen pitkiä suhteita harrastaneet ovat tottuneet. Seurustelusta on tullut jollain tavalla vakavampaa puuhaa kuin vain toiseen tutustumistapahtumaa. Sitä ehkä alkaa odottamaan liikoja joltain mahdolliselta seurustelukumppanilta ja täten pilaa mahdollisuutensa oman päänsä sisällä. ..persiistähän se on kun oikein alkaa ajattelemaan.. ..mutta propsit vain threadin aloittajalle. ..tässä on ilmiö jossa riittää ihmeteltävää..

--
Stay safe clover. I may need you again someday.

pieni valkoinen puhveli

Posts: 32

#6076 • • pieni valkoinen puhveli vanha pappa

Puistokemisti, 6.4.2005 03:41:
---
pieni valkoinen puhveli, 6.4.2005 02:34:
---
[
Naiset on kyllä kummia otuksia, ei ne osaa päättää mitä ne haluaa.

---


Yhdyn tähänkin ajatukseen mutta täytyy kyl myöntää, että niin me miehetkin ollaan *joo*

---


En minä ainakaan. Tiedän täsmälleen mitä haluan.... En vaan ole löytänyt haluamaani vielä.



Eiköhän meillä jokaisella ole joku tietty kriteeri mitä sitä vastapuolelta haluaa, Miehillä sekä naisilla. Siinä mielessä meistä jokainen on aika kummallinen otus kun mikään ei kelpaa. Kriteerit on vain yksinkertaisesti liian kovia! *ding*
En minäkään ole vielä löytäny sitä yhtäainutta oikeaa naista vierelleni, joten samassa veneessä seilataan.

--
Alussa aina kankeaa, lopussa kiitos jos seisoo

JPA

Posts: 349

#6077 • • JPA aka Sting Ray

pieni valkoinen puhveli, 6.4.2005 04:13:

Eiköhän meillä jokaisella ole joku tietty kriteeri mitä sitä vastapuolelta haluaa, Miehillä sekä naisilla. Siinä mielessä meistä jokainen on aika kummallinen otus kun mikään ei kelpaa. Kriteerit on vain yksinkertaisesti liian kovia! *ding*



Omalla kohdalla ei ongelmana ole koskaan ollut se, etteikö löytyisi naista, joka täyttäisi kriteerit, vaan se, että ei ole vielä löytynyt naista, jonka kriteerit minä täyttäisin *uuh*

No ehkä vielä joskus semmoinen kohdalle sattuu, vaikka aika toivottomalta tilanne jo vaikuttaa.
Kianoni

Posts: 357

#6078 • • Kianoni pomputtaako?
juu kyllä niitä löytyy jotka täyttää mun kriteerit mut en mä niille kelpaa. tai tältä vaan tuntuu just nyt. kai se sieltä joskus kävelee vastaan elämän aikana, pitää kädestä kiinni eikä sit päästä irti.
ihquplur olo aurinko paistaa
Avatar
#6079 • • Dorka Guest

Annakins, 6.4.2005 10:49:
Puolet ajasta pompin edelle siitä missä mennään ja mietin, että voisko se oikeesti tykätä musta niin paljon että alkaisin jopa seurustelee sen kanssa. Toinen puoli ajasta menee siihen, että keksin syitä miks en vois seurustella sen kanssa. Oon ollu sinkku nyt niin kauan että en enää tiedä mitä tehdä jos yht'äkkiä oonkin tilanteessa, jossa pitää ottaa huomioon jonkun toisenkin tunteet.


...no tosi jees, kun harkitset "seurustelemista" pojan kanssa jonka olet "kerran bileissä" nähny ja meet sen kanssa leffaan? *lmao* ...joo, onnee *nauru*
Avatar
#6080 • • Dorka Guest

Annakins, 6.4.2005 11:45:
Pitäis muistaa olla kirjoittamatta tänne mitään. *huoh*


...jos kirjottaa siihen tyyliin mitä kirjoitat niin älä ihmettele jos siihen "joku" kirjoittaa jotain. RuvetaaX piSSikSikS?