SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,827,616 views

Avatar
#5861 • • astaroth Guest

Avernian:
No, onhan se niin että polttavan ihmisen suuteleminen on kuin tuhkakuppia nuolisi. *vink* Osoittaa myös musta kohtuullista järjen käytön vähyyttä ja omasta terveydestä huolehtimattomuutta.


Allekirjoitan. Mutta kaikki eivät polta 2½ askia päivässä ja purukumi on olemassa, jos se hiukan pelastaa. :)

Ja kuitenkin kannattaa pyrkiä ottamaan tapaukset yksilökohtaisesti, koska omissa kriteereissä turhan jyrkällä linjalla pysyminen on mielestäni sokeutta omalla tavallaan. Huipulta on hankala aloittaa. ;)

En mä ainakaan menisi sanomaan naiselleni mitä se saa ja ei saa tehdä.


Ei tietenkään, enkä sitä tarkoittanutkaan. Mutta toimivassa parisuhteessa on pystyttävä tekemään kompromisseja aikuismaisella tasolla, jos ne mahdollisesti parantavat suhteen laatua.
AlexS

Posts: 1,389

#5862 • • AlexS kummasetä

Avernian:
Miksi kaikki lupaavat tyttökandidaatit joko vetää röökiä tai huumeita? *grr* Todellakin hylkäävä peruste.



Wööörd. Huumeet & rööki *eiei*

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

Sinza

Posts: 2,227

#5863 • • Sinza

Astaroth:
Onko tupakointi todellakin niin vahva kriteeri? Huumeet ymmärrän erittäin hyvin, mutta körssi?


Juu huumeita ei kyllä tueta *eiei*, tupakointia vois ehkä jotenkin sietää, jos mies olisi muuten tosi ihana *plur*.

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Avatar
#5865 • • astaroth Guest

Avernian:
Eli ota mikä vaan, ja vaihda vähän väliä hiukan parempaan ? *vink*


Exactly. *nauru*
anskuli

Posts: 126

#5866 • • anskuli herself

Sinza:
---
Astaroth:
Onko tupakointi todellakin niin vahva kriteeri? Huumeet ymmärrän erittäin hyvin, mutta körssi?

---

Juu huumeita ei kyllä tueta *eiei*, tupakointia vois ehkä jotenkin sietää, jos mies olisi muuten tosi ihana *plur*.



Joo ei kyllä pysty tukee kumpaakaan... ei pystyis ikuna pussailee ketään jonka hengitys haisee röökiltä... Saati sitten seukkailee. *eiei*

--
There is no point of living if you cant feel alive...

SilverJo

Posts: 1,893

#5867 • • Edited SilverJo I solemnly swear that I am up to no good.

Avernian:
Miksi kaikki lupaavat tyttökandidaatit joko vetää röökiä tai huumeita? *grr* Todellakin hylkäävä peruste.


kirsch:
Jos ne susta hirmusti tykkää, nii ky ne lopettaa ajan myötä. *vink*
-been there, done that..


Ei se kuule käy noin vain.. ihmiset lopettavat tupakanpolton tai huumeidenkäytön vain jos itse niin haluavat. Aina se on loppujen lopuksi kiinni omasta tahdosta, vaikka toinen kuinka vinkuisi (joskus jopa ihan käytännössä henki vinkuen vinkuu) vieressä lopettamaan.

..siksi kantapää sanookin, että kannattaa valita sellainen joka ei polta alunperinkään. *hymy*

--
Broken words always
start as thoughts.
Clean thinking keeps
things beautiful.

kirsch

Posts: 267

#5868 • • kirsch kyny hippi

SilverJo:

Ei se kuule käy noin vain.. ihmiset lopettavat tupakan polton tai huumeiden käytön vain jos itse niin haluavat.


Mutta mikä ois parempi syy tajuta lopettaa itse, kuin se että rakkaalla on asiasta paha mieli?
1ncarnation

Posts: 542

#5869 • • Edited 1ncarnation Metrojunanseksuaali
tota mä lopetin ainakin tekemään jotain laitonta ku rakastuin ja mulle tultiin huutamaan päin naamaa että jos en lopeta niin se lähtee..doh...nyt en viittii edes salaa :(
Rakkaus>everything :)
et ei mun mielestä ole ihan kokoaan vaan itsestä kii

--
Veerus & Maxie Deevine - Rising

Epailija

Posts: 5,636

#5870 • • Epailija Physicist, 2nd class.

kirsch:
Mutta mikä ois parempi syy tajuta lopettaa itse, kuin se että rakkaalla on asiasta paha mieli?



How about: it's f*cking unhealthy? Niinq. *vink*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Epailija

Posts: 5,636

#5871 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Juhgu:
Mun mielestä se taas on tosi ahdistavaa, jos joku sitoutumisintoilija haluaa heti selviä päätöksiä *nauru*



Hei, aikaa ei ole rajattomasti. Jos ei ole valmis puhumaan kihloista kolmansilla treffeillä (ja sopimaan päivämäärää neljänsillä), niin se on adios muchachos ja sukuviha päälle. ^^

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

T-rex

Posts: 262

#5872 • • T-rex ku(i)va tomaatti

Epailija:
Hei, aikaa ei ole rajattomasti. Jos ei ole valmis puhumaan kihloista kolmansilla treffeillä (ja sopimaan päivämäärää neljänsillä), niin se on adios muchachos ja sukuviha päälle. ^^


*nauru* *nauru* *nauru*

--
Makealta maistuu synnillinen rakkaus.
-Islantilainen sananlasku-

Suklaa on kanssa aika hyvää..

Avatar
#5873 • • sakk303 Guest
mä lopetin röökin ihan ilman muiden patistamista reilu viikko sitten. nikotiinilaastari on ainoa kultamussukkani nyt *sydän* *hih*
Epailija

Posts: 5,636

#5874 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Avernian:
No, onhan se niin että polttavan ihmisen suuteleminen on kuin tuhkakuppia nuolisi. *vink*



Eli päivän vinkki epätoivoisille sinkuille: Sulje silmäsi ja nuole tuhkakuppia. Et ole toviin päässyt lähemmäksi tupakoivaa tyttöystävää. Paha maku guaranteed!

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Jutu

Posts: 3,054

#5875 • • Jutu Blondi
Ei mua ainakaan kovin paljoo häiritse se, että polttaako se jäpikkä vai ei, kunhan se ei puhaltele mun naamalle niitä savuja. Ja todennäkösesti yrittäisin tästä huolimatta saada sen lopettamaan, mutta eihän toista voi pakottaa. Kyllä se itse tajuaa lopettaa jossain vaiheessa ja jos ei tajua niin sitä pitää sitten kestää.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Bellezaaa

Posts: 573

#5876 • • Bellezaaa Afrodite*

Epailija:

Hei, aikaa ei ole rajattomasti. Jos ei ole valmis puhumaan kihloista kolmansilla treffeillä (ja sopimaan päivämäärää neljänsillä), niin se on adios muchachos ja sukuviha päälle. ^^




*täh* Aika kova tahti *ding*
vois rupee ahdistaa...
Avatar
#5877 • • RINY Guest
Hei hei! *vilkuttaa* *lähtee ovet paukkuen*
Fresia

Posts: 764

#5879 • • Fresia vähän outo
Mäkin taidan lähteä pois täältä...mutten vielä ihan virallisesti tonne toisen luukun puolelle, hiljaa hyvä tulee *hymy* Kaks kuukautta täs on mennyt, mutten vieläkään oikein usko miten iiihana jätkä mun eteen on pudonnut *sydän**sydän*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

zenny

Posts: 1,145

#5880 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
onneks on yks kuka rakastaa mua täyest sydämestää.. se on toi pieni kissan pentuni kiksu..*sydän* enhän mä mitää miestä mun elämää tarvi..*justjoo* no joo.. valehtelen.. *blush* haluun miehen mun vierelle.. eikä sen paikkaa voi ees toi "neiti" korvata..*hihu*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin